Şimdi Ara

Superonline örnek almalılar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ben yaklaşık 4 senedir superonline kullanıyordum tabi alt yapı Telekoma ait idi. Turkcell in aktif alt yapısında bulunmadığım için fiberlerine geçme gibi bir durumum yoktu bulunduğum bölgede zaten en fazla 10 mbt kadar adsl var. TurkNet bana ısrarla aktif alt yapımızdasınız yüksek hız vereceğiz dediler ama yalan çıktı 16 mbt kadar verdi yok uygun port olunca arayacağız bilmem ne diyip durdular. destek kaydı açtım hala aktif duruyor yalandan bi bakmışlar gelip hattımı yapa ya geçirmişler. Birileri ile konuşup birebir bunu anlatmak istiyorum muhattap istiyorum derdimi anlatmak için Müşteri hizmetleri yok başka numaradan ararsan satış yapan müşteri hizmetleri oda ben satış yapıyorum anlamam fazlasını diyor. Youtube kanallarında fink atan bişiler anlatan kel abimiz müşteri hizmetleri gereksiz bilme ne diyip duruyor nasıl gereksiz ya ben birebir temas istiyorum müşterinin isteği bu yönde ise yapacaksın kendi istediğinizi değil bizimkisi önemli. Bak superonline her departmana ayrı temsilci koymuş teknik kısma ayrı modeme ayrı satışa ayrı vesaire bi kere sorun yaşamadım. Misal superonline sorun yaşadığım da internetim de kopma arardım derdi beyefendi sıkıntı var kopmalar yaşanıyor o yüzden hızı düşüyorum şimdilik kopma olmaz böyle idare edin teknik ekip gelene kadar Al sana çözüm. bide TurkNet müşteri hizmetleri çalışanları biraz konuşmadan anlamayan diksiyonu bozuk insanlar, kadına adım Tugay diyorum konuşma bitene kadar Mustafa diyip durdu. Benim cep telefonu hattı da Turkcell bi kere sorun yaşamadım adamlar 2 ayda bir arar memnun musunuz bilmem ne der hediye İnternet verir memnun eder. Turkcell in normal müşteri hizmetleri Vodafone nun Red müşteri hizmetlerin den daha hızlı mesela :) ben Vodafone avea hepsini kullandım hepsi 5 para etmez. Aynı durum Türknet de geçerli. Böyle yüksek hız vermeyeceklerini bilse idim superonline çıkmazdım çünkü kapatıcam dediğime Turkcell bana akn siz sınırsız 8 mbt 61 liraya veriyordu sadece sözleşme vardı. Destek kaydı denen şeye mesela ben şeyi soramıyorum hattım adsl mi vdsl mi yazıyorum bi tane yerden otomatik cevap gibi internetiniz de sorun yoktur diyor. Halbuki canlı müşteri hizmetleri olsa 2 dakkada sorucam evet hayur diyecek bitecek olay bu kadar basit olayda bile takla atıyoruz kel abi sonra böyle daha iyi diyor. Hadi oradan be.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lathander 19 -- 15 Ekim 2018; 9:2:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Türknet müşteri hizmetlerinin olayı müşteriden sorunu dinleyip destek kaydı açmak. Açılan destek kaydıyla da teknik ekip ilgilenip sorunu çözmeye çalışıyor. Türknet canlı müşteri desteği hizmetini kaldırana kadar olayı buydu. Yani zaten müşteri hizmetlerinin bir olayı yoktu. Senin online işlemler üzerinden veya telefon üzerinden arayarak telesekreter aracılığıyla bırakabileceğin arıza kaydını bırakıyorlardı. Canlı müşteri hizmetleri desteği kalkınca şimdi bu destek kayıtlarını en ince detayına kadar yazarak müşteri açabiliyor.

    Ama bizim milletimiz karşısında canlı konuşabileceği bir muhatap arıyor. Ben şuana kadar yaşadığım sorunları online işlemler üzerinden destek kaydı açarak hallettim. Canlı müşteri hizmetlerine hiç ihtiyaç duymadım.

    Eğer ki direk sorunu çözen destek ekibiyle muhatap olacaksak bence de canlı müşteri hizmetleri geri gelsin ben de isterim. En azından online işlemleri bilmeyen, destek kaydı açamayan, sorununu canlı birisiyle konuşup çözmek isteyenler için iyi olur. Ama eski usül olacaksa geri gelmesinin bir manası yok ve bence hiç bir türlü canlı müşteri hizmetleri geri gelmeyecek bu yoldan döneceklerini sanmıyorum.

    Ayrıca Türknet ile Superonline veya Türk Telekom bir değil. Aynı destek kalitesini beklemek zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 15 Ekim 2018; 15:10:0 >




  • Ne olursa olsun canlı insan birebir iletişim her zaman gerekli. Ben superonline da sirke teknik ekip ile konuşuyordum işi bilen ile çözüyor du. Şimdi mesela hayatımın adsl mi vdsl mi ne olduğunu ögrenmek istiyorum vdsl değilse geçirmelerini istiyorum ama bunu anlatabileceğim bir bölüm yok destek kayıt yerinde anca internetiniz de sorun yok diyor kapatıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lathander 19

    Ne olursa olsun canlı insan birebir iletişim her zaman gerekli. Ben superonline da sirke teknik ekip ile konuşuyordum işi bilen ile çözüyor du. Şimdi mesela hayatımın adsl mi vdsl mi ne olduğunu ögrenmek istiyorum vdsl değilse geçirmelerini istiyorum ama bunu anlatabileceğim bir bölüm yok destek kayıt yerinde anca internetiniz de sorun yok diyor kapatıyor.
    Bu konuda ki şikayetinize bende katılıyorum. Açılan destek kayıtlarına bazen otomatik mesajlar geliyor saçma sapan. Bunu düzeltmeleri lazım.

    Ayrıca hattınızın ADSL'mi VDSL'mi olduğunu öğrenmek için modem arayüzünden hat değerleri kısmına bakın. Orada yazar.
  • Nasıl bakıcam tam olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modem markanız modeliniz nedir?
  • Arkadaşın modemi TPlink 8968 ADSL2+ modem.
    Bağlantı tipi ADSL2+.

    Modemi VDSL desteklemiyor.
    Daha önce açtığı konu burada:https://forum.donanimhaber.com/hiz-artirma--135361014
    Kendisine VDSL destekli bir modem almasını öneriyorum, yoksa 16 Mbps'ten daha yüksek hızları görmesi mümkün değil.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smiles1999

    Arkadaşın modemi TPlink 8968 ADSL2+ modem.
    Bağlantı tipi ADSL2+.

    Modemi VDSL desteklemiyor.
    Daha önce açtığı konu burada:https://forum.donanimhaber.com/hiz-artirma--135361014
    Kendisine VDSL destekli bir modem almasını öneriyorum, yoksa 16 Mbps'ten daha yüksek hızları görmesi mümkün değil.
    Hat değerlerine baktım o değerler ile VDSL olmaz büyük ihtimal. Olsa bile alacağı hızda aman aman bir değişiklik olmaz. Bu yüzden boşuna bir dünya para bayılıp VDSL modem almasına gerek yok bence. Büyük ihtimal santrale uzak. Bu konuda yapılabilecek pek bir şey yok bu yzüden ADSL kullanmaya mahkum olunuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 15 Ekim 2018; 17:4:37 >
  • Canlı müşteri hizmetleri bir işe yaramıyor.



    Bugün mobil için Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım. Standart cümleler. Standart cevaplar. Hiç bir sorun çözümü yok.



    En son detaylı şekilde bir mail attım. Bakalım ne diyecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    Canlı müşteri hizmetleri bir işe yaramıyor.



    Bugün mobil için Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım. Standart cümleler. Standart cevaplar. Hiç bir sorun çözümü yok.



    En son detaylı şekilde bir mail attım. Bakalım ne diyecekler.
    Zaten arkadaş SoL müşteri hizmetleri sistemini örnek alsınlar demiş. Türk Telekom'unkini değil . Şimdiye kadar neredeyse kullanmadığım ISS kalmadı. SoL en iyisi, ardından Turksat Kablo MH geliyor bana göre. Diğerleri cidden kötü. Turknet gibi insansız MH kullanan ISS'lere hiç bulaşmam. 3-5 kuruş fazla veririm pingim düşük Müşteri Hizmetlerim insan olsun.




  • müşteri hizmetler olması sorun yaşamayacağınız anlamına gelmiyor;vdsl'e geçmek için superonline ile yaşadıklarımı anlatsam iki sayfa tutar.üç ay uğraştırıp geçiremediler,en sonunda iptal edip hakem heyeti yoluyla paçayı kurtarmıştım.bu işler biraz da şans işi,iki yıldır aboneyim,pek bir sorun yaşamadım doğrusu türknette.
  • Allah korusun hocam Superonline den çöp bile almasınlar mümkünse

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • nomadio N kullanıcısına yanıt
    Santral yanlış bilmiyorsam 1 km uzaklıkta ama bunu biliyor TurkNet ne diye artislik yapıp veririz diyor onu anlamıyorum ilk başta 100 mbt tarife açıp ikinci üyelikte 16 oluyor onuda anlamıyorum. Değerleri gösterdim size vdsl almam mümkün değil diyorsunuz yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lathander 19 L kullanıcısına yanıt
    siz bir arkadaşınızdan ödünç VDSL modem alın, sonra Turknet VDSL tarifesine geçin. alabileceğiniz max hızı o zaman gerçek anlamda görebilirsiniz.
    Diğer türlü kafanızda her zaman soru işareti kalır.
  • 2 haftadır açık olan bir destek kaydım var tarife değişikliği ile ilgili bi tane daha destek kaydı açtım vdsl geçirin beni dedim bugün mesaj gelmiş. Destek kaydı hala açık geçirecekler mi acaba beni vdsl. Ödünç alamam ki kimseden kullanan yok burada vdsl



    Merhaba Kenan Bey, VDSL geçiş talebiniz 20016162 numaralı kayıttan sağlanmaktadır. Mümkün olan en kısa sürede size dönüş sağlanacaktır. İyi Günler Dileriz. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiziksel vae durumu kapalı diyor teknik bilgiler de. Vae ne demek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle diyorlar bana



    Değerli TurkNet’li, Bize iletmiş olduğunuz internet hizmetinizdeki hız düşüklüğü probleminizi inceliyoruz. Kapasite artırma çalışmalarımız devam ediyor. Siz de her geçen gün biraz daha iyileşme olduğunu görebileceksiniz. Kalıcı bir çözüm sunabilmek için birkaç hafta daha süre gerekiyor. Kaydınızı yakından takip ediyoruz, anlayışınız için teşekkür ederiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    Sol müşteri hizmetleri ile sorun yaşayan onlarca kişi paylaşabilirim.



    Fiber abone olanlar sol müşteri hizmetlerini bir şey saniyor. Ama diğerlerinden bir farkı yok. Zaten müşteri hizmetleri şirketlerin kendi çalışanları değil. Hepsi taşeron firmalardan hizmet alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klasik Turknet biz miyiz tüketici onlar mı belli değil. Benden tavsiye kendini aramalarını söyle o zaman daha kolay çözülüyor sıkıntılar tabi ararlarsa 20 gündür uğraşıyorum 1 kere aradılar ondada biz açamadık. Mesajları ctrl-c , ctrl-v yaptıkları o kadar belli ki 2 3 kere aynı mesajı atıyorlar. Cevaplarına cevap atıyorsun. Bir bakıyorsun yine aynı cevap Turknet ismini bence TüketiciNet yapmalılar tüketici biz miyiz onlar mı belli değil. Görende onlar bizden hizmet alıyor sanacak.
  • Şey konusunda doğrular ama hergün iyileşiyor 10 mbt idi 12 ye yaklaştı en son nolacak bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.