Şimdi Ara

Tarla statusunde arazimizin yanindan yalova-izmit otoyolu(otoban) gececek

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
6.674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • EDIT: Size koordinatları vereyim " 40.691860, 29.855077 " google mapse yazarsanız çıkar tam orası. Şuradan da otoyolu ve bizim arsayı işaretledim sizin için. http://i.hizliresim.com/9pMGQZ.png

    Başlamadan önemli not: arsa tarla statusundeydi sanirim fakat planlarda imar cikmisti. Yani o sebeple donumu 200 bin civari ediyordu yine de. Lutfen deger hesaplamasinda bunu da hesaba katin.Cunku baxi arkadaslar tarla lafini duyunca hemen aa tarlayken imar cikicak kesin degerlenir demisler. Imar zaten cikacakti ve donumu zaten o sebeple pahaliydi. Golcuk ilcesine 5km, izmite 15 km de olan , genellikle hep evlerin ve sitelerin oldugu bir belde burasi.   

    Merhabalar. Dedemin 7.5 donum arazisi vardi kocaelinin bir koy-beldesinde. Zaten %35 ini falan verip parsellemek kanun yani 4.5-5 donumluk yer kaliyordu fakat degeri de 200 bin civari olacakti. Simdiise arkadaslar resmen elimizdeki tek mal varligini kaybediyoruz. Bahcenin yanindan evin yanindan bilsigimiz otoban gececekmis yalova izmit otobani.

    Ne ulasima bir yarari var ne bisey zaten transit yol. Ayrica dogal yasami koy hayatini bizucak ya resmen evin 20 metre ilerisinde otoyol olacak saka gibi.

    Simdi merak ettigim 2 soru var biraz derin konular :

    1) otoban arsanin degerini ne kadar dusurur? Sonucta kimse o yolun tam yaninda oturmak istemez. Normalde donumu parselli olsa 200 bin civari idi.

    2)simdi tarla statusunden parsele zorunlu gececekti arsa yerlesim yeri oldugundan. Yani %35 i alinacakti dogal olarak devlet tarafindan. Fakat simdi otoban gecerse bunun o %35 lik kismini yime bedavadan alabilirler mi? Cunku artik yerlesim yerinden ziyade farkli bir statuye gecmesi gerekmiyor mu? Yani naparlar acaba yolun kenarlarini arsanin tamamini alip para falan verirler mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sözlük Sevdalısı -- 9 Aralık 2014; 2:11:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Siz orayı sanayi arsasına çevirmeye ve ya imara açtırmaya bakın.

    Oraya bir tane Akaryakıt İstasyonu diker köşe olursunuz.

    Bence tanıdık varsa üst makamlarda halledin.

    Arsayı da ucuza kaptırmayın derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Siz orayı sanayi arsasına çevirmeye ve ya imara açtırmaya bakın.

    Oraya bir tane Akaryakıt İstasyonu diker köşe olursunuz.

    Bence tanıdık varsa üst makamlarda halledin.

    Arsayı da ucuza kaptırmayın derim.

    Hocam normalde evimiz var burada ve burasi bir belde yani etrafimizda da evler var. Tarla statusunde. Tarla statusunde olunca imarsiz mi oluyor ?

    Birde akaryakit istasyonu falan olmaz ki hocam zaten otoban bu belki girisleri bizim 5km uzagimizda olacak bilemeyiz ki. Otobanin tam yaninda olmasinin bize ne faydasi var ki ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sözlük Sevdalısı kullanıcısına yanıt
    Dinlenme tesisi ve Akaryakıt istasyonu kurulabilir hemen sıfıra sıfır olacaksa.

    Uzak olacaksa da Sanayi tapusu verilirse konu stratejik olacağı için yatırımcıların ve fabrika kuracakların ilgisini çekebilir.

    Ama otoban uzağından geçecekse o iş yaş benden daha bilgili kişilerle konuşmanız lazım ben sadece otobana sıfır arsanız var gibi

    farz ettim :)
  • oylarınızı nereye verdiyseniz oraya danışın


    ciddi derecede daha iyi yardım , bilgi alırsınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Dinlenme tesisi ve Akaryakıt istasyonu kurulabilir hemen sıfıra sıfır olacaksa.

    Uzak olacaksa da Sanayi tapusu verilirse konu stratejik olacağı için yatırımcıların ve fabrika kuracakların ilgisini çekebilir.

    Ama otoban uzağından geçecekse o iş yaş benden daha bilgili kişilerle konuşmanız lazım ben sadece otobana sıfır arsanız var gibi

    farz ettim :)


    Hocam otobana sifir olacak fakat tesis kurmak icin yol olmasi gerekiyor. Yani otobanda baglanti noktalari varta 5-10km de bir. Onun yaninda olmadigini dusunun dinlenme tesisi akaryakit vs nasil kurulabilir ki tam otobanin dibimizde olmasinin bir yarari kaliyor mu? Yoksa gozukur diye yine avantajli mi olur?

    kusura bakmayin cok bilgisizim bu konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sözlük Sevdalısı kullanıcısına yanıt
    tarla olunca imarsiz oluyor evet

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    satıldı
    geçen yıl önce açıldı
    Istanbul havalimani yolu EDS
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Değerlenir orası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    Değerlenir orası.

    Hocam yanindan otoban gecen yeri kim ne yapsin ? Oturulmaz sey yapilmaz. Belki otobana baglanti yollari yakina duserse bir nebze

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sözlük Sevdalısı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    Değerlenir orası.

    Hocam yanindan otoban gecen yeri kim ne yapsin ? Oturulmaz sey yapilmaz. Belki otobana baglanti yollari yakina duserse bir nebze

    Oturulmasın.Öyle dar düşünme.Otoban gelen yer değerlenir.Benzinci açılır bir sürü şey açılır.Yıllar önce çeşme otobanı dibine ıssız, bağlantı yolu bile olmayan bir yere villalar yapıldı.Yıllarca düşündüm hangi salak burada oturur diye zamanla oralar doldu ve değerlendi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sözlük Sevdalısı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    Değerlenir orası.

    Hocam yanindan otoban gecen yeri kim ne yapsin ? Oturulmaz sey yapilmaz. Belki otobana baglanti yollari yakina duserse bir nebze

    Oturulmasın.Öyle dar düşünme.Otoban gelen yer değerlenir.Benzinci açılır bir sürü şey açılır.Yıllar önce çeşme otobanı dibine ıssız, bağlantı yolu bile olmayan bir yere villalar yapıldı.Yıllarca düşündüm hangi salak burada oturur diye zamanla oralar doldu ve değerlendi.

    Insallah hocam insallah yokaa durumumuz cok kotu

    normalde donumu 200 bin falan ediyordu cunku. Keske benzer birsey basina gelen birisi de soylese. Baglanti yoluna bir 1km falan uzakta olacak sanirim. Baglanti yolu cok uzakta degil.ama 1km nasil bir rakam bilmem uzak mi sayilir kisa mi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sözlük Sevdalısı -- 25 Kasım 2014; 20:27:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sözlük Sevdalısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sözlük Sevdalısı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    Değerlenir orası.

    Hocam yanindan otoban gecen yeri kim ne yapsin ? Oturulmaz sey yapilmaz. Belki otobana baglanti yollari yakina duserse bir nebze

    Oturulmasın.Öyle dar düşünme.Otoban gelen yer değerlenir.Benzinci açılır bir sürü şey açılır.Yıllar önce çeşme otobanı dibine ıssız, bağlantı yolu bile olmayan bir yere villalar yapıldı.Yıllarca düşündüm hangi salak burada oturur diye zamanla oralar doldu ve değerlendi.

    Insallah hocam insallah yokaa durumumuz cok kotu

    normalde donumu 200 bin falan ediyordu cunku. Keske benzer birsey basina gelen birisi de soylese. Baglanti yoluna bir 1km falan uzakta olacak sanirim. Baglanti yolu cok uzakta degil.ama 1km nasil bir rakam bilmem uzak mi sayilir kisa mi.

    hocam ilk iş bp sidir, shell idir; bu şirketlerle görüşün. burada üçüncü sınıf ne idüğü belirsiz herifler siyasi bir ifade olmamasina rağmen 'kime oy verdiyseniz ona danışın' şeklinde anirabiliyorlar. bu yüzden öncelikle petrol istasyonu şirketiyle görüşün. güzel bir fırsat olabilir. bağlantı yolu olması şart değil - 4 - 4.5 dönümlük mekanin yola paralel kısmı ne kadar bilmiyorum ama lüzumlu düzenlemeler yapılır. ayrıca tarla vs olmasının ehemmiyeti yok; şu yönden yok; ilgili şirketle anlaşırsaniz hukuk departmanlari bu durumla, durumun niteliğiyle ilgilenirler..

    bundan netice alınmazsa; bir avukatla görüşün. eğer tarlanin degerinin düştüğünü ispatlayabilirseniz kaybınız çerçevesinde tazminat almaniz mümkün olacaktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trustem.111


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sözlük Sevdalısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sözlük Sevdalısı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    Değerlenir orası.

    Hocam yanindan otoban gecen yeri kim ne yapsin ? Oturulmaz sey yapilmaz. Belki otobana baglanti yollari yakina duserse bir nebze

    Oturulmasın.Öyle dar düşünme.Otoban gelen yer değerlenir.Benzinci açılır bir sürü şey açılır.Yıllar önce çeşme otobanı dibine ıssız, bağlantı yolu bile olmayan bir yere villalar yapıldı.Yıllarca düşündüm hangi salak burada oturur diye zamanla oralar doldu ve değerlendi.

    Insallah hocam insallah yokaa durumumuz cok kotu

    normalde donumu 200 bin falan ediyordu cunku. Keske benzer birsey basina gelen birisi de soylese. Baglanti yoluna bir 1km falan uzakta olacak sanirim. Baglanti yolu cok uzakta degil.ama 1km nasil bir rakam bilmem uzak mi sayilir kisa mi.

    hocam ilk iş bp sidir, shell idir; bu şirketlerle görüşün. burada üçüncü sınıf ne idüğü belirsiz herifler siyasi bir ifade olmamasina rağmen 'kime oy verdiyseniz ona danışın' şeklinde anirabiliyorlar. bu yüzden öncelikle petrol istasyonu şirketiyle görüşün. güzel bir fırsat olabilir. bağlantı yolu olması şart değil - 4 - 4.5 dönümlük mekanin yola paralel kısmı ne kadar bilmiyorum ama lüzumlu düzenlemeler yapılır. ayrıca tarla vs olmasının ehemmiyeti yok; şu yönden yok; ilgili şirketle anlaşırsaniz hukuk departmanlari bu durumla, durumun niteliğiyle ilgilenirler..

    bundan netice alınmazsa; bir avukatla görüşün. eğer tarlanin degerinin düştüğünü ispatlayabilirseniz kaybınız çerçevesinde tazminat almaniz mümkün olacaktır.


    Hocam 4.5 donumluk yerin yaklasik bir 40 metresi falan yola cepheli paralel olacak. Siz bilgili gorunuyorsunuz ilgilendiginiz icin cok tesekkur ederim. Sormak istedigim biekac sey var:

    1) baglanti yolu yaklasik 1km uzakta olursa bu iyi midir? 1-2 dakikada ulasilabilir cunku otoyola. Birde mesela sonucta ototolun her tarafi arazi nicin petrol istasyonu tam oraya kurulsun ? Petrolden baska degerlendirme yolu var midir acaba ticari sanayi tarzinda herhangi bir seyle ?yani normalde evlerin oldugu bir belde burasi yeni siteler vs de var altlarda d130 yoluna paralel. Sizce degeri artar demek hayalcilik mi olur yukarida dedikleri gibi? Biz cunku cok dusmesinden endiseliyiz birde orada buyuk bir evimiz de var.

    2) normalde mesela imar planindaydi orasi. Tarlanin %40 ini dop ile alip 4.5 donum imarli olacakti. Simdi 7.5 donumluk tarla statusunden otoyol gectiginde yine o %40 lik kismi alip da sonra konut imari verilip bizim magdur edilme sansimiz var mi sizce? Yoksa artik yol kenari yerlesim yeri olmayacagi icin direkt bedeli odenerek mi istimlak edilir sizce yada ticari sanayi imar vs mi verilir?

    3)turkiye gibi bir ulkede dediginiz gercekten mumkun mudur hocam? Cunku her yerin duzenlemeye gore degeri dusebilir onu devlet karsilamiyor bildigim kadariyla? Degeri artinca ustune para almadigi gibi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam yola paralel olarak sizin arsanın yanlarinda ne var? boş mu, yoksa dediğiniz bina - arazi vs mi var? devletin bu yüzde kırkı almasindaki amaç imar faaliyetinde bulunmak. imar planina bakmak lazım oralar, sizin arsanın tarlanin olduğu yerler nasıl bir biçim arzediyor; hangi parsele ne yapılması öngörülmüş.. ve özellikle şu önemli: yanlış anlamadıysam diziliş şöyle: yol - sizin tarla - site vs biçimindeki yerleşim yeri. böyleyse yapılacak yolla yerleşim yerinin bağlantı noktası nerden geçecek, bu önemli mesela.. yol kenarini istimlak edeceklerini sanmam kamu tesisi vs yapmayacakları sürece. otobanların statüsünü bilmiyorum ama eğer yerleşim yeri olarak değerlendirmenize müsaade edilmeyecekse konudaki alternatiflere yönelmek en mantikli şey olur. özellikle de bağlantı yolunun tarlaya yakın olması çok iyi. 1 km çok fazla bir mesafe sayılmaz.

    aslında, parkshop dinlenme tesisleri var boluda istanbul ankara yolu üzerinde. böyle birşey de düşünülebilir koca avm yapmış adamlar.

    istimlak sözkonusu olursa sizin dava için eliniz güçlenir. zaten düşük bedel önerirler büyük ihtimal, anlaşamazsanız dava açarsiniz.

    yerleşim yeri de varsa petrol istasyonu daha akla yatkin geliyor ama.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trustem.111

    hocam yola paralel olarak sizin arsanın yanlarinda ne var? boş mu, yoksa dediğiniz bina - arazi vs mi var? devletin bu yüzde kırkı almasindaki amaç imar faaliyetinde bulunmak. imar planina bakmak lazım oralar, sizin arsanın tarlanin olduğu yerler nasıl bir biçim arzediyor; hangi parsele ne yapılması öngörülmüş.. ve özellikle şu önemli: yanlış anlamadıysam diziliş şöyle: yol - sizin tarla - site vs biçimindeki yerleşim yeri. böyleyse yapılacak yolla yerleşim yerinin bağlantı noktası nerden geçecek, bu önemli mesela.. yol kenarini istimlak edeceklerini sanmam kamu tesisi vs yapmayacakları sürece. otobanların statüsünü bilmiyorum ama eğer yerleşim yeri olarak değerlendirmenize müsaade edilmeyecekse konudaki alternatiflere yönelmek en mantikli şey olur. özellikle de bağlantı yolunun tarlaya yakın olması çok iyi. 1 km çok fazla bir mesafe sayılmaz.

    aslında, parkshop dinlenme tesisleri var boluda istanbul ankara yolu üzerinde. böyle birşey de düşünülebilir koca avm yapmış adamlar.

    istimlak sözkonusu olursa sizin dava için eliniz güçlenir. zaten düşük bedel önerirler büyük ihtimal, anlaşamazsanız dava açarsiniz.

    yerleşim yeri de varsa petrol istasyonu daha akla yatkin geliyor ama.

    yerde sadece konut var. Müstakiller yoğunlukta hocam. Ticari birşey yok şuanlık yerleşim yeri.




  • Uplayalim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ampulü sondurme zamanı geldi artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.