Şimdi Ara

Tam otomatikten sonra yarı otomatiğe geçenler (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bende hem tam otomatik polo hemde triptonik DSGli passat var
    Tam otomatiğin tek dez avantajı bence yakıt daha fazla yakması
    Mesela çok dik bi yokuşta araç milim kaydırmıyor
    Passat ile frene basınca yokuş kalkışı kullanmazsam pati çekerek kalkıyorum

    Aluşınca gerçi geçiyor
    Tabi triptoniğin spor ve manuel modlardaki kullanım performansı ayrı bi duygu
    Özellikle spor modda araç akıyo be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam otomatikten çift kavrama ya gecen biri olarak 2 şeye alismak zorunda kaldim

    1)ilk gaz tepkisi: tam otomatikte sanki arac surekli gitmek istiyormus da siz frene basarak engelliyomus gibi oluyor yani frenden cekince arac rahat bi sekilde kalkiyor eger gaza basarak kaldirirsaniz birden ileri firliyor guzel bu his . Yari otomatikte ise siz frene basarken arac bosta bekliyor frenden cekince de debriyajdan kaldiriyor yavas yavas dikkat edince anliyorsunuz gaza basarak kalkinca da once biraz devri yukseltip sonra birden devriyaji birakiyor bence daha kotu his

    2)Sıkısık trafikte vites gecisi ilerleyis: tam otomatikte gazdan cekince arac suzulerek ilerliyor rahatca siz frene basana kadar, vites gecislerinde kararsiz kalip sarsmiyor yari otomatikte trafige girmeye cekiniyorum kararsizlik hafif sarsma vs.

    Tercihe gelirsek yari otomatik akan yolda ve performansli kullanimda daha iyi az da yakiyor fakat ustteki sebeplerden dolayi tam otomatik tercihim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.