Şimdi Ara

Suzuki Baleno Kulübü

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
2
Favori
30.862
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha önce 5 yıl süreyle SX4 kullandıktan sonra Baleno'ya geçerek yine Suzuki kullanmaya devam ediyorum. SX4'te güzel bir paylaşım kulübümüz var, ben de Baleno için bir konu açıyorum. Beğenen arkadaşlar buradan paylaşım yapabilir ve görüş alışverişinde bulunabilirler.

    2016 > Sonrası Baleno, tam bir OrtaSınıf kent arabası. 1.2 Benzinli, Otomatik vitesi ve CVT Şanzımanı ile Çok Ekonomik bir araç.

    Temel Güvenlik Özellikleri:
    ABS, EBD (Elektronik Fren Güç Dağılımı), ESP (Elektronik Stabilize Programı), BAS (Fren Destek Fonksiyonu), Hill Holder(Yokuş Kalkış Desteği), Sürücü ve Yolcu Hava Yastıkları, Ön Yolcu Hava Yastığı İptal Kilidi, Yan Hava Yastıkları, Perde Hava Yastıkları, TPMS(Lastik Basınç Uyarı Sensörü), Katlanabilir Pedal Sistemi, Çocuk Güvenlik Kilidi, ISOFIX Çocuk Koltuğu Sabitleme Mekanizması.

    Araçta, bu sınıf benzer araçlarda bulunmayan pek çok Temel Konfor var:
    Klima Manuel, Uzaktan Kumandalı Merkezi Kilit, Yükseklik Ayarlı Elektrik Destekli Direksiyon, Direksiyondan Kumandalı Radyo-CD ve MP3 Çalar, Bluetooth (Handsfree Telefon Kiti), USB ve AUX Girişi, Otomatik Farlar, Elektrik Kumandalı Ön ve Arka camlar, Aynalı Sürücü & Yolcu Güneşlikleri, Önde ve Arka Koltuklar için 12V Elektrik Soketi, Sürücü Ayak Dayama Yeri.

    Dış Donanımları:
    Sis Farları, 16'' Alaşımlı Jantlar, Led Tipi Gündüz Farları, Gövde Rengi Elektrik Kumandalı Yan Aynalar, Krom Kaplı Ön Izgara, Refakatçi Aydınlatma Sistemi(Follow-Me Home), Karartılmış Arka Camlar.

    Sürüşü hiç beklemediğim kadar keyifli. Adeta Elektrikli bir araç gibi kullanıyorsunuz ve Vites geçişleri hiç hissedilmiyor. İlk kalkışı çok başarılı ve Spor sürüş için Vites kolunda bir düğme mevcut. Trafikte çok sessiz ve adeta kayar gibi gidiyorsunuz.

    Yakıt Ekonomisi mükemmel. Şehir içinde 300 km yaptım ve 5.7 değeri aşmadı. Daha önce LPG + Benzin kullanmış birisi olarak çok memnunum. Bir aracın orijinal yakıtıyla kullanılmasının doğru olduğuna inanmaya başladım. Çünkü, Benzinde 95 Oktan kullanıyoruz, LPG ise 115 Oktan civarında. Yaklaşık % 20 daha fazla yanma ve sıcaklık bir süre sonra motor sipoplarını bozuyor ve masraf çıkarıyor.

    Aracın iç plastikleri bana oldukça basit geldi, Arka koltuklar oldukça rahat ancak Sürücü koltuğunda bel desteği yok. Tekerler biraz sert ve yoldaki engebeleri hissediyorsunuz. Tekerlerde lastik basınç kontrolü var ve daha yumuşak lastiklerle bunu giderebilir miyim, araştırıyorum. Daha önce 4 Mevsim Micheline lastikler kullanmıştım ve çok iyiydi.

    BlueTooth Telefon görüşmeleri çok başarılı ancak, Görüşme Başlatma ve Kayıtlı Telefonu Silme gibi bazı fonksiyonları henüz çözemedim. Zaten Özel BlueToothlu, Kameralı, Telefon Bağlantılı ve Navigasyonlu özel bir İç Dikiz Aynası kullanıyorum, bu yüzden üzerinde durmadım.

    Suzuki Baleno ile ilgili tecrübe ve tespitlerimi yazmayı sürdüreceğim.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Suzuki Baleno Kulübü: Bilgi ve Deneyim Paylaşımı Platformu

    Suzuki Baleno sahipleri ve meraklıları için Suzuki Baleno Kulübü, aracınız hakkında bilgi ve deneyimlerinizi paylaşabileceğiniz bir platform sunar.

    Suzuki Baleno Hakkında Her Şey

    Suzuki Baleno nasıl bir araba diye merak mı ediyorsunuz? Suzuki Baleno Kulübü'nde, aracın özellikleri, performansı, yakıt verimliliği ve diğer tüm yönleri hakkında kapsamlı bilgiler bulabilirsiniz.

    Kullanıcı Yorumları

    Diğer kullanıcıların Suzuki Baleno yorumlarını okuyarak, aracın gerçek hayattaki deneyimlerine ilk elden göz atabilirsiniz. Otomatik vitesli modellerin performansı veya 1.2 Techno versiyonunun özellikleri hakkında merak ettiğiniz her şeyi öğrenebilirsiniz.

    Teknik Sorular ve Yardım

    Lastik basıncı sıfırlama veya diğer teknik konularda yardıma mı ihtiyacınız var? Suzuki Baleno Kulübü'nde, tecrübeli üyeler teknik konularda sorularınıza cevap vermek için hazırlar.

    LPG Dönüşümü Bilgileri

    Aracınıza LPG taktırmayı mı düşünüyorsunuz? Suzuki Baleno Kulübü'nde, LPG dönüşümü hakkında bilgi ve tavsiyeler bulabilirsiniz.

    Suzuki Baleno Kulübü, aracınızla ilgili her konuda bilgi edinmek, deneyimlerinizi paylaşmak ve diğer Suzuki Baleno sahipleriyle bağlantı kurmak için ideal bir platformdur.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • hayırlı olsun aracınız,iç mekan sx4 le kıyasla nasıl acaba?Ferah mı özellikle şöför mahali.Arka diz mesafesinin çok iyi oldugunu biliyorum.Aracın resimlerini koyabilirmisiniz.
  • Resimleri hazırlıyorum. Araba gerçekten beklediğimin çok üstünde, sürüş rahatlığı ve sessizliği benim için mükemmel. Koltuk mesafeleri çok iyi, arka koltuklar son derece rahat. Ben sadece koltukların kalitesini pek beğenmedim. SX4'ün iç hacmi de benzer araçlara göre çok genişti, bunun sadece yüksekliği SX4'ten daha az.
    Unutmadan, Bagaj LPG tüpü olmayınca çok geniş, SX4'ün iki katı bagaj hacmine sahip oldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TekBozok -- 10 Kasım 2017; 16:6:49 >
  • Suzuki Baleno KulübüSuzuki Baleno KulübüSuzuki Baleno Kulübü




  • 2017 sıfır Baleno fiyatı 79 bin. Bana biraz fazla geldi açıkçası. Fiyatı insanı uzak tutuyor.
  • Doğrusunuz, sıfır fiyatı yüksek görünüyor, yeni gelecek diğer modellerin fiyatları da yüksek olacak diye belirttiler.
    Benim Araç 2016, 18 bin km'de aldım, 56 bin TL, sıfıra yakın sayılır.
    Aldığıma da çok memnunum.
  • Suzuki Baleno Sahipleri için Profil Simgesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TekBozok -- 14 Kasım 2017; 18:47:51 >
  • Manuel ile otomatik arasinda tek fark vites mi? Yaklasik 10.000₺ fiyat farki var. Saziman klasik cvt ise bu kadar fark vermeye degmez diye dusunuyorum. Cvtyi kullandim, scooter gibi bir his verdi bana, manuel sanki surus zevki bakimindan daha iyi olacak gibi.



    Liste fiyati 68.000₺ manuel baleronun. Aklimda bu fiyat araliginda dacia stepway benzinli otomatik var. O da hafif bir araba ama gucenlik olarak da hafif. Lakin alti yuksek oldugu icin sehir icinde daha rahat bir kullanim sunuyor. Bir de yedek parcasi uygun. Suzukide durum nedir? Yetkili servis bulmak kolay mi ve servis ucretleri nedir?



    Polo ile kiyaslarsak bagaj hacmi cok mu kucuk? Bir de ingilterede (youtubeda en detayli testi ingiliz kanalinyaptigi icin bunu yazdim) carpisma onleme sistemi, yani aracin onune bir cisim ciktiginda acil fren yapma özelliği standart. Trde satilan modellerde standart mi acaba?
  • Size ancak kendi deneyimlerimi aktarabilirim.
    Yurt dışında birçok Baleno modelleri var. Türkiye'de satışta olan düz ve otomatik vites modellerinin özellikleri için aşağıdaki Suzuki Türkiye sayfasına bakılabilir:
    otomobil.suzuki.com.tr
    Vitara, Jimny, Swift | Suzuki
    http://otomobil.suzuki.com.tr/modeller/baleno/default.aspx


    Ben şahsen, Baleno'nun scooter tarzı otomatiğini çok sevdim, sessiz ve dengeli. Japon arabaları dışındaki otomatiklerin çoğunda vites geçişleri çok belirgin hissediliyor ve hatta bazılarında şöyle bir hafif sarsılıyorsunuz.

    Seri kullanmak isteyenler için Spor kullanım düğmesi koymuşlar, aracın devrini artırıyor. Ayrıca, Satıcı bir uzman, "Otomatiğin yüksek devire ulaşması için sürekli gaza basmak yerine, Gazı bir süre kesip yeniden basmak gerekir" diye söylemişti.




  • Cevap icin teşekkür ediyorum. Son sorum; suzukinin ulkemizde yaygin servis agi yok. Mesela koca ankarada sadece iki tane yetkili servis soz konusu. Acaba cok sira falan oluyor mu? Bir de yedek parcasi kolay bulunuyor mu ve servis bakim maliyeti ortalama nedir? Kac kmde bir bakim yapiliyor?
  • Suzuki, eğer LPG kullanmıyorsan kolay kolay arıza yapmaz. LPG, kalitesine ve montaj ustasına göre sorun çıkarabilir ki bu konuda Türkiye'nin her yerinde servis ağı var.
    LPG takılan bu tür araçlarda 30 - 50 Bin gibi periyodlarda Subap ayarı veya yenilenmesi sorunu çıkıyor, çünkü benzinli araçlar 95 oktan (da yanan) yakıt kullanırken, LPG 115 oktanlık ısı üretiyor ve bu da Motor üst kapaklarında sorun yaratıyor. LPG Maliyeti, kilometre, aracın orijinal yakıt değerleri gibi hesaplamalar bazen LPG'yi daha ekonomik kılıyor.

    Ancak, Baleno şehir içinde 100 km'de 5.6 litre benzin yakıyor. Zaten tüketim değerleri LPG'ye yakın sayılır. Bu yüzden böyle bir sorun Baleno için söz konusu değil, eski vitaralar, SX4 araçlar, küçük jip modeli vesaire için LPG düşünülebilir.

    Suzuki servisi konusuna gelince, büyük şehirlerde bir sorun yok. Örnek olarak ben İzmir'deyim ve hiçbir sorun yaşamadım, sabah verdiğim aracı bütün bakımlarında öğleden sonra almışımdır.
    Suzukiler fazla sorun çıkarmaz fakat kaza sonucu orijinal bir yedek parça ihtiyacı doğarsa, bazen yurt dışından getirtiyorlar, bu da 15 günlük bir süre tutabiliyor.
    Orijinal yedek parçalar hariç, normal servis ücretleri diğer araçlardan çok fazla değil.




  • TEKBOZOK bey, hayırlı sürüşler dilerim, ben de buaracı düşünüyürum ancak euroncapten 3 yıldız alması ve hafif olması beni düşündürüyor? bu konuda biraz deneyimlerinizi paylaşabilirmisiniz? bir de yakıt durumu hakkında bilgi verebilirmisiniz?
  • Allah korusun, bugüne kadar çarpışma değerlerine bakarak hiç araç almadım.
    Bu aracın en beğendiğim hususları;
    - Adeta elektrikli bir araç gibi, sessiz ve sakin bir kullanımı var. Çok seri ve hızlı kullanımı zaten sevmem, hem yakıt israfı hem de telaş ve kaza riski var.
    - Araba son derece ekonomik, 100 km değeri şehir içinde 5.7'yi geçmiyor. Benim için bir önceki aracımın LPG değerlerine yakın, bu yüzden de artısı var.
    - Araba C segmenti ama, içinde BlueTooth, elektronik fren mekanizmaları, bütün camlar otomatik, hava yastıkları, otomatik yanan farlar, lastik basınç uyarısı gibi birçok özelliği standart olarak koymuşlar.
    - Arabanın görünüşü de oldukça modern ve hoş. İkinci El fiyatları şu anda yüksek sayılmaz, kesinlikle aynı fiyatlara başka araç aramam. Otomatik olmasını saymadım benim için en öncelikli olan da bu zaten.
  • Merhaba TekBozok Bey

    Yeni araç alma arefesindeyim. Şu an kullandığım araç 2011 fiorino. Biraz geniş ferah olduğu için tercih etmiştim. Aslında herhangi bir sorunum sıkıntım da yok. Fakat artık eşiminde kullanabileceği otomatik bir araca terfi etmek istiyorum. Maximum bütçem 50 gibi. daha önce i20 accent blue gibi araçlara bakmıştım. 1 aydır da hem baleno hemde sx4 inceliyorum. sx4 forumlarını baya kurcalayıp okuma fırsatım oldu. Genel anlamda Herkes memnun gibi. Zaten bende özellikle tipini çok beğendim. . Sizi de o forumlardaki yorumlarınızdan biliyorum. Baleno almışsınız. Öncelikle hayırlı olsun. Kazasız belasız binmenizi dilerim. Aracınızdan memnun musunuz? Ben ikinci el alacağım. Acaba çok değer kaybettir mi? birde acemi Sürücü içinde tavsiye eder misiniz?




  • zucar Z kullanıcısına yanıt
    Öncelikle Acemi Sürücü sorunuza bir cevap vermek zor.
    SX4 orijinal benzinli olarak kullanacaksanız yüksekliği daha iyi bir araç, belki acemi birisi için daha kolay gelebilir. Ancak, SX4'te yeni araç gelmiyor, ikinci el olarak 4-5 yıllık bir araç alacaksınız.
    Bence bunun yerine, 1-2 yaşında Baleno bulabilirsiniz, Araç yeni olduğu için SX4'ten çok fazla yeni teknolojiler var, bunları inceleyin.
    Baleno'nun bir eksikliği de basit bir park sensörü koymamışlar, bu yüzden bir park sensörü taktırmanız gerekir. Onun dışında her yonüyle tavsiye edebilirim.
    Eşiniz de kullanacaksa benim kesinlikle önerim Baleno olur, çünkü araç elektrikli bir araba gibi kullanılıyor adeta, sürüşü çok rahat. Araca bir binip yol hakimiyetini ve yüksekliğini görün.
    Ayrıca Baleno'yu benzinli olarak kullanacaksınız ve yakıt tasarrufu SX4'ün LPG'li kullanımına yakın.
    Baleno'yu 10 yıl rahat ve sorunsuz bir şekilde kullanırsınız, eşiniz alışınca ona bırakır, siz kendiniz için araç ararsınız.




  • Gönlüm Balenoya kayıyor. Tek sorun şu anki arabama zaman zaman iki aile kalabalık olarak doluşup çok uzak olmayan yerlere piknik vs için gidebiliyoruz.
    fakat balenoda biraz zor sanırım. Aracı görüp test sürüşü yaparak karar vermeliyim. İlginiz ve cevabınız için teşekkür ederim.


  • şu ilandaki araç için fiyat nasıldır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zucar



    şu ilandaki araç için fiyat nasıldır?

    Bu araca baktık her tarafı çizik içinde, sol ön direkte 2-3 tane göçük var, dolu hasarı gibi, bir tane havalandırma çıkışı kırık. Satıcı ile telefonda görüştüğümüzde 53'e bırakırım dedi, gittiğimizde kapora aldık 54'e anlaştık birisiyle ama az kapora bıraktı diyerek ayak yaptı. 5 dk durmadan çıktık.




  • Cevap için teşekkürler ozbacanaklar... resimlerde göründüğü gibi olmuyor haklısın. galerici milletine hiç güven kalmadı. sağlam adam bulmak ta zor. çoğu arabanın fiyatı da onlar yüzünden yükseliyor. Emlak fiyatlarıda malesef bu şekilde.
  • Arabada tip var Allah için. Ön tarafı Rolls Royce kıvamında benzetmişler buna mukabil arka taraf çirkin olmuş ve kalkık yapmaları da eğreti durmuş. Birde daha düzgün bir isim bulabilerdi. Baleno nedir Allah aşkına
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.