Taner Bey umarım en kısa zamanda dönüş yapar. Üşenmeden uzun ve detaylı açıklamalarıyla birçoğumuzu bilgilendiriyodu. Tabiki bu kadar emeğin karşılığında belli ölçüye kadar sabır gösterilebilir ama bazen ölçüyü aşan yorumlar yapılıyor maalesef.
Tabiki sadece Taner Bey değil birçok insan zaman zaman gereksiz polemilere muhatap oluyor.
Taner Bey örneğinden yola çıkarak bu forumun kalitesini ve seviyesini korumak için biz katılımcıların azami gayreti göstermesi gerekir. Bu kadar seviyeli ve geniş katılımlı kaç tane forum varki güzelim yurdumda.
Taner Bey durmak yok yola devam...
quote:
Orijinalden alıntı: - - Stalker - - Taner Abi Sevdiğim Birisi "diyalogum olmamasına ragmen" Geri Dönmesini Çok İsterim :)
+01
taner abimiz ne kadr sevildiğin bilen bir abimizdir. kaza yapmıştır yeni. onun moral bozukluğu vardır üzerinde. taner abi bizi yalnız bırakmaz
imza.
Taner Abi mutlaka oyuyordur veya okuyacaktır yazılanları. Ne kadar sevildiğinin ve sayıldığının farkındadır. Yazıları çoğumuz gibi benim de araçlarla ilgili ufkumu genişletti. Yazılarını tekrar okumak dileği ile..
quote:
Orijinalden alıntı: uzman0042
Sevgili Taner Bey , Gerek bilgilendirici gerekse öğüt verici , zevkle, bıkmadan, usanmadan yazmış olduğunuz yazılarınızı tekrar görmek dileğiyle sizleri tekrar foruma bekliyoruz...
Bu arada yukarıda bir arkadaşımızında bahsettiği gibi , açılan gereksiz konular ( poşet çay önerisi v.b) forum için sıkıntı olmaya başladı . Umarım gerekenler yapılır...
+1
Otomobil bölümünde "Taner Göde" kullanıcı adını görürsem o konuya mutlaka girer ve konuyu incelerim. Taner beyin yazılarını keyifle ve ilgiyle takip ederdim. Zannetmem ki forumu tamamen bıraksın. Geri dönecektir. Bu arada tıpkı yenilenen Konu Dışı kuralları (14. kural) gibi bu bölümünde kuralları ve açılan konuların denetlenmesi hususu elden geçirilecekmi acaba yöneticiler??
Diğer kaza konusunda gördüm geçen muhabbetleri, o kadar can sıkıcı bir şey yok, üç beş boş yorum işte. Taner Göde hepimizin sevdiği saydığı biri, yazılarını zevkle okuyoruz bunca zamandır. Umarım gerçekten bırakmaz forumu.
quote:
Orijinalden alıntı: radik
Bu foruma kalite katan,yazdıklarıyla ufkumuzu genişleten sevgili Taner bey son zamanlarda birkaç arkadaşa darılıp forumda yazmama kararı kalmış. Bu başlık altında onun aramızda olmasından ne kadar mutlu olduğumuzu ona tekrar hatırlatalım istedim, Umarım bu destekte beni yanlız bırakmazsınız arkadaşlar.
ortada darılma falan yok, yani "darılmaya" değecek kişiler yok, Taner Abi'nin o şahsiyetlerin yazdıkları mesajlara canı sıkıldı ondan yazmıyor... dargınlık hafif kalır, kendisi adına zaten bir fun club bile vardı
eminim en kısa zamanda dönecektir, gereksiz mesajlara da cevap vermeyecektir, ama Taner Abi'nin hatası herkesi "adam" yerine koyup cevap yazmasıdır, çünkü "insan"a insan haklarına son derece saygılı birisidir.
artı 1
quote:
Orijinalden alıntı: xsalihx
taner beyin yazılarını her zaman severek okudum bir kaç kendini bilmez yüzünden bırakmaz diye umuyorum
Taner abi geri dönmeli.
imzayı nereye atıyorum?
Kaza Yaptım başlığım silinmiş. Böyle uygun bulmuş yönetim. Karşı gelemem. Ama son mesajımı kurtardım. Aşağıda ekliyorum. Herkes hakkını helal etsin.
Saygılarımla,
Taner Göde
Sevgili arkadaşlarım,
Aslında bir PM daha yazıp birçok kişiye yollayacaktım, fakat okuduklarım ve son gelişmeler üzerine konuya yazmanın daha doğru olduğuna kanaat getirdim.
Bir defa burada benim ne avukatım var, ne fedaim, ne de tetikçim; burada benim arkadaşlarım, sevenlerim ve dostlarım var.
Sonra insanların bildiklerini doğruladıktan sonra yazmalarını ve yukarıda da birkaç defa özellikle tekrarladığım şekilde yetkisiz kişilerce doldurulan ifadeleri foruma taşımalarının ne kendileri için, ne de başkaları için doğru olmadığını söyledim. Verdiğim örneklerim hepsi de her gün yaşanan durumlardan ibaret. Hiçbirşeyi abartmadım, fakat bazı arkadaşlara öyle geldi, çünkü 15. gününe giren bu süreç içerisinde sigortanın bana ücretsiz tahsis ettiği aracı dahi foruma taşıyıp resimlerle inceledim, bu arada eşime bir otomobil aldım ve onun bilgisini de burada verdim, her gün VW Adana Yetkili Servisi AYKAN'a gidip aracı inceledim, yedek parçaları gördüm, Çarşamba günü gittiğimde kaput, tampon, çamurluk astarlanmış, boyamaya gidiyordu, Cuma günü gittiğimde bunlar takılmış, aracın ön camı ve gösterge tablosunun üst kısmı değişmiş, ince işçilik kalmıştı. Bunları hergün rapor etmek abartı ile eşdeğer tutulmuş demek bazı arkadaşlarca, çünkü ya böyle yazan olmadı daha önce, ya da uzun zaman bu şekilde haber ve bilgi akışı veren olmadı, insanlara garip geldi.
Parçalar ALMANYA'dan geldi dedim, ortaya zımpara kağıdını da Almanya'dan getirdin ifadesi atıldı. Aracı yetkili servise götürdüm, yapılması gereken herşeyi yaptım, Allah aşkına neyi BALLANDIRDIM...? Aracımın kaza yapmış olmasına zaten canım çok sıkkınken, fazlası ile üzülmüşken, 47.000 TL'ye alıcısı hazır aracımın bundan sonraki akibetini ben dahi kestiremezken böyle durumlarda insanların başına neler gelebileceğini ve bunlara hazırlıklı olunması için olan bitenler hakkında weblog olacak kadar her gün bilgi geçtim.
Kazaya sebep olan ve kaçan FORD TRANSIT'in şoförünün göz yanılması, hızlanmayı doğru hesaplayamaması ve sabrına yenik düşüp aniden gazı köklemesinin sebep ve sonuçlarını dahi burada bilimsel olarak ortaya döktüm, arkadaşlarım da yardımcı oldular.
Aracımla kaza yapmam (21 Mayıs) ile aracımın onarımına başlamaları (31 Mayıs) arasında 10 gün var ve bu süre içerisinde araç serviste öylesine yattı, sipariş edilen yedek parçaların sigorta eksperlerinin onayını ve yedek parça deposundan sevkini bekledi. Ben araştırırım, incelerim, merak ederim, öğrendiklerimi buraya aktarırırm ki bunları paylaşmak istiyorum. Ya bu artık fazla gelmeye başladı, ya da benim kalın Adanalı kafatasımdan bir türlü içeriye girmeyen birşeyler var.
Benim ve ailemin bu kazadan sonra sağlığımızda olumsuz bir etki olmamış olması dünyada hiçbir maddi kıstas ile ölçülemez. Eşim ve kızımda çok şükür hiçbirşey yok, benim sağ kolumdaki yumuşak doku zedelenmesi geçti, oğlum Berkay'ın kolundaki emniyet kemeri izi de birkaç gün önce tamamen iyileşti. Karşı tarafın kendisinden ve ailesinden de olumsuz bir haber almadım.
Az önce de zaten kaza yerinden geçtim. Halen ve halen orada, o kavşakta böyle bir kazanın nasıl meydana gelmiş olabileceğine bir defa daha hayret ettim, ama bu kadar farklı kaza haberinden sonra benim karıştığım kazanın da istatistkilerde bir yer almasından başka farklı bir özelliğinin olmadığını anladım.
Kazayı forumdan, sigortadan, yetkili servisten, herkesten gizleyebilirdim de. Aracı yetkili servise çekmez, tamirhaneye götürebilirdim, piyasadan bulma parçalarla aracı yaptırabilirdim. Bunu yapanlara şahsen şahit oldum. Onlar sadece karşısındakini değil, kendilerini de kandırıyorlar. Kötü olan onlar. Doğruyu yapanlar neden bir türlü genel kabul görmüyor? Kazaya karışan araç hemen aforoz ediliyor, damgalanıyor. Duruma bakılırsa Türkiye'de sıfır otomobil acentalarda değil de ikinci el araç pazarında satılıyor. Değişeni yok, boyası yok, kazası yok. Önceki sayfalarda da belirttim. Türkiye'de otomobil ile ilgili HERŞEY çarpık bir gelişme göstererek bugünkü halini aldı. Aracımın A-B-C sütunlarında, şasesinde ve tavanında DARBE YOK, aracı TAŞIYAN yapıda hasar yok, sadece kapatan ve kaplayan parçalar olan TAŞINAN kısım ve panellerde, ki bunların hepsi vida, civata ve susta esaslı birbirine geçmeli parçalardır, hasar var. Bunlar SÖKÜLDÜ, yenisi TAKILDI.
Ama arkadaşım piyasada öğrenmiş, KAZALI ARABA ÖLÜ ARABA. Tabi, çünkü kazalı arabayı kim yetkili serviste yaptırır, götürürsün mahallede tamamlanmamış ve müteahhidi kaçmış bir apartmanın altında Recai Ustaya ait bir tamirhaneye, orada pazalıkla en ucuz fiyata yaptırırsın. Araba KAZASIZ olmalı, DEĞİŞENSİZ, BOYASIZ olmalı. Tabi öyle olmalı. Tabi öyle olmalı. Tabi öyle olmalı.
Cep telefonunun bataryasını ve SIM kartını söküp taktığında da o zaman onun orjinalliği bozulur. Söküp taktın ya, gitti orjinalliği.
Otomobiller KAĞITTAN değil SAC, ÇELİK ve DEMİR'den mamûldür arkadaşım. Ben 35 yıldır KAĞIT ile uğraşıyorum. paramı üzerinde bilgi bulunan KAĞIT satarak kazanıyorum. Lütfen ama lütfen bana KAĞIT hakkında ders vermeyin. KAĞIT bükülmez, katlanır, yırtarsın, eski haline gelmez. KAĞIT paketinde sıfır, temiz ve yenidir. Üzerine bilgi yazarsın, plastik dosyaya koyarsın, nem ve ışıktan uzak tutarsın, yıllarca yeni kalır. Benim GÜMÜŞ GÖLGE aracım da öyleydi, tertemiz ve daima benim korumam altındaydı, daima...! Kaza yapan bir otomobil ile yırtılan kağıt arasında örnek vermek ve bunları bağdaştırmak ilginç geldi. Hasar ŞASİDE değil, KOZMETİK parçalarda. Sökülüp takılabilen parçalarda. Modifiye ve tuning yapan meraklıların da söküp taktıkları parçalarda. Demek onların araçları da orjinal değil, kazalı da değil ama orjinal da değil. Ama benim aracım kazalı, fakat parçalar söküldü, orjinal ve kazasız olan yeni, sıfır parçalarla değiştirildi, fakat yine de benim aracım kazalı, her ne kadar hasarlı parçalar orjinalleri ile değiştirildiyse de.
Bir mücadele veriyorum ama yeniliyorum, ülkemizin çok amatör kalan otomobil piyasasında gezen göbekli, bıyıklı ve fazla bir eğitim almamış ama sırf bu piyasada olduğundan söz sahibi ve hatta bir bilen ve hatta ve hatta yetkili bir ağız haline gelmiş amatörlerin KAZALI ARAÇ ADAM OLMAZ savını yeni nesillere hemen ve yalın bir şekilde aktarabilmelerine şaşırıyorum.
Arkadaşlarım, PASSAT'ım onarıldı. Eskisinden daha yeni oldu. Showroom halinden bir farkı yok. Ön camına taş sıçramış ve çatlamıştı, yeni ön cam takılmış, panjurun alt tarafına bisiklet pedalı çarpmıştı, komple yenilenmiş, gösterge panelinin üstü 2011 model PASSAT'larda bulunan tipi ile değiştirilmiş, havalandırma çıkışlarının kenarı KROM ve ayar tuşları LED aydınlatmalı olanı takılmış.
Fakat herşeye rağmen bunu bir türlü kabul edemeyenlere inat, aracım KAZALI ama YENİLENDİ, ve ben aracımı daha bir severek kullanacağım, beni ve ailemi kazada koruyan bir otomobili paçavra gibi gözden çıkaracağımı sanmayın. Sahibinden.com'dan aldığınız PANASONIC telefon veya KODAK fotoğraf makinelerine bakın, sıfır diye satılıyor ama onlar REFURBISHED makinelerdir, bu sözcüğün Türkçe çevirisini herkes farklı yaptığından ve tam bir karşılığı olmadığından satanlar SIFIR diye satıyor. Herkesin ifade şekli farklı, ama satış devam ediyor. Almancasını da sizinle paylaştım (INSTANDSETZUNG).
Yarın teslim alabilmeyi umuyorum. Plakaları yenileyeceğim (yeniden bastıracağım) ama bunu ancak Salı veya Çarşamba günü yapabilirim, ayrıca aracımı 3M veya SONAX gibi bir yerde yıkatmak istiyorum. Bunlar tamamlanana ve buradaki arkadaşlarım yazdıklarımı ve ne anlatmaya çalıştığımı idrak edene kadar sizden izin istiyorum.
Anaokuluna giden kızımın bugün Yıl Sonu Gösterisi vardı. Balerin kıyafetiyle kızım bir melek gibiydi. Şimdi uyuyor, çok yoruldu...
Bir not: Ben kazayı aracımla trafikte yaptım, mesajımla forumda değil, buna inanıyorum. Son bir not: TRİP YAPMAYI çalışma hayatına başladıktan sonra bıraktım, 25 yıl önce...
Beni anlayan ve anla(ya)mayan herkes forumda olduğu için benim arkadaşımdır. 1. mesajımdan 16500. mesajıma kadar her zaman perde arkasında gizli bir mesajım olmuştur, o da körü körüne hiçbirşeye inanmayın, teyit etmeden hiçbirşeyi olduğu gibi kabul etmeyin. NEVER TAKE SOMETHING FOR GRANTED.
Yakın zamanda görüşmek üzere,
Selam ve sevgiler,
Taner Göde
Taner abi sayesinde bir çok bilgi öğrendim . Adanalı olması ile ve Adanayı mükemmel temsil etmesi ile gurur duyduk. Taner abi gelene kadar bende yamam foruma olur biter . Zaten başlıca foruma girme sebebim taner abinin yazılarını okumaktı . Oda yoksa 3 hafta sonra adanaya döneceğim bulurum dükkanında görürüm.
ben de severim abimi
Son mesajı kurtarma telaşımda sormayı unuttum.
"Kaza Yaptım" konum kapandı kapanmasına fakat orada resimler ve çok sayıda değerli mesajlar vardı. Konu bırakın kilitlenmeyi, tamamen silindi, ortadan kaldırıldı, sanki hiç varolmamış gibi.
Yönetimden konunun gözden geçirilerek yeninden ve acilen açılmasını rica ediyorum.
Saygılarımla,
Taner Göde
Yazısını okuyunca rahatladım, kendisi zaten hayat boyu karşılaştığı olayları sürekli bize aktardığından 3-5 densiz, asileşme çabasında, ergenliğini tamamlayamamış kişiler tarafından kolay kolay yıpratılamaz, bunun trip amaçlı olmadığı zaten ifadesinden son derece belli olmakta, biz forum halkına, onu sevenler olarak verdiği karara saygı duymak düşer.
Okusa da okumasa da kendisine bir kez daha buradan geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum.
Sayın Donanım Haber Yönetim Kadrosu,
Talebime olumlu karşılık verdiğiniz için teşekkür ederim.
Sevgili arkadaşlar, silinen "Kaza Yaptım" konusu yeniden açıldı. Yukarıdaki mesajımı ait olduğu yere ekliyorum.
Saygılarımla,
Taner Göde
Konuyu geri aldım, ilgili açıklamaları Taner Bey kendi konusundan yapacaktır bundan sonra, iyi forumlar.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme