Şimdi Ara

Subaru Outback 2012 Diesel Kullanıcı Testi (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
7
Favori
20.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    Amin, çok teşekkür ederim. Darısı başınıza inşallah

    Aracınız hayırlı olsun, güle güle kullanın

    Gücüm yetse bir dakika düşünmez outback dizel otomatik alırım..

    Neyse ne yapalım xv alıp idare edeceğiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: ::FoxRiver::

    Aracınız hayırlı olsun öncelikle. Rodaj aşamasında inşallah çok basmamışsınızdır.

    Araca 115.000TL verip de bu kadar detaylı araştırıp çok derinlemesine ve bilimsel bir şekilde adeta bir makale yazar gibi görüşlerinizi forumda paylaşmanızı tebrik ederim. Benim o kadar param olsa değil forumu interneti dahi açmam. Eskiden bir algı vardı, forum köşelerinde 30.000 TL'ye kadar aracı olanlar görüşlerini yazarlar, sürekli forumda kalırlardı. Yüksek paralar verip lüks araçlar satın alanların forumlar işi olmazdı. Sanırım siz ve sizin gibiler bu algıyı kırıyor.

    Yakında x6 veya q7 kullanaları da forumlarda mesaj atarken görürsek şaşırmayacağız demektir ;)

    Hayırlı olsun. Şehir içi çok fazla gitmiyorsanız manuel doğru tercih olmuş fakat dur kalklarda çok zaman geçiriyorsanız keşke otomatik alsaydım diyebilirsiniz.

    Kendi aracınızın "gerçek" resimlerini bekliyoruz.

    Bahsettiğin bu kanı aslında malesef bizim toplumumuzda var. Ancak gerek yetiştirilme tarzım, gerekse karakterim nedeniyle bindiğim araç hakkında birikimlerimi paylaşıp bu bilgiye ihtiyacı olan bir kişiye bile ulaşsa benim için kafidir. Bir gün X6 ya binersem emin olun onuda yazarım. Dediğiniz gibi şehir içi kullanımım pek yok, karşıya mümkün olduğunca geçmem. O nedenle düz vites bana daha cazip geliyor..

    Hocam dün bayraktar otoya gittim (Ankara) ellerinde hiç ikinci el yokmuş kolay kolay da gelmez diyorlar.Sıfırının da manuel dizeli 118k otomatiği de 130k fiyat verdiler.Yalnız şunu da söyleyeyim XV hatta yeni Forester bile Outbackin yanın da çok basit kalıyor.Outbackdan kalite akıyor resmen üst sınıf duruyor.Zaten subaru her ne kadar çok özel bir marka olsa da forester ve xv'yi gördüğünüzde rahatça diğer markaların alternatiflerini mukayese edebiliyorsunuz ancak samimi söylüyorum bence piyasada outbacke alternatif bir araç yok.

    Araca dair düşüncem suv-station vagon karışımı tipi güzel ileri seviyede konforlu arazide de keyif verdirecek bir hız makinesi şeklinde....Hiç bir markanın hiç bir modelinde tüm bu özellikleri sunan bir alternatif yok bence.

    Araç için düşünceleriniz için teşekkür ederim, inşallah sizde birtane buluruz. Araçtan fazla olmayıp, sahipleride uzun süre kullanınca satılığa düşen pek yok. Dediğim gibi
    0 km almak pek istemedim bende ama araç yok, bayaa bekledim ama olmadı :)

    İstanbul bayraktar istinyede 2012 gri renkli bir Diesel araç vardı. (Manual) Tırdan inerken kaputu zarar gördüğü için direk birebir değiştirmişlerdi. Araç 0 km idi.
    Eğer halen duruyorsa rakebetci bir fiyatla alabilirsiniz.

    Sahibindende bir tane 0 araç vardı sanırım oda satılmış.

    Hocam iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.İstinye Bayraktar'ı aradım bahsettiğiniz aracı çoktan satmışlar ancak haziran ayında bir tane daha gelecekmiş 2011 model, bakalım artık iyi bir fiyat verirlerse bana İstanbul yolları görünür




  • Birazda benden fotograf. Uçmakdere tekirdağ tarafları kamp akabinde yamaç paraşütü yapılan yerlere gidiş. Sonrasında zirveye kadar çıkış.
     Subaru Outback 2012 Diesel Kullanıcı Testi Subaru Outback 2012 Diesel Kullanıcı Testi Subaru Outback 2012 Diesel Kullanıcı Testi Subaru Outback 2012 Diesel Kullanıcı Testi Subaru Outback 2012 Diesel Kullanıcı Testi Subaru Outback 2012 Diesel Kullanıcı Testi Subaru Outback 2012 Diesel Kullanıcı Testi




  • öncelikle aracınız hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim konunuzla kısmen alakalı birşey soracam önceki aracınız 3008 miş sanırım oda küçük sınıf suv tipi bir araç bende bugünlerde kısmen aklımda kıyas kabul etmez belki ama gerçek suva binen biri olarak (inşallah 6-7 yıl sonra bende sahip olurum) 3008i nasıl değerlendirirsiniz fiyat kalite olarak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilbilge_11

    öncelikle aracınız hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim konunuzla kısmen alakalı birşey soracam önceki aracınız 3008 miş sanırım oda küçük sınıf suv tipi bir araç bende bugünlerde kısmen aklımda kıyas kabul etmez belki ama gerçek suva binen biri olarak (inşallah 6-7 yıl sonra bende sahip olurum) 3008i nasıl değerlendirirsiniz fiyat kalite olarak

    3008 forumunda birçok yazımı bulabilirsiniz. Ama nasıl bir beklenti içerisinde olduğunuz ve şuan ne kullandığınız önemli bu kriterlerde yardımcı olabilmem için.
    Genel olarak memnundum ancak yarı otomatik şanzımana şehir içinde alışmak biraz vakit alıyor..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • erceerce kullanıcısına yanıt
    hocam doğrusu beklentim sorunsuzluk genişlik konfor birazda olsa performans 3 yıl sonra rahat satabilmem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilbilge_11

    hocam doğrusu beklentim sorunsuzluk genişlik konfor birazda olsa performans 3 yıl sonra rahat satabilmem

    Sorunsuzluk Fransızlarda biraz şans işi, öncelikle yarı otomatik şanzıman tek kavramalı olduğu için şehir içi dur kalkta rahatsız edebilir. O nedenle nispeten yeni ayarlarla düzeltilmiş 2012 e-hdi öneririm. Bendeki 2011 di motor ilk euro 5 şanzıman eski ayarlıydı biraz uyumsuzluk vardı. Konfor anlamında bir suv a göre serttir ama iyi yol tutar diğerlerine göre. Performans anlamında sizi tatmin edecektir, grip kontrol gayet faydalı bir opsiyon( birçok kez test ettim) SUV yada Crossover anlamıdaki araçların ikinci el satışları çok hızlıdır diyemeyeceğim. Biraz kısmet işi.. Ben 1 haftada satmıştım ancak 2 ay bekleyende vardı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • erceerce kullanıcısına yanıt
    teşekkürler kazasız günler
  • hayırlı olsun güzel araçmış. güle güle binin
  • hayırlı olsun, yeni tüketim verilerini paylaşabilir misiniz, ayrıca yedek lastik var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: REM

    hayırlı olsun, yeni tüketim verilerini paylaşabilir misiniz, ayrıca yedek lastik var mı?

    Şehir içinde trafik nedeniyle motorla dolaşıyorum ancak 7.0 lt -7.2 lt arası tüketim şehir içinde. Geçen Adanaya gidip gelindi İstanbuldan 120-140 km/h ortalama hızla 5,8 lt idi ortalama ancak buna Adana ve istanbulda birkısım şehir içi geziler dahil. Şehiriçi kullanmaya kıyamıyorum :)
    Araçta yedek lastik yok, yeri var aslında ama oraya lastik tamir kiti yeri filan vardı, göz göz yapmışlar baktım çok kullanışlı yedek lastik temin etmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erceerce -- 9 Temmuz 2013; 11:02:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: REM

    hayırlı olsun, yeni tüketim verilerini paylaşabilir misiniz, ayrıca yedek lastik var mı?

    Şehir içinde trafik nedeniyle motorla dolaşıyorum ancak 7.0 lt -7.2 lt arası tüketim şehir içinde. Geçen Adanaya gidip gelindi İstanbuldan 120-140 km/h ortalama hızla 5,8 lt idi ortalama ancak buna Adana ve istanbulda birkısım şehir içi geziler dahil. Şehiriçi kullanmaya kıyamıyorum :)
    Araçta yedek lastik yok, yeri var aslında ama oraya lastik tamir kiti yeri filan vardı, göz göz yapmışlar baktım çok kullanışlı yedek lastik temin etmedim.

    gayet güzel değerler, tekrar hayırlı olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: REM

    quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: REM

    hayırlı olsun, yeni tüketim verilerini paylaşabilir misiniz, ayrıca yedek lastik var mı?

    Şehir içinde trafik nedeniyle motorla dolaşıyorum ancak 7.0 lt -7.2 lt arası tüketim şehir içinde. Geçen Adanaya gidip gelindi İstanbuldan 120-140 km/h ortalama hızla 5,8 lt idi ortalama ancak buna Adana ve istanbulda birkısım şehir içi geziler dahil. Şehiriçi kullanmaya kıyamıyorum :)
    Araçta yedek lastik yok, yeri var aslında ama oraya lastik tamir kiti yeri filan vardı, göz göz yapmışlar baktım çok kullanışlı yedek lastik temin etmedim.

    gayet güzel değerler, tekrar hayırlı olsun

    Teşekkür ederim.. 2.0 tdi 4 çeker SUV larda bu değerleri yakalayabilen yok. (BMW hariç - 8 ilere şanzıman farkı) Sportage, Captiva vs bir hayli araştırmıştım 11-12 lt yakıyorlar şehir içinde.




  • 7 yıldan beri benzinli otomatik ve dizel manuael Subaru Forester kullanıyorum. Benzinli otomatik Forester yeni liste fiyatı 120.124 TL, otomatik dizel Outback 131.233 TL. oldu. Bu fiyatlarla bek çok alternatif araç düşünülebilir. Kaliteli marka Subaru, ama uygulanan fiyat politikası ile ancak sınırlı sayıda ve meraklısına satış yapabilir. İlk 6 ayın satış rakamları da bu durumu gösteriyor.
  • Piyasadaki tüm araç fiyatlarını faiş bulsamda, eğer muadilleriyle kıyaslıyorsak donanım özelliklerine göre eşit seviyede kalıyorlar. Forester için telaffuz ettiğiniz 120.000tl 240bg turbo modeli olup o motor gücünde sadece premium araçlar varki onlarda 200000tlden başlıyor fiyatları. Ben diesel manual alırken bir hayli incelemiştim artılar ve eksileriyle outback diger opsiyonlara göre mantıklı gelmişti.
    Foresterin 96.000 tl yede aracı mevcut.Yeni honda CRV executive donanımı 98.000 olduğunu varsayarsak rekabetçi fiyat politikası takip etmeye çalışıyorlar. ÖTV ve KDV nin etkileriyle 30.000 euroluk ara.lara 50000 euroya biniyoruz işte, orasıda ayrı bir boyut tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erceerce -- 12 Temmuz 2013; 6:45:30 >
  • Kıyasladığınız 98.000 TL lik Yeni Honda CRV executive 'nın muadili Forester Pemium modeli olup fiyat 96.000TL değil 105.983 TL dır. Ve oldukça farklı bir fiyata sahip. Aslında 2. ellerini de mukayese etmek gerekiyor. Honda 2. elde hem kolay hem de daha yüksek fiyatla müşteri buluyor. Bayraktar Otomotivin yanlış uygulamaları 2. elin de düşmesine neden oluyor. Değiştirmeyi düşündüğüm araç için Bayraktar Otomotiv, Honda'dan daha düşük değer verdi sattığı aracına. Bu durumda benzer özelliklere sahip araç alırken hangisi tercih edilir? Satış rakamları da düşüncelerimi doğruluyor.
  • Valla forester için göreceli olsada Diesel Otomatik Outback Allroad segmentinde fiyat/performans olarak rakipsiz görünüyor. AWD, Diesel ve Otomatik olarak Audi Allroad A4 ve Volvo XC 70 varki fiyat farkına başka bir araç daha alırsınız.
  • Yukarıda arkadaş bahsetmiş. Dört çeker sistemdeki ATD ile VTD farkını anlatmış sağolsun.

    http://www.subaru-global.com/13outback_spec.html

    Üstte verdiğim linkte bulunan tabloda 2.0 modeldeki 4 çeker sistemin "Active Torque Split AWD system" olduğunu, yani üçlü roller testindeki "Variable Torque Distribution AWD system" olmadığını farkettim. Kaldı ki böyle bir sistemin bu fiyata verilmesi beni biraz huylandırmıştı. Adamlar VTD yi sadece 3.600 cc 6 silindirli modele koymuşlar bu tabloya göre. Bilmiyorum ben mi yanlış anladım.

    erceerce arkadaşın yazısından sonra yarın subaru bayiine gidip aracı incelemeye belki de almaya karar verdim.
    Ancak electro_g kardeşin bahsettiiklerinden sonra bu araştırmaya girdim ve öğrendiklerimden sonra araçtan biraz soğudum :(
    Ha bu aracın kötü olduğu anlamına gelmez tabiiki, ama önce bildiğim bilgilerin eksik olması ile biraz hayal kırıklığı yaşadım diyelim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinpark -- 22 Eylül 2013; 18:46:54 >




  • Şimdi bir arkadaşım ile telefonda görüştüm. 3 lü roller testindeki olay sadece vtd ile ilgili değilmiş. Subaru nun çekiş sisteminin genel özelliği imiş. Yani üzülmem yersizmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • Üstteki videoda görebileceğin üzere (elektronik detayları geçiyoru VTD,VDC vsvs) bu araç buzda karda istediğinizi verecektir. Elbette kilitlenebilir difransiyelli bir Defender değil araç ama hafif off-roadda hertürlü mutlu eder sizi. Haftasonu uludağa çıkarken hatırlarsınız bu sözlerimi CRV ve Kugadaki gibi lastikler patinaja düşünce gücü arkaya aktaran bir sistem değil Subarudaki, sürekli 4 çeker. Ben bunun nedemek olduğunu 3-4 ay sonra anlayabildim.
    Başta bende 3lü roller testine takmıştım ancak bence çok karşılaşılan bir durum olmadığı için araştırmaya gerek duymadım. Halen benim araç geçermi geçmezmi blmiyorum. Alttaki videoda diğer araçlar 2liden bile geçemiyor bir tek tekerle ilerlemenin peşindeyiz





  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.