Şimdi Ara

Tekerlek Önlerindeki Plastik Parça (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
26
Cevap
1
Favori
9.137
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M_aTRa_X


    quote:

    Orijinalden alıntı: EUY*


    quote:

    Orijinalden alıntı: M_aTRa_X

    Benim aractada var bunlardan yanliz sagdaki kirik araci rota goturdum saga cekme problemi icin adam rot duzgun bu arabanin saga cekmesi imkansiz dedi.



    Sacma ama Acaba bu parca sebep oluyor olabilir mi ?

    Hocam, çekme problemi varsa büyük ihtimal ile rot ayarı bozuktur. Bu parça ile bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum.
    Bence aracı başka bir ustaya daha göstermelisiniz.

    On kamber ayari orantisiz gorundu gozume onu sordum ustaya on kamber ayarini saseci yaptirir falan fisman bisiler soyledi, bi ayar yapti bidaha cekerse tekerleklerin yerlerini degistirelim falan dedi.



    Kamber olarak sag +2.20 civari sol ise +0.30 civariydi diger degerlerde problem yoktu

    Aracın nedir? Muhtemelen McPherson tipi süspansiyon var önlerde. Tasarımı gereği sınırlı bir kamber ayarlama olanağı verir. Daha sonradan kamber açısı değiştirilemez McPherson'ların. Benim bildiğim ya bijonları tornalayarak ideal ayara getiriyorlar yada eğer açı kayması çok fazla ise arabanın şasisi çektiriliyor. İyi bilinen bir ustaya git ve çözüm iste. İşini iyi yapamayan biri gereksiz işlemlerde bulunabilir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal


    quote:

    Orijinalden alıntı: M_aTRa_X


    quote:

    Orijinalden alıntı: EUY*


    quote:

    Orijinalden alıntı: M_aTRa_X

    Benim aractada var bunlardan yanliz sagdaki kirik araci rota goturdum saga cekme problemi icin adam rot duzgun bu arabanin saga cekmesi imkansiz dedi.



    Sacma ama Acaba bu parca sebep oluyor olabilir mi ?

    Hocam, çekme problemi varsa büyük ihtimal ile rot ayarı bozuktur. Bu parça ile bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum.
    Bence aracı başka bir ustaya daha göstermelisiniz.

    On kamber ayari orantisiz gorundu gozume onu sordum ustaya on kamber ayarini saseci yaptirir falan fisman bisiler soyledi, bi ayar yapti bidaha cekerse tekerleklerin yerlerini degistirelim falan dedi.



    Kamber olarak sag +2.20 civari sol ise +0.30 civariydi diger degerlerde problem yoktu

    Aracın nedir? Muhtemelen McPherson tipi süspansiyon var önlerde. Tasarımı gereği sınırlı bir kamber ayarlama olanağı verir. Daha sonradan kamber açısı değiştirilemez McPherson'ların. Benim bildiğim ya bijonları tornalayarak ideal ayara getiriyorlar yada eğer açı kayması çok fazla ise arabanın şasisi çektiriliyor. İyi bilinen bir ustaya git ve çözüm iste. İşini iyi yapamayan biri gereksiz işlemlerde bulunabilir...

    Arac volvo s40 suanda sehir disindaym gidince tekrar gostercem araci kamber ayarlanabiliyor mu acaba ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • M_aTRa_X kullanıcısına yanıt
    Benim de başıma gelmişti. Tüm lastikler aynı havada olsun ve düzeldiği ayarı yakalayana kadar lastik yerlerini değiştirin. Önce sağ sol, olmazsa ön arka, çaprazlama vs

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alifatih

    Benim de başıma gelmişti. Tüm lastikler aynı havada olsun ve düzeldiği ayarı yakalayana kadar lastik yerlerini değiştirin. Önce sağ sol, olmazsa ön arka, çaprazlama vs

    İnsallah cozeriz bu sekilde saolun cevap icin. 4 tekeride ayni zamanda degistirdim ve jant duzeltme yaptim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • M_aTRa_X kullanıcısına yanıt
    Aracınızı modeli kaçtı? Süspansiyonların olması gereken aralıklarını atayım.

    Bu arada öncelikle farklı bir rot balansçıya gidin. Yine sıkıntı çıkarsa, tekerlek yer değişimleri de sonuç vermezse araba alttan sağlam bir darbe alıp salıncakları vs. yamultmuş olabilir, bu ihtimal de var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Aracınızı modeli kaçtı? Süspansiyonların olması gereken aralıklarını atayım.

    Bu arada öncelikle farklı bir rot balansçıya gidin. Yine sıkıntı çıkarsa, tekerlek yer değişimleri de sonuç vermezse araba alttan sağlam bir darbe alıp salıncakları vs. yamultmuş olabilir, bu ihtimal de var.

    hocam araç 2001 model 1.8 . Ön takımı yeni değiştirmiştim ortalama 7 - 8 ay olmustur salıncaklar vs değişti. Rot balans ayarının resmini çekmiştim ama bulamadım telefonda o yüzden atamıyorum
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.