Merhabalar, öncelikle bu konuda bilgili ve tecrübeli arkadaşlarım, abilerim, kardeşlerim yardımcı olursa ve fikir verirse çok sevinirim. Şimdi sözde kaliteli ve üst düzey diye bundan 1-1,5 sene önce 12.000 TL'ye satın aldığım Acer Predator Helios 500 cihazım ikinci kez arıza yaptı ve servise yolladım. Servis tam tamına 2,5 aydır yurt dışından anakart bekliyor. Son 2 haftadır ise beni yarın gelecek diye geçiştiriyorlardı. Bende bugün dayanamadım artık aradım sövdüm, saydım değişim talebini başlattım. Çünkü hem öğrenciyim, hem işlerimiz var ve mağduruz 2,5 aydır. Neyse satıcı direk Hepsiburada. Şimdi ben hiç bir şekilde para iadesini kabul etmeyeceğim çünkü 12.000 TL'ye ben o kalitede, o güçte bir cihazın daha yarısını alamam. Değişim desek büyük ihtimalle aynısından stokta yok. Aynı güçte ve kalitede bir cihaz isteme hakkım var mı? Tüketici Hakları'na baş vursam bu yolda haklı çıkar mıyım? Çünkü sonuçta burda ben çok mağdurum, tek isteğim aynı cihaz ya da aynı kalite-güçte bir cihazla değişim. Teşekkürler. Satıcı ise direk Hepsiburada bu arada. |
Tamir edilemeyen cihazda aynı düzeyde cihaz ile değişim isteme hakkım var mı?
-
-
Değişim politikasını inceleyin hocam süreler detaylıca anlatılır, şirkete özel bir şey de değildir. Yanlış hatırlamıyorsam değişim için bir ayda 3 veya daha fazla kez servise gitmesi gerek yahut servisin 28 iş günü içinde tamiri sağlayamaması gerek. Stokta olmaması durumunda dengini geçin üst modeli bile isteyebilirsiniz. Ama bu yazdıklarım tahmini rakamlar, değişim politikasını inceleyin, durumunuz sağlıyorsa mahkemesiz halledersiniz.
-
Öncelikle cevabınız için çok teşekkürler. Cihazım toplam 2 defa servise gitti zaten ama 3 ay içinde değil. Servis ise bırakın 28 iş gününü ki bu Acer için 21 günmüş, benimki tam 2,5 veya 3 ay oldu. Değişim politikasına nereden ulaşabilirim? Tekrardan teşekkürler.
-
Boş ver değişim politikasını, hakem heyetine ver. Dilekçeyi yazarken garanti ile ilgili tüketici kanununu bul. İnternette vardır. Ama kesinlikle dikkat edeceğin şu ki O kanunda şöyle bir ifade geçer; tüketicinin 21 günde teslim edilemeyen malın misliyle değişimi, ücretin iadesi, misli yoksa benzeri ya da üst modelini isteme gibi... hakkı vardır Sen ücret iadesi değil misliyle değişim istiyorum diye vurgula.quote:
Orijinalden alıntı: süreklidiziÖncelikle cevabınız için çok teşekkürler. Cihazım toplam 2 defa servise gitti zaten ama 3 ay içinde değil. Servis ise bırakın 28 iş gününü ki bu Acer için 21 günmüş, benimki tam 2,5 veya 3 ay oldu. Değişim politikasına nereden ulaşabilirim? Tekrardan teşekkürler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Anlaşılan bunlarla baya uğraşacağım, tek tek gelişmeleri haber ederim.
-
Eskiden bir üst modeli ile değişim yapıyorlardı şimdi ise direk para iadesi yada üste para isteyip yeni model teklif ediyorlar en güzeli tüketici mahkemesine başvurmak
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X