Şimdi Ara

SUV karşılaştırma - CX-5 alındı. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
3
Favori
8.940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
47 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • CX-5 güzel araba ama kokpit kalitesi olarak C5 Aircross'tan fazlası olan bir araba değil. Tiguan'dan da bariz bir şekilde düşük kaliteye sahip.


    Koltukları vs. bilemem ama göğüs plastiği olarak Tiguan daha kaliteli. Mazda kokpit kalitesi olarak Xedos gibi 626, 929 gibi baba modeller dahil hiçbir zaman iddialı değildi. Güzel araba, sağlam araba, tatlı araba ama kokpit olarak Avrupalı rakiplerinin gerisinde.


    CX-5 yerine X-'i atalım C5 Aircross'ta karar kılalım derim.

  • konu sahibi için yazıyorum, bu tarz yorumları dikkate almayın. C5 tavan boyası akan, içeri su alan, montajda asimetri dolu saçma sapan bir arabadır, CX 5 in yanından geçemez.


    Maalesef klasik Türk kullanıcı kitlesi bu şekilde boşline vw araçları ve oyuncaklı psa araçları dışında otomobil dünyasından bi haber insanlarla doludur.

  • CX-5'in son kasasına hiç bindiniz mi, alıcı gözüyle incelediniz mi ya da?


    Bulabilirseniz bir inceleyin, bir de Doğuş'a uğrayıp varsa Tiguan'a bakın, halen tezinizde iddialı iseniz konuşalım.

  • Avrupa kıtası da otomobil dünyasıdan bi haber demek ki.


    ADAC test yapmış izolasyon testinde dizel C5 Aircross daha sessiz. Konfor hariç diğer kalemlerde de üstün.(ADAC/Almanlara göre.)




    Güvenlik olarak Safety Pack olsun olmasın daha güncel NCAP testinde çocuk koruma puanı da daha yüksek. CX-5 2019'da teste girse C5 Aircross'tan daha güvensiz bir araç olacaktı. Avrupa satışlarında da CX-5'i ikiye katlamış.



    SUV karşılaştırma - CX-5 alındı.
    SUV karşılaştırma - CX-5 alındı.


    C5 Aircross dizel, ikinci eli altın değerinde. Passat'çı aşiret paket saçmalığını icat eden adamlar bile C5 Aircross alıyor...



    VW grubuna bakalım, Tiguan 1.5 TSi 0-100 olarak 9,2 saniye, CX-5 10.3 saniye ve MTV'si 4 bin lira daha pahalı. Tiguan şehir içi 2 litre daha az yakıyor.


    CX-5'in 2021'leri ikinci elde 900 bin, 300-400 bin daha ucuza dizel otomatik C5 Aircross var. Daha güvenli, daha ekonomik, daha güncel.


    Tavanda boya atması da yok, siyah tavan çift renk+cam tavan olanlarda millet arabaya boya korumak için şeffaf kaplama vs. yaptırmış. Sökerkende verniği kaldırmışlar. Sorun yaşayanların %80'i arabaya müdahele etmiş. Yok seramik kaplamalar filmler falan... Diğer kısım ise Cit'in suçu, siyah renklerde olmuş zaten.


    Çözümü var büyük sıkıntı değil, zaten 2021 Nisan'da gelen 100-200 arabada yaşandı. Servis vernik ilacıyla verniği alacak tavana yeni vernik atacaklar zaten siyah renklerde vernik film gibi bir şeymiş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-61960E1CE -- 27 Aralık 2021; 22:48:27 >




  • 2017'de çıkan kasa bahsettiğimiz kasa ise evet bindim.


    Eskiden Subaru ve Cit/DS aynı distribütördeydi. Gittiğim bayilerde genelde takastan vs. gelen bol bol Japon aracı olurdu, Levorg, Forester vs. iyi bildiğim araçlar. Hatta ikinci el bölümlerinde Mazda Xedos vs. bile inceledim.


    Tekrar incelemek isterim ama CX-5'i bir daha hiç görmedim.

  • Jackal78 kullanıcısına yanıt

    Ağırlık arttıkça etki hissiyatı azalıyor.

    Araba uzadıkça darbeyi isketi emmeye başlıyor konfor artması gibi.

    Tabi 3000 olsa da etkilenilir haklısınız. ama 1000 kg lik suv kadar etki hissedilmez.

  • Showroom da inceleyince aracın kalitesinden ziyade hissiyatını anlarsınız. Bahsettiğiniz gibi ben de gider, subaruları incelerdim. Xv bana çok kalitesiz gelirdi. Forester hiç beğenmemiştim. Levorg ve outback iyi gelmişti. Xv nin kapı plastiği falan hoşuma gitmezdi, kapılar hafif vs. Ucuz hissiyatı verirdi. Sahibi oldum, şu an fikrim tamamen farklı. Kalitesiz noktaları var ama genel olarak kaliteli. Bozuk yol, çukur tümsek bana mısın demiyor. Trim sesi yapmıyor araç. Koltuk derisi çok başarılı, cam açma kapama tuşları vs sağlam, ben bozulmam hissiyatı veriyor. Öndeki plastik arka kapılarda da var. Bozulan vs bir yeri yok. Elektronik aksam faal. Eski avrupa aracımı hatırlıyorum, az sıkıntısı yoktu. Aynalar trim sesi yapar, cam hafif açık ses yapar, klima sağa sıcak sola soğuk üfürür vs vs. Ama almadan incelediğimde çok kaliteli gelmişti. Eski volvolar gibi bir karış kapısı vardı. Sağlam hissi vermişti. Ama yola çıkınca tangur tungur. Tumsekten carpraz geçince gacir gucurdu. Xv nin iki tekeri havada kalıyor yine ses yapmıyor alet.

    Cx5 tr şartlarında normal fiyatlarda bence de mantıklı bir seçenek değil ama 1.6 ve altında motoru olsa güzel alternatif olurdu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ayy hakkaten o hayalet ekran çok komik hocam hiç görmemiştim 😁

    Pegonun hayalet ekranları çok iyi. Cama yansıtma bana hoş gelmiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.