Şimdi Ara

SUZUKİ ALTO sahipleri buraya (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
213
Cevap
15
Favori
162.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • araç güzel fakat yedek parçasının olmaması çok can sıkıyor.
  • attila24 A kullanıcısına yanıt
    Relanti valfi gibi bir parcasi varsa onda sorun olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ELİMDE UYGUN FİYATLARA SUZUKİ ALTO PARÇALARI MEVCUT BİLGİNİZE ARKADAŞLAR
  • arkadaşlar annemde 2005 alto var. frenler bana çok zayıf geliyor, anında duramıyorum ama bakan ustalar bu aracın frenleri bu kadar, gayet iyi tutuyor dediler. başka bir aracın fren sistemi bu araca takılabilir mi? nasıl bir çözüm bulabiliriz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öztin

    ELİMDE UYGUN FİYATLARA SUZUKİ ALTO PARÇALARI MEVCUT BİLGİNİZE ARKADAŞLAR
    2011 model Alto 1.0 arka pandiizot lazım . Elinizde varmı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suzuki Altonun 2011 modeli vardi bende .Bu model gercekten efsane vazgeçilmez bir araba. Kronik sorunu olmayan ender araçlardan . Araç 2010 2011 olmasina ragmen 2020 model suzuki vitaranin ön konsolu hemen hemen ayni
    Japonlar bu ufak aracta oluşturduklari aerodinamik tasarim sayesinde yol tutuşu maksimum seviyeye taşimişlardir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Arkadaşlar,

    yakın zamanda 2010 model 1.0 otomatik Alto satın aldım. Araç bazı zamanlarda gaz vermeden çalışmıyor ve Rölantide tekleme yapıyor. Normal sürüşünde ve çekişinde hiç bir problem yok. Suzuki yetkili servisine götürdüm. Enjektörler tıkanmış olabilir yakıt katkısı alıp benzini düzgün bi yerden alıp 1-2 depo gezin dedi. 1 depo gezdim ancak bir değişme yok. Daha önce böyle bir durum başına gelen varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FixeFix

    Merhaba Arkadaşlar,

    yakın zamanda 2010 model 1.0 otomatik Alto satın aldım. Araç bazı zamanlarda gaz vermeden çalışmıyor ve Rölantide tekleme yapıyor. Normal sürüşünde ve çekişinde hiç bir problem yok. Suzuki yetkili servisine götürdüm. Enjektörler tıkanmış olabilir yakıt katkısı alıp benzini düzgün bi yerden alıp 1-2 depo gezin dedi. 1 depo gezdim ancak bir değişme yok. Daha önce böyle bir durum başına gelen varmı
    Arkadaşlar problem gaz kelebeğinden kaynaklanıyormuş güzelce temizletip taktırdım. Şuanda hiçbir sıkıntısı yok.
  • Arkadaşlar 2005 alto 1.1 aracım var. Rolanti devri 1500de falan çalışıyor. Çok benzin harcıyor. Nedeni nedir? Aracı yeni aldım bujilere baktırdım platinyum bunlara bişey olmaz dediler. Sübap ayarı mı yaptırmalı? Oksijen sensörü mü bakılmalı? Var mı bir bilen acil? İşe git gel yapamıyorum. 50 lira benzin alıyorum içiyor hemen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi günler merhaba arkadaşlar,
    Bende bir 24.03.2020 Salı itibari ile 2011 Model 74460 km alto 1.0 MT model alarak aranıza katılıyorum.
    ismi; Tıfıl III
  • Tıfıl II T kullanıcısına yanıt
    Merhaba Dostum bende 2010 otomatik var ama benim kitapçıkta manuel olanda yazıyor zaten aynı kasa özelden telefon numaranı gönder whatsapptan atayım resimlerini önemli sayfaların.
  • İyi akşamlar aracıma bugün kavuştum, aldığım gün servise vermiştim, biraz bakımsız kalmış ama şimdi gayet gibi maşallah şimdiden çok sevdim Tıfıl III bana iyi gelecek gibi , hele bir salgın da biterse yaz da gelirse daha güzel günler olacak düşüncesindeyim.. hım internetten aldığım halı pas pas+ sanayiden aldığım kauçuk pas pas daha da özel kıldı aracımı ... USB den müzik olayınıda çözdüm... biraz tuzlu olsada, izmir Özdemirler suziki Kubilay abi, Volkan bey ve Hilal hanıma bir kez daha çok ama çok teşekkür ediyorum.... mis ama mis olmuş aracım...73610 km 24.03.2020 Salı yani bir haftamız bitti... Allah herkese daha iyi ve güzelini nasip etmesi dileğiyle...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • FixeFix F kullanıcısına yanıt
    Merhaba kardeş. Ben demin sizin yorumu okudum da aynı gaz vermeden çalışmama ve titreme rölanti problemi bende de var. Sakıncası yoksa sizi arayip konuşabilir miyim, bazı farkli sıkıntılarım da var araçla ilgili. Bu arada gaziantepten mesaj atiyorum benim numaram 05056628985.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • www.arabam.com
    Sahibinden Suzuki Alto 1.0 GL 2011 Model İstanbul 47.000 km - - 14295566 | arabam.com
    https://www.arabam.com/ilan/sahibinden-satilik-suzuki-alto-1-0-gl/sahibinden-suzuki-alto-1-0-gl-2011-model-istanbul/14295566


    bu aracla ilgileniyorum dusunceleriniz nedir kullanan arkadaslar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • SUZUKİ ALTO GF K10B AMF310 Teknik Bilgileri
    Genel temel değerler:
    0,30 - 0,40 Çıkış valfi boşluğu (Soğuk motor)
    0,14 - 0,23 Giriş valfi boşluğu (Soğuk motor)
    Zamanlama zinciri Motor kontrol tipi
    3 Gereken buji / kızdırma bujisi sayısı
    4 Silindir başına valf
    5.465 - 5.480 Giriş valfi gövde çapı
    5.440 - 5.455 Çıkış valfi gövde çapı
    45 ° Giriş valfi yatak açısı
    45 ° Çıkış valfi koltuk açısı
    30 Silindir kapağının maksimum deformasyonu
    1-3-2 Ateşleme sırası
    79,4 inme
    73 delik
    11 Sıkıştırma oranı
    6000 Maksimum performansta hız
    3400 Maksimum torkta hız
    90 Maksimum tork
    Soğutma sistemi :
    1,08 Soğutma sistemi basıncı (radyatör kapağı açma basıncı)
    86 ° - 100 ° Termostat sıcaklıkta açılır
    97 ° Soğutma fanı sıcaklıkta açılır

    Ateşleme sistemi
    Ateşleme sistemi değerleri:
    NGK,IKR6G11- DENSO,ZXU20PR11(5308) Bujiler / kızdırma bujileri NGK [nikel bujili]
    1,05 ± 0,05 Kıvılcım aralığı [İridyum bujileri ile]
    Yakıt sistemi
    Genel olarak yakıt sistemi:
    95 ROZ Yakıt türü
    5,2 Yakıt tüketimi [otomatik şanzımanlı]
    Çok noktalı enjeksiyon sistemi Karışım işleme tanımı

    Şasi ayarları:
    Araç yüksüz ve düz Aks ölçümü koşulları
    1,00 (+ 1,00-1,00) Toe-in ön (toplam ayak) mm
    0 ° 00 '(+ 1 ° 00'-1 ° 00') Kamber önü (Ayarlanabilir değil.)
    + 3 ° 50 '(+ 2 ° 00'-2 ° 00') Kaster önü (Ayarlanabilir değil.)
    + 39 ° 42 '(+ 2 ° 00'-2 ° 00') Tekerlek direksiyon açısı iç tekerlek (bağıl direksiyon açısı)
    + 35 ° 12 '(+ 2 ° 00'-2 ° 00') Tekerlek direksiyon açısı dış tekerlek (bağıl direksiyon açısı)
    4,20 (+ 4,20-4,20) Toe-in arka mm olarak
    0 ila 15 ° '(+ 1 ° 00'-1 ° 00') Arka kamber

    Şasi boyutları:
    2360 Tekerlek tabanı
    1405 Ön sırt
    1400 Sırt sırtı
    Fren ölçüleri:
    11 Ön aks fren balatası kalınlığı [arka plaka olmadan]
    2 Ön aks fren balatası kalınlığı aşınma sınırı [destek plakası olmadan]
    0,1 Ön aks fren diskinin maksimum yanal akması
    20 Ön aks fren diski kalınlığı
    18 Ön aks fren diski kalınlığı aşınma sınırı
    180 Arka aks fren kampanası çapı
    182 Arka aks fren kampanası çapı aşınma sınırı
    3,9 Arka aks fren balatası kalınlığı [arka plaka olmadan]
    1 Arka aks fren balatası kalınlığı aşınma sınırı [destek plakası olmadan]

    Motor sıkma momentleri
    Motor kontrolü :

    11 N / m Kontrol tahrik zinciri kılavuz rayı
    25 Nm Tahrik zinciri germe rayını kontrol edin
    60 N / m Çıkış eksantrik mili tekerleği [Ayarlama ünitesi]
    25 Nm Tevzi kasası kapağı (Vidaları) birkaç adımda eşit sıkın.)
    11 N / m Eksantrik mili zincir dişlisi kılavuz rayı
    11 N / m Zincir gergisi
    25 Nm Eksantrik mili zincir dişlisi germe rayı

    Motor bloğu :

    150 Nm Krank kasnağı
    150 Nm Krank mili merkezi vidası
    70 N / m Volan (Yeni vida (lar) kullanın.)

    Motor yönetimi :
    45 Nm Lambda sensörü
    11 N / m Eksantrik mili sensörü
    11 N / m Krank mili sensörü
    23 N / m Vuruş sensörü
    Silindir kapağı:
    11 N / m Valf kapağı (set) [03 kademe]
    11 N / m Eksantrik mili yatağı [03 kademe]
    Motor yağlama:
    35 N / m Yağ tahliye vidaları
    14 N / m Yağ filtresi gövdesi
    55 N / m Yağ karteri [Şanzımanda]
    Soğutma sistemi :
    25 Nm Soğutucu pompası
    11 N / m Soğutma suyu pompası kasnağı
    Karbüratör:
    25 Nm Yakıt dağıtım borusu
    Ateşleme sistemi :
    18 N / m Bujiler
    Sistemi başlat:
    45 Nm starter
    Yardımcı montajlar:
    25 Nm Alternatör [tutucuda]
    133 N / m Alternatör kasnağı
    Egzoz sistemi :
    60 N / m Egzoz manifoldu
    Güç iletimi sıkma torkları
    Şanzıman yağlaması:
    7 Nm Şanzıman yağ karteri [otomatik şanzımanlı]
    Şanzıman:
    175-225 Nm Motorda şanzıman flanş bağlantısı [otomatik şanzımanlı]
    Vites değişimi :
    23 N / m Yedek lamba düğmesi
    El çantası :
    23 N / m Debriyaj baskı plakası
    Süspansiyon ön sıkma momentleri
    Ön aks freni:
    11 N / m Tekerlek hız sensörü
    9 Nm Hava alma valfi
    27 N / m Ön aks fren kaliperi
    85 N / m Ön aks fren kaliperi montaj desteği
    23 mm Fren hortumu [fren kaliperinde]
    Ön aks direksiyon:
    45 Nm Palet çubuğunda palet ucu
    35 N / m Saplama aksındaki palet ucu
    85 N / m Direksiyon dişlisi üzerindeki palet çubuğu
    80 N / m Direksiyon dişlisi (Yeni vidalar ve somunlar kullanın.)
    Ön aks tekerleği süspansiyonu:
    55 N / m Saplama aksında ön aks destek mafsalı (Somunları değiştirin.)
    175 N / m Tekerlek göbeği / ön aks tekerlek yatağı (Somunu değiştirin ve doldurun.)
    55 N / m Ön aks enine kumanda kolu (Yeni vida (lar) ve somun (lar) kullanın.) [Alt şasi, arka]
    90 N / m Alt arka ön aks enine kontrol kolu
    90 N / m Alt ön ön aks enine kontrol kolu
    50 N / m Saplama aksında ön aks sabitleyici desteği
    23 N / m Ön aks sabitleyici montajı
    23 N / m Akstaki ön aksın sabitleyicisi
    Ön aks süspansiyonu:
    55 N / m Amortisör piston kolu (Yeni somun (lar) kullanın.)
    Tekerlekler / lastikler:
    85 N / m Tekerlek bağlantısı
    Süspansiyon arka sıkma momentleri
    Arka aks freni:
    85 N / m Arka aks fren kaliperi montaj desteği
    10 Nm Arka aks tekerlek fren silindiri
    45 Nm Arka aks fren montajı
    Arka aks tekerleği süspansiyonu:
    85 N / m Arka aks Panhard çubuğu / diyagonal makas
    80 N / m Arka aks uzunlamasına kumanda kolu [şasi üzerinde]
    175 N / m Tekerlek göbeği / arka aks tekerlek yatağı (Somunu değiştirin ve doldurun.)
    Arka aks süspansiyonu:
    85 N / m Arka aks amortisörü [arka aksta]
    Tekerlekler / lastikler:
    85 N / m Tekerlek bağlantısı

    Elektrik sistemi
    Genel elektrik sistemi:
    12V Batarya voltajı
    9V Marş gücü [Mitsubishi]
    MITSUBISHI Marş motoru üreticisi [0,9 kW]
    60 Alternatör şarj akımı

    Sensörlerin ve aktüatörlerin değerlerini ölçme:
    5740 0 ° 'de motor sıcaklık sensörü direnci
    1160 40 ° 'de motor sıcaklık sensörü direnci
    593 60 ° 'de motor sıcaklık sensörü direnci
    11,60 - 12,40 Enjeksiyon valfi direnci (20 ° C'de)

    Sarf Malzemeleri
    Dolum miktarları ve özellikleri:
    DOT 4 Fren hidroliği özellikleri
    35 LitreYakıt Tank kapasitesi
    3,1 Filtreli motor yağı
    API SG | API SH | API SJ | API SL | API SM Motor yağı özellikleri
    4,2 Soğutma sıvısı [otomatik şanzımanlı] Etilen glikol bazlı antifriz
    Mobil ATF 3309 3 Litre Otomatik şanzıman yağı teknik özellikleri [Tapadan boşaltıp üzerine ekleme]
    Mobil ATF 3309 5,25 Litre Otomatik şanzıman yağı [Şanzıman karterini söküp doldurma]
    2,2 Düz şanzıman yağı
    API GL4 SAE 75W-90 Manuel şanzıman yağı özellikleri
    350 gr -390 gr Klima sistemi soğutucu
    R134a Soğutucu akışkan özellikleri
    110-130 Klima sistemi yağı
    Denso ND - YAĞ 6 Klima kompresörü yağ özellikleri

    Aydınlatma
    Arka ışık kaynakları:
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Yardımcı stop lambası
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Plakalı ışık plakası
    P21W 12V 21W BA15s Arka sis lambası
    P21W 12V 21W BA15s Geri vites lambası
    P21 / 5W 12V 21 / 5W BAY15d Stop lambası [Arka lamba / fren lambası]
    P21 / 5W 12V 21 / 5W BAY15d Arka lamba [ Arka lamba / fren lambası]
    PY21W 12V 21W BAU15s Arka yön göstergesi
    Ön ışık kaynakları:
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d sarı Yan yön göstergesi
    PY21W 12V 21W BAU15s Ön yön göstergesi
    H11 12V 55W PGJ19-2 Sis lambaları
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Uzun Ömür Park lambası
    H4 12V 60 / 55W P43t Yüksek ışın
    H4 12V 60 / 55W P43t Kısa huzmeli far
    Aralıkları değiştirin

    Servis verileri için:
    2 yılda bir Fren hidroliği değiştirme aralığı
    her 45.000 km / 3 yılda bir Motor soğutma sıvısı değiştirme aralığı (15.04.2020)
    her 45.000 km / 3 yılda bir İç filtre değişim aralığı (15.04.2020)
    yılda 15.000 km'de bir Aksesuar tahrik kayışı test aralığı [ağır hizmet koşullarında] (15.03.2020)
    her 45.000 km / 3 yılda bir Aksesuar tahrik kayışı değiştirme aralığı [ağır servis koşullarında](15.03.2020)
    7,500 km / 6 ayda bir Motor yağı ve filtre değiştirme aralığı [ağır servis koşullarında] (25.05.2020-145.000 km)
    30.000 km / 2 yılda bir Hava filtresi değiştirme aralığı [ağır hizmet koşullarında] (25.05.2020)
    10.000 km / 8 ayda bir Buji değiştirme aralığı [ağır servis koşullarında nikel buji ile] (25.05.2020)
    önce 15.000 km / 1 yılda, daha sonra her 30.000 km / 2 yılda bir Şanzıman yağı değiştirme aralığı [ağır servis koşullarında]
    30.000 km / 2 yılda bir Otomatik şanzıman yağı değiştirme aralığı [ağır hizmet koşullarında] (25.05.2020)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salcek -- 8 Haziran 2020; 11:31:42 >




  • SUZUKİ ALTO GF K10B AMF310 İÇİN ( Kullanıcı mutlaka kontrol etmelidir)

    Yağ Filtresi : BOSCH 0986452058 - 0986452028 - MANN W67/2 -MANN W68/3 - HENGST H97W13 - MAHLE OC215- NİSSAN 152084A00A - BLUE PRINT ADN12129 / ADD62104- BOSCH F026407013

    Motor Hava Filtresi İçin : MANN C 24 003 - BOSCH F026400231 - UFİ 3045600 -FİLTRON AP1769 - SARDES SA2262

    Polen Filtresi İçin : WUNDER WP2024 (SSANG YONG 68112-35000) - MANN CU17001 - GKC-9205 - FİLTRON K1301


    BUJİ: NGK,IKR6G11 / 7980- 948200602 - DENSO,ZXU20PR11 / 5308) - BERU Z333 , Z291 , UPT10P - -*DENSO IXU22HPR - Denso 5337 / IXU27 DENSO IXU22 - IXU24 - BOSCH YR8DII33X (0242129519)

    diğer parçaların eş değeri ihtiyacını buraya yazarsanız elimden geldiğince yazarım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salcek -- 9 Haziran 2020; 15:27:47 >
  • Merhaba arkadaşlar 2005 model suzuki alto otomatik almayı düşünüyorum. Daha önce burada parçaların pahalılığı ve bazı parçaların bulunmasının zor olması şeklindeki yorumları okudum. Geçen gün yetkili servisinden fiyat sorgulaması için bir kaç parça sordum. sol ön far 2.300 tl sağ arka stop için 200 tl fiyat verdiler. Yan sanayi ile fark vs. bir şekilde halledilebilir.

    Suzuki sonuçta japon arabası ve az çıkaran bir marka olarak biliniyor. Benim çekincem otomatiğini kullanan arkadaşlar acaba otomatiği ile alakalı sorun yaşadılar mı? Kullananmış arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogdy -- 12 Haziran 2020; 15:22:42 >
  • Merhaba,yaklaşık 4 gün önce 1990 model Alto otomatik aldım ,araç evin ikinci aracı olacak diğeri İnsignia.Aracın altı çok sağlam çürük vs yok içi de güzel ama kaporta boya istiyor ki ben de en kısa zamanda yaptıracağım.Alır almaz yağ yağ filtresi hava filtresini değiştirdim,aks körükleri patlaktı onları yaptırdım , ön viraj çubuğu lastikleri sertleşmiş onları değiştirttim.Araç tüplü, aldığım şahsın bacanağı tüpçüymüş o yüzden bütün tüp tesisatı yeni ama karbüratör temizlenmesi lazım araç benzinde biraz sıkıntılı çalışıyor. Kapı fitilleri kötü olmuş onları değiştirmem lazım eğer bildiğiniz bir yer varsa önerilere açığım.





     SUZUKİ ALTO  sahipleri buraya SUZUKİ ALTO  sahipleri buraya
     SUZUKİ ALTO  sahipleri buraya
     SUZUKİ ALTO  sahipleri buraya
     SUZUKİ ALTO  sahipleri buraya
     SUZUKİ ALTO  sahipleri buraya
     SUZUKİ ALTO  sahipleri burayaMer
     SUZUKİ ALTO  sahipleri buraya
     SUZUKİ ALTO  sahipleri buraya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • [DHTUBE=https://youtu.be/CGk4O2N1jCA]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öztin kullanıcısına yanıt

    Merhaba 2005 model alto 1.1 motor. sürücü tarafı aynası varmıdır

  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.