Şimdi Ara

Superonline VDSL Hizmet İptali

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, 5 gündür evde internet yok ve malum vize haftası olması sebebiyle beni olması gerekenden daha fazla sinirlendirdi. Salı gününden itibaren üç kere arıza kaydı talebi açtım ve Türk Telekom'un müdahale edemeyeceği söylendi. Turkcell tarafından yönlendirilen sesli yanıt sistemi ile ücretli servisi kabul ettim lakin o da hala gelmedi. Şuan aboneliği iptal ettirmek istiyorum lakin cayma bedelinden korkuyorum. En az ekonomik zarar ile nasıl kurtulabilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abdullahyanik -- 17 Kasım 2019; 14:27:9 >



  • Superonline kullanırken sözleşme gereği 10 gün içinde arızayı gidermeleri gerekiyordu. Günlük arıza kaydı açmıştım, 15 günün sonunda arızayı gerekli sürede gideremedikleri için bedelsiz iptal talep etmiştim. Sonuç olarak onlarda kabul etmek durumunda kalmıştı.

    Şuan şartlar ne bilmiyorum, ancak arızanızı da uzun süre bekletebileceklerini düşünmüyorum. Günlük olarak arıza kaydı açmaya başlayın (www.superonline.net üzerinden). Arızanın devamında sözleşmeniz uygun ise müşteri hizmetleri ile iptal konusunu görüşün. Bedelsiz iptali kabul etmezlerse tüketici hakem heyetine başvurun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.