Şimdi Ara

TAN OTO'YA TEŞEKKÜRLER...SAYELERİNDE VECTRA COMFORT'UM OLDU...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
9.597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar;
    Golf IV' ümü sattıktan sonra araça almak için araştırmaya başladım. Golf V Tour 1.6 102 BG içime sindi.. Son olarak aracı görmeye ve ufakta olsa pazarlık olsun diye Malatya Tan Oto'ya gittim. Tarih 10 Kasım 2007...
    Aynı gün iki defa gittim birinci gidişimde önceden telefonla görüştüğüm Satış Temsilcisi D.Ö. ile görüştükten ve fiyat aldıktan sonra eşimle beraber son kararımızı vermek için ayrıldık. Yakşaşık iki saat sonra son bir kez fiyat almak için tekrar Tan Oto'ya gittik. Ancak satış temsilcisi D.Ö.'nün tutumundaki bariz değişiklik ve tok satıcı rolü fikrimizin değişmesine sebep oldu. Bunu kendisine de söyledim. Biz oraya VDF'den bir miktar kredi kullanacağımız için Nüfus Cüzdan fotokopimiz hazır halde gitmiştik oysa...Sonuçta biz müşteriyiz, onlarda satıcı...Araçlarının kalitesinden asla şüphem olmadı zaten 2000 yılından beri VW Golf kullanan ve oldukça memnun olan birisiyim...
    Bizde ailece satış temsilcisinin bir türlü müşteri temsilcisi rolünü kendine yakıştıramaması nedeniyle Golf V Tour fikrimizden caydık...
    Şunu samimiyetle ifade edeyim; Metalik Renk için en son 35.500 diye kestirip atmasıydı, 35.250 ya da 35.350 tamam deseydi, hatta 35.500'de ısrar ederken bize laubali gelen tutumu olmasaydı, bugün bir Golf V'im olacaktı...
    Ama sağolsun bu tutumu 2008 Vectra Comfort almamı sağladı. Aracımdan memnunum ama Doğuş Oto gibi bir şirketin satış temsilcilerini daha iyi yetiştirmesi gerekir diye düşünüyorum.
    Sonuç olarak teşekkürler Tan Oto sayenizde Vectra Comfortum oldu....
    Bu arada Vectra almamda tam bir müşteri temsilcisi gibi davranan Elazığ Opel Karalardan Songül TUNÇ hanıma teşekkür ediyorum.
    Malınız ne kadar kaliteli olursa olsun, onu alıcının dikkatine sunabilmeniz önemli...







  • Dostum öncelikle yeni arabanız hayırlı olsun,Allah kaza bela vermesin.

    Yaşadığınız olay hepimizin başına gelmekte,hatta sadece araba olayında değil,beyaz eşyadan tutunda her türlü mağaza ve tüketici ürünlerinin satıldığı yerlerde başımıza geliyor.Ülkemizde şu an en büyük problem İŞSİZLİK denmekte,ancak şöyle bir araştırdığımızda karşımıza çıkan sonuç kanımca çok acı;ne yazıkki ülkemizdeki işsizlerin büyük çoğunluğu kalifiyesiz olmalarından dolayı işsizler.
    Biliyorum şimdi bir çok arkadaşımız çıkıp şöyle diyecek; bir çok üniversite mezunu işsize ne demeli peki? Ancak şunu iyi bilmemiz lazım; Kalifiye demek Diploma demek değildir.Etrafımda ilkokul mezunu olupta kalifiye olan bir sürü arkadaşım var.
    Bende otomobil alırken senin gibi muamelelere maruz kaldım,ancak tepki tarzlarımız biraz farklı olmuş;ben memnun kalmadığım eleman için doğuşun merkezine mail attım (cevapta aldım).Kafama koyduğum araçtan bir kişinin ukelalağı yüzünden vazgeçemezdim.Ama senin koyduğun tepkiyide normal karşılıyorum.Her ne kadar yöntemlerimiz farklı da olsa en azından tepkilerimizi koyabilen insanlarız.Herkes bu tür şikayetlerinde tepkisini koyarsa ileride hakettiğimiz muameleyi her kurum tarafından görürüz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan_1975

    Dostum öncelikle yeni arabanız hayırlı olsun,Allah kaza bela vermesin.

    Yaşadığınız olay hepimizin başına gelmekte,hatta sadece araba olayında değil,beyaz eşyadan tutunda her türlü mağaza ve tüketici ürünlerinin satıldığı yerlerde başımıza geliyor.Ülkemizde şu an en büyük problem İŞSİZLİK denmekte,ancak şöyle bir araştırdığımızda karşımıza çıkan sonuç kanımca çok acı;ne yazıkki ülkemizdeki işsizlerin büyük çoğunluğu kalifiyesiz olmalarından dolayı işsizler.
    Biliyorum şimdi bir çok arkadaşımız çıkıp şöyle diyecek; bir çok üniversite mezunu işsize ne demeli peki? Ancak şunu iyi bilmemiz lazım; Kalifiye demek Diploma demek değildir.Etrafımda ilkokul mezunu olupta kalifiye olan bir sürü arkadaşım var.
    Bende otomobil alırken senin gibi muamelelere maruz kaldım,ancak tepki tarzlarımız biraz farklı olmuş;ben memnun kalmadığım eleman için doğuşun merkezine mail attım (cevapta aldım).Kafama koyduğum araçtan bir kişinin ukelalağı yüzünden vazgeçemezdim.Ama senin koyduğun tepkiyide normal karşılıyorum.Her ne kadar yöntemlerimiz farklı da olsa en azından tepkilerimizi koyabilen insanlarız.Herkes bu tür şikayetlerinde tepkisini koyarsa ileride hakettiğimiz muameleyi her kurum tarafından görürüz.
    Bu şikayetinizi Tan Oto'ya bildirmenizi öneririm, hatta Doğuş Oto'ya bile bildirebilirsiniz.

    En azından D.Ö. bey bir dahakine laubali davranmamayı öğrenir müşterilerine..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iasonion

    Bu şikayetinizi Tan Oto'ya bildirmenizi öneririm, hatta Doğuş Oto'ya bile bildirebilirsiniz.

    En azından D.Ö. bey bir dahakine laubali davranmamayı öğrenir müşterilerine..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: iasonion

    Bu şikayetinizi Tan Oto'ya bildirmenizi öneririm, hatta Doğuş Oto'ya bile bildirebilirsiniz.

    En azından D.Ö. bey bir dahakine laubali davranmamayı öğrenir müşterilerine..




    Teşekkürler, haklısınız...Tan Otoya bildirebilirdim.

    Ama birazda Tan Oto ve Doğuş Oto'nun internet forumlarına olan duyarlılığını öğrenmek istedim.

    Tan Oto ya da Doğuş Oto'dan isterlerse ayrıntılı bilgi verebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zad1986

    quote:

    Orjinalden alıntı: iasonion

    Bu şikayetinizi Tan Oto'ya bildirmenizi öneririm, hatta Doğuş Oto'ya bile bildirebilirsiniz.

    En azından D.Ö. bey bir dahakine laubali davranmamayı öğrenir müşterilerine..




    Teşekkürler, haklısınız...Tan Otoya bildirebilirdim.

    Ama birazda Tan Oto ve Doğuş Oto'nun internet forumlarına olan duyarlılığını öğrenmek istedim.

    Tan Oto ya da Doğuş Oto'dan isterlerse ayrıntılı bilgi verebilirim.

    Alıntıları Göster
    Bu tok satıcı muhabbetini ben de yaşıyorum. Jetta için yaptığım pazarlıklarda 300 TL den başka indirim alamadım. Bu arada 43.000 TL değerindeki aracı "kredisiz" peşin alacağımı da belirteyim. Adamlar bizim için nakit almanız hiçbirşeyi değiştirmiyor diyor. Öte yandan Renault 42.000 TL olan dizel meganı "peşin" 33.500 e veriyor.

    Burada tabi Renault ile VW kalite olarak kıyas kabul etmez. Fakat anlatmak istediğim o değil. İndirim oranlarının komik olması ve müşteriyi caydırmaları. Ben de yaza kadar vazgeçtim almaktan.

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotech1

    Bu tok satıcı muhabbetini ben de yaşıyorum. Jetta için yaptığım pazarlıklarda 300 TL den başka indirim alamadım. Bu arada 43.000 TL değerindeki aracı "kredisiz" peşin alacağımı da belirteyim. Adamlar bizim için nakit almanız hiçbirşeyi değiştirmiyor diyor. Öte yandan Renault 42.000 TL olan dizel meganı "peşin" 33.500 e veriyor.

    Burada tabi Renault ile VW kalite olarak kıyas kabul etmez. Fakat anlatmak istediğim o değil. İndirim oranlarının komik olması ve müşteriyi caydırmaları. Ben de yaza kadar vazgeçtim almaktan.

    Saygılar...

    Alıntıları Göster
    tan otonun ayıbı gerçekten. üstelik bu onların işi ve layıkıyla yapmak zorundalar. gerçekten yakıştıramadım. bu konuda bende bir örnek vermek istiyorum, yazın dayıma Audi A3 almaya gittiğimiz Doğuş Oto Esenyurt'ta ki ilgiden çok memnun kaldık. Ha belki diyecekelrdir şimdi Audi olduğu için öyledir fln ama başka şubelerde aynı ilgiyi göremedik belirtmeliyim. Bizimle ilgilenen ALper bey gerçekten arabayı almamızda ki en büyük etkenlerden bir tanesi. hatta bir ara araç olmadığından bmw'ye gidecektik fakat gerek Alper abi gerekse satış müdürü Uğur bey sayesinde aracı aldık. bazı şeylerde herşeyden önce içtenlik ve samimiyet gerekli diye düşünüyorum... saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: udl

    tan otonun ayıbı gerçekten. üstelik bu onların işi ve layıkıyla yapmak zorundalar. gerçekten yakıştıramadım. bu konuda bende bir örnek vermek istiyorum, yazın dayıma Audi A3 almaya gittiğimiz Doğuş Oto Esenyurt'ta ki ilgiden çok memnun kaldık. Ha belki diyecekelrdir şimdi Audi olduğu için öyledir fln ama başka şubelerde aynı ilgiyi göremedik belirtmeliyim. Bizimle ilgilenen ALper bey gerçekten arabayı almamızda ki en büyük etkenlerden bir tanesi. hatta bir ara araç olmadığından bmw'ye gidecektik fakat gerek Alper abi gerekse satış müdürü Uğur bey sayesinde aracı aldık. bazı şeylerde herşeyden önce içtenlik ve samimiyet gerekli diye düşünüyorum... saygılar...

    Alıntıları Göster
    aslında satışı yapmak için her taklayı atıp aracta problem olunca garantiden değişmemek için yrtınan wv servislerinin tutumunu görseniz dahada vahim
    ama yurduma bi yerdede haktır...
    boşveri arkadaşlar güler yüzü hoş görüyü müşteri temsilcisi değil doğuş otonun yaptıklarına ne denir?
    arkadaşta 2008 cady var 10000 km olmadan debriyaj sıyırdı araba yük felanda yook zorlama yook
    araştırdık birçok kişinin başına gelmiş bu olay ve malesef garantiye bile girmiyorr ne için kulanım hatasıymış
    şimdi reno torosları köyde traktörden inip 800kg yük atıp yola vuran arkadaşlara soruyorum kaç km sıyırdınız debriyaj balatanızı tarlada çüt sürergibi kullanılan tofaş kartallara bakıyorumda çok kötü

    kapış kapış arabaları satılan wv gurubu kendi hatasını bile müşterisine yıkıyoo ve buna karhşın hala araç satabiliyo ve hala tutuluyoo ne diyeliim ???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat067

    aslında satışı yapmak için her taklayı atıp aracta problem olunca garantiden değişmemek için yrtınan wv servislerinin tutumunu görseniz dahada vahim
    ama yurduma bi yerdede haktır...
    boşveri arkadaşlar güler yüzü hoş görüyü müşteri temsilcisi değil doğuş otonun yaptıklarına ne denir?
    arkadaşta 2008 cady var 10000 km olmadan debriyaj sıyırdı araba yük felanda yook zorlama yook
    araştırdık birçok kişinin başına gelmiş bu olay ve malesef garantiye bile girmiyorr ne için kulanım hatasıymış
    şimdi reno torosları köyde traktörden inip 800kg yük atıp yola vuran arkadaşlara soruyorum kaç km sıyırdınız debriyaj balatanızı tarlada çüt sürergibi kullanılan tofaş kartallara bakıyorumda çok kötü

    kapış kapış arabaları satılan wv gurubu kendi hatasını bile müşterisine yıkıyoo ve buna karhşın hala araç satabiliyo ve hala tutuluyoo ne diyeliim ???

    Alıntıları Göster
    Aferin Tan Oto'ya, hemşerilerime para kazandırmış...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: demir_mert

    Aferin Tan Oto'ya, hemşerilerime para kazandırmış...

    Alıntıları Göster
    aynısını bana da Ankara Reis oto Toyota bayisi yaptı. hanfendinin ismini bile alamadık çünkü kendine bişey zannediyordu.
    hatta sinirlerimi bozduğu için "siz adamı megane sahibi yaparsınız dedim" bana ; "toyota ile Renault u bir mi tutyosunuz gibi saçma sapan corolladan başka hiçbir tane ciddi modeli olmayan çıkardığı dizel motorunda daha 10 senesi dolmamış, ne olacağı belli değil kalkıp Renault gibi bütün dünyada kendini ispatlamış bir otomobili aşşağlıyor.
    ha ben zaten o corollayı almayacaktım. tercihim ya Focus yada Megane ydi meganede kullandık tercihimizi.
    ama alt tarafı bi "satışçı" bijon desen ruj anlar kalkmışta yüzlerce mühendisin işçinin yıllarca ar-ge sine milyon eurolar döküp ürettiği arabayı aşağlıyor.
    istanbula bildirdim onlarda teşekkür edip ilgileneceklerini söyledi.
    aslında iyi aklıma geldi yarın gidipde o "hanfendi" nin adını bir öğreneyim işin peşini bırakmayayım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik

    aynısını bana da Ankara Reis oto Toyota bayisi yaptı. hanfendinin ismini bile alamadık çünkü kendine bişey zannediyordu.
    hatta sinirlerimi bozduğu için "siz adamı megane sahibi yaparsınız dedim" bana ; "toyota ile Renault u bir mi tutyosunuz gibi saçma sapan corolladan başka hiçbir tane ciddi modeli olmayan çıkardığı dizel motorunda daha 10 senesi dolmamış, ne olacağı belli değil kalkıp Renault gibi bütün dünyada kendini ispatlamış bir otomobili aşşağlıyor.
    ha ben zaten o corollayı almayacaktım. tercihim ya Focus yada Megane ydi meganede kullandık tercihimizi.
    ama alt tarafı bi "satışçı" bijon desen ruj anlar kalkmışta yüzlerce mühendisin işçinin yıllarca ar-ge sine milyon eurolar döküp ürettiği arabayı aşağlıyor.
    istanbula bildirdim onlarda teşekkür edip ilgileneceklerini söyledi.
    aslında iyi aklıma geldi yarın gidipde o "hanfendi" nin adını bir öğreneyim işin peşini bırakmayayım.

    Alıntıları Göster
    "Akustik" yalnız renoya bu kadar güvenme. Ben reno kullanıcısıyım (ne yazık ki) sıfır aldığım araç 10.000 e gelmeden şanzıman devirdi, motor indi hala problemler yaşıyorum.

    Bu biraz da şans işi. Ben reno kullanıcısı olmama rağmen hayalim VW.
    VW deki kaliteyi (3-4 aydır girmediğim plaza incelemediğim araç kalmadı) bu derecede başka hiçbir markada göremedim. Ben renomun içinde artık kendimi mal gibi hissediyorum (başıma gelenlerden sonra)

    VW bir araca bindiğimde tekrar araç sektörüne olan güvenim yerine geliyor. Ne mutlu kullanıcılarına.

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik

    aynısını bana da Ankara Reis oto Toyota bayisi yaptı. hanfendinin ismini bile alamadık çünkü kendine bişey zannediyordu.
    hatta sinirlerimi bozduğu için "siz adamı megane sahibi yaparsınız dedim" bana ; "toyota ile Renault u bir mi tutyosunuz gibi saçma sapan corolladan başka hiçbir tane ciddi modeli olmayan çıkardığı dizel motorunda daha 10 senesi dolmamış, ne olacağı belli değil kalkıp Renault gibi bütün dünyada kendini ispatlamış bir otomobili aşşağlıyor.
    ha ben zaten o corollayı almayacaktım. tercihim ya Focus yada Megane ydi meganede kullandık tercihimizi.
    ama alt tarafı bi "satışçı" bijon desen ruj anlar kalkmışta yüzlerce mühendisin işçinin yıllarca ar-ge sine milyon eurolar döküp ürettiği arabayı aşağlıyor.
    istanbula bildirdim onlarda teşekkür edip ilgileneceklerini söyledi.
    aslında iyi aklıma geldi yarın gidipde o "hanfendi" nin adını bir öğreneyim işin peşini bırakmayayım.

    Alıntıları Göster
    Toyota D-4D motoru 2001 den beri kullanıyor avrupada. DCİ ne çabuk 10 yılı doldurdu??
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akustik

    aynısını bana da Ankara Reis oto Toyota bayisi yaptı. hanfendinin ismini bile alamadık çünkü kendine bişey zannediyordu.
    hatta sinirlerimi bozduğu için "siz adamı megane sahibi yaparsınız dedim" bana ; "toyota ile Renault u bir mi tutyosunuz gibi saçma sapan corolladan başka hiçbir tane ciddi modeli olmayan çıkardığı dizel motorunda daha 10 senesi dolmamış, ne olacağı belli değil kalkıp Renault gibi bütün dünyada kendini ispatlamış bir otomobili aşşağlıyor.
    ha ben zaten o corollayı almayacaktım. tercihim ya Focus yada Megane ydi meganede kullandık tercihimizi.
    ama alt tarafı bi "satışçı" bijon desen ruj anlar kalkmışta yüzlerce mühendisin işçinin yıllarca ar-ge sine milyon eurolar döküp ürettiği arabayı aşağlıyor.
    istanbula bildirdim onlarda teşekkür edip ilgileneceklerini söyledi.
    aslında iyi aklıma geldi yarın gidipde o "hanfendi" nin adını bir öğreneyim işin peşini bırakmayayım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: zad1986

    Arkadaşlar;
    Golf IV' ümü sattıktan sonra araça almak için araştırmaya başladım. Golf V Tour 1.6 102 BG içime sindi.. Son olarak aracı görmeye ve ufakta olsa pazarlık olsun diye Malatya Tan Oto'ya gittim. Tarih 10 Kasım 2007...
    Aynı gün iki defa gittim birinci gidişimde önceden telefonla görüştüğüm Satış Temsilcisi D.Ö. ile görüştükten ve fiyat aldıktan sonra eşimle beraber son kararımızı vermek için ayrıldık. Yakşaşık iki saat sonra son bir kez fiyat almak için tekrar Tan Oto'ya gittik. Ancak satış temsilcisi D.Ö.'nün tutumundaki bariz değişiklik ve tok satıcı rolü fikrimizin değişmesine sebep oldu. Bunu kendisine de söyledim. Biz oraya VDF'den bir miktar kredi kullanacağımız için Nüfus Cüzdan fotokopimiz hazır halde gitmiştik oysa...Sonuçta biz müşteriyiz, onlarda satıcı...Araçlarının kalitesinden asla şüphem olmadı zaten 2000 yılından beri VW Golf kullanan ve oldukça memnun olan birisiyim...
    Bizde ailece satış temsilcisinin bir türlü müşteri temsilcisi rolünü kendine yakıştıramaması nedeniyle Golf V Tour fikrimizden caydık...
    Şunu samimiyetle ifade edeyim; Metalik Renk için en son 35.500 diye kestirip atmasıydı, 35.250 ya da 35.350 tamam deseydi, hatta 35.500'de ısrar ederken bize laubali gelen tutumu olmasaydı, bugün bir Golf V'im olacaktı...
    Ama sağolsun bu tutumu 2008 Vectra Comfort almamı sağladı. Aracımdan memnunum ama Doğuş Oto gibi bir şirketin satış temsilcilerini daha iyi yetiştirmesi gerekir diye düşünüyorum.
    Sonuç olarak teşekkürler Tan Oto sayenizde Vectra Comfortum oldu....
    Bu arada Vectra almamda tam bir müşteri temsilcisi gibi davranan Elazığ Opel Karalardan Songül TUNÇ hanıma teşekkür ediyorum.
    Malınız ne kadar kaliteli olursa olsun, onu alıcının dikkatine sunabilmeniz önemli...



    Aracınız hayırlı olsun. Ne kadara aldınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik

    aynısını bana da Ankara Reis oto Toyota bayisi yaptı. hanfendinin ismini bile alamadık çünkü kendine bişey zannediyordu.
    hatta sinirlerimi bozduğu için "siz adamı megane sahibi yaparsınız dedim" bana ; "toyota ile Renault u bir mi tutyosunuz gibi saçma sapan corolladan başka hiçbir tane ciddi modeli olmayan çıkardığı dizel motorunda daha 10 senesi dolmamış, ne olacağı belli değil kalkıp Renault gibi bütün dünyada kendini ispatlamış bir otomobili aşşağlıyor.
    ha ben zaten o corollayı almayacaktım. tercihim ya Focus yada Megane ydi meganede kullandık tercihimizi.
    ama alt tarafı bi "satışçı" bijon desen ruj anlar kalkmışta yüzlerce mühendisin işçinin yıllarca ar-ge sine milyon eurolar döküp ürettiği arabayı aşağlıyor.
    istanbula bildirdim onlarda teşekkür edip ilgileneceklerini söyledi.
    aslında iyi aklıma geldi yarın gidipde o "hanfendi" nin adını bir öğreneyim işin peşini bırakmayayım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akustik

    aynısını bana da Ankara Reis oto Toyota bayisi yaptı. hanfendinin ismini bile alamadık çünkü kendine bişey zannediyordu.
    hatta sinirlerimi bozduğu için "siz adamı megane sahibi yaparsınız dedim" bana ; "toyota ile Renault u bir mi tutyosunuz gibi saçma sapan corolladan başka hiçbir tane ciddi modeli olmayan çıkardığı dizel motorunda daha 10 senesi dolmamış, ne olacağı belli değil kalkıp Renault gibi bütün dünyada kendini ispatlamış bir otomobili aşşağlıyor.
    ha ben zaten o corollayı almayacaktım. tercihim ya Focus yada Megane ydi meganede kullandık tercihimizi.
    ama alt tarafı bi "satışçı" bijon desen ruj anlar kalkmışta yüzlerce mühendisin işçinin yıllarca ar-ge sine milyon eurolar döküp ürettiği arabayı aşağlıyor.
    istanbula bildirdim onlarda teşekkür edip ilgileneceklerini söyledi.
    aslında iyi aklıma geldi yarın gidipde o "hanfendi" nin adını bir öğreneyim işin peşini bırakmayayım.


    Renault ile Toyota'yı bir mi tutuyorsunuz demek gerçekten saçma..

    Ama sizin de;

    - Corolla'dan başka bir tane ciddi modeli olmayan
    - ne olacağı belli değil
    - 10 senesi dolmamış dizel motor

    gibi tanımlamalara girmeniz pek mantıklı değil. Corolla, gerçekten bir efsane modeldir, eğer ciddiyetten kastınız buysa.. Ama Toyota modelleri bunla kalmaz, bugün Toyota Kuzey Amerika'da en beğenilen, en kullanılan otomobillerden biri iken (Lexus'u da katarsak), Avrupa'da da imajı en yüksek markaların başında gelir. Ayrıca Toyota, bir şirket ve yönetim olarak üniversitelerde ders olarak bile okutulan yönetim şekillerine, kalite sistemlerine sahip bir markadır (bkz: Kaizen)

    Ayrıca, ben bir dizel motorun 10 senelik olmasını istemem. 10 sene öncesinin teknolojisiyle şimdiki aynı değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iasonion

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akustik

    aynısını bana da Ankara Reis oto Toyota bayisi yaptı. hanfendinin ismini bile alamadık çünkü kendine bişey zannediyordu.
    hatta sinirlerimi bozduğu için "siz adamı megane sahibi yaparsınız dedim" bana ; "toyota ile Renault u bir mi tutyosunuz gibi saçma sapan corolladan başka hiçbir tane ciddi modeli olmayan çıkardığı dizel motorunda daha 10 senesi dolmamış, ne olacağı belli değil kalkıp Renault gibi bütün dünyada kendini ispatlamış bir otomobili aşşağlıyor.
    ha ben zaten o corollayı almayacaktım. tercihim ya Focus yada Megane ydi meganede kullandık tercihimizi.
    ama alt tarafı bi "satışçı" bijon desen ruj anlar kalkmışta yüzlerce mühendisin işçinin yıllarca ar-ge sine milyon eurolar döküp ürettiği arabayı aşağlıyor.
    istanbula bildirdim onlarda teşekkür edip ilgileneceklerini söyledi.
    aslında iyi aklıma geldi yarın gidipde o "hanfendi" nin adını bir öğreneyim işin peşini bırakmayayım.


    Renault ile Toyota'yı bir mi tutuyorsunuz demek gerçekten saçma..

    Ama sizin de;

    - Corolla'dan başka bir tane ciddi modeli olmayan
    - ne olacağı belli değil
    - 10 senesi dolmamış dizel motor

    gibi tanımlamalara girmeniz pek mantıklı değil. Corolla, gerçekten bir efsane modeldir, eğer ciddiyetten kastınız buysa.. Ama Toyota modelleri bunla kalmaz, bugün Toyota Kuzey Amerika'da en beğenilen, en kullanılan otomobillerden biri iken (Lexus'u da katarsak), Avrupa'da da imajı en yüksek markaların başında gelir. Ayrıca Toyota, bir şirket ve yönetim olarak üniversitelerde ders olarak bile okutulan yönetim şekillerine, kalite sistemlerine sahip bir markadır (bkz: Kaizen)

    Ayrıca, ben bir dizel motorun 10 senelik olmasını istemem. 10 sene öncesinin teknolojisiyle şimdiki aynı değil.

    Alıntıları Göster
    Kullandığım dahil son 2 arabam SIFIR renoydu. İkisinde de sorunlar yaşadım. Karımdan sonra en çok servisteki adamları görüyorum.

    Allah düşmanıma reno kullanmayı nasip etmesin. Biz düştük bir kuyuya siz düşmeyin arkadaşlar.
    Alman arabaları yıllardır sağlamlık ve sorunsuzlukla bilinirler. Japonların da en iyisi bence Toyota dır.
    Fakat alman arabasının yanında toyota da sönük kalır.

    Ben:

    1. VW
    2. Opel derim


    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deleted User

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmetba

    Kullandığım dahil son 2 arabam SIFIR renoydu. İkisinde de sorunlar yaşadım. Karımdan sonra en çok servisteki adamları görüyorum.

    Allah düşmanıma reno kullanmayı nasip etmesin. Biz düştük bir kuyuya siz düşmeyin arkadaşlar.
    Alman arabaları yıllardır sağlamlık ve sorunsuzlukla bilinirler. Japonların da en iyisi bence Toyota dır.
    Fakat alman arabasının yanında toyota da sönük kalır.

    Ben:

    1. VW
    2. Opel derim


    Saygılar...



    alman dedinmi mercedes bmw audi porsche vw gelir...opel artık GMC ürünü




    Opelin alman olduğuna dair bir şey demedim. Yazımı dikkatle okursanız bu açık zaten. Sadece "Alman arabaları yıllardır sağlamlık ve sorunsuzlukla bilinirler." dedim. Ben opeli de çok beğeniyorum. General Motor da yabana atılacak bir firma değildir. Babam yıllardır opel kullanır. Km' lik bakımlar harici servisin yolunu bilmez.

    Ben ise sıfır araç aldım reno. Şimdiye kadar sadece 1 defa km lik bakıma girmem gerekirken 7-8 defa araç servise girdi. 10.000 dolmadan şanzıman dağıttı. Bu bir şans işi tabi. Ama yine de çevremdeki tüm renocular şikayetçi. VW aracı olan 100 kişiden 2-3 ü şikayet ediyor.

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotech1

    quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmetba

    Kullandığım dahil son 2 arabam SIFIR renoydu. İkisinde de sorunlar yaşadım. Karımdan sonra en çok servisteki adamları görüyorum.

    Allah düşmanıma reno kullanmayı nasip etmesin. Biz düştük bir kuyuya siz düşmeyin arkadaşlar.
    Alman arabaları yıllardır sağlamlık ve sorunsuzlukla bilinirler. Japonların da en iyisi bence Toyota dır.
    Fakat alman arabasının yanında toyota da sönük kalır.

    Ben:

    1. VW
    2. Opel derim


    Saygılar...



    alman dedinmi mercedes bmw audi porsche vw gelir...opel artık GMC ürünü




    Opelin alman olduğuna dair bir şey demedim. Yazımı dikkatle okursanız bu açık zaten. Sadece "Alman arabaları yıllardır sağlamlık ve sorunsuzlukla bilinirler." dedim. Ben opeli de çok beğeniyorum. General Motor da yabana atılacak bir firma değildir. Babam yıllardır opel kullanır. Km' lik bakımlar harici servisin yolunu bilmez.

    Ben ise sıfır araç aldım reno. Şimdiye kadar sadece 1 defa km lik bakıma girmem gerekirken 7-8 defa araç servise girdi. 10.000 dolmadan şanzıman dağıttı. Bu bir şans işi tabi. Ama yine de çevremdeki tüm renocular şikayetçi. VW aracı olan 100 kişiden 2-3 ü şikayet ediyor.

    Saygılar...


    Alıntıları Göster
    showroomda yaşamış olduğunuz ilgisizliğe bende istanbulda maruz kaldım. maalesef bazı müşteri temsilcilerinin arabanın satışı kesinleşince birden tavrı değişiyor yada öyle yerler varki akşama kadar showroomda beklesen hemşerim niye geldin, niye dolanıyosun, hangi modeli düşünüyosunuz demiyo, çoğu sattıkları milyarlık aletlerin ne özelliğini biliyo ne fiyatını, fiyat soruyosun listeler,tablolar, telefon görüşmeleri derken yarım saat geçiyo ikinci bir fiyat sormaya çekiniyo insan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sscasta

    showroomda yaşamış olduğunuz ilgisizliğe bende istanbulda maruz kaldım. maalesef bazı müşteri temsilcilerinin arabanın satışı kesinleşince birden tavrı değişiyor yada öyle yerler varki akşama kadar showroomda beklesen hemşerim niye geldin, niye dolanıyosun, hangi modeli düşünüyosunuz demiyo, çoğu sattıkları milyarlık aletlerin ne özelliğini biliyo ne fiyatını, fiyat soruyosun listeler,tablolar, telefon görüşmeleri derken yarım saat geçiyo ikinci bir fiyat sormaya çekiniyo insan

    Alıntıları Göster
    Öncelikle yeni vectranı kazasız belasız ağız tadıyla kullanmanı dilerim.

    Bende geçen sene sonu bir Golf aldım. Sırf İstanbuldaki bayilerinde sizin Malatyada karşılaştığınız problemlerden dolayı ben tamamıyle farklı bir metod uyguladım. VW bayileri arasında memnuniyeti en fazla olan Kuşadası bayisi olan Lena Otomotivdir. Onlarla irtibata geçtim. Arabamı onlara sipariş verdim. Aracın teslimini Istanbuldan aldım.
    Size şunu söyliyeyim. Verdiğim kararın ne kadar doğru olduğunu şimdi çok daha iyi anlıyorum. Ben özel sipariş verdim. 87 gün aracın gelmesini bekledim. Bu süre zarfında aracımın durumuyla ilgili devamlı haberdar oldum. Kimseye hediye edilmeyen kauçuk paspas hediye edildi. Artı benim aracım Lena otomotivde satılan ilk GT Sport modeli. Bu sebepten ötürü yazın Kuşadasına gittiğimde aracın ilk bakımını kendileri hediye edeceklerini söylediler. Hatta şampanyalı bir kutlama yapıp ikinci bir teslim töreni düzenleyeceklerini bildirdiler.
    Böyle bayilerinde olması ilginç. Ama var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    Öncelikle yeni vectranı kazasız belasız ağız tadıyla kullanmanı dilerim.

    Bende geçen sene sonu bir Golf aldım. Sırf İstanbuldaki bayilerinde sizin Malatyada karşılaştığınız problemlerden dolayı ben tamamıyle farklı bir metod uyguladım. VW bayileri arasında memnuniyeti en fazla olan Kuşadası bayisi olan Lena Otomotivdir. Onlarla irtibata geçtim. Arabamı onlara sipariş verdim. Aracın teslimini Istanbuldan aldım.
    Size şunu söyliyeyim. Verdiğim kararın ne kadar doğru olduğunu şimdi çok daha iyi anlıyorum. Ben özel sipariş verdim. 87 gün aracın gelmesini bekledim. Bu süre zarfında aracımın durumuyla ilgili devamlı haberdar oldum. Kimseye hediye edilmeyen kauçuk paspas hediye edildi. Artı benim aracım Lena otomotivde satılan ilk GT Sport modeli. Bu sebepten ötürü yazın Kuşadasına gittiğimde aracın ilk bakımını kendileri hediye edeceklerini söylediler. Hatta şampanyalı bir kutlama yapıp ikinci bir teslim töreni düzenleyeceklerini bildirdiler.
    Böyle bayilerinde olması ilginç. Ama var.

    Alıntıları Göster
    her ikinizinde vetra ve golf araçlarınız hayırlı olsun.Allah güle güle iyi günlerde kullanmanızı nasip eder inşallah.iki aracında kalitesi tartışılmaz.bayilerdeki satış elemanları sorununu yukarda ozkan_1975 çok güzel dile getirmiş.başka ekleyecek bişey kalmamış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: necmi42

    her ikinizinde vetra ve golf araçlarınız hayırlı olsun.Allah güle güle iyi günlerde kullanmanızı nasip eder inşallah.iki aracında kalitesi tartışılmaz.bayilerdeki satış elemanları sorununu yukarda ozkan_1975 çok güzel dile getirmiş.başka ekleyecek bişey kalmamış.

    Alıntıları Göster
    satış temsilcisi ve ilgi alaka denince aklıma ulukar kia geliyor,
    bir çay içip ceratoya bakayım diye girdiğim plazada neredeyse satıyordu bana arabayı,adaşım,

    ne sorsam şak diye cevap verdi,
    nereye kaçsam kovaladı
    samimi ve sıcak yaklaşımıyla elinden geleni yaptığına beni inandırdı evimdeki hesap çarşıya uymadığı için alamadım ama ilk fırsatta ilk olarak ona gideceğim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emerald Dolphin

    satış temsilcisi ve ilgi alaka denince aklıma ulukar kia geliyor,
    bir çay içip ceratoya bakayım diye girdiğim plazada neredeyse satıyordu bana arabayı,adaşım,

    ne sorsam şak diye cevap verdi,
    nereye kaçsam kovaladı
    samimi ve sıcak yaklaşımıyla elinden geleni yaptığına beni inandırdı evimdeki hesap çarşıya uymadığı için alamadım ama ilk fırsatta ilk olarak ona gideceğim

    Alıntıları Göster
    alman dedinmi mercedes bmw audi porsche vw gelir...opel artık GMC ürünü bu arada hayırlı olsun yeni opel in üzüldüm WV almamana




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.