Şimdi Ara

Talisman Satışta sınıfta Kaldı (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
129
Cevap
0
Favori
5.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD


    quote:

    Orijinalden alıntı: geronimoooooo

    Merak ediyorum hangi güney koreli renault dan daha prestijli (genesis demeyinTürkiyede satılanlardan bahsediyoruz)

    Elantra >fluence
    Tucson > kadjar
    İ20 > clio
    ...

    Elantra ile fluance yi kıyaslayınca cevap vermenin gereksiz olduğuna karar vermiştim sayın fanboy kardeş bu arada araba sınıflandırmalarını iyi öğren neyse araştırmaya üşenmişindir büyüklük bende kalsın fluance in hundai da sınıfsal karşılığı accent blue dur. Satış rakamlarıda kimin üstün olduğunu gösteriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geronimoooooo -- 21 Eylül 2016; 18:28:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geronimoooooo

    quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD


    quote:

    Orijinalden alıntı: geronimoooooo

    Merak ediyorum hangi güney koreli renault dan daha prestijli (genesis demeyinTürkiyede satılanlardan bahsediyoruz)

    Elantra >fluence
    Tucson > kadjar
    İ20 > clio
    ...

    Elantra ile fluance yi kıyaslayınca cevap vermenin gereksiz olduğuna karar vermiştim sayın fanboy kardeş bu arada araba sınıflandırmalarını iyi öğren neyse araştırmaya üşenmişindir büyüklük bende kalsın fluance in hundai da sınıfsal karşılığı accent blue dur. Satış rakamlarıda kimin üstün olduğunu gösteriyor.

    accent blue nun karşılığı ise fluencein ne kadar kötü olduğunu gösterir. B segmentte accent blue ve sembol rakiptir fluence b c arasidir. Hadi diyelim fluence hepsinden iyi konuda prestijden bahsediliyor. Bir araştırma yapalım elantra mı yoksa fluence mi daha prestijli veya digerlerimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SHIHAD kullanıcısına yanıt
    Fanboy kardeş fanboy kardeş elantranın rakibini sana yukarıda izah ettiler "MEGANE" sen git ilk önce biraz araştır öyle gel hadi bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne fanboyuyum kardeş yukarıdaki arkadaşta megane sedan yok gelsin demiş o zamana kadar fluence ile kiyaslarain aynı şekilde i30 megane3 yenileri gelince tekrar bakarız demiş

    Yeni i30 da yakında gelecek megane sedan da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane sedan yok o zaman fluance ile kıyaslıyacan ha elantrayı boşuna demiyorum git biraz araştır diye c sınıfı hundai ile b sınıfı fluanceyi karşılaştırıp sonra hundai daha iyi yea dersen fanboyluğun dibine düşmüş olursun sana boşuna fanboy demiyorum karşılaştıracaksan sınıflar aynı olarak karşılaştır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupa araba her zaman Uzakdoğu araçlarından iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geronimoooooo

    Megane sedan yok o zaman fluance ile kıyaslıyacan ha elantrayı boşuna demiyorum git biraz araştır diye c sınıfı hundai ile b sınıfı fluanceyi karşılaştırıp sonra hundai daha iyi yea dersen fanboyluğun dibine düşmüş olursun sana boşuna fanboy demiyorum karşılaştıracaksan sınıflar aynı olarak karşılaştır

    Bende renaultsever biriyim ama fluence ne zaman b sınıfı oldu?? accent blue b segmenti sedan araçtır. Fluence'ın Elantra ile karşılaştırılması da bence daha doğru çünkü ikisi de c segment



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fredd_35 -- 21 Eylül 2016; 21:36:05 >
  • Megane sedan hangi sınıf hocam fluance aslen b sınıfı araçtır bizim piyasada b+ olarak geçer yani fluance a c sınıfı derseniz çok ayıp olur. Fluance, linea, rapid b+ sınıfına mensuptur Focus elantra, octavia c sınıfından örneklerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geronimoooooo kullanıcısına yanıt
    Tamam linea,rapid ve toledo b+ olabilir ama fluence'ın bu segmentte olması imkansız. teknik özellikleri vs elantra ile benzer.
  • Hocam yanlış biliyorsunuz araştırın isteseniz fluance b+ sınıfındadır sınıf sadece büyüklük ile olmuyor. Eğer fluance c sınıfı olsa idi megane sedan çıkarılıyor olmazdı bir marka aynı sınıftan iki ayrı model çıkartmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geronimoooooo -- 21 Eylül 2016; 21:48:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geronimoooooo kullanıcısına yanıt
    Nette bunu buldum. Burada c segment platform diyor.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_C_platform
  • Hocam genişlik c segmenti ancak donanıma girdiğimizde b segmenti özellikleri taşıyor bu nedenle b+ segmenti yakıştırılıyor şase c segmentine ait olabilir ancak bir octavia veya focus ile aynı klasmana koyabilir misiniz renault bunu gördü biraz geçte olsa megane sedanı duyurdu bakın megane sedan c segmentinde yerini rahatlıkla alabilir nedeni donanımlarının c segmentine uygun olması ben size bunu anlatmsya çalışıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geronimoooooo -- 21 Eylül 2016; 22:17:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca hocam bu paylaştığınız şey fluance ın platformu bakın platform sınıfı göstermez en basit ifade ile polo ile passat aynı platformu mqb yi kullanıyor hatta volkswagen grubunun büyük bir kısmı mqb platformundan çıkma yani platform segmenti göstermez öyle olsa idi polo ile golf aynı segment olurdu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geronimoooooo -- 21 Eylül 2016; 22:21:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geronimoooooo kullanıcısına yanıt
    7 sene boyunca Renault c segment aracı olmadan b+ segment araçta kalmışsa ayıp etmiş. fluence'ın octavia veya focus veya elantradan nasıl bir özellik eksiği varda b+ oldu? motor, şanzıman, donanım hepsi diğerleri ile benzer. ben neyi gözden kaçırıyorum da fluence b+ segment oluyor hala anlayamadım kusura bakma üstadım.
  • Yalıtım yol tutuşu iç malzeme kalitesi güvenlik donanımları c sınıfını karşılayacak biçimde değil. C sınıfında bu özellikler orta direk olması lazımdır. Bakın öncelikle focusa ilk binin konsolu bir inceleyin nispeten yumuşak malzemeler bulunmaktadır süspansiyonlar daha toleranslıdır ufak çukurlarda bam güm ötmez. Ancak fluance ye bindiğinizde konsol ve çevresi oldukça sert malzemeden yapılmıştır yol tutuşu yüksek hızlarda daha tedirgin edecek derecede zayıftır ayrıca süspansiyonları c segmentinden çok b segmenyi ölçüsünde çukurlara karşı daha az toleranslıdır .
    Şimdi fluance neden c sınıfı olarak bize kakalandığının cevabını isterseniz türk kullanıcı tipine ve ülke ekonomisine bir bakın insanımız öncelikle geniş az masraf çıkartan ucuz dizel arabaya talep eder. B sınıfı aile sistemimize küçük kalıyor çözüm olarak otomotiv şirketleri c segmentine büyütülmüş b segmenti kalitesinde araba ürettiler en başarılı örneği lineadır. Bakın linea Türkiyede en çok satan arabalardan olmuştur. Bagaj geniş masraf az ve ekonomik. Ancak bunu avrupalıya yutturamazsın Avrupalılarda güvenlik önceliklidir bu tür araçlara rağbeg etmez bakın ne fluance nede linea avrupa pazarına çıkatılamadı. Yani fluance gelişmemiş ve gelişmekte olan ülkelerin ihtiyaçlarına göre üretilmiş bir araçtır. Bizim piyasada sınıf sadece genişlikten ibaret olmasından dolayı c segmenti diye bizim piyasaya soktular aslında c sınıfı kasasını taşıyan ancak b sınıfı donanıma sahip bir araç. işte hocam gelişmekte olan ülke olunca güvenlik ve donanımdan önce fiyatın ucuz ve aileyi sığdırabilecek genişlik daha öncelikli araçlar tutuluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sikandallll nasil olur!!!!!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fluence gibi bir leş'i piyasaya sürersen sonra kimse güvenmez sana. Geçen gün kaza yapıyordum az daha, bu kadar b.ktan bir fren sistemi olamaz ya. Yavaşlar gibi yapıyor sonra salıyor kendini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barracudaaa -- 21 Eylül 2016; 23:24:34 >
  • bu ülkede passatı bitirmeye en yakın araba accorddur.
    yeni geliştirilen 1.5 benzinli ve crv de kullanılan zf+160lık dizel accordu uçurur.
    ama gelecek olan civicin yayınlanan fiyatları ve crv nın malum fiyatını görünce hondatr accordu da öldürür.
  • Reno sylboll ile başlar clio ile biter ötesi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten beklenen bu değilmiydi şaşıracak birşey yok bin tane bile iyi satmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.