Şimdi Ara

Tecpro Bilgi Teknolojileri'ne Teşekkürler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
3.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba ben Donanım Haber Pazarlama Satış Müdürü Mehmet Karaaslan,

    Şikette kullandığım LG dizüstü bilgisayarımın harddiski bozuldu. Aynı gün LG yetkili servisi Tecpro'ya dizüstümü götürdüm ve kendilerine şirket işlerimin sürekliliği için bilgisayarıma acil olarak ihtiyacım olduğunu anlattım. Arızalı ürün kabulündeki arkadaşlar ve özellikle teknik servisteki Gürkan Bey konuya ciddi hassasiyet gösterdi. Sonuç olarak tam 1 iş günü içinde harddisk değiştirildi, sisteme gerekli yüklemeler yapılarak dizüstüm teslim edildi ve yoğun işlerime yardımları ile kısa sürede dönebildim.

    Tecpro çalışanlarının genel olarak müşterilerine olan yaklaşımından çok memnun kaldım. Bu nedenle başta Gürkan Yılgın olmak üzere tüm Tecpro çalışanlarına buradan teşekkür etmek ve referans olmak istedim.







  • http://forum.donanimhaber.com/m_30895894/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: w12

    hiç kimse ben çok memnun oldum diye tutup da donanım habere yorum yazmaz. ben lg markalı bilgisayarımı mavi ekran hatasından dolayı ilk günden buyana tecproya götürüyorum ne bilgisayarımı tamir ediyorlar ne de değişim raporu veriyorlar. tam 6 aydır bir gün bile kullanamadığım bilgisayar hala tecproda ve her defasında farklı bir bahane uyduruyorlar ben hayatımda bu kadar adi bir firma görmedim. şikayet sitelerinden takip ettiğim kadarıyla firmanın genel politikası sahtekarlık üzerine

    alın siz de bakın:http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/404/f/12093/g/Tecpro+Teknoloji





    kesinlikle katılıyorum.
    Ama 6 ay sınırına geldiyseniz biraz daha sabır.

    http://forum.donanimhaber.com/m_48415503/mpage_1/f_/key_//tm.htm

    Evet üzüyolar sonuçta yukarıdaki konu başlığına bakarsak gönül almaya çalıştıklarıda kesin.

    Haa diyeceksiniz ne kadar ? o da kişisine bağlı.
    Keşke daha kısa sürede hal olsa.
    Elektronik cihazdır illaki kusur çıkabilir de ..... de (da) sı sorunlarınların daha kısa sürede hal yoluna konması.

    Bu zaman insanlarada marka değerine karşı ciddi sorun yaratıyor.

    bilgisayardan ari bir konu Gene LG marka Diz üstünden 15-20 gün sonra LG marka LCD tv almıştım.
    oda eve gelip fişe taktım çalışmadı.Aldığım yer (bestbuy ki Ankara kapanmış iyi de yapılmış...) 1 saat sonra geri götürdüğümde geri almadı...konuyu uzatmayayım o gün servise (ki burdaki bahis olunan servis Tecpro) gitti ve tam 2,5 ay sonra yeni bir ürün alabilmem için satıcı firmaya kağıt geldi( ki zaten o tv'nin çalışmayacağı ilk günden belli idi ) ve bende başka bir marka TV aldım... o zamanlarda zaten bilgisayarımda serviste idi 2 ürün ve iki sonuç şanssızlık bende mi sorun başka yerdemi ?

    EVET MADURİYETİM DÜZELTİLDİ ama Geçen süreler bu iki durumdan sonra bana LG markalı bir şey aldırırmı ? siz cevabı verin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi milleniumprince -- 22 Nisan 2011; 2:14:54 >




  • Konuyu hortlatmis olacagim ama benim gibi rezil olmanizi istemem arkadaslar.Sonucta para kolay kazanilmiyor...Bu Tecpro Teknolojileri denen firma beni magdur etti ve sizde uzak durun derim.
    Hepsiburada.com dan BENQ GL2460 24" FULL HD LED Monitör aldim ve kasaya taktigimda monitörün tam ortasinda yesil gicik eden bir nokta (Ölü Piksel) vardi.Servisine gönderdim yani Tecpro Teknolojiye..Monitörü hiç bir islem yapmadan geri gönderdiler.Garantili ürünü onarmiyorlar..Standartlara uygunmus.Hangi sitandart kime göre standart ?? Bunun standart sayildigini bilseydim almazdim...

    https://www.sikayetvar.com/tecpro-teknoloji-garanti-kapsamindaki-urunu-onarmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ibrhmm -- 18 Mayıs 2016; 13:28:32 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.