Şimdi Ara

Taahütlü sözleşmeden cayma ve ceza | Tüketici Haklı (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
193
Cevap
5
Favori
17.210
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu işin olabilecek yöntemi fiber iptali ise ben bunu yaptım dsl olan bir adreste ikametiniz olması lazım. Dsl iptali içinde fiber yada hiç altyapı olmayan bir adrese ikametiniz olucak yeni taşındığım yerde altyapı hiç yok yada benzeri şartlarda yok diyeceksin o zaman direk iptal onun dışında devlet ile el ele zaten bu soygunu yapıyorlar beraber BTK'nın kurullarındaki adamları ile kararları çıkarmışlar ki aynı adamlar zaten telekom devletin kime ne anlatıyosun.

    Öbür türlü yasayı falan takan yok yasayı işleticek memurlar yasadan habersiz sen anlatıyosun ilk defa duymuş gibi dinliyolar tamam o zaman başvuru yap insanımız yasaları bilmiyor diye sohbet ediyorlar bide bakkal sohbeti gönderiyosun dilekçe 6 ay sonra cevap geliyor oda gelirse konuyu unutuyosun zaten bir geldi bana zaten şikayetin konusu ekinde gönderdiğim firmanın yasaya aykırı cevabını biz avantajların iadesi adını taktık ona ceza demiyoruz o yüzden alıyoruz kelime oynunu biz firmaya başvurduk aynı cevabı verdiler diye bana yolladılar. Benim şikayetim zaten o verilen cevabın aynısını ekte yollamışım firma bunu diyor yasaya aykırı başvurma sebebim yasanın çiğnenmesiydi. Bana firma bundan yapıyomuş dediler sadece.
    Adamın yoksa paran gücün yoksa bu ülkede kimse senin için kılını kıpırdatmaz o memurlar senin benim için durmuyo orda.

    Bu konuda zamanında Aydın Bey ile de çok görüştüm kendisi size yasayı okuyor sadece bende ona anlattım ama anlamıyor nedense hala yasayı okuyor bende diyorum ki yasa kitapda duruyor bunu işleme sokucak güç ben değilim ki devletin kurumları ben başvuru yapabiliyorum sadece devletin sistemi işlemiyor hayatın gerçeklerinde öyle birşey yok diyorum bana yasayı okuyor yine. Maalesef gerçekler böyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 312 . -- 8 Haziran 2020; 19:43:33 >




  • Merhaba benim bir taahhütlü internet aboneliğim bulunuyor 2 yıllık bir taahhüt ve 3. Ayındayım bir arızam bulunuyor ve 25 iş gününden beri bir çözüm alamadım kapatmak istiyorum ama 700 tl lik bir cayma bedeli çıkartılıyor THH ne başvuru yapsam nasıl bir sonuç alırım. Beni bu konuda bilgilendirirseniz minnettar olurum teşekkürler. 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • röportaj güzel teşekkür ederim. Cayma hakkında da bir şeyler söyleseydiniz keşke.

  • Merxas01 M kullanıcısına yanıt

    Merhaba, arızanın neden kaynaklandığını ya da sözleşme şartlarınızı bilmediğim için sizi yanıltmak istemem. Dilerseniz siz başvurunuzu yapın servis sağlayıcınız ile görüşerek size bilgi verirler.

  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    kolay gelsin bu konudan muzdaripim,1058 tl cayma bedeli çıkarmışlar başvuru yaptım 16,17 gün oldu savunması istendi olarak güncellemişler yardımcı olabilir misiniz ?

  • Geçmiş olsun. İşiniz çok zor. Bu videoda bahsedilen olayı kabul eden hakem heyeti çıkmadı daha. Ne yazık ki size yardımcı olacak bir şey de yok elimizde. Keşke iptalden önce yazsaydınız. O zaman daha iyi yöntemler bulabilirdim. Fakat şu an işiniz zor. Hakem heyetinin sonucuna göre yine yazın bana bi bakalım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türk telekomda son ay ceza bedeli çıkar mı ? 11. Ayın 14 ünde sözleşmem bitiyor 10. Ayın 15 inde iptal ettirirsem cayma bedeli öder miyim yada gün bazlı fatura mı çıkar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Geçmiş olsun. İşiniz çok zor. Bu videoda bahsedilen olayı kabul eden hakem heyeti çıkmadı daha. Ne yazık ki size yardımcı olacak bir şey de yok elimizde. Keşke iptalden önce yazsaydınız. O zaman daha iyi yöntemler bulabilirdim. Fakat şu an işiniz zor. Hakem heyetinin sonucuna göre yine yazın bana bi bakalım

    hocam 10.01 de sona eriyor cayma bedeli vs vermeden hangi tarihte taşıma işlemine başlayayım

    boşuna bir fatura veya cayma bedeli vermek istemiyorum

    Taahütlü sözleşmeden cayma ve ceza | Tüketici Haklı




  • komando57 kullanıcısına yanıt
    Eylül ayında ister ayın 1 inde çıkın ister 30'unda tam fatura gelir . Başka da bir ücret gelmez. Ona göre hesabınızı yapın. 22-23 gibi talebi oluşturun. Ay sonuna anca tamamlanır zaten. Hangi firmaya geçeceksiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • komando57 kullanıcısına yanıt
    Bu arada. Sinoplusunuz sanırım. Ben de sinopluyum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Bu arada. Sinoplusunuz sanırım. Ben de sinopluyum

    Arastirmadayim valla şuan işte, tavsiyelere göre netspeed gibir milenicom şuan takibimde evet Erfelek hemşo bende memnun oldum👍👍

    Birde Eylül tam fatura gelsin ona sözüm yok Ekim 1 de bitiyor ya o aya birşey çıkmasın istediğim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi komando57 -- 22 Ağustos 2020; 16:51:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt

    Hakem heyetinin cevabına göre yazarım teşekkür ederim.

  • komando57 kullanıcısına yanıt
    Ekimden kullandığın gün kadar ödersin ekime kalmadan geçersin zaten. Hangisine geçersen geç, taahhütlü bir şeye geçme.
    Ayrıca Türknet düşünürsen davet kodu verebilirim.
    Bir de geçiş işlemlerinde falan takıldığın yerde yazabilirsin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar,


    dsmart 1 hafta önce abonelik yaptım evde geldiler imzaladım . sözleşmeyi,


    şimdi internet bağlantısı bir türlü bağlamayadılar. hem tv hemde internet için iptal etmek istiyoun 470 tl cayma bedeli çıkartıyorlar ne yapmam lazım ?


    internet bağlantısıda kuramadılar hala..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutersoy

    arkadaşlar,


    dsmart 1 hafta önce abonelik yaptım evde geldiler imzaladım . sözleşmeyi,


    şimdi internet bağlantısı bir türlü bağlamayadılar. hem tv hemde internet için iptal etmek istiyoun 470 tl cayma bedeli çıkartıyorlar ne yapmam lazım ?


    internet bağlantısıda kuramadılar hala..

    Aktivasyon yapıldıysa aktivasyon tarihinden itibaren 1 hafta içinde cayabilirsin, 1 hafta geçtiyse cayma bedeliyle iptal edersiniz. Aktivasyon yapılmadı, sadece sözleşme imzalandıysa yine cayma bedelsiz iptal edersiniz. Burada en önemli olay aktivasyon yapılıp yapılmadığı. Aktivasyon yapıldı ancak internet gelmiyor olabilir ancak iptalde yine cayma bedeli ödersiniz. O nedenle sözleşme imzalayacağınız firmanın size gerçekten internet verip veremeyeceğine dikkat etmeniz gerekiyor. Türkiye koşullarında TTNet, Kablonet ve SuperOnline kendi altyapıları dışında (kendi altyapısında Vodafone da sayabiliriz) size interneti sağlıklı verme garantisine sahip firma yok maalesef. Kullanıcılar olarak binamızda kendi altyapısı olan firmalarla sözleşme yapmaya dikkat ederek gereksiz streslerden de kurtulmuş oluruz. Yine de sorun çıkabilir tabi ancak kendi müşterisinin sorununu firmalar daha ciddiye alıyorlar. Geçmiş olsun!





  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt

    müşteri hizmetlerinin dediği aktivasyon yapıldı hat kapıya kadar getirildi.


    fakat hizmet alamadım. nasıl iptal olur.

  • Hizmetin başlatıldığına dair sizden bir imza aldılar mı? Aldılar ise resmi olarak aktivasyon yapılmış görünür. Halbuki siz henüz hizmet almamışsınız. Ancak attığınız böyle bir imza varsa maalesef bundan sonrası aldığınız hizmette arıza olarak kabul edilir ve arıza birimlerinin arızayı gidermesi süreçlerini başlatmanız gerekir. Bazı arızalar 24 saat bazıları 48 saat bazıları ise 72 saat içinde giderilmesi gereken arızalardır. tabi DSmart'ın sözleşmesinde bu süreler ne olarak geçiyor ona bakmak lazım.


    Müşteri hizmetlerinin size söylediği biz sinyali verdik ancak siz alamıyorsunuzTaahütlü sözleşmeden cayma ve ceza | Tüketici Haklı . Böyle 3. sınıf firmalarla muhatap olursanız size herşeyi söylerler.


    Sonuç olarak aktivasyon yapılmış göründüğünden cayma bedelini ödeyerek iptal edebilirsiniz şeklinde görünüyor.





  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt

    sadece tv ve internet sözleşmesi imzaladım. tv kurulumu için imzaladım. zaten gelip internet kurulumu evde yapılmadı.


    servis formu vs imzalamadım internet kurulumu için.

  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.