Şimdi Ara

tamirci belası (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
1
Favori
11.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam ne oldu sonuç
  • Sanayide ne olursa olsun arabamın başından ayrılmam. Şanzıman inecekse dahi dururum. Ustalar genelde kimse yokken çoğu işi çırağa veriyor.
  • Çoktan hurdaya gitmesi gereken araçlara üç otuz paraya tamah edip ucuza aldığını sanırsın sonra adamı taksit taksit soyarlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BilimseL Maymun


    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Parayı iş bitince ve arıza çözüldüyse vereceksiniz.

    Böyle peşin verirseniz şerefsiz esnaf adamı dertli eder.

    ne alakası var, adam yapıyor tamam süper oldu diyor, para vermedenmi binip gidiceksn?
    binip gitmedende anlaşılmıyor sorun, yani dedigin gibi olmuyor,

    adam tamam dedi, bindim eve geldim evde akıttı, eve kadar para vermiyyimmi

    Çok alakası var.
    Aracın işi biter, ustayla birlikte deneme sürüşü yapılır, tekrar tamirhaneye dönülür, olmuşsa parası verilir.
    Olmamış gibi bir durum olmaz böylece. Çünkü olmamış işe para alamayacağını bilir usta.
    Siz önce parayı vermişsiniz, para damın cebine girmiş zaten. Süper oldu deyip göndermiş, siz de eyvallah deyip gitmişsiniz.
    Sen böyle devam edersen sanayide çok ustanın kucağına düşersin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400


    quote:

    Orijinalden alıntı: BilimseL Maymun


    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Parayı iş bitince ve arıza çözüldüyse vereceksiniz.

    Böyle peşin verirseniz şerefsiz esnaf adamı dertli eder.

    ne alakası var, adam yapıyor tamam süper oldu diyor, para vermedenmi binip gidiceksn?
    binip gitmedende anlaşılmıyor sorun, yani dedigin gibi olmuyor,

    adam tamam dedi, bindim eve geldim evde akıttı, eve kadar para vermiyyimmi

    Çok alakası var.
    Aracın işi biter, ustayla birlikte deneme sürüşü yapılır, tekrar tamirhaneye dönülür, olmuşsa parası verilir.
    Olmamış gibi bir durum olmaz böylece. Çünkü olmamış işe para alamayacağını bilir usta.
    Siz önce parayı vermişsiniz, para damın cebine girmiş zaten. Süper oldu deyip göndermiş, siz de eyvallah deyip gitmişsiniz.
    Sen böyle devam edersen sanayide çok ustanın kucağına düşersin.

    Atatürk Sanayi de bir Ford yetkili servisine giderdim Oğuz Oto. Serviste Vehbi Koç'un imzalı resmi dururdu. Servisin sahibi şikayetini dinler, yanında sen varken kendisi kullanarak deneme sürüşü yapar, servis elemanlarına yapılacak iş emrini doldurup verirdi.

    İşlem sonunda gene senin yanında deneme sürüşü yaptıktan sonra aracı teslim ederdi, bir keresinde 2 defa fren merkezi değişimini beğenmeyip 3.parçayı taktırdı, tamam artık kaçırmıyor diye aracı teslim etti, imalat hatalı iki parçayı merkeze geri göndermişti.

    Sanayide ki diğer servislere göre biraz pahalı idi ama yaptığı iş kusursuzdu. O Ford'u 25 sene boyunca kullandım 677000 km de elimden çıkardığımda 3 ay öncesi muayeneden kusursuz olarak geçmişti...




  • Kardeş ne yaptın?Bugün gidecektin?Dövdün mü ustayı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 23 Ağustos 2017; 11:6:7 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Kardeş ne yaptın?Bugün gidecektin?Dövdün mü ustayı?

    Acelen ne? Öğleden sonra sorsana...
  • Merak ettim hocam araç neydi 677.000 km deyince?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: degobar


    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400


    quote:

    Orijinalden alıntı: BilimseL Maymun


    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Parayı iş bitince ve arıza çözüldüyse vereceksiniz.

    Böyle peşin verirseniz şerefsiz esnaf adamı dertli eder.

    ne alakası var, adam yapıyor tamam süper oldu diyor, para vermedenmi binip gidiceksn?
    binip gitmedende anlaşılmıyor sorun, yani dedigin gibi olmuyor,

    adam tamam dedi, bindim eve geldim evde akıttı, eve kadar para vermiyyimmi

    Çok alakası var.
    Aracın işi biter, ustayla birlikte deneme sürüşü yapılır, tekrar tamirhaneye dönülür, olmuşsa parası verilir.
    Olmamış gibi bir durum olmaz böylece. Çünkü olmamış işe para alamayacağını bilir usta.
    Siz önce parayı vermişsiniz, para damın cebine girmiş zaten. Süper oldu deyip göndermiş, siz de eyvallah deyip gitmişsiniz.
    Sen böyle devam edersen sanayide çok ustanın kucağına düşersin.

    Atatürk Sanayi de bir Ford yetkili servisine giderdim Oğuz Oto. Serviste Vehbi Koç'un imzalı resmi dururdu. Servisin sahibi şikayetini dinler, yanında sen varken kendisi kullanarak deneme sürüşü yapar, servis elemanlarına yapılacak iş emrini doldurup verirdi.

    İşlem sonunda gene senin yanında deneme sürüşü yaptıktan sonra aracı teslim ederdi, bir keresinde 2 defa fren merkezi değişimini beğenmeyip 3.parçayı taktırdı, tamam artık kaçırmıyor diye aracı teslim etti, imalat hatalı iki parçayı merkeze geri göndermişti.

    Sanayide ki diğer servislere göre biraz pahalı idi ama yaptığı iş kusursuzdu. O Ford'u 25 sene boyunca kullandım 677000 km de elimden çıkardığımda 3 ay öncesi muayeneden kusursuz olarak geçmişti...

    Öyle ustaya can feda. Yetkili servisten daha yüksek fiyatı da olsa ona gidilir. Çünkü iş garanti. Paranın karşılığını alıyorsun. Kazıklanmıyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • degobar kullanıcısına yanıt
    naptın taksicilikmi yaptın



    iyiki ümraniye sanayiye gitmemişsin 50 bini görmeden ya araba hurda olurdu yada sen ya sinir hastası veya sabıkalı olurdun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alisilin07 kullanıcısına yanıt
    1987 Ford Taunus 1.6 GL
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    Senede 27 bin km fazla bir şey değil ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Ben de başıma geleni anlatayım. Beterin beteri varmış:) Geçtiğimiz hafta aracımın direksiyon hortumu patlamıştı, daha öncesinden de zaten direksiyon pompasından yağ kaçağı vardı. Hortumun patlamasından sonra yağ kaçağı bayağı arttı. Gittim sanayiye baktı usta dedi işte hortumun patlamış bunun yenisini alır takarız ve direksiyon pompasının da contasını takarız hallolur bu iş. 450 tl, tamam dedim. Neyse bıraktım arabayı gittim. 6 saat kadar sonra aradı. Gittim aldım aracı. Aracın motor kısmı çok sıkışık, herşeyden iç içe o yüzden olacakki direksiyon hortumunu sökerken radyatör hortumunu da sökmüş. Aracım eve varır varmaz su kaynattı, bütün su boşaldı. Aracın klima borusunu da sökmüş, bütün freon gazı kaçmış klimam soğutmuyor artık.



    Aracım hararet sonrası motor keçelerinden de yağ kaçırmaya başladı(Onarım maliyeti 2000tl en az)

    Direksiyon hala yağ kaçırıyor

    Klima freon gazı dolumu 200 tl



    Ekmek teknem olan aracımın son hali bu...

    Klima gazı 80TL her yerde. En fazla 100. O da gazın kilosu 100. Her araba 1000gr gaz almıyor. Geneli 500-600gr.




  • bugün gittik 3 kişi , azcık ses tonları yükselince bütün sanayi toplandı hepsi zaten şebeke gibi velhasıl ordaki ustalardan biri dedi ugraşma degmez, 400 den daha cok zarara ugrarsın dedi.
    sineye cektik allaha havale ettim geldim , birde arkadaslar benim yüzümden hastanelik olmasın dedim . acı bir tecrübe oldu kazık, beni arabadan soguttu suanda 2010 model verseler sanayidekiler yüzünden satarım , araba lazım olursa birine 100 tl gaz katarım 100 de yevmiye veririm +1 kebap ısmarlarım işimizi görür. yemin ederim cekilmez bu cile

    zaten vergisi sigortası muaanesi yıllık 1200 tl kontrgaranti masrafı var , ki oda araç bozulmassa bozulursa 2500-300 gideri var +yakıt ile 5 bin banko

    arabamıda satışa cıkardım 8 e dün aldım, bugün 7ye koydu malum siteye 6 ya yapıştırırm, 3 bin lira zarar olur bir bardak soguk su ve rahat bir kafayla kalan hayatıma devam ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhanc64


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Ben de başıma geleni anlatayım. Beterin beteri varmış:) Geçtiğimiz hafta aracımın direksiyon hortumu patlamıştı, daha öncesinden de zaten direksiyon pompasından yağ kaçağı vardı. Hortumun patlamasından sonra yağ kaçağı bayağı arttı. Gittim sanayiye baktı usta dedi işte hortumun patlamış bunun yenisini alır takarız ve direksiyon pompasının da contasını takarız hallolur bu iş. 450 tl, tamam dedim. Neyse bıraktım arabayı gittim. 6 saat kadar sonra aradı. Gittim aldım aracı. Aracın motor kısmı çok sıkışık, herşeyden iç içe o yüzden olacakki direksiyon hortumunu sökerken radyatör hortumunu da sökmüş. Aracım eve varır varmaz su kaynattı, bütün su boşaldı. Aracın klima borusunu da sökmüş, bütün freon gazı kaçmış klimam soğutmuyor artık.



    Aracım hararet sonrası motor keçelerinden de yağ kaçırmaya başladı(Onarım maliyeti 2000tl en az)

    Direksiyon hala yağ kaçırıyor

    Klima freon gazı dolumu 200 tl



    Ekmek teknem olan aracımın son hali bu...

    Klima gazı 80TL her yerde. En fazla 100. O da gazın kilosu 100. Her araba 1000gr gaz almıyor. Geneli 500-600gr.

    Dostum ben Arabistan'dayım burda o kadar ucuz değil malesef. Araba karavan tarzı bir araç, Gmc safari'yi bilir misin bilmem. Çift evaporatörlü. Fazla gaz istiyor. Burda en ufak motorlu aracın arabadan ayrılması için 1000 tl isteniyor. Benim aracın motoru gövde ile şasi arasında sökmesi çok zahmetli... Burada işçilik çok pahalı. Burada son zamanlarda başıma bu tür çok şey geldi. Arabayı veriyorum başka bir tarafını bozuyorlar. O yüzden artık tamire götürmeye korkar oldum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tamircilere gitmeden bilgi toplayın arkadaşlar yoksa arkadaş durumuna düşme ihtimaliniz çok yüksek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhanc64


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Ben de başıma geleni anlatayım. Beterin beteri varmış:) Geçtiğimiz hafta aracımın direksiyon hortumu patlamıştı, daha öncesinden de zaten direksiyon pompasından yağ kaçağı vardı. Hortumun patlamasından sonra yağ kaçağı bayağı arttı. Gittim sanayiye baktı usta dedi işte hortumun patlamış bunun yenisini alır takarız ve direksiyon pompasının da contasını takarız hallolur bu iş. 450 tl, tamam dedim. Neyse bıraktım arabayı gittim. 6 saat kadar sonra aradı. Gittim aldım aracı. Aracın motor kısmı çok sıkışık, herşeyden iç içe o yüzden olacakki direksiyon hortumunu sökerken radyatör hortumunu da sökmüş. Aracım eve varır varmaz su kaynattı, bütün su boşaldı. Aracın klima borusunu da sökmüş, bütün freon gazı kaçmış klimam soğutmuyor artık.



    Aracım hararet sonrası motor keçelerinden de yağ kaçırmaya başladı(Onarım maliyeti 2000tl en az)

    Direksiyon hala yağ kaçırıyor

    Klima freon gazı dolumu 200 tl



    Ekmek teknem olan aracımın son hali bu...

    Klima gazı 80TL her yerde. En fazla 100. O da gazın kilosu 100. Her araba 1000gr gaz almıyor. Geneli 500-600gr.

    Dostum ben Arabistan'dayım burda o kadar ucuz değil malesef. Araba karavan tarzı bir araç, Gmc safari'yi bilir misin bilmem. Çift evaporatörlü. Fazla gaz istiyor. Burda en ufak motorlu aracın arabadan ayrılması için 1000 tl isteniyor. Benim aracın motoru gövde ile şasi arasında sökmesi çok zahmetli... Burada işçilik çok pahalı. Burada son zamanlarda başıma bu tür çok şey geldi. Arabayı veriyorum başka bir tarafını bozuyorlar. O yüzden artık tamire götürmeye korkar oldum...

    Merhaba abi avrupaya gidemedik bari bir yol gosterde arabistana gelelim hic degilse haci olur para kazaniriz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhanc64


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Ben de başıma geleni anlatayım. Beterin beteri varmış:) Geçtiğimiz hafta aracımın direksiyon hortumu patlamıştı, daha öncesinden de zaten direksiyon pompasından yağ kaçağı vardı. Hortumun patlamasından sonra yağ kaçağı bayağı arttı. Gittim sanayiye baktı usta dedi işte hortumun patlamış bunun yenisini alır takarız ve direksiyon pompasının da contasını takarız hallolur bu iş. 450 tl, tamam dedim. Neyse bıraktım arabayı gittim. 6 saat kadar sonra aradı. Gittim aldım aracı. Aracın motor kısmı çok sıkışık, herşeyden iç içe o yüzden olacakki direksiyon hortumunu sökerken radyatör hortumunu da sökmüş. Aracım eve varır varmaz su kaynattı, bütün su boşaldı. Aracın klima borusunu da sökmüş, bütün freon gazı kaçmış klimam soğutmuyor artık.



    Aracım hararet sonrası motor keçelerinden de yağ kaçırmaya başladı(Onarım maliyeti 2000tl en az)

    Direksiyon hala yağ kaçırıyor

    Klima freon gazı dolumu 200 tl



    Ekmek teknem olan aracımın son hali bu...

    Klima gazı 80TL her yerde. En fazla 100. O da gazın kilosu 100. Her araba 1000gr gaz almıyor. Geneli 500-600gr.

    Dostum ben Arabistan'dayım burda o kadar ucuz değil malesef. Araba karavan tarzı bir araç, Gmc safari'yi bilir misin bilmem. Çift evaporatörlü. Fazla gaz istiyor. Burda en ufak motorlu aracın arabadan ayrılması için 1000 tl isteniyor. Benim aracın motoru gövde ile şasi arasında sökmesi çok zahmetli... Burada işçilik çok pahalı. Burada son zamanlarda başıma bu tür çok şey geldi. Arabayı veriyorum başka bir tarafını bozuyorlar. O yüzden artık tamire götürmeye korkar oldum...

    Merhaba abi avrupaya gidemedik bari bir yol gosterde arabistana gelelim hic degilse haci olur para kazaniriz.

    :) Eskisi kadar kolay değil burda kazanmak. Bu sene burayı bırakıp giden çok Türk oldu. Gelmeni tavsiye etmeyeceğim ülkelerden biri...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kardeş yanlış yapmışsın.cuma günü gitseydin camiden çıkınca yakalardın o orangutanı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhanc64


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Ben de başıma geleni anlatayım. Beterin beteri varmış:) Geçtiğimiz hafta aracımın direksiyon hortumu patlamıştı, daha öncesinden de zaten direksiyon pompasından yağ kaçağı vardı. Hortumun patlamasından sonra yağ kaçağı bayağı arttı. Gittim sanayiye baktı usta dedi işte hortumun patlamış bunun yenisini alır takarız ve direksiyon pompasının da contasını takarız hallolur bu iş. 450 tl, tamam dedim. Neyse bıraktım arabayı gittim. 6 saat kadar sonra aradı. Gittim aldım aracı. Aracın motor kısmı çok sıkışık, herşeyden iç içe o yüzden olacakki direksiyon hortumunu sökerken radyatör hortumunu da sökmüş. Aracım eve varır varmaz su kaynattı, bütün su boşaldı. Aracın klima borusunu da sökmüş, bütün freon gazı kaçmış klimam soğutmuyor artık.



    Aracım hararet sonrası motor keçelerinden de yağ kaçırmaya başladı(Onarım maliyeti 2000tl en az)

    Direksiyon hala yağ kaçırıyor

    Klima freon gazı dolumu 200 tl



    Ekmek teknem olan aracımın son hali bu...

    Klima gazı 80TL her yerde. En fazla 100. O da gazın kilosu 100. Her araba 1000gr gaz almıyor. Geneli 500-600gr.

    Dostum ben Arabistan'dayım burda o kadar ucuz değil malesef. Araba karavan tarzı bir araç, Gmc safari'yi bilir misin bilmem. Çift evaporatörlü. Fazla gaz istiyor. Burda en ufak motorlu aracın arabadan ayrılması için 1000 tl isteniyor. Benim aracın motoru gövde ile şasi arasında sökmesi çok zahmetli... Burada işçilik çok pahalı. Burada son zamanlarda başıma bu tür çok şey geldi. Arabayı veriyorum başka bir tarafını bozuyorlar. O yüzden artık tamire götürmeye korkar oldum...

    Merhaba abi avrupaya gidemedik bari bir yol gosterde arabistana gelelim hic degilse haci olur para kazaniriz.

    :) Eskisi kadar kolay değil burda kazanmak. Bu sene burayı bırakıp giden çok Türk oldu. Gelmeni tavsiye etmeyeceğim ülkelerden biri...

    Turkiyede kazanmak cokmu kolayki abim. ? Sen donmedigine ve koca arabaya bindigine gore hala umut var demekki. Ustelik ben oto tamirinden de iyi anlarim. Iyi para kazanamazmiyiz yag degisimi bakim filan yapsak?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.