Şimdi Ara

Tchibo.com.tr'de BÜYÜK KIŞ İNDİRİMİ!!! bazı fiyatlarda yangın var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
8.635
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • www.tchibo.com.tr

     Tchibo.com.tr'de BÜYÜK KIŞ İNDİRİMİ!!! bazı fiyatlarda yangın var



    bazı fiyatlar yanıyor. 139TL iken içim giderek almadığım parkayı bugün 89TL olarak aldım


     Tchibo.com.tr'de BÜYÜK KIŞ İNDİRİMİ!!! bazı fiyatlarda yangın var


    quote:

    Orijinalden alıntı: ring

    merhaba,

    Alışveriş edecek arkadaşların Dijiturk üyeliği varsa aşağıdaki linkteki açıklamalara göre kod istesinler. Bu kod sayesinde (sanırım) 8TL tutarında hazır kahve ücretsiz gönderiliyor.

     Tchibo.com.tr'de BÜYÜK KIŞ İNDİRİMİ!!! bazı fiyatlarda yangın var




    http://www.digiturk.com.tr/digiturk-uyelerine-ozel/yasameglenceanasayfa/

    Sağlıcakla kalın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbs02 -- 3 Ocak 2012; 13:39:58 >







  • http://www.tchibo.com.tr/plantum/urun/Kus_Tuyu_Parka_46/267805.html
    Bundan alayım dedim ama, beden tablosuna bakmama rağmen anlamadım hangi bedeni almam gerektiği, normalde large ve x-large giyiyorum.

    Şimdi fark ettim bayan parkası galiba bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djinn_inc -- 2 Ocak 2012; 8:55:26 >
  • Dişe dokunur bir şey yok. Olmasa spor ceket alabilirdim ama incelemek lazım.
  • Dandik bir kampanya. Güzel ürünlerde indirim yok. Deri montları falan indirime koysaydılar süper olurdu.
  • Tchibo müşteri hizmetleri kadar kötü bir firma görmedim.
    Geçen yakala.co'dan aldığım kuponum onlar yüzünden boşa gitti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElectroTech

    Tchibo müşteri hizmetleri kadar kötü bir firma görmedim.
    Geçen yakala.co'dan aldığım kuponum onlar yüzünden boşa gitti.

    Katılmıyorum. Ben tam tersine olumlu bir yaklaşım gördüm. Yakala.co çekiyle aldığım ürünü sorunsuz olduğu halde iade etmiştim. Çekin de süresi geçmişti. Ama bana çekin bedelini geçmeyecek bir ürün seçebileceğimi söylediler ve seçtiğim ürünü her hangi bir ek ücret ödetmeden gönderdiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasin Eskici

    quote:

    Orijinalden alıntı: ElectroTech

    Tchibo müşteri hizmetleri kadar kötü bir firma görmedim.
    Geçen yakala.co'dan aldığım kuponum onlar yüzünden boşa gitti.

    Katılmıyorum. Ben tam tersine olumlu bir yaklaşım gördüm. Yakala.co çekiyle aldığım ürünü sorunsuz olduğu halde iade etmiştim. Çekin de süresi geçmişti. Ama bana çekin bedelini geçmeyecek bir ürün seçebileceğimi söylediler ve seçtiğim ürünü her hangi bir ek ücret ödetmeden gönderdiler.

    Bende yakala.co kuponu ile aldığım ürünleri beden ve renkten dolayı iade etmek zorunda kaldım ( değiştirme yapsalardı öyle yapacaktım).
    Fiyatlar bana indirimli olarak yattı. 10TL verip aldığım kupon haybeye gitmiş oldu. Bu durumu müşteri hizmetlerine bildirdiğimde kuponun bir kere kullanılacağını ve bana herhangi bir şekilde yardımcı olmayacaklarını söylediler. Bunun üzerine hesabımın kapatılmasını ve mail dahi almak istemediğimi belirttim, buna bile lakayıt cevaplar verdiler.

    Böyle sorumsuz, böyle rezil bir firma daha görmedim. 10tl zaten direk boşa gitti birde üstüne sinir harbi yaşadım.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • site göçmüş sanırsam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElectroTech

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasin Eskici

    quote:

    Orijinalden alıntı: ElectroTech

    Tchibo müşteri hizmetleri kadar kötü bir firma görmedim.
    Geçen yakala.co'dan aldığım kuponum onlar yüzünden boşa gitti.

    Katılmıyorum. Ben tam tersine olumlu bir yaklaşım gördüm. Yakala.co çekiyle aldığım ürünü sorunsuz olduğu halde iade etmiştim. Çekin de süresi geçmişti. Ama bana çekin bedelini geçmeyecek bir ürün seçebileceğimi söylediler ve seçtiğim ürünü her hangi bir ek ücret ödetmeden gönderdiler.

    Bende yakala.co kuponu ile aldığım ürünleri beden ve renkten dolayı iade etmek zorunda kaldım ( değiştirme yapsalardı öyle yapacaktım).
    Fiyatlar bana indirimli olarak yattı. 10TL verip aldığım kupon haybeye gitmiş oldu. Bu durumu müşteri hizmetlerine bildirdiğimde kuponun bir kere kullanılacağını ve bana herhangi bir şekilde yardımcı olmayacaklarını söylediler. Bunun üzerine hesabımın kapatılmasını ve mail dahi almak istemediğimi belirttim, buna bile lakayıt cevaplar verdiler.

    Böyle sorumsuz, böyle rezil bir firma daha görmedim. 10tl zaten direk boşa gitti birde üstüne sinir harbi yaşadım.

    Arkadaşım ben başka bir arkadaşa yazdığım mesajı burada da paylaşarak yaşadığım durumu anlatayım istersen.

    Yukarıda bahsettiğim gibi bir ürün iadesi yapmıştım çekin süresi geçmişti. Telefondaki bayan arkadaşa iade durumumu, ürünü çekle aldığımı bildirdim. Çekin yeniden tanımlanmasını nazikçe rica ettim. O çekin süresinin geçtiğini söyledi. Ben eski bir müşterileri olduğumu, daha önceden de bir çok siparişimin olduğunu, bu mağduriyet konusunda yardımcı olmasını (yapması gerektiğini belirten bir dille değil, yardım talep eden bir dille) rica ettim. O da beni 1 dkk kadar beklemeye alıp üst yöneticisiyle görüştü. Sonra bana çek bedelini geçmeyecek bir ürünü seçebileceğimi söyledi. Hatta ben o an ürünü seçememiştim, meşguldüm. Bayan arkadaş beni 1 gün sonra arayacağını, bir ürün belirlememi söyledi ve 1 gün sonra beni cep telefonumdan aradı. Ben de seçtiğim ürünü bildirdim. Kargo maliyeti dahi ödetmeden ürünü gönderdiler. Bana özel bir jest yaptılar diye düşünüyorum. Süresi geçmiş çeki kullandırmasalar diyeceğim bir şey olmazdı açıkçası. Ancak insani bir iletişimle sorunu hallettik.




  • tchibo %80 indirim yapmadıkça hiç bir şey alınmaz fiyatlar acayip şişik... öyle bir kaliteside yok yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasin Eskici

    Arkadaşım ben başka bir arkadaşa yazdığım mesajı burada da paylaşarak yaşadığım durumu anlatayım istersen.

    Yukarıda bahsettiğim gibi bir ürün iadesi yapmıştım çekin süresi geçmişti. Telefondaki bayan arkadaşa iade durumumu, ürünü çekle aldığımı bildirdim. Çekin yeniden tanımlanmasını nazikçe rica ettim. O çekin süresinin geçtiğini söyledi. Ben eski bir müşterileri olduğumu, daha önceden de bir çok siparişimin olduğunu, bu mağduriyet konusunda yardımcı olmasını (yapması gerektiğini belirten bir dille değil, yardım talep eden bir dille) rica ettim. O da beni 1 dkk kadar beklemeye alıp üst yöneticisiyle görüştü. Sonra bana çek bedelini geçmeyecek bir ürünü seçebileceğimi söyledi. Hatta ben o an ürünü seçememiştim, meşguldüm. Bayan arkadaş beni 1 gün sonra arayacağını, bir ürün belirlememi söyledi ve 1 gün sonra beni cep telefonumdan aradı. Ben de seçtiğim ürünü bildirdim. Kargo maliyeti dahi ödetmeden ürünü gönderdiler. Bana özel bir jest yaptılar diye düşünüyorum. Süresi geçmiş çeki kullandırmasalar diyeceğim bir şey olmazdı açıkçası. Ancak insani bir iletişimle sorunu hallettik.

    Ben çekimi süresi dolmadan kullandığım halde, böyle bir durumla karşılaştım. Sizin adınıza sevindim ama benim kesinlikle alışveriş yapmayacağım bir firma.
    İnan başka bir firma olsaydı çok daha fazla yardımcı olurdu.

    Kusura bakmayın konu farklı yerlere gitti :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ElectroTech -- 2 Ocak 2012; 10:58:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElectroTech

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasin Eskici

    quote:

    Orijinalden alıntı: ElectroTech

    Tchibo müşteri hizmetleri kadar kötü bir firma görmedim.
    Geçen yakala.co'dan aldığım kuponum onlar yüzünden boşa gitti.

    Katılmıyorum. Ben tam tersine olumlu bir yaklaşım gördüm. Yakala.co çekiyle aldığım ürünü sorunsuz olduğu halde iade etmiştim. Çekin de süresi geçmişti. Ama bana çekin bedelini geçmeyecek bir ürün seçebileceğimi söylediler ve seçtiğim ürünü her hangi bir ek ücret ödetmeden gönderdiler.

    Bende yakala.co kuponu ile aldığım ürünleri beden ve renkten dolayı iade etmek zorunda kaldım ( değiştirme yapsalardı öyle yapacaktım).
    Fiyatlar bana indirimli olarak yattı. 10TL verip aldığım kupon haybeye gitmiş oldu. Bu durumu müşteri hizmetlerine bildirdiğimde kuponun bir kere kullanılacağını ve bana herhangi bir şekilde yardımcı olmayacaklarını söylediler. Bunun üzerine hesabımın kapatılmasını ve mail dahi almak istemediğimi belirttim, buna bile lakayıt cevaplar verdiler.

    Böyle sorumsuz, böyle rezil bir firma daha görmedim. 10tl zaten direk boşa gitti birde üstüne sinir harbi yaşadım.

    Yarın benzer durum için beni arayıp nihai sonucu bildirecekler. 30 tl hediye çekimin kodunu istediler en son.. Yaklaşık 1 aydır sıkıştırıyorum. Yarın olumsuz dönüş olursa hakem heyetine gideceğimi söyleyeceğim, 5 kuruşumu dahi bırakmam
    En son tam 1 yıl sonra şehirfırsatından hakem heyeti kararıyla 55 tl iade aldım Kararın itiraz süresi bittikten sonra mail attım, itiraz süresi geçtiği için icra kararını uygulama hakkım doğmuştu, icra kararını hatırlatınca hemen iadeyi yaptılar




  • Sanırım web sunucularında sorun var sayfaya erişemiyorum

    Service Temporarily Unavailable
    Sorry!The server is currently unable to handle the request due to a temporary overloading or maintenance of the server.
  • arkadaşlar tchibo nun bedenleri nasıl ?
    ben large giyiyorum montta yine large olurmu?
  • dişe dokunur bişey yok.
  • tchibo dan 4-5 alışverişim oldu, kaliteli ürünler satıyorlar çoğu da alman malı.bedenlere gelecek olursak sanırım bunları hanslar için ürettiklerinden biraz büyük normalde L giyiyorum sweatshirt aldım(L) biraz uzun geldi.
  • yarayacak pek birşey yok gibi
  • nerde eski trençkot indirimler , nerde eski polar , skate board montu indirimleri ahhh ahhh
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElectroTech

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasin Eskici

    quote:

    Orijinalden alıntı: ElectroTech

    Tchibo müşteri hizmetleri kadar kötü bir firma görmedim.
    Geçen yakala.co'dan aldığım kuponum onlar yüzünden boşa gitti.

    Katılmıyorum. Ben tam tersine olumlu bir yaklaşım gördüm. Yakala.co çekiyle aldığım ürünü sorunsuz olduğu halde iade etmiştim. Çekin de süresi geçmişti. Ama bana çekin bedelini geçmeyecek bir ürün seçebileceğimi söylediler ve seçtiğim ürünü her hangi bir ek ücret ödetmeden gönderdiler.

    Bende yakala.co kuponu ile aldığım ürünleri beden ve renkten dolayı iade etmek zorunda kaldım ( değiştirme yapsalardı öyle yapacaktım).
    Fiyatlar bana indirimli olarak yattı. 10TL verip aldığım kupon haybeye gitmiş oldu. Bu durumu müşteri hizmetlerine bildirdiğimde kuponun bir kere kullanılacağını ve bana herhangi bir şekilde yardımcı olmayacaklarını söylediler. Bunun üzerine hesabımın kapatılmasını ve mail dahi almak istemediğimi belirttim, buna bile lakayıt cevaplar verdiler.

    Böyle sorumsuz, böyle rezil bir firma daha görmedim. 10tl zaten direk boşa gitti birde üstüne sinir harbi yaşadım.

    Benim de iadem olmuştu, biraz uğraştırsalar da yakala.co ile iletişime geçip yeni bir kupon tanımlamışlardı.




  • kalın mont tavsiyesi verecek varmı xl beden?
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.