Arkadaşlar geçen ay telefon ve interneti superonline a taşıttım. Aradılar 10 dakika konuştum özellikle taahhütüm var karşılamıyorsanız geçmek istemiyorum dedim. Israrla her işlemi biz yapacağız siz bir şeye karışmayacaksınız herhangi bir ücret ödemeyecekseniz dediler. Kabul ettik geçtik. Bugün ttnette 353 lira fatura geldi. Superonline'ı aradım olayı anlattım biz sadece 120 lirasını karşılarız siz ödedikten sonra bize gerekli belgeyi gönderirseniz dediler. Başta söylenen şeyleri anlattım sizi bayiden aramışlardır o konuşmalar kayıt altına alınmıyor yapacak bir şey yok ödeyeceksiniz diyorlar. Superonline pis işlerini bayilere kayda alınmayan konuşmalar ile mi yaptırıyor. Bu nasıl iş anlamadım şikayetvar.com a şikayet yazdım ama ne çıkar sonuç bilmiyorum. Sizinle de paylaşmak istedim belki benzer bir durum yaşayan vardır diye.
Beichner
kullanıcısına yanıt
Bunlar para için her yalanı söylerler. Normalde olan prosedür şudur: adsl için 120 lira, fiber için (eğer değişmediyse) üst limit olmadan fakat sadece internet ile ilgili tutarı (telefon,tv,cihaz taksidi vs. bunların dışında) karşılıyor. Bu karşılama çoğu insanın düşündüğü gibi superonline tarafından ttnet'e ödenerek olmuyor. Siz cayma bedelini peşin olarak ttnet'e ödüyorsunuz, faturayı superonline'a mail atıyorsunuz. Onlar da her ay kendi faturalarından bu tutarı düşüyorlar. 08502220222 dışında kendini superonline diye tanıtan hiçbir numaraya itibar etmeyin ve sakın işlem yapmayın.
Dr. Boone
kullanıcısına yanıt
Aynen dolandırıcılıkla müşteri topluyorlar. Doğru bilgi verilse 3-4 ay daha beklerdim taahhüt bitsin diye. Umarım en az zarar ile hallederiz bu konuyu.
Beichner
kullanıcısına yanıt
Bu dolandırıcılığı bayiler yapıyor. Sebebi çok basit, abone başına alınan primler.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme