Şimdi Ara

Tarifeye ve Kritere gel vatandaş (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Benim esas aklımın almadığı ve daha önce Türkcell Avantajlar - 7/24 taktik paylaşımı ana konusunda da yazdığım üzere, tesadüfen o bahsi geçen kol gibi kriteri sağlasanız bile, siz onun bir altını otomatikman sağlamanıza rağmen size bir alt paketi vermiyor. Örneğin Gülümseten Avantaj 9 GB paketinin de birebir aynı tip kriteri var. Onu sağladın, ama ondan daha az istatistiki kriter gerektiren Gülümsten Avantaj 7 GB paketini adamlar VERMİYOR. Bunun mantıklı bir yanı yok. Tek amaç daha fazla ücret koparmak. Net.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam o şartları sen sağla da kampanydan yararlan diye yapılan kampanyalardan değil bu. Operatörler yaptıkları kampanyaları web sayfalarınsa yayınlamak zorunda ve genel olarak böyle kampanyalar churn(ikna) kampanyalarıdır. Turkcell bu kriterlemeyi sistemden yapar, bu müşterileri arar, mesaj atar ya da do üzerinde kendileri görürler. Ya da bayiye gittiklerinde oradaki elemanlar tarife değişikliğinde görür.

    Bu kriterlemelerde yapılırken genelde diğer operatöre hangi tarz müşterilerin gittiğine bakılır. Belli şartlar çıkar ortaya. Şöyle diyebiliriz yukarıdaki kriterleri yerine getirwn müşterilerin sonraki durağı diğer operatördür. Bu sebeple gitmesin. Müşteri memnuniyeti ve ikna adına yapılır diyebilirim.

    😎
  • YaptikBirHataKomiserBey Y kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam bilgilendirme için. Tarifeye ve Kritere gel vatandaş 

  • Diğer benzer faturalı tarifler de bile var. İş amaçlı kullandığım hattım da bu tür teklifler çok çıkıyor en az 4 tanesine geçtiğini biliyorum. Çok aranan biriyseniz kesinlikle çıkıyor. Rahat paket olduğu için tahadüt bitiminde faydalanılıyor olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taahhütüm bitiyor, son ay, Turkcell DO uygulamasında da, Bayide de, Çağrı merkezinde de bana 3 tarife önerisi çıkıyordu. Bu 3 tarifeden ilkine tıkladığımda hattınız uygun değildir diye uyarı veriyor, bayide yapamadı, çağrı merkezide. Diğer 2 sinden birini seç dediler. Koskoca Turkcell onlarca paket tarifeden bana sadece 2 tane seçenek sunabiliyordu.
    Bayideki kız abi şu karşıda Bim var, oraya git size geçmek istiyorum de, 1 ay sonra gel ben sana istediğin paketi vereyim dedi. Kimlik fotokopimi bile Turkcelldeki kız çekip elime verdi. Bime gittim fotokopiyle işlem bitmiş. Hemem form doldurup sim kart verdiler. 10 dakika sonrada bimcell den mesaj geldi 4 gün içinde geçişiniz olacak diye.
    Bim mağazasındaki eleman karşımızda Turkcell olması bizim işimize geliyor, bu şekilde hergün birsürü hat taşıma yapıyoruz diyor.
    Sanırım 1 aylık Bimcell ci çok adam var.
    Bimdeki çalışanda bu sayede mağaza cirosunu artırıp pirim kazandığına seviniyor.
    Turkcell bu politikadan acilen vazgeçmeli. Belki 1 aylığına diyip gidipte çeşitli sebeplerle dönmeyen de çok vardır.
    Tarifeye ve Kritere gel vatandaş




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.