Geçmiş olsun. Bazı elektronik eşyalar özellikle monitörlerde bu tarz durumlarla karşılaşılıyor. Keşke ölü pixel olayını söylemeseydiniz :) Ben N11'den aldığım ürünü sırf beğenmedim diyerek aynı şekil paketledim sıfırdan farkı yoktu. Çok dikkatli açmıştım kutuyu yavaş yavaş. Biraz uyanık olmakta fayda var.
Bu gibi durumlarda keşke direk cayma hakkını kullansaydınız..Ölü piksel var demeniz işi bozmuş hocam..İnş. tüketici hakem heyeti durumu düzeltir.
geçmiş olsun. benim bildiğim kadarıyla ölü piksel olup olmaması cayma hakkını etkilemez.
N11 yetkilileri her yere ilan verdi, TV ye bile çıkıp haber yaptırdı "N11 artık sahte ürün satmayacak, bu konuda dünya standartlarında kontrol sistemi uygulamaya başladık, hatta bu işte uzman bir firma ile anlaştık" diyorlardı. Ne bu haber öncesinde ne de sonrasında hiçbir zaman bu yönde bir yaptırım görmedim duymadım. Çok büyük kurumsal bir firma ise zaten böyle bir işe girmez, yapanlar hep küçük şahıs şirketi. Nasıl bir acıları, tecrübeleri var bilmiyorum (varsa bile bunun olmasını kendi pazarlama politikaları ve kampanyaları sağlamıştır, müşteriler değil) ama hep direk kötü niyet aranıyor istisnasız tüm müşterilerde.
Ben de 2 sene kadar önce N11'deki bir mağazadan işlemci almıştım. Faturası gelmedi. Fakat "fiş gönderdik" dediler. Oysa fiş de gelmemişti. Ürün sıfır diye satıldığı halde ne garanti belgesi, ne Fatura göndermediler. N11'e de bildirmiştim. Günlerce uğraştım. Sonuç alamadım.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme