Arkadaşlar TCL markası ve garanti kapsamı hakkında bir bilgilendirme yapmak istedim yaklaşık 9 ay önce izmir'den Ankara'ya aile ziyaretine gittim gitmişken ailemin televizyonunun küçük ve eski kaldığını farkettim gidip hediye olarak 55 inc TCL tv aldım servis kurulumunu yaptı herşey gayet iyiydi taki geçen hafta babam arayana kadar tvde siyah lekeler olduğunu söyledi direkt TCL müşteri hizmetlerini aradım eve bir ekip gönderip cihazın resimlerini çekmişler 2 gün sonra beni servis arayıp bu lekelerin evde soba bulunması sebebiyle olduğu bu yüzden garanti kapsamı dışı olduğu temizleme yapılırsa 1500 lira polarizer değişimi olursa 4000 lira ücrer olacağını söylediler bunun üzerine müşteri hizmetleri ile tekrar görüştüm servis gelip kurulum yaptığında bu soba hali hazırda vardı hiç bir uyarım olmadı ayriyetten aynı yerde 8 yıldır seg tv vardı hiç böyle bir sorun olmadı madem soba isi bahane ediliyor ozaman salonlarımızda soba veya doğalgaz sobaları kullanmayalım veya cihaz üretirken bir filtre takın bu sorun olmasın dedim müşteri hizmetleride gayet iyi niyetli üst yöneticilerimizle görüşüp döneceğim dedi 2 gün sonra dönüş yapıp prosedür gereği yöneticilerin birşey yapamayacağını garanti dışı olduğunu söyleyip kapattılar dün akşam itibariyle THH başvuru yaptım sonuç ne çıkacak beklemedeyim emin olmak için tanıdığım vestel yetkili servisi var onunla görüştüm islenme ve tozlanma gibi durumlarda vestel garanti kapsamında ücretsiz onarım sağlıyormuş vestel gibi arçelikte bunu garanti kapsamında sağlıyormuş yani kısacası avrupanın en çok satan 2.markası diye hediye olarak aldoğım TCL ile 2 haftadır mağduriyet yaşıyorum. |
Bilkom TCl Servisi Mağduriyeti
Bilkom TCl müşterileri, son dönemlerde servis ve müşteri hizmetleri konusunda çeşitli mağduriyetler yaşadıklarını bildirmektedirler.
Servis Sorunları:
- Bazı müşteriler, TCl kurulum servisinin geç kaldığını veya hiç gelmediğini ifade etmiştir.
- Kurulum sırasında yaşanan sorunlar nedeniyle cihazların arızalandığı vakalar yaşanmıştır.
Müşteri Hizmetleri Sorunları:
- Müşteriler, Bilkom TCl müşteri hizmetlerine ulaşmakta zorlandıklarını bildirmektedirler.
- Telefonla ulaşıldığında uzun süre bekletilmekte veya hatların meşgul olduğu belirtilmektedir.
- Müşteri temsilcilerinin ilgisiz veya yetersiz bilgi verdiği şikayetleri bulunmaktadır.
Ücret Sorunları:
- Müşteriler, TCl kurulum ücreti konusunda da mağdur olduklarını ifade etmektedirler.
- Ek ücretler talep edildiği veya sözleşmede belirtilmeyen ücretlerin faturalara yansıtıldığı şikayetleri bulunmaktadır.
Mağduriyetlerin Çözümü:
Mağduriyet yaşayan müşterilerin aşağıdaki adımları izlemesi önerilmektedir:
- Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmak
- CİMER'e şikayette bulunmak
- Sosyal medya platformlarında sorunları dile getirmek
Bilkom TCl'den konuyla ilgili henüz resmi bir açıklama yapılmamıştır. Sorunların en kısa sürede çözülmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanması beklenmektedir.
Bu arada, TCl TV kurulumu için yetkili bir servisle iletişime geçmenizi ve kurulum ücreti hakkında önceden bilgi almanızı tavsiye ederiz.