Şubat ayında epey araştırma sonucu abra a5 v10.1.4 laptop satın aldım. Ekstra ücret ödeyerek ram'i 16 gb'a yükselttim. Gtx 1050 ekran kartı vs gibi iyi özellikleri olan bir laptop. Fakat gel gelelimki 6 ayda 2 defa hard disk'im garantiden değişti. Bilgisayarı aldıktan bir süre sonra aşırı donma ve kilitlenme sorunlarından servise yolladım ve bad sector oluştuğunu kullanıcı kaynaklı değil diyerek garantiden değişti. Cihaz servisten geldi bir süre kullandım ve bilgisayarımda %100 disk kullanımı sorunu ortaya çıktı.Perşembe günü yine İzmir'den kargo ile cihazı garantiye yolladım ve bugün aradılar. Tekrardan garanti kapsamında hard disk değişmiş.Telefonda beni arayan arkadaş belkide bir darbe sonucu bunun oluştuğunu söyledi fakat ben cihazı yerinden dahi oynatmayan bir insanım. Hala cihazımın üzerinde kamera jelatinleri durmakta. Teknik servis iyi hoş , garanti değişim yapıyor; fakat normalmidir arkadaşlar 6 ayda 2 kere hard disk değişimi mi olur? Bundan önce packerdbell kullanıyordum 10 yılda cihazımı 1 kere servise yollamadım. Telefondaki arkadaşa benim cihazımın 2 yıl garantisi var 2 yıldan sonrada bu sorunlar devam ederse nasıl çözümleyeceğiz dediğimde yollarsınız araştırırız dedi fakat açıkçası hiç tatmin olmadım. Ekstra ram ile birlikte ben bu cihaza 4300 lira para ödedim. Karşılığı 6 ayda 2 defa garantiden hard disk değişimi olmamalıydı. Monster almayı düşünen arkadaşlar bilin istedim. Teknoloji şans işidir evet , ama 6 ayda 2 defa hard disk bozulmasına müsade edecek kadarda bir şans işi olduğunu düşünmüyorum.
2015 yazından beri monster kullanıyorum. Hiçbir sıkıntım olmadı garanti süresi bitti ne ısınma Ne donma vs Benim ki Tulpar serisi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme