< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 312 . -- 8 Haziran 2020; 19:43:33 > |
Taahütlü sözleşmeden cayma ve ceza | Tüketici Haklı (8. sayfa)
-
-
Merhaba benim bir taahhütlü internet aboneliğim bulunuyor 2 yıllık bir taahhüt ve 3. Ayındayım bir arızam bulunuyor ve 25 iş gününden beri bir çözüm alamadım kapatmak istiyorum ama 700 tl lik bir cayma bedeli çıkartılıyor THH ne başvuru yapsam nasıl bir sonuç alırım. Beni bu konuda bilgilendirirseniz minnettar olurum teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
röportaj güzel teşekkür ederim. Cayma hakkında da bir şeyler söyleseydiniz keşke.
-
Merhaba, arızanın neden kaynaklandığını ya da sözleşme şartlarınızı bilmediğim için sizi yanıltmak istemem. Dilerseniz siz başvurunuzu yapın servis sağlayıcınız ile görüşerek size bilgi verirler.
-
kolay gelsin bu konudan muzdaripim,1058 tl cayma bedeli çıkarmışlar başvuru yaptım 16,17 gün oldu savunması istendi olarak güncellemişler yardımcı olabilir misiniz ?
-
Geçmiş olsun. İşiniz çok zor. Bu videoda bahsedilen olayı kabul eden hakem heyeti çıkmadı daha. Ne yazık ki size yardımcı olacak bir şey de yok elimizde. Keşke iptalden önce yazsaydınız. O zaman daha iyi yöntemler bulabilirdim. Fakat şu an işiniz zor. Hakem heyetinin sonucuna göre yine yazın bana bi bakalım
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Türk telekomda son ay ceza bedeli çıkar mı ? 11. Ayın 14 ünde sözleşmem bitiyor 10. Ayın 15 inde iptal ettirirsem cayma bedeli öder miyim yada gün bazlı fatura mı çıkar
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: hp_anka
Geçmiş olsun. İşiniz çok zor. Bu videoda bahsedilen olayı kabul eden hakem heyeti çıkmadı daha. Ne yazık ki size yardımcı olacak bir şey de yok elimizde. Keşke iptalden önce yazsaydınız. O zaman daha iyi yöntemler bulabilirdim. Fakat şu an işiniz zor. Hakem heyetinin sonucuna göre yine yazın bana bi bakalımhocam 10.01 de sona eriyor cayma bedeli vs vermeden hangi tarihte taşıma işlemine başlayayım
boşuna bir fatura veya cayma bedeli vermek istemiyorum
-
Eylül ayında ister ayın 1 inde çıkın ister 30'unda tam fatura gelir . Başka da bir ücret gelmez. Ona göre hesabınızı yapın. 22-23 gibi talebi oluşturun. Ay sonuna anca tamamlanır zaten. Hangi firmaya geçeceksiniz?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bu arada. Sinoplusunuz sanırım. Ben de sinopluyum
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: hp_anka
Bu arada. Sinoplusunuz sanırım. Ben de sinopluyumArastirmadayim valla şuan işte, tavsiyelere göre netspeed gibir milenicom şuan takibimde evet Erfelek hemşo bende memnun oldum👍👍
Birde Eylül tam fatura gelsin ona sözüm yok Ekim 1 de bitiyor ya o aya birşey çıkmasın istediğim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi komando57 -- 22 Ağustos 2020; 16:51:12 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hakem heyetinin cevabına göre yazarım teşekkür ederim.
-
Ekimden kullandığın gün kadar ödersin ekime kalmadan geçersin zaten. Hangisine geçersen geç, taahhütlü bir şeye geçme.
Ayrıca Türknet düşünürsen davet kodu verebilirim.
Bir de geçiş işlemlerinde falan takıldığın yerde yazabilirsin
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
arkadaşlar,
dsmart 1 hafta önce abonelik yaptım evde geldiler imzaladım . sözleşmeyi,
şimdi internet bağlantısı bir türlü bağlamayadılar. hem tv hemde internet için iptal etmek istiyoun 470 tl cayma bedeli çıkartıyorlar ne yapmam lazım ?
internet bağlantısıda kuramadılar hala..
-
quote:
Orijinalden alıntı: aykutersoyarkadaşlar,
dsmart 1 hafta önce abonelik yaptım evde geldiler imzaladım . sözleşmeyi,
şimdi internet bağlantısı bir türlü bağlamayadılar. hem tv hemde internet için iptal etmek istiyoun 470 tl cayma bedeli çıkartıyorlar ne yapmam lazım ?
internet bağlantısıda kuramadılar hala..
Aktivasyon yapıldıysa aktivasyon tarihinden itibaren 1 hafta içinde cayabilirsin, 1 hafta geçtiyse cayma bedeliyle iptal edersiniz. Aktivasyon yapılmadı, sadece sözleşme imzalandıysa yine cayma bedelsiz iptal edersiniz. Burada en önemli olay aktivasyon yapılıp yapılmadığı. Aktivasyon yapıldı ancak internet gelmiyor olabilir ancak iptalde yine cayma bedeli ödersiniz. O nedenle sözleşme imzalayacağınız firmanın size gerçekten internet verip veremeyeceğine dikkat etmeniz gerekiyor. Türkiye koşullarında TTNet, Kablonet ve SuperOnline kendi altyapıları dışında (kendi altyapısında Vodafone da sayabiliriz) size interneti sağlıklı verme garantisine sahip firma yok maalesef. Kullanıcılar olarak binamızda kendi altyapısı olan firmalarla sözleşme yapmaya dikkat ederek gereksiz streslerden de kurtulmuş oluruz. Yine de sorun çıkabilir tabi ancak kendi müşterisinin sorununu firmalar daha ciddiye alıyorlar. Geçmiş olsun!
-
müşteri hizmetlerinin dediği aktivasyon yapıldı hat kapıya kadar getirildi.
fakat hizmet alamadım. nasıl iptal olur.
-
Hizmetin başlatıldığına dair sizden bir imza aldılar mı? Aldılar ise resmi olarak aktivasyon yapılmış görünür. Halbuki siz henüz hizmet almamışsınız. Ancak attığınız böyle bir imza varsa maalesef bundan sonrası aldığınız hizmette arıza olarak kabul edilir ve arıza birimlerinin arızayı gidermesi süreçlerini başlatmanız gerekir. Bazı arızalar 24 saat bazıları 48 saat bazıları ise 72 saat içinde giderilmesi gereken arızalardır. tabi DSmart'ın sözleşmesinde bu süreler ne olarak geçiyor ona bakmak lazım.
Müşteri hizmetlerinin size söylediği biz sinyali verdik ancak siz alamıyorsunuz . Böyle 3. sınıf firmalarla muhatap olursanız size herşeyi söylerler.
Sonuç olarak aktivasyon yapılmış göründüğünden cayma bedelini ödeyerek iptal edebilirsiniz şeklinde görünüyor.
-
sadece tv ve internet sözleşmesi imzaladım. tv kurulumu için imzaladım. zaten gelip internet kurulumu evde yapılmadı.
servis formu vs imzalamadım internet kurulumu için.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X