Şimdi Ara

Taahütlü sözleşmeden cayma ve ceza | Tüketici Haklı (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
193
Cevap
5
Favori
17.210
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutersoy

    sadece tv ve internet sözleşmesi imzaladım. tv kurulumu için imzaladım. zaten gelip internet kurulumu evde yapılmadı.


    servis formu vs imzalamadım internet kurulumu için.

    Başvurunun iptali dilekçe veya form (varsa) ve kimlik arkalı önlü fotokopisi ile Dsmart iptal faksına birkaç defa gönderin. Ayrıca dilekçede uzun süre aktivasyon yapılamadığı için başvuruyu iptal ediyorum diye de ekleyin.

  • bir kaç kez gönderdim bakalım ne olacak.

  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt

    hocam bu hem internet hemde tv paketi dsmartın.

    iptal ederken ikisi de mi iptal olur sizce?

  • Müşteri Hizmetlerine sorun bence. Her firma kafasına göre takılıyor veya kural uyduruyor.

  • internet bağlantısı olmadığı için iptal formunu gönderdim dsmarta onlar da turk telekom geldi kontrol etti sizin hattınızda sorun var dedi.


    eğer şu anda çıkarsanız 660 tl , size özel ekip göndereyim evinize kata kadar kontrol etsinler hata eğer bizim ve turk telekom kaynaklı ise çözülmüyor ise, sizden cayma bedeli almazsınız çıkarsınız dedi.


    bende kabul etmek zorunda kaldım.


    sizce nasıl ilerleyeyim.

  • Kanunsuzluk yapan firmaya 1000 katı ceza verilerek %75 devlete %25 müşteriye verilse firmalar hizaya gelir

  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt

    hocam dsmart bizde interneet aktif sizde sorun var diye sallıyor. böyle iptal edersek 600 tl ücreti var dedi ne yapıcam bilmiyrm ya.

  • aykutersoy A kullanıcısına yanıt

    Özel ekip gelsin baksın o zaman. Ancak başvuru formu dışında hizmetin başladığına dair bir belgeye imza atmadıysanız bana hizmeti başlatıp tarafıma teslim ettiğinize dair belgenizi gösterin, böyle bir belge yoksa hizmeti bana henüz teslim etmemişsiniz demektir, Aktivasyon işlemi, evimde hizmeti başlattığınızda tamamlanmış olur. Siz hizmetimi henüz başilatmadığınız için aktivasyon da tamamlanmıştır. Şeklinde bir konuşma yapın. Yine bıdı bıdı yaparlarsa BTK şikayet formunuzu detyalıca doldurup gönderin ve gerekirse tüketi hakem heyetine başvurun.

  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt

    o şekilde konuşayım. şimdi aradılar hat çalışmıyormu diye , dedim çalışmıyor iptal talebinde bulunucam zaten dedim.


    cayma bedeli vs alınacak her türlü dedi. dedim aktiv etmediniz yok burada aktif görünmüş diyor. eğer cayarsanız her türlü bedel alırıız dedi.


    eğer hocam iptal eder sem., bu adamlar bana fatura eder ise ne yapmam lazım ödemesem faiz biner mi ne yapmam lazım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutersoy

    o şekilde konuşayım. şimdi aradılar hat çalışmıyormu diye , dedim çalışmıyor iptal talebinde bulunucam zaten dedim.


    cayma bedeli vs alınacak her türlü dedi. dedim aktiv etmediniz yok burada aktif görünmüş diyor. eğer cayarsanız her türlü bedel alırıız dedi.


    eğer hocam iptal eder sem., bu adamlar bana fatura eder ise ne yapmam lazım ödemesem faiz biner mi ne yapmam lazım.

    BTK'ya şikayet edin. Hizmeti başlatamadılar ve ben de başvurumu iptal etmek istediğimde hizmeti başlatmış gibi benden cayma bedeli talep ediyorlar diye yazın. Tüketici hakem heyetne başvurun. Kafalarına göre aktivasyon yapılmış gösteriyorlar ancak bana hizmeti başlatıp teslim ederek onayımı almadılar diye belirtin. Hakem heyeti süreci uzun sürebileceğinden fatura çıkarsa onu ödeyip hakem heyetine faiziyle birlikte iadesi diye başvurun.





  • Arkadaşlar benim de sözleşmem 20.09.2020 tarihinde bitiyor TTnet ile.Acaba şimdi çıksam yinede cayma bedeli öder miyim ? Ona göre turknete 20 Eylül'de yada şimdi geçeceğim.Bilgisi olan var mı ?

  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt

    hocam merhaba,


    sorunu kabul ettiler. hat vermedikleri için tüm tv ve internet hizmetini iptal ediyorlar. fakat eylül ayı internet faturası geldi ,140 tl bunu ödeyeceksiniz bunun haricinde sizden cayma bedeli olmayacağız dedi.


    o da almadığım hizmetin faturasını önceden kesmişler.


    ben bu faturayı ödesem sonra bunlara btk tarafından şikayet açsam kazanırmıyım ?

  • Abonelik iptalini yaptırın, faturayı ödeyin ve hakem heyeti ile BTK'ya şikayet edin. Kazanamasanız da zamanında ödediğiniz için gecikme borcu çıkmaz böylece. Kazanırsanız da faiziyle talep edeceğiniz için fatura bedelini faiziyle geri alırsınız. Cayma bedeli olmadan abonelik iptali yaptıklarına dair yazışmalar ile başvurunuzu yapın.

  • D smarta 25 temmuz da abone oldum ama alt yapı arızası sebebiyle hiç hizmet alamadım iptal ettirmek istediğimde cayma bedeli çıkıyor ama benim hatam değil ki hizmet veremiyorlar ??

  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    Yarın bana yazın. Çözüm yolunu anlatayım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yaklaşık 2 ay önce kablonet e geçtik. Ama verdikleri Netmaster İnfinity 401 marka modemin çekim gücü çok düşük. Hiç verim alamıyoruz. Yeni girdiğimiz için de cayma bedeli çıkar diye abonelikten çıkamıyoruz. Var mıdır bir çözümü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lithium kullanıcısına yanıt

    Kablonet'in modemini bridge moduna alıp kendinize ait bir router bağlayın, sorun kalmaz. Forumda bridge moduna alma ile ilgili detaylı açıklamalar var. Kolay gelsin.

  • Ben bu videoyu henüz izleme şansı buldum, denk geldim ve gerçekten çok faydalı buldum. emeği geçen herkesi çok teşekkür ederim.

  • BTK benim başvurumu reddetti, konuyla alakalı olarak tüketici hakem heyetine başvurun yazmışlar, bakalım oradan cevap bekliyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dexertesss -- 8 Aralık 2020; 15:48:56 >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.