Şimdi Ara

TAAHUTLU CIHAZDA PARA IADESI ALAN OLDU MU?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Taahutlu cihaz satin almistim. Cihazda ariza yasadim. Para iadesi istedim vodafone yapariz bilir kisiyle dedi. cihaz bilir kisiye gitti bu seferde hakem heyeti misliyle degisim karari almis ustelik karar kagidinda benim para iadesi degil cihaz degisimi istedigimi yazmis ilgili memur ve bu sekilde hakem heyetinin önune sunmus sikayetimi. Biraz once gittim anlattim durumu hatalarini kabul ettiler fakat heyet baskani cihazi taahutlu aldigimi ogrenince para iadesi yapilamayacagini soyluyor nedeni cihazin fatura tutarinin tamamini odemedigim ve cihaza sahip olmadigim icinmis. Eger para iadesi cikarsa heyet tarafindan lg itiraz etse mahkemenin lg yi hakli bulacagini soyluyor.taahutlu satilan cihazlarda boyle bir olay oldugunu sacma oldugunu ve tuketiciyi korumadigini soyledi. Gecenlerde de maltepe de ki tuketici heyetinin kararini mahkemenin bozdugunu soyledi. Istersem kurulu carsamba gunu toplayacagini ve kurulla da gorusebilecegimi soyledi. Asli nedir bunun var midir boyle bir sey ticaret kanununda taahutlu satista para iadesi nasil oluyor varsa bilen ciksin yazsin sinir stres yapmaya basladi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skyrime2828 -- 6 Temmuz 2015; 9:09:47 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >







  • cihazı alırken para ödedin mi?

    bu soruya cevap verirsen para iadesi alamayacağını anlarsın.

    Sen para vermemişsin taahhütlü almışsın.

    Mantıken vermediğin parayı alamazsın.

    Belki para vermediğin için taahhüt sözleşmesinin iptalini isteyebilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    cihazı alırken para ödedin mi?

    bu soruya cevap verirsen para iadesi alamayacağını anlarsın.

    Sen para vermemişsin taahhütlü almışsın.

    Mantıken vermediğin parayı alamazsın.

    Belki para vermediğin için taahhüt sözleşmesinin iptalini isteyebilirsin.

    7 aydir fatura oduyorum vermedigimi nerden cikarttin? Ezbere konusmayalim. Konuya bilgisi olan arkadaslar yorum yazsin lutfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skyrime2828 -- 6 Temmuz 2015; 13:20:54 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • serdarski doğru söylüyor. 7 aydır ödeme yapmışsın.
    Cihazın ödemelerini 24 ayda tamamlayacaksın daha. Bedeli ödemedin, sadece ödemeyi taahhüt ettin. Ödemediğin bir parayı nasıl alacaksın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erciyex

    serdarski doğru söylüyor. 7 aydır ödeme yapmışsın.
    Cihazın ödemelerini 24 ayda tamamlayacaksın daha. Bedeli ödemedin, sadece ödemeyi taahhüt ettin. Ödemediğin bir parayı nasıl alacaksın.


    Anlatamadim herhalde odediklerimi istiyorum. Direk fatura tutarini istesem lg ye giderim vodafone a degil. Lg fatura bedelini oder vodafone ise benim odediklerimi sonunda da taahutu iptal eder.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senin yapabileceğin tek şey, olayı kurula sunmak ve olacakları görmek.
    Yasada durumunla ilgili (benim bildiğim) bir bilgi yok.
    Yetkilinin dediği gibi mahkemeden geride dönebilir.

    Formda daha önce başına gelen varsa, açıklasın.
  • Arızalı ürünler için iade koşulları nelerdir?
    ​Satış tarihi temel alınarak 2 farklı şekilde iade koşulu söz konusudur.​

    Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arıza Yapan Cihazlar için İade Koşulları;

    Arızalı cihazın, satış tarihinden itibaren geçerli olan 30 günlük zaman sınırı içinde teknik servise gönderiminin yapılmış olması gerekmektedir (Gönderimi, doğrudan teknik servise şahsen bırakarak, Turkcell İletişim Merkezleri’ni kullanarak, Turkcell Flagship mağazaları yoluyla ulaştırarak gerçekleştirebilirsiniz). Bu süreçte size verilecek olan “Servis Giriş” ve “Servis Çıkış” formlarını saklamanız önemlidir. Cihazınız arıza tespit edilerek onarılmış ise, Tüketici Hakları Yasası gereği cihazınız ayıplıdır ve sizin için aşağıdaki hakları yaratır.

    Arızası giderildikten sonra geri teslim alıp kullanmaya devam edebilirsiniz.
    Yenisi ile değişimini talep edebilirsiniz.
    ​Satın almış olduğunuz firmaya ürünü geri iade edebilirsiniz.

    İade talebiniz için; (giriş-çıkış) servis formları, orijinal kutu ve aksesuarlarla beraber “eksiksiz halde”, ürünü satın almış olduğunuz bayiye başvurmalısınız.

    Satış Tarihi Üzerinden 30 Gün Geçmiş Arızalı Cihazlar için İade Koşulları;

    Satış tarihi üzerinden 30 günün geçtiği durumlarda; arıza giderilmesine rağmen iade edilmek istenilen ürünler için "Hakem Heyeti" kararları bağlayıcıdır. Turkcell İletişim Merkezleri ve Turkcell Flagship mağazalarının iade alım yetkisi yoktur.

    Tüm operatörlerde durum aynıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1881-1938 -- 6 Temmuz 2015; 19:46:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DUSTER04

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    cihazı alırken para ödedin mi?

    bu soruya cevap verirsen para iadesi alamayacağını anlarsın.

    Sen para vermemişsin taahhütlü almışsın.

    Mantıken vermediğin parayı alamazsın.

    Belki para vermediğin için taahhüt sözleşmesinin iptalini isteyebilirsin.

    7 aydir fatura oduyorum vermedigimi nerden cikarttin? Ezbere konusmayalim. Konuya bilgisi olan arkadaslar yorum yazsin lutfen.

    Gene hataLısın..

    Çünkü ilk başta yazdığın mesajı okursan "7 aydır ödeme" yaptığını yazmamışsın.
  • serdarski S kullanıcısına yanıt
    Arkadasim polemik yaratmak icin mesaj kasma. Hadi baska konuya.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.