Şimdi Ara

Technocity.com.tr n11 mağaza ismi (techno_store) Cayma hakkı kullanmada zorluk

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.533
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • n11 üzerinden firmadan aldığım Benq rl2455hm kodlu monitör elime ulaştığında ürünün güvenlik bandı yoktu (almdan önce n11 üzerinden firmaya ürün sıfır mı diye sorup onay almama rağmen). Buna rağmen ürünü aldım eve gelip denediğimde ölü piksel olduğunu gördüm. Ürünü n11 üzerinden iade etmek için talep oluşturdum firma reddetti. Daha sonra firmayla telefonda görüştüm. Telefondaki arkadaş bana "üründe 5 taneden az ölü piksel olduğu için iade alamayacaklarını" söyledi. Cayma hakkımı kullanmak istediğimi, tüketici hakem heyetiyle ve avukat arkadışmla görüştüğümü ve 14 gün içinde sebep göstermeksizin ürünü iade etme hakkımın olduğunu söyledim ama yine aynı tavırla beni reddettiler. Artık iş Tüketici Hakem Heyetine kaldı. Alışveriş sonrası mağdur olmak istemiyorsanız bu mağazadan kesinlikle uzak durun.

    Konu hakkında yardımcı olacak arkadaşlar varsa mesajlarınızı bekliyorum. İyi günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chilekesh-13 -- 9 Eylül 2016; 8:32:35 >







  • Kanun kural tanıyan kalmadı memlekette. Geçmiş olsun, Allah yardımcınız olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marjinal01

    Kanun kural tanıyan kalmadı memlekette. Geçmiş olsun, Allah yardımcınız olsun.

    iyi dilekleriniz için teşekkür ederim hocam. Bugün tüketici hakem heyetine gittim baya ilgilendiler. Beraber dilekçe doldurup ilgili firmaya ürünle beraber gönderdik. İnternetten aldığımız bütün teknolojik ürünleri 14 gün içinde koşul belirtmeksizin " Cayma " hakkımızı kullanarak iade edebileceğimizi söylediler.
    Bu firmalara anladığı dilden konuşmak gerekiyor mahkeme lehime sonuçlanırsa tahsilatı yapması için avukata vereceğim. Avukatta vekalet ücreti alsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chilekesh-13

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marjinal01

    Kanun kural tanıyan kalmadı memlekette. Geçmiş olsun, Allah yardımcınız olsun.

    iyi dilekleriniz için teşekkür ederim hocam. Bugün tüketici hakem heyetine gittim baya ilgilendiler. Beraber dilekçe doldurup ilgili firmaya ürünle beraber gönderdik. İnternetten aldığımız bütün teknolojik ürünleri 14 gün içinde koşul belirtmeksizin " Cayma " hakkımızı kullanarak iade edebileceğimizi söylediler.
    Bu firmalara anladığı dilden konuşmak gerekiyor mahkeme lehime sonuçlanırsa tahsilatı yapması için avukata vereceğim. Avukatta vekalet ücreti alsın.

    Alıntıları Göster
    N11 de SY adlı mağazada sahte satılan Sony kulaklık olayı da bana denk geldi, iade ettim kabul etmedi N11 parayı aktardı, SY adlı satıcı malı hala yollamadı 15 gün oldu. Soru cevap kısmına bakarsanız yazdıklarımı görürsünüz, satın aldığım ilanı silmiş kimse soru cevap kısmını okumasın diye bende diğerlerine yazdım.

    Altın renk soru cevap

    Kırmızı Renk Soru cevap

    Beyaz Renk soru cevap




  • oncelikle size de gecmis olsun,,,

    2 hafta once hepsiburada.com incehesap magazasindan telefon aldim, telefon sorunluydu ve cayma hakkimi kullanarak 14 gunluk yasal sure icerisinde iade etmek istedigimi ilettim, ama sorun cikaracak gibiler, sanirim cihaz elimde kalacak,,, mesafeli satis sozlesmesinde satici incehesap, alici ben gozukuyorum, hicbiryerde hepsiburada nin adi gecmiyor,.ama hepsiburada cekti parayi benim kartimdam. tuketici hakem heyetine 2 firmayida mi sikayet etmem gerekiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IORI

    N11 de SY adlı mağazada sahte satılan Sony kulaklık olayı da bana denk geldi, iade ettim kabul etmedi N11 parayı aktardı, SY adlı satıcı malı hala yollamadı 15 gün oldu. Soru cevap kısmına bakarsanız yazdıklarımı görürsünüz, satın aldığım ilanı silmiş kimse soru cevap kısmını okumasın diye bende diğerlerine yazdım.

    Altın renk soru cevap

    Kırmızı Renk Soru cevap

    Beyaz Renk soru cevap

    Geçmiş olsun hocam keşke sizde tüketici hakem heyetine başvursaydınız. 50tlde olsa böyle satıcılara pabuç bırakmamak gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: piri.reis

    oncelikle size de gecmis olsun,,,

    2 hafta once hepsiburada.com incehesap magazasindan telefon aldim, telefon sorunluydu ve cayma hakkimi kullanarak 14 gunluk yasal sure icerisinde iade etmek istedigimi ilettim, ama sorun cikaracak gibiler, sanirim cihaz elimde kalacak,,, mesafeli satis sozlesmesinde satici incehesap, alici ben gozukuyorum, hicbiryerde hepsiburada nin adi gecmiyor,.ama hepsiburada cekti parayi benim kartimdam. tuketici hakem heyetine 2 firmayida mi sikayet etmem gerekiyor

    Geçmiş olsun hocam. 175 alo destek hakkından konuyla ilgili daha detaylı bilgi alabilirsiniz. Benim tahminim bu durumda hepsiburada devre dışı kalıyor. Siz mahkemeden incehesap isimli firmayı dava edeceksiniz. 14 gün geçmeden oturduğunuz yere bağlı tüketici hakem heyetine başvurunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chilekesh-13

    quote:

    Orijinalden alıntı: piri.reis

    oncelikle size de gecmis olsun,,,

    2 hafta once hepsiburada.com incehesap magazasindan telefon aldim, telefon sorunluydu ve cayma hakkimi kullanarak 14 gunluk yasal sure icerisinde iade etmek istedigimi ilettim, ama sorun cikaracak gibiler, sanirim cihaz elimde kalacak,,, mesafeli satis sozlesmesinde satici incehesap, alici ben gozukuyorum, hicbiryerde hepsiburada nin adi gecmiyor,.ama hepsiburada cekti parayi benim kartimdam. tuketici hakem heyetine 2 firmayida mi sikayet etmem gerekiyor

    Geçmiş olsun hocam. 175 alo destek hakkından konuyla ilgili daha detaylı bilgi alabilirsiniz. Benim tahminim bu durumda hepsiburada devre dışı kalıyor. Siz mahkemeden incehesap isimli firmayı dava edeceksiniz. 14 gün geçmeden oturduğunuz yere bağlı tüketici hakem heyetine başvurunuz.

    Alıntıları Göster
    Ne zamandır monitör alacağım sırf bu gibi satıcılar yüzünden alamıyorum. Ürün dört dörtlük çıksa keyfimizden iade etmeyeceğiz herhalde. Alacağım ürün de en uygun n11'den kuponlarla uygun oluyor. Ama en küçük bir olumsuzlukta ortalığı birbirine katmazsanız n11'in umrunda olmuyor. Bu yüzden her alışverişimde tedirgin ediyor beni. Hala müşterilerin güvenini kazanamamış bir site n11 ve müşteri hizmetleri kutusunu açtığınız ürünü cayma hakkı kapsamında iade EDEMEZSİNİZ diye açık açık yazdı, bilginiz olsun. Monitör konusu hassas. Çünkü sürekli baktığınız bir cihaz. Aldığınız kasada ufak bir çizik olsa dert etmezsiniz belki ama ekrandaki ufak bir nokta canınızı sıkar.

    Büyük meblağlı alışverişlerde hala n11'den korkarım, korkulmalı da. Herkes tedbirli davransın bu konuda. Arkadaşa da geçmiş olsun. Bildiğim kadarıyla artık 1 ölü piksel dahi ayıplı ürün sayılıyor ama bunu görmezlikten geliyor firmalar, üreticiler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetfx

    Ne zamandır monitör alacağım sırf bu gibi satıcılar yüzünden alamıyorum. Ürün dört dörtlük çıksa keyfimizden iade etmeyeceğiz herhalde. Alacağım ürün de en uygun n11'den kuponlarla uygun oluyor. Ama en küçük bir olumsuzlukta ortalığı birbirine katmazsanız n11'in umrunda olmuyor. Bu yüzden her alışverişimde tedirgin ediyor beni. Hala müşterilerin güvenini kazanamamış bir site n11 ve müşteri hizmetleri kutusunu açtığınız ürünü cayma hakkı kapsamında iade EDEMEZSİNİZ diye açık açık yazdı, bilginiz olsun. Monitör konusu hassas. Çünkü sürekli baktığınız bir cihaz. Aldığınız kasada ufak bir çizik olsa dert etmezsiniz belki ama ekrandaki ufak bir nokta canınızı sıkar.

    Büyük meblağlı alışverişlerde hala n11'den korkarım, korkulmalı da. Herkes tedbirli davransın bu konuda. Arkadaşa da geçmiş olsun. Bildiğim kadarıyla artık 1 ölü piksel dahi ayıplı ürün sayılıyor ama bunu görmezlikten geliyor firmalar, üreticiler..

    Hocam n11 zaten her zaman satıcının yanında olan bir firma. N11 Müşteri temsilcisiyle konuşurken bana " elektronik ürünlerde cayma hakki farklı oluyor. Servis onayı yada kargo tutunağı göstermeniz şart " dedi. Bende "Sitenizde yayinladığınız Mesafeli Satış Sözleşmesi şu anda laptopumda açık bahsettiğiniz şartlar hangi maddede yazıyorsa söyleyin bende okuyayım" dedim, gevelemeye başladı. Yani müşteri temsilcisinin dediğini kaale almamak lazım. Tüketici hakem heyetindeki arkadaşlar davanın benim lehime sonuçlanacağından gayet eminlerdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chilekesh-13


    quote:

    Orijinalden alıntı: Marjinal01

    Kanun kural tanıyan kalmadı memlekette. Geçmiş olsun, Allah yardımcınız olsun.

    iyi dilekleriniz için teşekkür ederim hocam. Bugün tüketici hakem heyetine gittim baya ilgilendiler. Beraber dilekçe doldurup ilgili firmaya ürünle beraber gönderdik. İnternetten aldığımız bütün teknolojik ürünleri 14 gün içinde koşul belirtmeksizin " Cayma " hakkımızı kullanarak iade edebileceğimizi söylediler.
    Bu firmalara anladığı dilden konuşmak gerekiyor mahkeme lehime sonuçlanırsa tahsilatı yapması için avukata vereceğim. Avukatta vekalet ücreti alsın.

    Sonuna kadar hakkınızı arayın hocam bu iade durumlarında. 3 kuruşluk şeyi 5 tl'ye alıyoruz. 100 kişiden 1'i ürün kusurlu diye iade etse salağa yatıyorlar "benim zararım ne olacak" deyip.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chilekesh-13

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetfx

    Ne zamandır monitör alacağım sırf bu gibi satıcılar yüzünden alamıyorum. Ürün dört dörtlük çıksa keyfimizden iade etmeyeceğiz herhalde. Alacağım ürün de en uygun n11'den kuponlarla uygun oluyor. Ama en küçük bir olumsuzlukta ortalığı birbirine katmazsanız n11'in umrunda olmuyor. Bu yüzden her alışverişimde tedirgin ediyor beni. Hala müşterilerin güvenini kazanamamış bir site n11 ve müşteri hizmetleri kutusunu açtığınız ürünü cayma hakkı kapsamında iade EDEMEZSİNİZ diye açık açık yazdı, bilginiz olsun. Monitör konusu hassas. Çünkü sürekli baktığınız bir cihaz. Aldığınız kasada ufak bir çizik olsa dert etmezsiniz belki ama ekrandaki ufak bir nokta canınızı sıkar.

    Büyük meblağlı alışverişlerde hala n11'den korkarım, korkulmalı da. Herkes tedbirli davransın bu konuda. Arkadaşa da geçmiş olsun. Bildiğim kadarıyla artık 1 ölü piksel dahi ayıplı ürün sayılıyor ama bunu görmezlikten geliyor firmalar, üreticiler..

    Hocam n11 zaten her zaman satıcının yanında olan bir firma. N11 Müşteri temsilcisiyle konuşurken bana " elektronik ürünlerde cayma hakki farklı oluyor. Servis onayı yada kargo tutunağı göstermeniz şart " dedi. Bende "Sitenizde yayinladığınız Mesafeli Satış Sözleşmesi şu anda laptopumda açık bahsettiğiniz şartlar hangi maddede yazıyorsa söyleyin bende okuyayım" dedim, gevelemeye başladı. Yani müşteri temsilcisinin dediğini kaale almamak lazım. Tüketici hakem heyetindeki arkadaşlar davanın benim lehime sonuçlanacağından gayet eminlerdi.

    Alıntıları Göster
    5 taneden az pixel olayını nerelerinden uydurmuşlar acaba bu hayalperest satıcılar.

    yönetmelikte iade olmaz ürünler maddesinde sim kart takılmış cep telefonu bile yokken, monitör havada karada iade edilir. satıcı elemanlar uyanıklık yapmaya çalışıyor haylazlar.

    seve seve iade alacaklar, sevgi pıtırcığı olacaklar iade alırken




  • quote:

    Orijinalden alıntı: defansagelsenizelan

    quote:

    Orijinalden alıntı: chilekesh-13


    quote:

    Orijinalden alıntı: Marjinal01

    Kanun kural tanıyan kalmadı memlekette. Geçmiş olsun, Allah yardımcınız olsun.

    iyi dilekleriniz için teşekkür ederim hocam. Bugün tüketici hakem heyetine gittim baya ilgilendiler. Beraber dilekçe doldurup ilgili firmaya ürünle beraber gönderdik. İnternetten aldığımız bütün teknolojik ürünleri 14 gün içinde koşul belirtmeksizin " Cayma " hakkımızı kullanarak iade edebileceğimizi söylediler.
    Bu firmalara anladığı dilden konuşmak gerekiyor mahkeme lehime sonuçlanırsa tahsilatı yapması için avukata vereceğim. Avukatta vekalet ücreti alsın.

    Sonuna kadar hakkınızı arayın hocam bu iade durumlarında. 3 kuruşluk şeyi 5 tl'ye alıyoruz. 100 kişiden 1'i ürün kusurlu diye iade etse salağa yatıyorlar "benim zararım ne olacak" deyip.

    aynen öyle, en az % 200 kar ile çalışıyorlar, iadeye gelince benim zararım ne olacak diye çamura yatarlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jerryh

    quote:

    Orijinalden alıntı: defansagelsenizelan

    quote:

    Orijinalden alıntı: chilekesh-13


    quote:

    Orijinalden alıntı: Marjinal01

    Kanun kural tanıyan kalmadı memlekette. Geçmiş olsun, Allah yardımcınız olsun.

    iyi dilekleriniz için teşekkür ederim hocam. Bugün tüketici hakem heyetine gittim baya ilgilendiler. Beraber dilekçe doldurup ilgili firmaya ürünle beraber gönderdik. İnternetten aldığımız bütün teknolojik ürünleri 14 gün içinde koşul belirtmeksizin " Cayma " hakkımızı kullanarak iade edebileceğimizi söylediler.
    Bu firmalara anladığı dilden konuşmak gerekiyor mahkeme lehime sonuçlanırsa tahsilatı yapması için avukata vereceğim. Avukatta vekalet ücreti alsın.

    Sonuna kadar hakkınızı arayın hocam bu iade durumlarında. 3 kuruşluk şeyi 5 tl'ye alıyoruz. 100 kişiden 1'i ürün kusurlu diye iade etse salağa yatıyorlar "benim zararım ne olacak" deyip.

    aynen öyle, en az % 200 kar ile çalışıyorlar, iadeye gelince benim zararım ne olacak diye çamura yatarlar.

    Alıntıları Göster
    Çok afedersiniz ama n11 bu tartışmalarda kimin tezeğini yiyor?

    Çok kibar söyledim şikayet etmeyin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soyken

    Çok afedersiniz ama n11 bu tartışmalarda kimin tezeğini yiyor?

    Çok kibar söyledim şikayet etmeyin

    Alıntıları Göster
    Ürünü cayma hakkı ile iade edeceğiniz zaman arıza, ölü piksel vs. olduğundan bahsetmeyin. Ozaman kendileri uğraşmamak için sizi uğraştırıyorlar. Hiç muhatap olmadan iade edin gitsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Ürünü cayma hakkı ile iade edeceğiniz zaman arıza, ölü piksel vs. olduğundan bahsetmeyin. Ozaman kendileri uğraşmamak için sizi uğraştırıyorlar. Hiç muhatap olmadan iade edin gitsin.

    Aynen dostum direk cayma hakkımı kullanmak istiyorum diyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chilekesh-13


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetfx

    Ne zamandır monitör alacağım sırf bu gibi satıcılar yüzünden alamıyorum. Ürün dört dörtlük çıksa keyfimizden iade etmeyeceğiz herhalde. Alacağım ürün de en uygun n11'den kuponlarla uygun oluyor. Ama en küçük bir olumsuzlukta ortalığı birbirine katmazsanız n11'in umrunda olmuyor. Bu yüzden her alışverişimde tedirgin ediyor beni. Hala müşterilerin güvenini kazanamamış bir site n11 ve müşteri hizmetleri kutusunu açtığınız ürünü cayma hakkı kapsamında iade EDEMEZSİNİZ diye açık açık yazdı, bilginiz olsun. Monitör konusu hassas. Çünkü sürekli baktığınız bir cihaz. Aldığınız kasada ufak bir çizik olsa dert etmezsiniz belki ama ekrandaki ufak bir nokta canınızı sıkar.

    Büyük meblağlı alışverişlerde hala n11'den korkarım, korkulmalı da. Herkes tedbirli davransın bu konuda. Arkadaşa da geçmiş olsun. Bildiğim kadarıyla artık 1 ölü piksel dahi ayıplı ürün sayılıyor ama bunu görmezlikten geliyor firmalar, üreticiler..

    Hocam n11 zaten her zaman satıcının yanında olan bir firma. N11 Müşteri temsilcisiyle konuşurken bana " elektronik ürünlerde cayma hakki farklı oluyor. Servis onayı yada kargo tutunağı göstermeniz şart " dedi. Bende "Sitenizde yayinladığınız Mesafeli Satış Sözleşmesi şu anda laptopumda açık bahsettiğiniz şartlar hangi maddede yazıyorsa söyleyin bende okuyayım" dedim, gevelemeye başladı. Yani müşteri temsilcisinin dediğini kaale almamak lazım. Tüketici hakem heyetindeki arkadaşlar davanın benim lehime sonuçlanacağından gayet eminlerdi.

    aynen öyle, elektronik ürünlerde servis raporu olmadan iade olmaz olayı mağazalarda geçerli, internet alışverişlerinde geçerli değil.

    internet alışverişinin mağaza alışverişinden farkı olmazsa, niye internetten alayım, gider mağazadan alırım.

    çamura yata yata bir hal olmuş adamlar, seve seve iade alacaklar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jerryh

    quote:

    Orijinalden alıntı: chilekesh-13


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetfx

    Ne zamandır monitör alacağım sırf bu gibi satıcılar yüzünden alamıyorum. Ürün dört dörtlük çıksa keyfimizden iade etmeyeceğiz herhalde. Alacağım ürün de en uygun n11'den kuponlarla uygun oluyor. Ama en küçük bir olumsuzlukta ortalığı birbirine katmazsanız n11'in umrunda olmuyor. Bu yüzden her alışverişimde tedirgin ediyor beni. Hala müşterilerin güvenini kazanamamış bir site n11 ve müşteri hizmetleri kutusunu açtığınız ürünü cayma hakkı kapsamında iade EDEMEZSİNİZ diye açık açık yazdı, bilginiz olsun. Monitör konusu hassas. Çünkü sürekli baktığınız bir cihaz. Aldığınız kasada ufak bir çizik olsa dert etmezsiniz belki ama ekrandaki ufak bir nokta canınızı sıkar.

    Büyük meblağlı alışverişlerde hala n11'den korkarım, korkulmalı da. Herkes tedbirli davransın bu konuda. Arkadaşa da geçmiş olsun. Bildiğim kadarıyla artık 1 ölü piksel dahi ayıplı ürün sayılıyor ama bunu görmezlikten geliyor firmalar, üreticiler..

    Hocam n11 zaten her zaman satıcının yanında olan bir firma. N11 Müşteri temsilcisiyle konuşurken bana " elektronik ürünlerde cayma hakki farklı oluyor. Servis onayı yada kargo tutunağı göstermeniz şart " dedi. Bende "Sitenizde yayinladığınız Mesafeli Satış Sözleşmesi şu anda laptopumda açık bahsettiğiniz şartlar hangi maddede yazıyorsa söyleyin bende okuyayım" dedim, gevelemeye başladı. Yani müşteri temsilcisinin dediğini kaale almamak lazım. Tüketici hakem heyetindeki arkadaşlar davanın benim lehime sonuçlanacağından gayet eminlerdi.

    aynen öyle, elektronik ürünlerde servis raporu olmadan iade olmaz olayı mağazalarda geçerli, internet alışverişlerinde geçerli değil.

    internet alışverişinin mağaza alışverişinden farkı olmazsa, niye internetten alayım, gider mağazadan alırım.

    çamura yata yata bir hal olmuş adamlar, seve seve iade alacaklar

    Alıntıları Göster
    N11 ile iletişime geç. Onlar mağazayı arayıp gerekli şeyleri bildirecekler. 15 gün dolmadan mutlaka geç irtibata.




  • IORI kullanıcısına yanıt
    hakaret etmişsin diyor, klasik çamur at izi kalsın taktiği
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Ben de okuyunca acaba nerede hakaret ettiğimi bulmaya çalıştım ama bulamadım. Hakaret etmek ile sorunlar asla çözülmez. İşin güzel yoluna bakılır olmaz ise başka yollara başvurulur, dağda yaşamıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fascism

    N11 ile iletişime geç. Onlar mağazayı arayıp gerekli şeyleri bildirecekler. 15 gün dolmadan mutlaka geç irtibata.


    N11le iletişime geçtiğimde mağazayı haklı buldular hocam. Tüketici hakem heyetine başvurdum bende.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.