Sword of the Sea | PS5 | ANA KONU Herkese merhaba, ben Matt Nava, Giant Squid'in yaratıcı yönetmeniyim. Önceki oyunlarımız Abzû ve The Pathless'ı biliyor olabilirsiniz. Bugün sizlere yepyeni oyunumuzu tanıtmaktan mutluluk duyuyorum: Sword of the Sea. Sword of the Sea bugüne kadarki en iddialı oyunumuz. Arazinin sürekli dalgalar halinde aktığı terk edilmiş bir diyarda geçen Sword of the Sea, yepyeni bir hareket mekaniğine sahip: Hoversword. Hoversword; snowboard, kaykay ve hoverboard'un bir arada kullanılması gibi kontrol ediliyor. Tanrıların Nekropolü'nün gelgitlerinde kaybolmuş, kaykay parkına benzeyen harabeleri keşfederken büyük hızlar elde etmek ve büyük hava yakalamak için ivme oluşturun. Hoversword, snowboard ve paten oyunlarının hissiyatını tamamen yeni bir macera bağlamında bünyesinde barındırıyor. Siz Wraith'siniz - ıssız bir dünyada diriltildiniz ve batık harabeleri ve içindeki canlı, çeşitli kültürleri keşfederken ona yeniden hayat vermekle görevlendirildiniz. Batan mezarlar, gizemli gemi enkazları ve taşlaşmış savaş alanlarında sörf yapın - ve bu süreçte dev balık sürülerini ve yaratıkları geri getirin. Ancak dikkat edin; bu topraklar aynı zamanda yolunuza çıkacak devasa leviathanlara da ev sahipliği yapıyor. Sanatçılardan oluşan inanılmaz ekibimiz, mimariden renklere, ışıklandırmadan manzaralara ve müziğe kadar bu eşsiz ve büyüleyici dünyayı hayata geçirmek için çok çalışıyor: kendinizi daha önce deneyimlediklerinize benzemeyen bir dünyaya kaptırmaya hazır olun. Paten oyunlarının hızını ve akışını bir Giant Squid oyunundan beklediğiniz duygusal çekirdek ve keşifle birleştiren Sword of the Sea, eşit derecede meditatif, heyecan verici ve iç gözlemsel olacak. Geliştirici : Giant Squid Yayıncı : Giant Squid Çıkış Tarihi : Açıklanmadı. Resmi Site : https://swordoftheseagame.com Duyuru Fragmanı PlayStationyoutube Surf across the surreal undulating landscapes of the Necropolis on a quest to unveil a lost ocean teeming with life in Sword of the Sea.
Take epic leaps and shred halfpipes on the Hoversword as you explore the remnants of an ancient atmospheric world.
#PlayStationShowcase #ps5 #ps5games #SotS #SwordOfTheSea #PlayStation #GiantSquid #MattNava #AustinWintory https://www.youtube.com/watch?v=KXUmt8SPfJk< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 5 Nisan 2024; 14:51:44 > |
Sword of the Sea | PS5 | ANA KONU
-
-
Ekran Görüntüleri
-
Fiyatı uygun olursa çıkar çıkmaz alacağım.
-
-
Bir Giant Squid oyununun birçok bileşeninden biri de akıcı hareketlerdir. Giant Squid'in Baş Animatörü Joel Finney'in The Wraith'in animasyonunu nasıl bu kadar akıcı ve tereyağlı hale getirdiğimizin perde arkasını anlatışına katılın.
Bir Giant Squid oyununu oynamayı keyifli kılan pek çok bileşenden biri de akıcı hareketin kutlanmasıdır. Sword of the Sea'nin temel mekaniği Hoversword ile kum tepeleri ve dalgalar üzerinde zarifçe sörf yapmaktır. Bu deneyimi eğlenceli kılan şeyin büyük bir kısmı Wraith karakterinin animasyonudur ve hareketi olabildiğince akıcı ve yumuşak hale getirmeyi kişisel bir hedef haline getirdim. Animasyon sistemini perde arkasında nasıl çalıştırdığımıza bir göz atalım!
Karakterin yerde yürümesi veya koşması gerekmediği için bunun animasyonu kolaylaştıracağını düşünebilirsiniz, ancak oyun animasyonu her zaman benzersiz zorluklar sunar. Konuya girmeden önce, animasyonun üst üste binen eylem ve takip prensibinden bahsetmek istiyorum. Bu kavram, vücudun farklı bölümlerinin tek bir birim olarak değil, birbirinden farklı zamanlarda ve hızlarda hareket etme eğiliminde olmasıdır. Bir şey harekete "öncülük eder" ve geri kalanı "onu takip eder". Bir frizbi fırlatmayı düşünün. Önce gövde bükülür, sonra omuz, sonra kol, dirsek, bilek ve diğerleri. İyi animasyon birçok parçanın toplamıdır, ancak üst üste binen eylem, bir şeyin pürüzsüz ve akıcı hissettirmesi için son derece önemlidir.
Oyunlarımızdaki birçok animasyon için harmanlama alanları kullanıyoruz.
Karışım alanları, oyunun iki veya daha fazla animasyon arasında sorunsuz bir şekilde harmanlama yapabileceği bir ızgara üzerinde noktalar halinde yerleştirilmiş animasyonlar veya pozlar koleksiyonudur.Izgara üzerindeki konumu belirlemek için parametreleri kullanarak, karakterin yatay ekseni (X) kullanarak sola ve sağa eğilmesini ve dikey (Y) ekseni kullanarak eğimleri yukarı ve aşağı yuvarlamasını sağlayabiliriz.Bunun gibi bir 2D karışım alanı kullanmak harika, ancak bir dezavantajı var: soldan sağa hareket etmek size ortada (düz ileri hareket) sağdan sola hareket etmekle aynı nötr pozu verecektir. Ortadan geçerken üst üste binen bir eylem yoktur.Örnek olarak bu sarkaçlara bir göz atın.Hangisi daha akıcı hissettiriyor?
İşte basit bir 2D karışım alanı kullanan Wraith. Sola ve sağa eğimlerin yanı sıra nötr ileri sörf de var. Basitlik adına, şimdilik eğim Y ekseni hakkında endişelenmeyelim. Izgara üzerindeki X konumu, kontrol çubuğunu eğerek karakteri döndürdüklerinde oyuncu tarafından kontrol edilir. Bu daha basit karışım alanı, özellikle sörf deneyimin ana odağı değilse, birçok oyunun animasyonu nasıl ele alabileceğidir. İşlevsel ve iş görüyor ama ben şahsen daha fazla güç istiyordum. Daha küçük dönüşler oldukça iyi çalışıyor, ancak bir şeyler eksikmiş gibi hissettiren büyük keskin dönüşler.
Tıpkı yukarıdaki sarkaç örneğimizde olduğu gibi, eksik olan şey üst üste binme eylemidir. Bir tahtaya binerken dizleriniz, vücudunuz ve kollarınız soldan sağa dönerken sağdan sola dönerken olduğundan farklı hareket edecektir. Karışım alanının bu daha basit, 2D versiyonu ile bunu yapmanın bir yolu yok. Aradığım şeyi elde etmek için daha fazla boyuta sahip olmamız gerekecek!
Daha önce The Pathless'ta kartalı sevmek için kullanılan benzer bir teknolojiyi denemiştik, bu da bana bu oyundaki hareketimiz için bunu genişletme fikrini verdi. Varsayılan olarak, motorumuz karışım alanlarında 2 boyuttan fazlasını desteklemiyor, bu yüzden Kıdemli Oynanış Programcımız Elliott Mahler ile oturup hedeflerimize ulaşmak için yeni bir sistem hakkında fikir alışverişinde bulundum. Karışım alanı için yön değişimine göre hareket eden 3. bir eksen oluştursak nasıl olurdu? Bu fikre "delta eğimleri" adını vermeye karar verdik. Motorda ızgarayı 2 boyutlu karışım alanında olduğu gibi görselleştiremesek de, işte bu fikirleri geliştirirken kullandığım bir konsept diyagramı var.
Ve Daha Fazlası :
giantsquidstudios.comAnimating The Wraith — Giant Squidhttps://giantsquidstudios.com/Animating-The-Wraith
-
x (formerly twitter)Giant Squid (@GiantSquidology) on Xhttps://x.com/GiantSquidology/status/1820144416624943162
-
Yeni Ekran Görüntüleri
Benzer içerikler
- ps4 araba yarışı 2 kişilik
- ps4 bluetooth kulaklık
- khalkedon elektronik
- ps5 kronik sorunları
- girdiğiniz hesap bu ps5 sistemindeki başka biri tarafından zaten kullanılıyor
- the last of us part 3
- silent hill 2 sistem gereksinimleri
- ps5 slim disk sürücüsü
- efootball türkçe spiker
- en iyi hayatta kalma oyunları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X