bugün aynı durumu yaşadım. Türk Telekom genel müdürlüğünden arandım ve devam eden tarifem olmasına ve 2 yıllık sözleşme yapmama ve onaylamalarına rağmen bugün 21-01-2019 da aranıp aylık ödemem 63,90 iken yenilenen ücretler ile 74,90 olacağını iletiliyor.! Ve ben bir müşteri olarak benim hiçbir hakkım hukukum ve sözleşmem göz önüne alınmadan bu nasıl yapılabiliyor? Müşterilerini nasıl mağdur edebiliyor! Sözleşmemin daha 1. Yılındayım. 2 yıllık sözleşmem var. Tüketici neden bu şekilde sorgusuzca tek taraflı alınan kararla mağdur ediliyor. Madem böyle bir durum var o zaman sözleşmemi ücretsi olarak fesih edebilmem gerekiyor fakat bu hak da verilmiyor. Artış fiyatı belki az ya da çok. Ama bu rakamın 1 ide aynı 50 Side aynı yapılan kişi hakkına saygısızlıktır. Biz neden sözleşme sabit fiyat için sözleşme imzaladık. Bu ülkenin hiç mi standardı olmayacak. Vatandaş hep mi mağdur edilecek. Yapılan haksız durum en kısa zamanda düzeltilmesi için ricamız var. ve devlet tüketiciyi korumalı.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme