Şimdi Ara

Taahhüdü devam eden pakete gelen zam!..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
6.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kampanya taahhüdüm devam etmesine rağmen, normalde 49.0 TL gelen internet faturam 54.25 TL geldi. Fatura detaylarında paket internet ücreti ve özel iletişim vergisinde değişiklikler olduğunu görüyorum.
    Eğer bu şekilde zam yapacaklarsa, bu durumda yapılan taahhüdün anlamı nedir?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Taahhüt Devam Ederken Zam Yapılabilir Mi?

    Taahhütlü sözleşmelerde, hizmet sağlayıcının taahhüt süresi boyunca fiyatları artırma hakkı olup olmadığı önemli bir konudur. İşte bu konu hakkında bilinmesi gerekenler:

    • Taahhütlü Faturalara Zam Gelir Mi?

    Taahhütlü faturalarda, hizmet sağlayıcıları genellikle taahhüt süresi boyunca sabit bir fiyat garanti eder. Ancak, bazı durumlarda zam yapma hakkına sahip olabilirler:

    • Taahhüt Bitmeden Fiyat Artışı: Taahhüt süresi bitmeden hizmet sağlayıcısı, genellikle önceden bildirimde bulunarak fiyat artışı yapabilir. Bu artışlar, enflasyon oranı, artan işletme maliyetleri veya hizmet kalitesindeki iyileştirmeler gibi faktörlere bağlı olabilir.

    • Taahhüt Devam Ederken Zam: Taahhüt devam ederken zam yapılması genellikle sözleşme ihlalidir. Ancak, hizmet sağlayıcıları aşağıdaki durumlarda taahhüt süresi içinde zam yapabilir:

    • Hizmet kalitesinde önemli bir düşüş olması

    • Yasal düzenlemelerdeki değişiklikler
    • Mücbir sebepler (örneğin doğal afetler)

    Bu gibi durumlarda, hizmet sağlayıcıları zam hakkını sözleşmede açıkça belirtmelidir.

    • Taahhüt Bitmeden Zam Yapılabilir Mi? Taahhüt bitmeden zam yapılması, sözleşme ihlali olarak kabul edilir. Ancak, hizmet sağlayıcıları, taahhüt süresi dolmadan önce zam yapma hakkını sözleşmede açıkça belirtebilirler.

    • Taahhütlü İnternete Zam Gelir Mi? Diğer taahhütlü hizmetlerde olduğu gibi, taahhütlü internet hizmetlerinde de hizmet sağlayıcıları genellikle taahhüt süresi boyunca sabit bir fiyat garanti eder. Ancak, yukarıda belirtilen koşullar altında zam yapabilirler.

    Taahhütlü sözleşme imzalarken, zam yapma şartlarını dikkatlice incelemeniz ve hizmet sağlayıcınızla bu konuyu açıkça görüşmeniz önerilir. Bu, zamlarla ilgili herhangi bir sürprizle karşılaşmamanızı sağlar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 21:4:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matrix52

    Vergide artış normal ama internet ücretinin artması normal değil. Faturayı şikayet edin.

    Yapılan ücret artışı yasal değil, böyle bir şey yapmaya hakları yok, haksız mıyım? Yoksa ben mi yanlışım?

    "Türk Telekom Online" işlemlerden Sözleşmeler, "Kampanya ve Cihaz Taahhütnameler"imi görüntülemek istediğimde ise "Şu anda işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz." diye hata veriyor. Türk Telekom Ofisine gitmek şart oldu.
  • kilicbaligi K kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 21:4:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arakadaşlar,

    Taahhüdüm bu ay sonu bitecek diye fazla gelen 5.25 TL lik tutar için bir şey yapmadık, faturayı ödedik. Ve şu an buna pişmanım, o kadar ki anlatamam, sinirliyim yine de yazmaya çalıştım.

    Ama meğersem o yansıtılan tutar nakil işlemi sırasında (bundan iki sene önce) dondurulan hattın ocak ayına yansıtılanıymış.
    Ve Şubat ayı için İNDİRİMSİZ olarak 94.75 TL fatura geldi.
    "Ev telefonu olana 24 ay indirim" kampanyasındayım ve indirimsiz olarak faturayı ödeme mecburiyetinde bırakılıyorum.
    Turk Telekom ofisine gittim, işlem yapamayız şikayet bırakın dediler;
    4441444'den şikayetimi belirttim ve sonrasında beni aradılar.
    Taahhüdüt için yüz yüze görüşme yapıldığını ve o zamanki zamanda her şeyi bilerek imzalandığını söylediler ve faturayı ödeyerek başka bir kampanyaya geçebileceğimi söylediler.

    Üstelik online işlemlerden kampanya taahhüdüdümü görüntüleyemiyorum. "Şu anda işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" bu hatayı uzun zamandır alıyordum ve bunu da beni arayan kişiye söyledim, "burada bir maduriyet yok mu dedim; üstelik kampanya indirimi bitecek diye hiç bir şekilde bilgilendirilmiyoruz" dedim. "başka bilgisayardan, başka tarayıcıdan sonra tekrar deneyin" demez mi ve "bu sefer de hat sahibi bunun için şikayet bıraksın ama faturada indirim olmaz" diyerek aceleci olarak başka bir şey yoksa görüşmeyi sonlandırmaya beni teşvik etti ve "yok" diyerek kapattım. Abone sahibi de babam, interneti kullanan ise ben; Ben bu şekilde bile derdimi anlatma çalışırken o nasıl anlatacak.
    Yok arkadaş, fatura hiç ödememezlik etmedik, hatta fatura yansıtılır yansıtılmaz faturamızı şimdiye kadar hep ödedik. Telekom büyüktür, olanakları geniştir, nakil için de sorun olmaz, ilgilenirler diye düşünüyordum ama artık Türk Telekom o kadar da büyük değilmiş, fazla büyütmüşüm bu markayı, sıradan bir marka işte!
    Zamanında nakil için de az uğraştırmamışlardı hani. Bulunduğum binadaki hat kutusu dolu abone ayrılmadan işlem yapılamaz diyerek beni yaklaşık 2 ay oyalamışlardı, ki o zamanki zamanda kutuda boşluk vardı; bunun üzerinde teknik yetersizlik dilekçesi ile il müdürlüğüne başvurduk haftalar sonra geri dönüş yapılmıştı. Bu kadar uğraş ne için ya?

    Kusura bakmayın biraz dolu dolu bir yazı oldu ama paylaşmak istedim, bu konuda ne önerirsiniz? Teşekkür ederim, bir şey yazmayacak olsanız da en azından okuduğunuz için. Esen kalın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilicbaligi

    Merhaba arakadaşlar,

    Taahhüdüm bu ay sonu bitecek diye fazla gelen 5.25 TL lik tutar için bir şey yapmadık, faturayı ödedik. Ve şu an buna pişmanım, o kadar ki anlatamam, sinirliyim yine de yazmaya çalıştım.

    Ama meğersem o yansıtılan tutar nakil işlemi sırasında (bundan iki sene önce) dondurulan hattın ocak ayına yansıtılanıymış.
    Ve Şubat ayı için İNDİRİMSİZ olarak 94.75 TL fatura geldi.
    "Ev telefonu olana 24 ay indirim" kampanyasındayım ve indirimsiz olarak faturayı ödeme mecburiyetinde bırakılıyorum.
    Turk Telekom ofisine gittim, işlem yapamayız şikayet bırakın dediler;
    4441444'den şikayetimi belirttim ve sonrasında beni aradılar.
    Taahhüdüt için yüz yüze görüşme yapıldığını ve o zamanki zamanda her şeyi bilerek imzalandığını söylediler ve faturayı ödeyerek başka bir kampanyaya geçebileceğimi söylediler.

    Üstelik online işlemlerden kampanya taahhüdüdümü görüntüleyemiyorum. "Şu anda işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" bu hatayı uzun zamandır alıyordum ve bunu da beni arayan kişiye söyledim, "burada bir maduriyet yok mu dedim; üstelik kampanya indirimi bitecek diye hiç bir şekilde bilgilendirilmiyoruz" dedim. "başka bilgisayardan, başka tarayıcıdan sonra tekrar deneyin" demez mi ve "bu sefer de hat sahibi bunun için şikayet bıraksın ama faturada indirim olmaz" diyerek aceleci olarak başka bir şey yoksa görüşmeyi sonlandırmaya beni teşvik etti ve "yok" diyerek kapattım. Abone sahibi de babam, interneti kullanan ise ben; Ben bu şekilde bile derdimi anlatma çalışırken o nasıl anlatacak.
    Yok arkadaş, fatura hiç ödememezlik etmedik, hatta fatura yansıtılır yansıtılmaz faturamızı şimdiye kadar hep ödedik. Telekom büyüktür, olanakları geniştir, nakil için de sorun olmaz, ilgilenirler diye düşünüyordum ama artık Türk Telekom o kadar da büyük değilmiş, fazla büyütmüşüm bu markayı, sıradan bir marka işte!
    Zamanında nakil için de az uğraştırmamışlardı hani. Bulunduğum binadaki hat kutusu dolu abone ayrılmadan işlem yapılamaz diyerek beni yaklaşık 2 ay oyalamışlardı, ki o zamanki zamanda kutuda boşluk vardı; bunun üzerinde teknik yetersizlik dilekçesi ile il müdürlüğüne başvurduk haftalar sonra geri dönüş yapılmıştı. Bu kadar uğraş ne için ya?

    Kusura bakmayın biraz dolu dolu bir yazı oldu ama paylaşmak istedim, bu konuda ne önerirsiniz? Teşekkür ederim, bir şey yazmayacak olsanız da en azından okuduğunuz için. Esen kalın.


    İmzaladığın sözleşmelerin aslı gibidir kopyasını iste. Ve üşenme noktasından virgülüne oku. Taahhüt süresince fiyat artışı yapabilirmi vb oku gerekirse işin peşine düşmek istersen 100 TL ye avukat sana sözleşmeyi açıklayarak okur. Haklarından bahseder. İki sene önceki nakil ücretini yansıtmak yenimi akıllarına geldi. Bildiğim ilk faturaya eklenir ve kesilir 2 sene sonra almak saçmalık. Fatura kesim tarihinden itibaren yasal olarak 8 iş günü içerisinde faturaya itiraz edebilme hakkın var.https://sikayet.btk.gov.tr/ burdan şikayetini yaz ve tüketici hakem heyetine gerekirse başvuracağını ekle.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • teknoloji41 kullanıcısına yanıt
    bir şey değişmez.

    Hattı 2 ay dondurmuş çünkü. Taahhüt süresince hattını dondurduğunda, dondurduğun süre taahhüt bitiş tarihine eklenir ve kampanya fiyatından değil tarife fiyatından ücretlendirilir diye bir ibare var.

    Taahhüdü devam eden pakete gelen zam!..
    https://i.hizliresim.com/gOv7yL.png

    https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/destek/sss/Sayfalar/Hat-Dondurma.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcrew -- 8 Mart 2018; 0:54:41 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • kilicbaligi K kullanıcısına yanıt
    Türk telekom gibi saçma sapan bir şirketin büyük olduğunu düşünmen en büyük hatan olmuş.

    Dondurma koşullarına baktığında bunu yapabiliyorlar. Hattını dondurduğun zaman , taahhüt süresine dondurduğun süre eklenir ve kampanyalı fiyattan değil normal tarife fiyatından ödeme yaparsın bu süre boyunca.

    ama burada senin dondurma talebin senin keyfi bir talebin değil Türk Telekom'un sana alt yapı sağlayamaması ile alakalı Türk Telekom kaynaklı zorunlu bir dondurma işlemi olmuş.

    bir twitter adresin varsa bunu paul doany ye yazabilirsin. Şu tarihte nakil talebinde bulundum. Şu tarihler arasında nakil talebimi, Türk Telekom kaynaklı alt yapı sorunu sebebiyle, Türk Telekom çağrı merkezi talebiyle iki ay süreyle dondurdum. Şimdi dondurduğum süre taahhüt bitimine eklenip indirimsiz olarak faturalandırıldı. 50 liralık faturam 95 liraya çıktı. Benden kaynaklı olmayan bu dondurma sebebiyle iki aydır ödediğim yüksek faturanın iptal edilmesi, mağduriyetimin giderilmesi talep ediyorum dersin.

    Türk Telekom sana olumlu dönüş yapmazsa sikayet.btk.gov.tr ye yazarsın.

    Zaten taahhütün bitmiş. Bu saatten sonra Türk telekom un yüzüne bakmayacağın da belli. İptal dilekçesi doldurduğunda otuz kere arayacaklar seni. O zaman bol bol söversin .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcrew -- 8 Mart 2018; 0:56:5 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • teknoloji41 kullanıcısına yanıt
    Yazarken eksik yazmışım, yanlış anlaşılmış; nakil ücretini internet açıldıktan sonra, o zamanki zamanda daha ödemiştim. Online işlem merkezinden İşlem Geçmişimi görüntüleyemediğim için tam olarak taahhüt tarihini de göremiyorum. Sanırım 27-28 ocaktı, emin değilim ve demek istediğim de normalde Taahhüt ocak 27-28'de tamamlanıyor ve 5.25 TL de Ocak ayının taahhüt dışında yani indirimin yapılmadığı günler için eklenen tutar. Ki bunu da bugün müşteri temsilcisi ile yapılan konuşmalar sonunda öğrenmiş bulunuyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kilicbaligi K kullanıcısına yanıt
    Taahhüt bittiğine göre hattı kapatmayın taşıma yapın, alternatif operatörlere bakınız

    Türknet özellikle ev telefonunuz varsa veya ihtiyacınız varsa paketin içindeki 1000 dk çok işinizi görecektir
    Netspeed (sadece yalın hizmet verir)

    bu firmayı inceleyin derim en azından taahhütsüz (netspeed 6 ay o da erken kapatılırsa sadece 60 tl cezası var)

    TT ile hattı taşıdıktan sonra THH yardımı ile hakkınızı arayabilirsiniz derim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Evet, aynen keyfiyetten hattı dondurmadım. İnterneti kullanamadığım halde fatura gelmeye devam edecekti zorunlu bir opsiyon olarak bana sunuldu ve onayladım.
    Hat dondurma uygulaması paket ücretlendirmesine nasıl yansıyacağını da bilmiyordum.

    Kampanya Adı: Ev Telefonu Olana 24Ay İndirim
    Tamamlanan Taahhüt Süresi: 25 ay 12 gün
    Taahhüt Bitiş Tarihi: 20.03.2018

    En son faturam yukarıdaki gibi:

    Üstelik yapılan taahhüte göre 20 marttan önce hattımı bile kapatamıyormuşum, iptal dahi edemiyorum yani.
    Böyle bir saçmalık olabilir mi? Taahhüt dondurulabiliyorken indirim devam ediyor ve üstelik sistemden de çıkamıyorsun.

    Yukarıda da yazdığım gibi online işlem merkezinden abonelik evraklarıma ulaşamıyorum:
    Sözleşmeler için: "Seçmiş olduğunuz evrak kategorisinde evrağınız bulunmamaktadır."
    Kampanya ve Cihaz Taahhütnameler için ise: Şu anda işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz."
    diyor.
    Önceden İnternet hattımla ilgili yapılan geçmiş işlemleri de görüntüleyemiyorum: "İşlem geçmişi bulunamadı." diyor.

    Eğer ki beni bir önceki 24 aylık indirim süresinin sonlanmasından önce yani Ocak ayı başı veya ortaları haberdar etselerdi, bakın 24 aylık indirim süreniz sonlanıyor haberiniz olsun yeni/ek paket düşünürseniz tekliflerimiz şunlar şunlar deselerdi, ben de ona göre davranırdım.

    Üç defa aradık; müşteri temsilcileri işlem yapamadı, taahhüt ve nakil işlemleri çağrı merkezinden yapılmadığı gerekçesi ile en son olarak beni çözüm masasına yönlendirdiler, yarın da bunla uğraşacağız.

    kütahyalı_ramazan @ 8 Mart 2018 01:34:25
    quote:

    Taahhüt bittiğine göre hattı kapatmayın taşıma yapın, alternatif operatörlere bakınız

    Türknet özellikle ev telefonunuz varsa veya ihtiyacınız varsa paketin içindeki 1000 dk çok işinizi görecektir
    Netspeed (sadece yalın hizmet verir)

    bu firmayı inceleyin derim en azından taahhütsüz (netspeed 6 ay o da erken kapatılırsa sadece 60 tl cezası var)

    TT ile hattı taşıdıktan sonra THH yardımı ile hakkınızı arayabilirsiniz derim

    Ne yazık ki sistemden de çıkamıyormuşum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kilicbaligi -- 8 Mart 2018; 1:49:13 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Altyapın Türk Telekom altyapısı ise telekomdan başka kimse sana iyi hizmet vermez. Belki farklı isslerde akn felan yok 35 Mbps hız felan diyor ama teknik arızada türk telekomun eline düşersiniz. O zaman gösterirler anyayı konyayı. Superonline kullanılırken başıma geldi. Siz fazla kesilen faturaları hallettirdikten sonra Türk Telekom ofisine gidin ve ikna kampanyalarından yararlanın. Önerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kilicbaligi K kullanıcısına yanıt
    hocam ayın 20 sinde benim dediğim alternatif operatörleri bir düşün derim. bu firmalar tt ye aylık kira ödediği halde (port hızına göre 19,02 Tl ye kadar çıkabiliyor bu ücret sizin ödediğiniz faturanın içinde) + vae sistem olduğu için tt nin sunucularından geçen veri kadar iss tt ye ödeme yapıyor ve hala bize hizmet edip taahhüt almayıp bize hizmet verip büyüyebiliyorsa tt nin bize ne yaptığını siz düşünün

    yine de tt de devam edeceğim der iseniz 35 mb den aşağı net almayın akn sonrası 16 ya düşer hızınız

    ben eski türknet liyim 75/2 paketim var binamda benden hızlı ve ucuz internet kullanan bildiğim kadarıyla yok (kiracılarla pek sohbetim yok :) . Nereden mi biliyorum ben binanın apartman görevlisinin oğluyum ve bu işler ile uğraştığım için bana soruluyor hep

    akşamlar çok ender hız düşümü yaşıyorum onun da sebebi binadaki tip11-a kabinin 1000 mbps toplam bant genişliği olması ve max 48 şu an yaklaşık 30 kişiye hizmet etmesi ki hemen hemen herkes hızları 35 e çekmeye uğraşıyor 30*35=1050 mbps yapıyor zaten

    bu 2 taahhütsüzleri deneyin memnun kalmaz iseniz cezasız çıkar istediğiniz iss ye geçersiniz (netspeed 60 tl cezası var tt sırf kurulum için 192 tl yazıyor ??? )

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Hizmet ağı geniş ve ileride olası bir nakil durumunu düşünerek Türk Telekom'u seçmiştim. Vodafone FiberMax da yeni geldi, kullananlar var ama memnunlar mı bilmiyorum. Önerin için teşekkürler ancak şu fatura olayını bir çözüme kavuşturmak istiyorum. turknet alt yapısı burada yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çözüm masası da bizi tekrar müşteri temsilcisine yönlendirdi, nakil işlemi sırasında yapılan hat dondurma işleminin teknik nedenlerden ötürü zorunlu yapıldığını ısrarla belirtmemizi ve kayıt bırakılmasında ısrarcı olmamazı söyledi.
    O O'na topu atıyor, O da O'na.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kilicbaligi K kullanıcısına yanıt
    Türknet ve netspeed TT altyapısı üstünden hizmet veriyor. Eğer TT nin gpon dediğimiz daireye kadar fiber kıl veya fttb-ethernet sistem daireye kadar ethernet kablo gelen tip bağlantı varsa onda türknet hizmet veremez ama netspeed verir. Fiber başlığı altına bakınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son ödeme tarihi yarın olan faturayı bu sabah ödedim. Eve baktım interneti gitmiş, telefon da çalışmıyor. Her hangi bir işlem talebinde de bulunmadım üstelik. Bu tesadüf olamaz...
    Arıza kaydı bıraksam, yarın belki de hattı iptal ettireceğim...
    Bunlar aklınca internetsiz bırakarak "bak internetsiz bir gün gör" der gibi beni yeni bir sözleşme yapmaya mı çalışıyorlar şimdi?
    Zaten fatura indirimsiz geliyor, ödüyorum. sözleşmem de yarın sona eriyor. O son günü bile kullandırmamaya çalışıyorlar? Akıl alır gibi değil, yazıklar olsun..!



    ---ekleme---13:10
    Tam net geldi diyorum, yaklaşık son yarım saattir gidip gidip geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kilicbaligi -- 19 Mart 2018; 13:11:49 >
  • kilicbaligi K kullanıcısına yanıt
    Sözleşme bitmeden fatura nasıl indirimsiz geliyor? Taahhüt boyunca indirimli olur. İndirimsiz nete zaten uzun dönem sözleşme yapılmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer durum da benim sorunum var dondurmadım hattı ancak paket ücretin de bir zam mevcut bu durum da benim fesih hakkım var mı?

    Konu:

    https://forum.donanimhaber.com/taahhut-devam-ederken-zam-yapilabilir-mi--131899917#131934984
  • Yani çok saçma bir durum ki hat dondurma işlemini keyfi de yapmamıştık.
    Nakil işlemi için zorunlu olarak hattı dondurmuştuk; bu bize o zamanki zamanda opsiyon olarak sunuldu; nakil işlemi de iki aya yakın bir zaman sonra gerçekleşti. Taahhüt ileri bir tarihe ötelendi ancak kampanya indirimleri ileriki tarihe ötelenmedi; son ayların faturaları indirimsiz olarak ödemek durumunda kaldık. @mcrew yukarıda mesajında ilgili durumu açıklayan linki paylaşmışhttps://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/131738477 Nakil işlemi 27.11.2017'den önce gerçekleştiği için indirimler taahhüt süresi boyunca devam ettiririlmedi; indirimsiz olarak son faturaları ödedik (ve bu ay için de fatura gelecek)
    Hat dondurma işleminin onayını keyfi olarak yapılmadığını, bize zorunlu bir seçenek olarak sunulduğunu defalarca Telekom'a iletmemize rağmen hiç bir şekilde soruna çözüm getirilmedi, totalde fazladan 90 ile 100 tl civarı bir meblağ ödüyoruz.
    Telekom müşteri hizmetleri nakil, hat dondurma işlemleriniz mağazadan yapılmış, durumunuz için kayıt bırakırız ancak incelenmez gibisinden bir şeyler söyleyerek bizi çözüm merkezine yönlendiriyor, çözüm merkezi de bu durumda bir şey yapmaya yetkilerinin olmadığını söyleyerek bizi tekrar müşteri temsilcisine yönlendiriyor.
    Durumun kısaca özeti bu.

    Saçma sapan bir süreçti, onca uğraşımızın karşılığını alamadık. Boşa harcanan zamana mı yanayım fazladan verdiğimize mi yanayım.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.