Şimdi Ara

Süperonline 3 aydır arızayı gideremedi, ne tavsiye edersiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba FDH!

    Size oldukça canımı sıkan bir durumdan bahsetmek ve fikrinizi almak istiyorum.

    Ben ADSl 16 mbit kullanıcısıyım ve taahhüdüm bitmiş durumda. Bu yüzden aylık 60-70 Tl yerine 100 tl ödemekteyim.

    Bundan 3 ay önce, ablamın, kapattığı ofisindeki ihtiyaç fazlası 16mbtlik interneti benim bulunduğum adres'e transfer ettirdik.

    fakat hat bir türlü İP alamadı yani kullanılamadı. Defalarca arıza kaydı verdik ama tek yapabildikleri, türktelekom'a arıza kaydı bırakmak oldu.

    Türktelekom'daki ekipler de şimdiye kadar 3 defa apartman'a geldi ve arızayı tespit edemeden gitti. Aradan günler geçti ve superonline arızanın giderildiğini belirten mesajlar gönderdi. Ben de kutuya inip kablolamayı değiştirip yeni gelen hattın çalışmadığını defalarca teğit ettim.


    3 aydır tekrarlayan bir durum olduğundan bahsetmişmiydim? Tabi ki bıktım sıkıldım ve onlardan hattı kapatmalarını istedim fakat 380TL taahhüd cezası istiyorlar

    Bunun üzerine bizde, hattı kapatın ama taahhüdü , benim diğer aboneliğim'e transfer etmeleri için dilekçe gönderdik. Fakat onlar, ablam'ın olan yani çalışmayan hattı kapatıp , bana bir ikinci abonelik açtılar ve şu anda biri taahüdsüz ama çalışan bir de taahüdlü ve çalışmayan iki adet internet'e sahibim.


    Bana 3 aydır fatura kesen ama internet sağlayamayan superonline ile nasıl bir mücadele içine girmeliyim?

    çok nadir bir durum ama ilginiz için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi origins -- 19 Mayıs 2017; 19:28:29 >







  • Tüketici Hakem heyeti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.