Şimdi Ara

TCl ve Bilkom mağduriyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
1
Favori
1.613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar TCL markası ve garanti kapsamı hakkında bir bilgilendirme yapmak istedim yaklaşık 9 ay önce izmir'den Ankara'ya aile ziyaretine gittim gitmişken ailemin televizyonunun küçük ve eski kaldığını farkettim gidip hediye olarak 55 inc TCL tv aldım servis kurulumunu yaptı herşey gayet iyiydi taki geçen hafta babam arayana kadar tvde siyah lekeler olduğunu söyledi direkt TCL müşteri hizmetlerini aradım eve bir ekip gönderip cihazın resimlerini çekmişler 2 gün sonra beni servis arayıp bu lekelerin evde soba bulunması sebebiyle olduğu bu yüzden garanti kapsamı dışı olduğu temizleme yapılırsa 1500 lira polarizer değişimi olursa 4000 lira ücrer olacağını söylediler bunun üzerine müşteri hizmetleri ile tekrar görüştüm servis gelip kurulum yaptığında bu soba hali hazırda vardı hiç bir uyarım olmadı ayriyetten aynı yerde 8 yıldır seg tv vardı hiç böyle bir sorun olmadı madem soba isi bahane ediliyor ozaman salonlarımızda soba veya doğalgaz sobaları kullanmayalım veya cihaz üretirken bir filtre takın bu sorun olmasın dedim müşteri hizmetleride gayet iyi niyetli üst yöneticilerimizle görüşüp döneceğim dedi 2 gün sonra dönüş yapıp prosedür gereği yöneticilerin birşey yapamayacağını garanti dışı olduğunu söyleyip kapattılar dün akşam itibariyle THH başvuru yaptım sonuç ne çıkacak beklemedeyim emin olmak için tanıdığım vestel yetkili servisi var onunla görüştüm islenme ve tozlanma gibi durumlarda vestel garanti kapsamında ücretsiz onarım sağlıyormuş vestel gibi arçelikte bunu garanti kapsamında sağlıyormuş yani kısacası avrupanın en çok satan 2.markası diye hediye olarak aldoğım TCL ile 2 haftadır mağduriyet yaşıyorum.








  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Bilkom TCl Servisi Mağduriyeti

    Bilkom TCl müşterileri, son dönemlerde servis ve müşteri hizmetleri konusunda çeşitli mağduriyetler yaşadıklarını bildirmektedirler.

    Servis Sorunları:

    • Bazı müşteriler, TCl kurulum servisinin geç kaldığını veya hiç gelmediğini ifade etmiştir.
    • Kurulum sırasında yaşanan sorunlar nedeniyle cihazların arızalandığı vakalar yaşanmıştır.

    Müşteri Hizmetleri Sorunları:

    • Müşteriler, Bilkom TCl müşteri hizmetlerine ulaşmakta zorlandıklarını bildirmektedirler.
    • Telefonla ulaşıldığında uzun süre bekletilmekte veya hatların meşgul olduğu belirtilmektedir.
    • Müşteri temsilcilerinin ilgisiz veya yetersiz bilgi verdiği şikayetleri bulunmaktadır.

    Ücret Sorunları:

    • Müşteriler, TCl kurulum ücreti konusunda da mağdur olduklarını ifade etmektedirler.
    • Ek ücretler talep edildiği veya sözleşmede belirtilmeyen ücretlerin faturalara yansıtıldığı şikayetleri bulunmaktadır.

    Mağduriyetlerin Çözümü:

    Mağduriyet yaşayan müşterilerin aşağıdaki adımları izlemesi önerilmektedir:

    • Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmak
    • CİMER'e şikayette bulunmak
    • Sosyal medya platformlarında sorunları dile getirmek

    Bilkom TCl'den konuyla ilgili henüz resmi bir açıklama yapılmamıştır. Sorunların en kısa sürede çözülmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanması beklenmektedir.

    Bu arada, TCl TV kurulumu için yetkili bir servisle iletişime geçmenizi ve kurulum ücreti hakkında önceden bilgi almanızı tavsiye ederiz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hocam öncelikle geçmiş olsun,
    Direk firmanın kendi yetkili servis ağı olmadı için ücret istiyor normalde TCL kendi yetkili servisi olsa ücretsiz yapılması gereken bir işlem bu bilginiz olsun.
    İyi forumlar.
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    sağolun teşekkür ederim thh başvuru yaptım sonuç bekliyorum bakalım ne olacak umarım lehime karar çıkar diye ümit ediyorum.

  • paker kullanıcısına yanıt

    sonuç ne oldu acaba . ne kadar saçma

  • cepAnkara C kullanıcısına yanıt
    İşin doğrusu üzerine düşmedim hakem heyeti başvuruyu tekrarlamamı istedi bende lanet olsun deyip dışarıda panel temizliğini yaptırdım TCL ürünleri iyi olmasına karşın bilkom tam bir rezalet sırf bu yüzden eşime dostuma aldırmaz oldum
  • paker kullanıcısına yanıt

    valla bende 5 yıl garanti yaptırdım uzatarak. Bu şekildeyse gerçekten çok uğraşırım onlarla. Geçmiş olsun




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cepAnkara -- 15 Aralık 2023; 9:11:28 >
  • paker kullanıcısına yanıt
    Bu Bilkom denen işportacılar daha yeni Playstation distribütörü de oldular.
  • paker kullanıcısına yanıt
    Hocam doğru karar vermişsiniz benim görüşüm sizin lehinize karar çıkar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.