Şimdi Ara

Subaru Outback 2012 Diesel Kullanıcı Testi (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
7
Favori
20.485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Anlaşılmamıştır ondandır. Sorunuza gelince açıkçası ben oldukça konforlu buluyorum aracımı lastik basınçlarını kontrol ettinizmi. 2.2 ye 2.1 olması gerekiyor.
  • Anlaşılmamıştır ondandır sayın ayancıklı. Sorunuza gelince açıkçası ben oldukça konforlu buluyorum aracımı lastik basınçlarını kontrol ettinizmi 2.2 ye 2.1 olması gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    Anlaşılmamıştır ondandır sayın ayancıklı. Sorunuza gelince açıkçası ben oldukça konforlu buluyorum aracımı lastik basınçlarını kontrol ettinizmi 2.2 ye 2.1 olması gerekiyor.

    Lastik basınçlarını biraz daha düşürdüm araç eskiye oranla biraz daha konforlu hale geldi
  • ayancıklı A kullanıcısına yanıt
    Aracın üzerinde gelen lastikler offroad dayanımı olması nedeniyle biraz sert olduklarını Toyo Snowprox lastikleri taktıktan sonra anladım.
  • Aslında Michelin Latitude ile aracı denemek isterdim, daha yumuşak olduklarını düşünüyorum yokohamalara göre.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  •  Subaru Outback 2012 Diesel Kullanıcı Testi


    Hep hayalim olan Outback ve Karavan kombinasyonu, çeki demiri taktık ancak uygun karavan bulamadık

    Bu linkte biraz daha detay bulabilirsiniz;

    http://subaru4ever.com/index.php?topic=263.0



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erceerce -- 22 Mayıs 2014; 17:32:57 >




  • Bugünlerde bende bu aracı inceler oldum ama bir yandan da ne zaman bilmiyorum ama yeni modeli gelecek sanırım, o beni biraz düşündürüyor. Şu motoru Forester'a koysalar yok satarlar haberleri yok :)

    Park sensorunu soracaktım önceki arkadaşta yazmış gerçekten yok demekki, bu Forester'da da böyle anladığım kadarı ile. Açıkcası bu neyin kafası diye sormak istiyorum :)

    Daha sonradan takılan sensörler sadece arka taraf için değil mi? Muhtemelen aracın ekranında görsel bir destekte sağlamıyordur. Son kullandığım iki araçta da ön/arka park sensoru vardı, şuan kullandığım araçta ön park sensorunun eksikliği en çok aradığım husus. Bu boyuttaki bir araçta çok daha kritik olduğunu düşünüyorum.
  • Araçta geri görüş kamerası mevcut, orta konsolda bulunan ekrandan arka tarafı görebiliyorsunuz, gerçi bende extra park sensörü kodurdum malum istanbuldayız nereden ne çıkacağı belli olmuyor. Foresterın eski kasasında dizel vardı hatta o araçtan bir arkadaşımada aldırdım oda gayet memun. Özellikle sürekli 4 çeker bir araçta (CRV, Ford kuga gibi patinaya düşerse giren cinsten değil) şehir içi 7,2 lt , şehir dışı 5,6 lt gibi (İstanbul) değerler yakalamak (Bende arkadaşımda aynı değerleri görüyoruz) çok başarılı. Bendeki manual ancak otomatik CVTsini de kullandım performans verileri aynı bir kayıp mevcut değil. Japonlar herşeyi ihtayaca göre düzenliyor biz duymayı onlar görmeyi tercih ediyor demekki :) Ben Park sensörünü sadece arkaya taktırdım görsel olarak orjinal olsa anca bukadar olurdu dersiniz. Artık sensörlerde boyalı geldiği için abes bir görüntü teşkil etmiyor.
    Benim aslında karşı olduğum konu araba denilince asıl şasi,motor, daynıklılık, kaza gibi unsurlardan çok araç üzerinde bulunan oyuncaklarla ilgilenilmesi. Allah muhafaza kaza yaptığınızda sizi park sensörü kurtarmaz. Ncap testleri hepsi 5 yıldız yeni araçlar, peki siz IIHS duydunuzmu mesela? Ncapta direkt kafadan çarpma simüle edilirken IIHS te daha çok gerçek hayattada karşılaştığımız Small overlap dedğimiz köşeden çarpma ile olası kaza durumlarını simüle ediyor. Hatalı sollamada kolay kolay kimse kafa kafaya çarpışmaz illaki sağa sola kaçar araçlar uç uç a çarpışı peki sonuç ?? aşağıdaki linki inceleyelim;

    Burada ön direğin kırılmayarak sürücüyü nasıl koruduğuna bakın.

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/subaru/forester

    Şimdide rakibi CRV
    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/honda/cr-v

    ve Tiguan
    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/volkswagen/tiguan

    ve Rav4

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/toyota/rav4

    ve Hyundai ix35

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/hyundai/tucson

    ve Mazda Cx-5 ( Türkiyede pek dikkate alınmasada bence en başarılı markalardan biri)

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/mazda/cx-5

    ve Sportage

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/kia/sportage

    Yani siz park sensörü ararken arka tarafta kaçırdığınız asıl konulara bakın derim. Sürekli 4 çekerin verdiği ekstra güven ve ailecek seyahat ederken acaba burada kalırmıyım düşüncesiyle yüzleşmemek. Kar yağdığında herkes zincir takarken onlara el sallayıp geçip gitmek. Köye giderken çamura saplanmış Mercedesi çekebilmek bence asıl husus bu. Park sensörünü araç alırken hediye ediyorlar zaten. Siz güvendemisiniz önce ona bakın derim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erceerce -- 29 Mayıs 2014; 14:11:41 >




  • Mesela bunu az önce gördüm ve gözlerime inanamadım bu araç 150.000 tl den başlayan fiyatlarla satılıyor. Forester ise 100.000 ,hatta XV 69.000 tl.

    Audi A4 small overlap testi, lütfen inceleyin;

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/audi/a4

    Birde yarı fiyatına satılan Subaru XV ye bakın;

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/subaru/xv-crosstrek

    Sizce bu güvenlik kriterleri park sensörü, dokunmatik ekran yada 18 inç jant seçeneğine değşilirmi? Bir ev aldığınızda kapı kulplarınamı bakarsınız yoksa temeline, yapım şekline ve deprem yönetmeliğine uygunluğunamı?




  • mkelleci kullanıcısına yanıt
    Bir araç almadan önce bence IIHS testlerine göz atmakta fayda var.
  • Çok haklısınız Erce Bey, alacakları aracı söylediğiniz gibi derinlemesine incelemeliler. Motor, aktarma organları, çekiş sistemleri, şasi, güvenlik, geçmiş tecrübe gibi incelenmesi, araştırılması gereken hayati bölümler yerine kabin içi detaylara fazla önem veriliyor. Çekiş kontrol, sürüş yardım sistemleri gibi güvenlik donanımları dışında navigasyon ekranının büyüklüğü, klimanın çift taraflı olması, led aydınlatması, plastiğin yumuşaklığı, soğutmalı torpido olması gibi detaylara göre araçları eleyip tercih yapıyorlar. Daha sonra aracın üstü full+full ya da gırtlak dolu ama geri kalanının ne olduğu meçhul.

    Bu donanımların gereksiz olduğu anlamına gelmiyor ama araç tercihlerinde belirleyici unsur olmaması gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Forester-14 -- 29 Mayıs 2014; 11:58:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forester-14 kullanıcısına yanıt
    20000km kadar Peugeot 3008 kullandım ve bahse konu tüm aksesuarlar Fransız gelenegi olarak araçta mevcuttu, hatta Grip control bile vardı. Ancak hiçbir aracımda Subaruda olduğu gibi kendimi yola tutunur hissetmedim. 3008 aldığımda Subaru ve genel özelliklerinden haberim olsaydı XV tercih ederdim o anki bütçeyle. Hiç şu videoyu seyrettinizmi bilmiyorum;

    Subaru XV ve Land Rover Defender kıyaslaması (Burada XV defenderdan iyidir mantığı ile değil ,XV neredeyse defenderin yapabildiklerini yapıyor bakış açısıyla yaklaşmak lazım)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erceerce -- 29 Mayıs 2014; 13:36:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    Bir araç almadan önce bence IIHS testlerine göz atmakta fayda var.

    Bilgiler için çok teşekkürler, CX-5'te zaten radarımda olan araçlardan biri. Güvenlik tabiki çok önemli ama direksiyon başındaki zamanımın çoğu şehir içinde geçtiği için konfora ve sürüş kolaylığı, araç içerisindeki eğlence sistemleri de öne çıkıyor.

    Outback'in 2015 modelini cok beğendim hiç görmeseydim daha iyiydi :)
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Paylaşım için teşekkürler, bunu görmemiştim daha önce.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bende outback aracımın 12500 bakımını Ankara Bayraktar otomotivde yaptırdım. Klasik bakımlar toplam 630.00 tl tuttu. Aynı zamanda serviste aracıma Alpine navigasyon taktırdım. Dışardan daha ucuza bulurdum ama malum garnti sebebiyle serviste bilerek yüksek ücret ödemek zorunda kaldım. Ancak kafama takılan bir soru oldu , torpido gövde çerçevesini değiştirmediler sadece eski müzikçaları çıkarıp yerine navigasyonu taktılar . Alttaki klima düğmeleri falan aynı kaldı. Oysa vereceğim linkte farklı olarak görülüyor. Tufayamı geldik acaba diye düşünür oldum.http://www.subaru.com.tr/genel_aksesuarlar.aspx




  • ayancıklı A kullanıcısına yanıt
    Bendeki Flyaudionun ürettiği komple konsolla değişen modeli, daha şık dursa bile Alpinenın daha iyi bir marka olduğunu göz ardı etmeyin. Benim 12500 bakımım 550 tl tutmuştu sanırım. Klima düğmeleri aynı kalıyor ortadaki kapalı kutu kısmı kalkıyor, radyonun tuş paneli aşağıya kayıyor ekran yukarıda.

    http://www.flyaudio.net/product_id.asp?id=208
  • Açıkçası pek iyi montaj yapamadılar navigasyonun çerçevesi çok basit kaldı , bende folyo ile kapladım biraz olsun çirkinlik kayboldu, ayrıca teyp çerçevesinin bazı tırnaklarını sökerken kırdılar herhalde şimdi çerveve bazı yerlerinde dışarda duruyor . Müşteri memnuniyeti için aradıklarında söyledim bana geri döneceklerini söylediler hala 1 haftadır geri dönmediler. Sonuçta bütün servislerin aynı olduğunu bir kez daha anladım. Daha önce servis yüzünden peugeot marka aracımı satmıştım inşallah bu da öyle olmaz.
  • Bende eski peugeotçuyum merak etmeyinderim bence dönerler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Outbackin daha heybetli ve yüksek görünmesi için jantlarını 18 jant ile değiştirmek istiyorum , değiştirince araçta herhangi olumsuz bir durumla karşılaşırmıyım ?
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.