Şimdi Ara

Suzuki SX4 S-Cross (35. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
725
Cevap
16
Favori
79.987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • neroarkan kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım bir açıdan şanslısınız: aracınızın motoru fiat multijet 1.6 ...yani bu motorla ilgili herşeyi çok pahalı olmayacak şekilde bulursunuz. 1.3ler zincir sizinki kayiş normalde 100-120 bin aralığında değişebilir. Yine Fiat sitelerine bakın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neroarkan

    Selamın aleykum Arkadaşlar,
    Suzuki sx4 S cross 1.6 DDIS GL+ all grip aldım yeni aranıza katıldım.
    Aracın sahibi trigerini değiştirmemiş.
    İnternette ki yaptığım aramalarda.Doğru dürüst bir Suzuki parçası satan bir site yok olandada parça yok.


    Triger seti arka balata ve filtre grubu parçaları lazım .
    Yardımcı olursanız sevinirim.
    Selam ve saygı ile Duyurulur...
    Hayırlı olsun öncelikle, bende bu aradanın 1.6 GLX olanından düşünüyorum, otomatik versiyonlu. Merak ettiğim bir kaç husus var. 2010 swift kullanıyorum, plastik torpido aksamından dolayı sürekli ses geliyor. Ayrıca süspansiyon çok sert bu da konforu düşürüyor.

    SCROSS da süspansiyon nasıl?
    İç malzemesi ne şekilde?
    Hızlanma vs yavaş diyorlar zaten maksimum hızı 180 yazıyor pek performans aracı değil sanırım?
    Ama onun dışında dolu ve güzel duruyor?

    Bilenler yeşillendirirse beni sevinirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: biryeregitmiyoruz2

    Hayırlı olsun öncelikle, bende bu aradanın 1.6 GLX olanından düşünüyorum, otomatik versiyonlu. Merak ettiğim bir kaç husus var. 2010 swift kullanıyorum, plastik torpido aksamından dolayı sürekli ses geliyor. Ayrıca süspansiyon çok sert bu da konforu düşürüyor.

    SCROSS da süspansiyon nasıl?
    İç malzemesi ne şekilde?
    Hızlanma vs yavaş diyorlar zaten maksimum hızı 180 yazıyor pek performans aracı değil sanırım?
    Ama onun dışında dolu ve güzel duruyor?

    Bilenler yeşillendirirse beni sevinirim?

    Alıntıları Göster
    Şimdiye kadar elentra, colt, swift ve Scross kullanmış biri olarak cevabım;

    -Süspansiyonlar swiften yumuşak ama alentraya göre sert
    -İç malzame kalite olarak sınıf atlamış
    -Tam otomatik, yarı otomatik ve cvt kullanmış biri olarak hızlanmada sıkıntı yok çünkü araç 1.200 kg yani hafif

    Ekstra dolu bir araç tavsiyem GLX paket bakın deri koltuk, koltuk ısıtma ve jant farkı gibi 6-7 ekstra güzel donanım var,

    Alacağınız araç 60 bin km civarı olursa kafanız rahat 150 bin km ye kadar binersiniz

    Tek sıkıntı devamı gelmediği için satışı çok yavaş oluyor, 2 kere alıp satan birisi oalrak tavsiyem kazasız araçlar ama piyasa fiyatının biraz altında alıcıda çıkıyor satılabiliyor.




  • arkadaşlar, tavan barı ve port bagaj düşünüyorum. tavsiye edebilir misiniz? marka model olarak
  • biryeregitmiyoruz2 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim,
    Bende GLX alacaktım aksi gibi ben alcağım sırada düşük km ve kazasız GLx yoktu. Ben aldım mantar gibi çıkmaya başladı.Biraz daha sabretseydim dövizden de kazanacaktım. Araba fiyatları dahada uçar diye alıverdim yapıştım adama.
    Plastik torpido aksamında ses yok bende. Bazı ustalar polen filtresi kapağını takmayı unutuyorlar kapak torpido ile arada kalarak ses yapabilir kontrol ediniz.
    Olmaz olmaz deme olmaz olmaz.
    Süspansiyon çok yumuşak ve yumuşak değil. Orta vede yeterli .
    İç malzemesi çoğu araba gibi plastik eğer sizden önceki sahibi iyi kullanmışsa sorun yok demektir.
    Hızlanma ; Eski bir alfacı olarak 156 10,5 sn ve
    1.2 tsi ibiza 10,7 sn
    S Croos 0-100 km 12 sn. Biraz yavaş 3. vitese kadar agır devir.Fakat bu ağırlığı kırmak için 3 ve 4. viteslerde gaz pedalına mükemmel tepki veriyor ani hızlanmalarda çok iyi.
    Bendeki Modeli ALL Grip dizel olunca 1380 kg araç kantarda tarttım. :)) katalog 1370 kg
    Bu araç için normal acele etmeyeceksin.Vites değiştirme uyarısına uyarsan 5,8 lt yakıyor. Bu dur kalkların artmasına bağlı olarak 6-6,5'a kadar çıkabilir.




  • sakin35 S kullanıcısına yanıt
    İzmirli Arkadaşım,
    Sen öyle san :)),
    2 hafta önce Triger set devirdaimli ,alternatör kayışı(50tl) ve rulman(orjinal fiat 500L ile aynı)(200tl),
    Bu fiyatını yazdıklarım hesapta yoktu o yüzden koydu.

    Triger için kataloğuna baktım 120000km yada 6 yıl yazıyordu. Benim araç 7 yaşında değişmemişti.
    Değiştirdim.70000km oldu araba. :)) Bu rakamlar eskiden 3 yıl,80000 km idi.En azından piyasa ustalarında. Araçtan araca değişir.

    Eskiden nereye ne verdim tek tek yazardım yaşlanmışım. İşçilik dahil masraflar 1500 übuldu sanırım yağ değişimi(5,7lt yağ alıyor) ve filtrelerle beraber.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neroarkan -- 30 Aralık 2020; 9:1:21 >
  • yazı-yorum Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba.Benim dizel aracımda da bahsettiğiniz ses var.Normalde başka arabalarda yokuş aşağı motor freni ile inerken duyduğum sesi düz yolda 35-40 km. hızla giderken 3.vitesten 2.vitese düşürdüğümde bile çok bariz duyuyorum.Başka arabalarımda düz yollarda bu kadar ses olmuyordu.Bende sizin gibi endişeleniyordum şanzımanda bir sıkıntı mı var acaba diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gssanli G kullanıcısına yanıt
    Diğer arkadaşlardan ses çıkmadığına göre sanırım kronik değil. Bizim araçlarda var bu ses. Bostancı Suzuki özel serviste iki ayrı ustaya gösterdim. Test sürüşü yaptık. Normal bu araçlarda dediler her ikisi de. Ağlama sesi dedi. Halbuki bir sıkıntı var sanki. Ben aracı almadan önce En son yetkili serviste İzmir de işlem gören aracımdaki bu sorun için aradım. Durumu anlattım. Ağlama sesi diye bir tabir duymadım dedi adam. Aracı görmeden birşey diyemem dedi ancak diğer s-ceoslarda böyle bir ses yok dedi. Yani bir ustasını bulsak da bu sorunu çözebilsek keşke.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazı-yorum Y kullanıcısına yanıt
    Bu ses turbodan geliyor olabilir mi turbo da problem olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazı-yorum Y kullanıcısına yanıt
    Perflex marka 330 lt port bagaj tavsiye ederim, onun dışında ara atkı için sanayinde aksesurcılarda 200 250 tl ye ara atkı bulabilirsiniz, ama saatte 110 kmyi geçmeye başlayınca bagaj aşırı şekilde uğultulu rüzgar sesi çıkarmaya başlıyor, 430 lt aracın bagajı size fazlası ile yeter normalde
  • yazı-yorum Y kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla Scross dizel motoru fiat 1.6 multijet dizel motoru kullanıyor, ayrıca fiat ustalarına motor için bakım ve bilgi alabilirsiniz, normalde ömürlük ama her araçta olduğu gibi 150.000 km ve 10 yıl dolunca araçta ufak tefek arızalar başlar, avrupada hatta araçlarların katologlarında triger değişimi için sınırsız yazar ama asıl kastı 10 yıl ve 150.000 km dir ekonomik ömürdür. Ama bakımları yağı suyu düzenli yaptırırsanız sıkıntısız 200.000 kmye rektefe görmeden dizel motorlar genelde gidiyor.
  • hocam 1 yıl oldu aracı alalı. Aracı aldıktan hemen sonra periyodik bakım yaptırmak istedik. 500 tl cebimizde kalsın diye Toyota Aykon yetkili serivise götürdük. Eskiden suzuki ye bakıtları için bakarız dediler. Bırakın bakmayı aracın filtrelerini dahi düzgün değiştrmediler. 2. yılın başındayım. Gitmediğim özel servis kalmadı. Bu ses için. Sesi kimisi hiç anlamadı kimisi de normal dedi. Yarın aracı Tuğmaner Yetkili servise bırakacağım artık. Hem 6o bin bakımı için hem diğer kontroller için. Belki buradan bir sonuç alabiliriz.
  • sakin35 S kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen olabilir. 2 bin devirde turbo açıyor mu bilmiyorum. Yetkili servise götüreceğim. Sonuç alabilirsem buradan yazarım
  • turan54 T kullanıcısına yanıt
    Tatile çıkarken 430 lt. yetmiyor hocam. Aile 5 kişilik. güvenlik açısından thule merka bakıyorum. Ancak fiyatları çok yüksek. Sağlam ikinci el de olabilir. Aslında sormak istediğim bagajdan ziyade bağlantı aparatları. Kancası, barı v.s. bizim araçlara uyumlu Orjinal olması önemli ki bu konuda uydurma usulü yapılan kanca ve barların sonrasında kullanıclara kötü sonuçlar oluşturduğu yazılı çizili. Tavsiyeniz için ayrıca teşekkür ediyorum. perflexi de inceleyeceğim.
  • Bugün aracı yetkili servise getirdim. Motordan gelen sesin normal olduğunu söylediler. Turbo ve motor normal sıkıntı yok dediler. Yıllık bakımını yaptırdım. Bin tl ye anlaştık motor yağı ve filtreler için. Ama trigerin ve alternatör kayışının değişmesi gerektiğini söylediler. araç 65 binde. halbuki 90 binde değiştiğini duymuştum trigerin. Bunun için de fiyat bekliyorum. Yüksek fiyat alırsam özel servise getireceğim aracı. Bu konuda bilgisi olan lütfen paylaşsın..
  • yazı-yorum Y kullanıcısına yanıt
    6 yıl 120000 km katolog değeri Motor dizel ise bu söylediğim. Diğerini bilmiyorum. Kataloğa bakınız. Sonlara doğru skala vermiş yazar. Eğer dizelse Suzuki tamircisi aramanıza gerek yok. Fiat ustaları halleder fakat mazot filtresi zor yerde sağ tekerin ön iç kısmında orayı düzgün demonte etmesi gerekecek. Biraz işçilikli yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neroarkan -- 21 Ekim 2020; 14:34:52 >
  • Mazot filtresi zor yerde olduğu belli. Yetkili servis mazot filtresi yeni değişmiş dedi. Değiştirmedi. 1 yıl önce bakım yaptırdığımda onlar da mazot filtresini tam takamamışlar. Başka bir serviste tekrar değiştirdik. Yani evet mazot filtresi olayı problem olabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni scross lar geliyor. Kullanıcılardan sormak istediğim nasıl bir araç scross, sıfır alınır mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alınır

  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.