Merhaba 17.09.2020 tarihinde teknobiyotik den Sapphire RX560 ekran kartı satın aldım. Ürünün kurulumu vakit olmadığı için 3 gün önce yaptım ve oyunlarda no signal hatası veriyor ve bilgisayar donuyor farklı ekran kartı taktıp ve böyle bir problem yok. Kendi sitelerinde 4 - Ürünüm Kutudan Arızalı Çıktı. İade Edebilir Miyim? Ürününüzün arızalı çıkması durumunda 30 gün içinde çalışan ürünle birebir değiştirilmektedir. Bu durumda kargo ücreti Teknobiyotik tarafından karşılanır. Aldığınız ürün arızalı ancak iade etmek istiyorsanız: bknz Madde-2 Aynı zamanda TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN Ayıplı maldan sorumluluk MADDE 10- (1) Teslim tarihinden itibaren ALTI AY İÇİNDE ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Tüketicinin seçimlik hakları MADDE 11- (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici; a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme. İlgili destek talepden 30 gün içerisinde arızalı ürünü iade aldıklarını belirttiklerini ve aynı zamanda 6 ay içerisinde arıza olursa ayıplı mal statüsünde olduğunu belirtmeme rağmen iade almayacaklarını belirttiler. Teknobiyotik den bir ürün alacak olan varsa eğer arızalı çıkarsa bu yaşananları bilsin isterim. Tüketici Hakem Heyeti süreci başlayacak değişim/onarım kesinlikle kabul etmeyeceğim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANLOVE -- 7 Ekim 2020; 13:38:30 > |
Bildirim