Şimdi Ara

Subaru Levorg Satışta - 114.900 TL (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
303
Cevap
4
Favori
13.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdf

    Aslında tam c değil. C'lere göre 10cm kadar uzun, d lere göre 10cm kısa. C de desek benim ilk mesajındaki sorum Subaru premium mu diye bu Yüzden.

    Edit: araç 4x4 ve 176 bg. Mondeo ya da Passatta bu güçte bir motor yok. En yakın Güçleri olan da bu fiyata yakın. Passat geçer hatta.
    Ve iddiaları ortalama 5.7 tüketim. Tuttururlarsa dizel falan hikaye olur bence.

    10 litreden az yakmaz 5.7 falan hikaye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Ulkemizde en cok tutulan marka olan vw'in bile sw arabası tutmuyor
    Adamlar 1.6 benzinli otomatik araba yapmis sw subaru birde ön siparis alicak

    Bu subaru iyice kafayı sıyirmis
    1.6 dizel otomatik olsa bile 105.000'e kimse almaz

    cok pahali bencede c sinifi araba neticede guclu motor ve awd bile olsa 80bini gecmemeliydi fiyati bunlar araba satmayi degil plazada sergilemeyi seviyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Hocam Boyutları belli Aracın. c den de bir iki örnek ile karşılaştırdınız mı, bence yine ezbere? Ben karşılaştırdığım için rahat söylüyorum. Araç hangi modelden geliyor bilmem ama ismi legacy den geliyor, boyutla ilişkili olarak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdf

    Hocam Boyutları belli Aracın. c den de bir iki örnek ile karşılaştırdınız mı, bence yine ezbere? Ben karşılaştırdığım için rahat söylüyorum. Araç hangi modelden geliyor bilmem ama ismi legacy den geliyor, boyutla ilişkili olarak.

    araç daha önce de söylediğim gibi c-d arası bir yerde.. wrx aks mesafesine sahip ama bir önceki kasa legacy boyutlarında deniyor bir kaynakta..4.69 m boy ve 2.65 m aks mesafesine sahip..b7 passat variant ise 4.77 m boy ve 2.71 m aks mesafesine sahip bu arada..

    After spending a week in a Levorg 2.0GT-S EyeSight, I'm convinced Subaru needs to find that way. Measuring 184.6 inches long, 70.1 wide, and 58.5 tall and riding on the same 104.3-inch wheelbase as the WRX, the Levorg is about the size of the last Legacy Wagon sold in the U.S. (2005). Too small? Hardly. Cargo room with the 60/40-split seats up is roughly 18.5 cubic feet, a welcome bump from the WRX sedan's 12.0.

    http://www.motortrend.com/roadtests/wagons/1502_2015_subaru_levorg_first_drive/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 18 Temmuz 2015; 0:34:34 >




  • Hocam yukarıda ben de tam olarak aynısını yazdım, c d arası bir yerde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: bdf

    Aslında tam c değil. C'lere göre 10cm kadar uzun, d lere göre 10cm kısa. C de desek benim ilk mesajındaki sorum Subaru premium mu diye bu Yüzden.

    Edit: araç 4x4 ve 176 bg. Mondeo ya da Passatta bu güçte bir motor yok. En yakın Güçleri olan da bu fiyata yakın. Passat geçer hatta.
    Ve iddiaları ortalama 5.7 tüketim. Tuttururlarsa dizel falan hikaye olur bence.

    10 litreden az yakmaz 5.7 falan hikaye


    1.2 ve 1.4 tsi ler 8-9 l nin altında yakmazken 170 hp ve 4x4 aracın kaç yakması gerekiyordu ki? hep diyorum araçlar gerçekten çok yakmıyor ama allahın belası benzin çok pahalı bu ülkede..




  • eve doneyim bunun 300 beygirlik olanini isteyecegim ( ya da outbacke o motoru taksinlar)
  • Fiyatı gayet makul. Mondeonun delik benzin tankından daha tutumlu olması kuvvetle muhtemel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piyasanın en iyi 4 tekerlerten çekiş sistemine sahip ve 170 hp. Fiyatı buna göre değerlendirin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S A M C R O

    Piyasanın en iyi 4 tekerlerten çekiş sistemine sahip ve 170 hp. Fiyatı buna göre değerlendirin.

    değerlendirdim,

    halen gereksiz pahalı. bu araç kendi üreticisine göre c sınıfı st. d sınıfı rakipleri bundan daha ucuz. bu sınıfta 4*4 ise insanların en son sallayacağı şeylerden.

    sanki rakipleri 100 hp yav. mondeo 160 hp 240 tork powershift cvt değil.

    passat 150 hp 250 tork dsg.

    hadi c sınıfından pahalı gir eyvallah ama d sınıfından pahalı girmek resmen ben satmayayım demek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 18 Temmuz 2015; 11:11:24 >
  • Araba kaliteli ancak edecek fiyat max 70k

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: bdf

    Aslında tam c değil. C'lere göre 10cm kadar uzun, d lere göre 10cm kısa. C de desek benim ilk mesajındaki sorum Subaru premium mu diye bu Yüzden.

    Edit: araç 4x4 ve 176 bg. Mondeo ya da Passatta bu güçte bir motor yok. En yakın Güçleri olan da bu fiyata yakın. Passat geçer hatta.
    Ve iddiaları ortalama 5.7 tüketim. Tuttururlarsa dizel falan hikaye olur bence.

    10 litreden az yakmaz 5.7 falan hikaye


    8-9 litre yakacaktır. Bu arada fiyat bu piyasa için çok normal. Sıradan bir araç da değil ayrıca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayaer07

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: bdf

    Aslında tam c değil. C'lere göre 10cm kadar uzun, d lere göre 10cm kısa. C de desek benim ilk mesajındaki sorum Subaru premium mu diye bu Yüzden.

    Edit: araç 4x4 ve 176 bg. Mondeo ya da Passatta bu güçte bir motor yok. En yakın Güçleri olan da bu fiyata yakın. Passat geçer hatta.
    Ve iddiaları ortalama 5.7 tüketim. Tuttururlarsa dizel falan hikaye olur bence.

    10 litreden az yakmaz 5.7 falan hikaye


    8-9 litre yakacaktır. Bu arada fiyat bu piyasa için çok normal. Sıradan bir araç da değil ayrıca.

    Ben istanbulda 1250 kg 1.6 tdi dsg leonla 6.5 litre ile geziyorum ayni yolda bu aranin 8 falan yakmasi mumkun degil
    1.6 dizel olsa belki yakardi
    Siradan araba degil fuarda ilk inceleyen insanlardan biriydim araba cok guzel ama subaru olunca olmuyor iste

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayaer07

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: bdf

    Aslında tam c değil. C'lere göre 10cm kadar uzun, d lere göre 10cm kısa. C de desek benim ilk mesajındaki sorum Subaru premium mu diye bu Yüzden.

    Edit: araç 4x4 ve 176 bg. Mondeo ya da Passatta bu güçte bir motor yok. En yakın Güçleri olan da bu fiyata yakın. Passat geçer hatta.
    Ve iddiaları ortalama 5.7 tüketim. Tuttururlarsa dizel falan hikaye olur bence.

    10 litreden az yakmaz 5.7 falan hikaye


    8-9 litre yakacaktır. Bu arada fiyat bu piyasa için çok normal. Sıradan bir araç da değil ayrıca.

    allah rızası için anlatın neresi normal.

    aracın bir üst sınıf, çok daha fazla satan, marka bilinilirliği, servis gibi konularda dağlar kadar fark atan, 2. eli çok daha kuvvetli rakipleri daha ucuz.

    vallahi anlamıyorum artık bu fiyatlar normal diyenleri. 90'a passat variant 100'e titanium mondeo st alınıyor neresi normal. bu araçların motorları da hiç kötü değil. üstelik cvt değiller.

    ama 4*4 demeyin subaru'nun standartı o. aracın en azından passat'ın altında girmesi gerekiyordu. tamam donanım falan güzel. hadi d sınıfına boyutları yakın. lakin sonuç değişmiyor, passat'dan hiç hoşlanmam, ama açık konuşayım türkiye piyasasında ben bile gider passat alırıdım.




  • ön sipariş alıncaya kadar getirmeyeceklermiş arabayı... canınız isterse..
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Bu civar güçte benzinli otomatik ne alınır peki hocam?
    Aman dsg farkına 13000tl vermeyi önerme lütfen :) Mondeo da bu araç ayarında değil bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 160hp + 4x4 olması avantaj değil dezavantaj Türkiye için.

    Millet iki kuruş benzinin hesabını yapıyor, 120hp'lik dizel Passat, 150hp'lik benzinli Passat'dan 20 bin lira daha pahalı.


    3-5 tane satar 110k liste fiyatıyla, onlarda meraklısıdır, hayranıdır öyle alır.


    Türkiye'de bir aracın satılabilmesi için ya dizel olması ya da ciddi miktarda ucuz olması gereklidir. Motor gücü, ve çekiş sistemi için araç alan adam %1 bile değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdf

    Bu civar güçte benzinli otomatik ne alınır peki hocam?
    Aman dsg farkına 13000tl vermeyi önerme lütfen :) Mondeo da bu araç ayarında değil bence.

    Alın bunu gitsin. Özgün bir araç. Bizim yollarda az rastlanacak nasılsa.
  • Meraklısı için araç muazzam. 1.6 dizel crv nin 150bin, QQ in 130bin gibi rakamlara satıldığı yerde Subaru levorg kelepir sayılır. Subarunun cvt sini kullanmıyanlar için söyleyeyim, yaklaşık 1 haftadır xv kullanıyorum, araç 150km de tamamı İstanbul şehir için tüketim 8.0litre. Kademesiz olduğu için hiçbir sarsıntı yok, ses yok, motor sesi yok, gayet sessiz ve konforlu, ayrıca tutumlu. Performanslı ve güvenli aile aracı isteyenlerin mutlaka değerlendirmesi gerekir fakat de pazarının azlığı ve bayilerinde yetersizliği gibi nedenlerle çok fazla satmasını beklememek gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trde talep gormeyebilir araç şuan peynir ekmek gibi satıyor adamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.