SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (595. sayfa)
-
-
çok teşekkürler
-
Teşekkür ederiz.
-
Arabayı kullandıkça artılarını eksilerini güncelliyorum :
Artılar ilave :
Yol tutuş ... gerçekten nispeten yüksek bir araba için gayet iyi . Bazen önceden bildiğim başka arabalarla da denemeler yaptığım yerlerde aracı zorluyorum . Gerçekten iyi . (lastiklerim sıfır Goodyear eff grip 2 SUV)
Bluetooth telefon görüşmeleri ses ve ses kalitesi bence çok başaralı .
Rampalarda yarı ıslak zeminlerde çekiş . Haliyle AWD işini yapıyor ,
Sevmediklerim ilave :
Frenler ... bence iyi değil , tamam herkes hassas kavrama sevmeyebilir ama sonrası da iyi değil . bence daha önceki araçlarımdan kötü . ( Disk ve balatalarım yeni 250 km oldu bence rodajın sonlarında artık tam performansa yakın ) . Frenleme sırasında burun daldırması da fazla . Tamam ilk suv diyebileceğim aracı ama sanki daha az olabilirdi.
Koltuklar zayıf insanlar için aşırı sert . Deri olmayan versiyonu belki biraz daha yumuşak his verir. Şimdiye kadar yazdığım şeyler arasında en çok bu rahatsız ediyor.
Sert vites kolu geçişleri . park manevralarında konforsuzluk yaratıyor.Şimdiye kadar yazdığım şeyler arasında en çok rahatsız eden 2. şey.
Anahtarsız giriş sisteminin çıkışta kendi kapamaması . Evet her sistemde yok ama olan bir arabadan geçiyorsanız benim gibi her 5 seferin en az 3 ünde kapıları açık unutursunuz.
Eyesight algılama açısı dar , ACC açıkken aradan giren araçları yogun trafikte net algılamıyor . Evet bu sistem otoban kullanımı için ama eyesight ın yeni neslinde açılar genişletilmiş . (misal makyajlı yeni kasa forester )
Evet sevmediklerim listesi uzuyor gibi gözüküyor ama halen memnunum aracımdan ve şimdilik tavsiye ederim statüsünda genel olarak .
-
2020 exlucive araçta, kapılar otomatik kilitlenmiyor.
Kapılar açılıyor, lakin kendi kilitlemiyor.
Yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Herkese merhaba, aracı alalı yaklaşık 2 ay oldu olmadı, 2500km üzerinde yol yaptım. Bende izlenimlerimi paylaşmak isterim, okuyan, ilgilenene yardımcı olur umarım.
Öncelikle 10 yıl kadar VW kullanıcısı olduğumu ve en son sıfır aldığım MK2 tiguan'dan 2017 exclusive xv'ye geçtiğimi belirtmem uygun olur. VAG grubunun özellikle servisi, yaygınlığı ve ürettiği modellerin bulundukları segmentlerde tercih yönünde hep ön sıralarda olması beni subaru'ya geçerken zihinsel olarak çok yormuştu. Açıkcası araca bu kadar hızlı alışacağımı hiç tahmin etmemiştim.
Şimdilik araçla ilişki durumumuz şu şekilde:
manevra kabiliyeti yüksek, şehir içi park, dar dönüşler vs. beni çok rahatlattı.
Süspansiyon yapısı çok başarılı, hem sessiz hem direksiyonda verdiği his güvenli. Süspansiyon ve süspansiyon konforunda Tiguan'dan çok daha iyi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Viraj kabiliyeti çok yüksek, daha doğrusu çok güven veriyor. Bununla ilgili daha önce "rayda giden tren gibi viraj alır" gibi bir yorum okumuştum, çok doğru tespit yapmış bu yorumu yapan. Bu süspansiyon durumunun iyi performansı bozuk satıhta daha da net belli oluyor.
Bu viraj alma becerisi, bozuk satıhta aracın sağından solundan hiç ses gelmemesinin şasenin burkulma direncinden de geldiğini düşünüyorum. Bu konuda daha tecrübeli kullanıcılar da yorum paylaşırsa çok faydalı olur.
Eyesight net bir şekilde başarılı, uzun yolda çok büyük konfor sağlıyor.
Benzin konusunda ise aldığım günden beri ortalamam 7.9 oldu. Şehir dışı ailecek, bagaj dolu şekilde ise gidiş dönüş yaklaşık 1000km'lik yolu 6,4 ile tamamladık. Araçta 225 tabanlı AT lastikler var, binek tipi lastikle 6'ın altına inebilir diye düşünüyorum. Bu arada çok sakin araç kullanırım.
Sakin kullanım denilince aklıma geldi, bu sollama konusunda aracın zayıf kaldığı yönünde hep yorumlar okumuştum, benim kullanımımda 90-100km ile devam ederken sollama için 120-130km bandına çıkmak konusunda araç başarılı. Daha yüksek hızlarda seyir ve o durumda sollamalar için yorum yapamam.
4 usb olması iyi
SD kart okuyucu olmaması kötü
CarPlay çalışırken USB'den müzik çalamamak kötü
Kendinden kararan dikiz aynası VW'den daha etkin, VW'de çok koyulaşmıyordu, göz alabiliyordu.
Tiguan'dan özlediğim bir kaç nokta ise;
Arka koltukların 40-20-40 katlanması, öne arkaya çekilerek ihtiyaç halinde büyütülmesi
Tiguan'ın önde olduğu bir iki nokta;
Adaptif far sistemi daha iyi, düşük hızda viraj aydınlatması daha iyi
Cam temizleme sistemi ve silecekler daha iyi, yağmur sensörü daha iyi
Klima sistemi bi tık daha sessiz (4. kademeden sonra)
Mevcut durumda araç beklentilerimi çok net karşılıyor, şimdilik bu kadar.
Herkese keyifli sürüşler.
-
Merhaba arkadaşlar, Youtube'da aşağıda paylaştığım kanal dikkatimi çekti. Özellikle yeni çıkan veya henüz ülkemizde satışa çıkmamış suv'ları Subaru (genelde XV) modelleriyle karşılaştırıyorlar.
Beğeneceğinizi umuyorum.
Herkese keyifli sürüşler.
youtubeOfficial main channel for Driving Sports TV. Featuring new car, truck and crossover reviews with expertise in off-road performance and adventures. A YouTube Channel Partner since 2007.https://www.youtube.com/@drivingsports -
-
Subaru'yu her zaman sevmişimdir. Ve 1.6 XV'i aldığımda hayalim gerçek oldu. Ondan tamamen memnun
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Omer4991 -- 13 Aralık 2022; 13:51:53 > -
Denedim. Çalışıyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Mesajı yazdıktan sonra alıcı gözle bakınca bende de çalıştığını fark ettim. Kaput üzerindeki nozzlelar gibi bir çıkış beklediğim için çalışmadığını düşünüp yanılmışım. Teşekkürler cevap için.
-
0 araç alan oldu mu? Araç stoklarda var mı? Üst paketin fiyatı nasıl?
5 kişi dolu bagaj ile yokuşta ve uzun yolda durum nasıl? Test videolarını izliyorum ama kullanıcı görüşlerini de merak ediyorum.
-
@atomkarinca28 ben yeni exclusive araç aldım, liste fiyatından satış yapıyorlar. pek renk seçeneği yok ama bulabildik. 4 kişi dolu bagaj ile gayet rahat ve konforlu yolculuk yaptık. aracın yalıtımı bence eski kasasına ve 2 eski kasa forester a göre çok çok iyi, motor sesi beni rahatsız etmiyor. ama çok dik yokuşlarda torku dizel araç gibi olmadığından vites küçültüp devir yükseliyor ama bizi rahatsız etmiyor, yığılma, gitmeme gibi bir şey hiç yaşamadık. forester 150 beygir idi, pek fark göremedim. şehir içi dik yokuşlarda hem avh hem hillholder var zaten, geri kaçmıyor ve patinaj da hiç yapmadan rahatlıkla kalkıyor.
-
2012 model xv aracımı bir üst modeli ile değiştirmeye karar verdim.
sarı sitedeki ilan numaram 1069497441
Takas veya almayı düşünen varsa iletişime geçebilir.
Takas sadece üst modeli ile olur.
-
Teşekkür ederim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ekim 2018’de Subaru Bayisi Bayraktar Oto Çekmeköy’den Subaru XV, ertesi sene de aynı yerden 1.000 TL bedelle bir ince stepne aldım. Subaru’yu tercih etmemin en önemli sebebi güvenli araç olmasıydı.
2022 Temmuz ayında Istanbul’dan Bodrum’a giderken sağ arka tekerleğim patladı. Lastiği çıkarıp stepneyi takmak istediğimde, araç 5 bujili iken, stepnenin 4 bujili olsuğunu fark etim, dolayısıyla stepneyi kullanamadım.
O durumda yol boyunca gördüğüm her benzin istasyonunda durup arızalı lastiğe hava basarak yola devam etmek zorunda kaldım.
Aracı aldığım yetkili bayiye, ki o sırada Çekmeköy’deki Bayraktar Oto’nun ismi değişmiş, telefon edip durumu anlattım, ilgili kişi, Istanbul’a döndüğümde kendilerine uğramamı, 4 bujili stepneyi doğru stepne ile değiştirebileceklerini söyledi.
Ancak Istanbul’a döndüğümde, defalarca aramama rağmen, ellerinde stepne olmadığı cevabını aldım.
Koskoca Subaru'da stepne bulunmaması bana inandırıcı gelmiyor. Ancak yapacacak birşeyim yok. Her neyse, elinde stepne olan arkadaşlar stepnelerini kontrol etsinler, benim gibi yolda sıkıntı çekmesinler.
-
Tecrübenizi paylaştığınız için teşekkürler. Paylaşımınız oldukça değerli doğrusu.
Ben stepne kullanmayanlardan olmama rağmen, güvendiği stepnenin uyumsuz olduğunu gerekli olduğunda fark etmenin ne kadar kötü olduğunu hissedebiliyorum.
Kullandığımız lastiklerin yırtılma ve parçalanma haricinde patlaklarının sürüşe engel olmayabileceğini düşünerek stepne içine girmedim.
Bir de stepne lastiği çok ince, belli bir hızın üzerinde gidemiyorsunuz, aracın dengesi bozuluyor vs. sebeple kullansaydım da yer tutmasını göze alıp tam boy kullanırdım diye düşünüyorum.
Size çok geçmiş olsun.
-
2.el bakıyorum bu 2.el bakanlar 20 bin tl ayırsın demişsiniz kronik sıkıntılar mı var öyle dediniz yoksa bakımlar vs çok mu pahalı ?
-
Bakımlar için diye yazmış arkadaş
-
Subaru xv 2018 xtreme plus alarak aranıza katılıyorum yarın nasip olursa.. Araçta kronik bir sorun var mıdır? Ekspertizde dikkat etmemiz gereken bir şey var mı? Son dönemlerde eksperler risk almamak adına en ufak şeyde terleme yağ kaçağı gibi şeyler yazıyor eksper raporuna bu araçta diferansiyel motor şanzuman yağ kaçağı terleme vs gibi durumlar var mı? Bir de diferansiyel yağı 60 binde şanzuman yağı 90 binde değişir yıl önemli değil dedi satıcı doğru mudur?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X