Şimdi Ara

SUBARU NEDEN TÜRKİYE'DE TUTULMUYOR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
2
Favori
3.321
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Hangi ülkede çok satıyor ki? Belki ABD'de Forester ve Outback...

    ABD'de 500.000 adet sattı geçen sene, ilk 10'da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    quote:

    Orijinalden alıntı: ukubat

    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    benzetme pek hoş değil.

    Mizahtan anlamamak ayrı bir yetenek.
    Cevabınız hiç hoş değil.


    o zaman ben oldukça yetenekliyim sizce :)


    İşte bu cevap iyiydi.:))
  • mutluakbulut kullanıcısına yanıt
    X Vehicle olarak geçer, yani spor amaçlı hafif arazi kabiliyeti olan sürekli dört çeker araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla zorla milleti ayıltmayın, bırakın subaru satılmasın abi. Derdiniz ne? Neden çok satılsın istiyorsunuz? Ağız tadı ile ikinci elini temiz, ucuza alabileceğimiz bir iki marka kaldı. Biri daha mı gitsin? Susun be!




    "Subaru pişmanlıktır. Çok yakar, hantaldır, parçası çok pahalıdır ve LPG konusunda nazlıdır... O kadar. Hayali kurulur; ama alınmaz. Ben aldım, çok pişmanım. Benim Subaru'nun farı 4000TL, Aynası 1500TL'dir. Allah belasını versindir. "

    Türkiye şartlarında bir arabayı seviyorsan yapılması gereken reklam yukarıdaki gibidir. Bu arada verdiğim parça fiyatları gerçektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 14 Nisan 2014; 15:37:29 >




  • Sürekli dört çeker araç kullanma keyfi ve güvenliğini tatmadığı için.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendi acimdan tercih etmeme nedenlerim su sekilde. Alabilecegim araba impreza olur ancak. Tamam guzel arabalar ancak. 4 ceker neyime benim. Lazim degil. Ayrica 0-100u 14 saniye civari. Kagni gibi araba. En kotu 1.6 motor bide 125hp olsa hah o zaman alirim. 1.8de olabilir. Ama o motorla o araba olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • subaru candır. modeline göre fiyatı gayet uygundur. hızlanma konusunda cok beklentınız olmazsa uzulmezsınız.
    4 ceker hayatında belkı birkaç defa lazım olur onda da hayat kurtarır belli mi olur. 0-100=11-12 sn arası suruyor.
    yeni kasasında 1.6 benzinli motor 6 ileri şanzuman koydular araçta baya iyileştirmeler yapıldı oda maalesef ulkemize gelmiyor. gözül ister ki sti ye binelim
     SUBARU NEDEN TÜRKİYE'DE TUTULMUYOR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hamdi0555

    Neredeyse hergün en az bir adet xv görüyorum. (Ankara)

    Biraz çabalasalar honda'dan bile çok satarlar...

    +1907 (Civic hariç)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forester-14

    X Vehicle olarak geçer, yani spor amaçlı hafif arazi kabiliyeti olan sürekli dört çeker araç.

    Yani iksve diye okunuyor kısaca:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürün gamında 4 model var.

    XV 70.00TL'den başlıyor
    Forester 104.000TL'den başlıyor
    Outback 146.000TL
    BRZ 128.000TL

    Bu durumda nasıl tutulsun, söyler misin? Türkiye şartlarında orta direk arabası değil Subaru. Dünyanın hiç bir yerinde Honda kadar satmamış, burada da satmayacaktır.

    Ayrıca XV zaten Impreza'nın yükseği. Yani Impreza getirilse de yine yaklaşık 70.000TL civarı başlacak ki bir konuda Mazda3 55binden başlıyor diye eleştiriliyordu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Ürün gamında 4 model var.

    XV 70.00TL'den başlıyor
    Forester 104.000TL'den başlıyor
    Outback 146.000TL
    BRZ 128.000TL

    Bu durumda nasıl tutulsun, söyler misin? Türkiye şartlarında orta direk arabası değil Subaru. Dünyanın hiç bir yerinde Honda kadar satmamış, burada da satmayacaktır.

    Ayrıca XV zaten Impreza'nın yükseği. Yani Impreza getirilse de yine yaklaşık 70.000TL civarı başlacak ki bir konuda Mazda3 55binden başlıyor diye eleştiriliyordu.


    hocam öyle deme...
    al suvbaru xv'yi...önüne vw logosu yapıştır...
    birde 18 vites dsg koy..
    90,000tl satış fiyatı ekle...
    millet almak için 3 ay sıra beklemezse adımı değişirim

    amarok(tersten okuyunca asıl anlamı meydana çıkıyor ) bile 95,000 başlayan fiyat yazmışlar...adamlar kamyonet almak için bi dünya para döküp kuyruğa giriyorlar..xv için birde parende atarlar...




  • maalesef haklısınız keşke ötv ve döviz ülkemizde bu kadar yüksek olmasa. dacıa 40.000 tl lerde oldugu zaman subaruda 60.000 70.000 olması gayet doğal. hep kendimden örnek veriyorum ama benım aracım 2011 awd 1.5 ımpreza. 2013 aralıgında 31000 tl ye aldım. eger ımprezanın yenı kasası turkıye de olsaydı kesınlıkle 40.000 tl cıvarlarında olurdu. yenı kasa gelmeyınce fıyatlar cok dusuyor. burda kazanan sadece 2. el satın alan alıcılar. xv bugun 2. eli 51.000 tl ye kadar dustu.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-subaru-subaru-xv-kelepir-160457338/detay

    allahtan suv sınıfında subaru oldukça başarılı ve bu başarısını otomobıl sınıfında da görmek istiyoruz. yetkililere duyrulur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YÜNCÜOĞLU

    maalesef haklısınız keşke ötv ve döviz ülkemizde bu kadar yüksek olmasa. dacıa 40.000 tl lerde oldugu zaman subaruda 60.000 70.000 olması gayet doğal. hep kendimden örnek veriyorum ama benım aracım 2011 awd 1.5 ımpreza. 2013 aralıgında 31000 tl ye aldım. eger ımprezanın yenı kasası turkıye de olsaydı kesınlıkle 40.000 tl cıvarlarında olurdu. yenı kasa gelmeyınce fıyatlar cok dusuyor. burda kazanan sadece 2. el satın alan alıcılar. xv bugun 2. eli 51.000 tl ye kadar dustu.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-subaru-subaru-xv-kelepir-160457338/detay

    allahtan suv sınıfında subaru oldukça başarılı ve bu başarısını otomobıl sınıfında da görmek istiyoruz. yetkililere duyrulur

    ilandaki araç pert, 2013 model 15-20 binde xv elegance en az 65 e yakın gidiyor.




  • evet ondan sonrakılerle fıyatta ucurum var. dıkkat cektıgım konu anlasıldı sanırım. yenı kasa gelmeyınce aracın fıyatı dıpe vuruyor. yenı ksa ımpreza tahmınımce 55.000 tl cıvarlarında olurdu. bı oncekı kasasıyla 20-25 bın tl fıyat farkı olan arac yoktur sanırım( cok ust sınıflar harıç )
    bu arada ısmı bıle acayıp olan nıssan QASHQAİ butun rakıplerını katladı. kullanma fırsatım olmadı dört çeker bile değil xv toz yutturması gerekırken yerlerde surunuyor. helal olsun adamlara peynır ekmek gıbı satıyorlar.
  • Hangi ulkede tutuluyor diye sorsan daha iyi
    Kime sorsan iyi araba der ama
    Hic bir ulkede tutulmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • milletimizin düşünceleri çok farklı avrupada çok tutulan araba türkiyede tutulmaz bu böyledir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence tutulmamasının sebelerinden biride subaru firmasının karekteristiği.bana göre fransızlar genelde az yakan,orta konforlu,ön konsolu pek iyi olmayan,fakat ekonomik ve iyi motoru olan araçlar yaptıkları için halk tarafından tutuluyor(fiyatıda uygun)

    Almanlar genel olarak birazdaha konforlu ve pahalı,rahat,orta performanslı, araçlar ürettiği için orta halli halk sahip olabiliyor ve tutuluyor.

    Ama japonda iş değişir.Sadece subaru değil safkan japonlar(mazda,nissan,subaru vb)markalar halk için araba üretmiyorlar.(3 markayıda zaten trafikte diğer araçlar kadar göremezsiniz.)adamların kendi müşteri kitleleri var.performanslı ve sürüş zevki olan araçlar üretiyorlar,Çoğu japon markası diğer marklara göre hız,performans karekteristiği taşır.Yani bence subaru geniş bir kitleyi hedeflemiyor,ve araçlarını zaten elinde tutuğu kendi müşteri kitlesine göre üretiyor.

    safkan japonlar arasından sıyrılmış Honda ve Toyota ise birazdaha halk için çalışıyorlar.AMA bu iki firmada zaten asıl performasnlı ve lüks araçlarını başka bir marka altında üretiyor.

    Toyota-----lexus
    Honda-----acura

    ben sadece işin yedek parça,servis vb haricindeki boyutuna değinmek istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilalöztkr -- 14 Nisan 2014; 19:20:41 >




  • 20 milyon dan fazla subaru üretilmiş, acaba bunun kaç tanesi ülkemizdedir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YÜNCÜOĞLU

    evet ondan sonrakılerle fıyatta ucurum var. dıkkat cektıgım konu anlasıldı sanırım. yenı kasa gelmeyınce aracın fıyatı dıpe vuruyor. yenı ksa ımpreza tahmınımce 55.000 tl cıvarlarında olurdu. bı oncekı kasasıyla 20-25 bın tl fıyat farkı olan arac yoktur sanırım( cok ust sınıflar harıç )
    bu arada ısmı bıle acayıp olan nıssan QASHQAİ butun rakıplerını katladı. kullanma fırsatım olmadı dört çeker bile değil xv toz yutturması gerekırken yerlerde surunuyor. helal olsun adamlara peynır ekmek gıbı satıyorlar.

    Aracın yükseği XV zaten. O 70'den baslarken Imprezayı 55bin'den beklemek hayal



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlkerA. -- 14 Nisan 2014; 20:36:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    İnşaallah Vivio beni ben de onu sıkı sıkı tutacam

    Micra düşünüyordunuz Vivio mu aldınız yoksa?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.