(Konuyu doğru yere mi açtım tam emin olamadım ama yanlış bölüme açtımysam şimdiden kusra bakmayın.) İnternette benzer bir konuya denk gelmediğim için buradan yardım alabileceğimi düşündüm. Huawei s525s-28a SuperBox cihazı satın aldım. Turkcell ve Vodafone hatlarla sorunsuz bir şekilde çalışırken Turktelekom hattıyla internet bağlantısı gerçekleşmiyor. Sebebinin arayüz kısmındaki APN bilgisinin Turkcell ve Vodafone hatlarda "mgb" iken Turktelekom'da" "internet" olması gerektiğiyle alakalı olduğunu öğrendim. Ancak arayüzde bu bölüme müdahele edilemiyor. İnternette modeme yazılım var mı diye baktım ama çok yok. Bulduğum bir kaç taneyi de denedim güncelleme işlemi tamamlanıp da modem kendini yeniden başlatınca güncelleştirme başarısız oldu diyor. Modeme yazılım kilidi koymuşlar anladığım kadarıyla. Modeme yazılımı bilgisayar aracılığıyla rooma sıfırdak yüklemek çözecek gibi geliyor bu sorunu ama modeme yazılım yükleyebilen bir programa da denk gelmedim. Bir türlü işin içinden çıkmadım yani. Yardımcı olursanız çok sevinirim. |
Bildirim