Şimdi Ara

Tam Otomatik, Dizel Max 1,6 motor Ekonomik Arac (50bin bütce) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
3.332
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    şu vw hayranlığına bitiyorum


    Hata Vw hayranı olmayanlarda bence Üstün alman teknolojisi çünkü.
  • aksine wv leri hiç sevmem ama güvenlik testlerinden hep üstün başarı ile çıkıyor üniteleri....fakat gel gelelim bizim türk mühendislerin tasarladığı megane sedan ve fluence dünyanın hiçbir bölgesinde hiçbir çarpışma testine sokulmadan satışa sunuluyor.....sizce de biraz manidar değil mi bu durum? neden megane hatchback çarpışma testine sokuluyorda fluence sokulmuyor?
  • benim için bir araçta en önemli özellik de güvenliktir...güvenlik seviyesi belli olmayan araç isterse en keyifli araç olsun yine de yanına yaklaşmam....lakin fluence in güvenli olup olmadığını da asla bilemeyiz, yanlış mıyım?
  • Sedan vurgusu yapmamışsın. Leon 1.6 TDI DSG yi hiç düşünmedin mi? Zira ben şu an Megane privilage dci EDC ile bunun arasında kaldım.

    Leonu denemedim (1.6 TDI DSG test aracı nerede vardır bilmiyorum?) Ama megane'ı (test aracı fluence'dı gerçi) çok beğendim. TDI DSGden bu performans ve konforu alır mıyım bilmiyorum?

    Donanım olarak Megane Leondan ilerde, ama Leonun donanımı da fena değil. Ayrıca Leonun koltuk diz ve baş mesafeleri çok daha iyi. Megane ve Fluence tokluk hissi açısından VWler ve Leon'dan geri gibi duruyor ama sürüş sırasında ben bir zaafiyet hissetmedim. Tersine bolca keyif aldım.

    Leonu da düşün dememin en büyük sebebi tabiki ekonomik. Ama sen illa sedan olsun diyorsan ve TDI DSG performans ve konforu dci EDCden geri değilse Jettayı zorlamak fena olmaz gibi geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bestekar87

    aksine wv leri hiç sevmem ama güvenlik testlerinden hep üstün başarı ile çıkıyor üniteleri....fakat gel gelelim bizim türk mühendislerin tasarladığı megane sedan ve fluence dünyanın hiçbir bölgesinde hiçbir çarpışma testine sokulmadan satışa sunuluyor.....sizce de biraz manidar değil mi bu durum? neden megane hatchback çarpışma testine sokuluyorda fluence sokulmuyor?


    Oooof of

    Megane'ı ve Fluence'ı türk mühendislerin tasarladığını nereden çıkardınız? Pek tabii olarak Fransız mühendisler başta olmak üzere Japon, Koreli ve Türk mühendisler tarafından geliştirilmiştir.

    Çarpışma testleri sonuçlarına bakmak istiyorsanız da elinizde çok güzel bir kaynak olanwww.euroncap.com gibi bir site var. Bunları yazmadan önce keşke bu siteye bir göz atsaydınız

    Fluence ve Jetta modelleri Euroncap tarafından çarpışma testine sokulmamıştır. Bunun sebebi ise; Fluence, Megane'ın sedan karoserlisi, Jetta ise Golf modelinin sedan karoserli halidir. Zaten Avrupa'da çok satılan arabalar değiller. Kısaca özetlemem gerekirse aralarındaki tek fark Fuence ve Jetta'nın arkasının uzatılmış olmasıdır. Doğal olarak teste tabii tutulsalar bile Megane HB ve Golf ile benzer sonuçlar vereceklerdir.

    Ayrıca Megane HB Euroncap testlerinde 37 tam puan alarak bu başarıyı gösteren ilk araç olmuştur. Buna karşılık Golf'ün puanı 36'dır.

    Yani ortada manidar olan bir durum yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 29 Ocak 2011; 1:36:32 >




  • yanlışlıkla entry girdim, sildim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 29 Ocak 2011; 1:35:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    quote:

    Orijinalden alıntı: bestekar87

    aksine wv leri hiç sevmem ama güvenlik testlerinden hep üstün başarı ile çıkıyor üniteleri....fakat gel gelelim bizim türk mühendislerin tasarladığı megane sedan ve fluence dünyanın hiçbir bölgesinde hiçbir çarpışma testine sokulmadan satışa sunuluyor.....sizce de biraz manidar değil mi bu durum? neden megane hatchback çarpışma testine sokuluyorda fluence sokulmuyor?


    Oooof of

    Megane'ı ve Fluence'ı türk mühendislerin tasarladığını nereden çıkardınız? Pek tabii olarak Fransız mühendisler başta olmak üzere Japon, Koreli ve Türk mühendisler tarafından geliştirilmiştir.

    Çarpışma testleri sonuçlarına bakmak istiyorsanız da elinizde çok güzel bir kaynak olanwww.euroncap.com gibi bir site var. Bunları yazmadan önce keşke bu siteye bir göz atsaydınız

    Fluence ve Jetta modelleri Euroncap tarafından çarpışma testine sokulmamıştır. Bunun sebebi ise; Fluence, Megane'ın sedan karoserlisi, Jetta ise Golf modelinin sedan karoserli halidir. Zaten Avrupa'da çok satılan arabalar değiller. Kısaca özetlemem gerekirse aralarındaki tek fark Fuence ve Jetta'nın arkasının uzatılmış olmasıdır. Doğal olarak teste tabii tutulsalar bile Megane HB ve Golf ile benzer sonuçlar vereceklerdir.

    Ayrıca Megane HB Euroncap testlerinde 37 tam puan alarak bu başarıyı gösteren ilk araç olmuştur. Buna karşılık Golf'ün puanı 36'dır.

    Yani ortada manidar olan bir durum yok.

    VW grunun çok sevilen,su anda sattığı C sınıfının hemen hemen en pahalı araclarında biri olan Audi A3 ve Skoda oktavia Ncap testlerinden sıra sı ile 29 ve 27 puanlarla 4 yıldız almıştır. Ayrıca Fluence'i Türk mühendisleri geliştiremez mi? onu anlamadım.40 senelik otomotiv endüstiri deneyimi bulunan Bursa fabrikasında,bir HB karoserin sedan karosere Türk mühendisler tarafından uygun biçimde adapte edilemiyeceğini düşünmek nasıl bir komplekstir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarman63 -- 29 Ocak 2011; 17:33:01 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.