Şimdi Ara

TeknoBiyotik Sıcak Fırsatlar (Son Güncelleme: 16-12-2010) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
213
Cevap
1
Favori
22.113
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canolum

    Sıkı bir "Sicak Firsatlar" takipcisi olarak artik "firsatci" sifatimi da almis bulunmaktayim. Urunu alirken cidden farkinda degildim. Tek baktigim 3 aylik taksitte taksitlerin ne oldugu ve toplamda ne kadar odeyecegimdi. Hatta siparisi verdikten sonra saf bir mutlulukla buraya gelip mesaj atmistim. Hatanin farkinda olsaydim, beyler 100 lira indirim var, sicak firsat kacirmayin derdim.
    Neyse firmanin kendi actigi ticket'ta bana son yazdigi asagidaki gibidir. Bu son mesajimdir. Gerek mesaj kirliligi yapmamak, gerekse de firma itibarina zarar vermemek icin baska mesaj atmayacagim.
    Tesekkurler...

    quote:

    Genel Destek | 08.11.2010 10:47

    Bu Mesajdan Alıntı Yap >Bizden beklentiniz size hiçbir şekilde zararı olmayan bir hata(ödeme aynen iade ediliyor) doğrultusunda bile bile para kaybetmemiz ve bundan sizin memnuniyet duymanız ise burada tekrar değerlendirilmesi gereken bizim müşteriye yaklaşımımızdan ziyade sizin fırsatçı yaklaşımınızdaki ısrarınızdır. >Müşterimizin kaybının veya bizim kaybımızın olması durumunda gerekli müdaheleyi yapmak ticaret ahlakının bir gereğidir.




    Merhaba,
    Sizinle yapılan toplam 8 yazışmadan istediğiniz kısımları kesip kopyalarak buraya yapıştırmanızdan ötürü yazışmalarımızın tümünü buraya yazmayı uygun gördük:

    Genel Destek | 07 Kas 2010 21:45:02
    merhaba xxx Bey,
    Sistemde 20$ donanımhaber indirim kuponu %20 indirim olarak hatalı tanımlandığı için siparişinizde %20 indirim uygulanmıştır.
    Kredi kartı çekim işlemi yarın iptal edilecek ve sipariş toplamı kartınıza iade edilecektir.
    Kupon kodundaki hata düzeltilmiştir. Yarın iptal işlemi gerçekleştikten sonra tekrar sipariş geçebilirsiniz.
    Sistemsel hatadan dolayı özür dileriz.
    Teşekkürler

    xxx |07 Kas 2010 23:41:18
    Olmadi... Yakismadi Teknobiyotik... Ben urunun TL degerini uygun bulup almistim. %20 oldugunun farkini sizin mesajinizda gordum. Siparis iptalini yapma hakkiniz maalesef bulunmamakta ve hakkimi aramak icin Tuketici Hakem Heyetine basvuracagim. Direkt buraya yaziyorum ancak aynisini posta olarak size de gonderecegim.
    Ilk alisverisim ve soktayim... Olmadi.!!

    Genel Destek | 08 Kas 2010 00:07:27
    indirim kuponunda 20$ açıkca belirtilmiştir ama sistemsel hatadan dolayı %20 indirim uygulanmıştır.
    ödemeniz ilk iş gününde iade edilecektir ve bu nedenle bir mağduriyet söz konusu değildir.

    xxx | 08 Kas 2010 00:11:44
    Urunu almak icin kredi karti bilgilerimi girerken tek baktigim aylik odemeler ve toplam tutardi. Satis fiyatini ben belirlemedim. Yasal olarak oradaki yazan fiyat gecerlidir ve bahsettigim gibi haklarimi arama yoluna gidecegim. Lutfen geregini yapiniz ve urunun satisini gerceklestiriniz.
    Tesekkurler...

    xxx | 08 Kas 2010 01:52:26
    Gerekli screenshot-pdf - cep telefonu mesaji(Garanti Bankasi tarafindan gonderilen) ve kagida baski fatura ornegimi hazirlamis bulunmaktayim. Lutfen ticari ahlaka uygun hareket ederek urunun satisini onaylayiniz. Siparis iptali durumunda gerekli mercilere basvurumu yapacagimi ve bu mesaj ekranin da ilgili dosyaya eklenecegini buradan beyan eder ve bildiririm.
    Saygilarimla...

    Genel Destek | 08 Kas 2010 10:08:31
    xxx Bey,
    Forumda indirimin 20$ değerinde olduğu net bir şekilde belirtilmişti. Sistemsel hata nedeniyle %20 indirim uygulandığını da ilk mesajımızda açık bir şekilde belirttik.
    Yapılan hatadan fayda sağlamak noktasında ısrar ediyorsunuz. Siparişiniz bugün iptal edilecek ve kredi kartınızdan yapılan tahsilat iade edilecektir.
    Bilginize

    xxx | 08 Kas 2010 10:10:20
    Hakem heyetinin bu gibi durumlarda daima tuketici lehine karar verdigini hatirlatir size son bir sans veriyorum.
    Ilginize tesekkurler...

    xxx | 08 Kas 2010 10:38:41
    Ilginize tesekkurler. Takinacaginiz tavri merak etmekteydim ancak tuketiciye hicbir sans vermemekte dirayetli davrandiniz. Rahat olunuz herhangi bir sekilde sikayette bulunmayacagim. Ancak potansiyel musteri aginizda bir azalma olacaktir cunku bu mavzuyu gerek yazili basinda gerek forum tarzi bilgi paylasim sitelerinde firsatim oldugunca dile getirecegim. Her sey icin tesekkurler...

    Genel Destek | 08 Kas 2010 10:47:00
    Bizden beklentiniz size hiçbir şekilde zararı olmayan bir hata(ödeme aynen iade ediliyor) doğrultusunda bile bile para kaybetmemiz ve bundan sizin memnuniyet duymanız ise burada tekrar değerlendirilmesi gereken bizim müşteriye yaklaşımımızdan ziyade sizin fırsatçı yaklaşımınızdaki ısrarınızdır.
    Müşterimizin kaybının veya bizim kaybımızın olması durumunda gerekli müdaheleyi yapmak ticaret ahlakının bir gereğidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknobiyotik

    Merhaba,
    Sizinle yapılan toplam 8 yazışmadan istediğiniz kısımları kesip kopyalarak buraya yapıştırmanızdan ötürü yazışmalarımızın tümünü buraya yazmayı uygun gördük:



    Ah keske 9. mesajimi da paylasmis olsaydiniz. Saat 11:42'de atmissiniz mesaji ve benim 9. mesajim sitenizde 11:29'da atilmisti. Neyse onu da ben paylasayim ve bu konuyu ben burada kendi adima son kez kapatayim...

     TeknoBiyotik Sıcak Fırsatlar (Son Güncelleme: 16-12-2010)




  • Hukuksal açıdan belki Teknobiyotik haklı olmasına rağmen bu kadar bi meblağ için internet ortamında müşteri ile münakaşaya girmek bence tüccarlığa uymaz.
    Ki yapılan hata teknobiyotik tarafından yapılmış.
    Şu an çalıştığım firma sadece müşterisini memnun etmek için tamamen müşteri hatası olan ürünleri değiştirmektedir.
    Olay birazda müşteriye yaklaşım meselesi.
  • boyle durumlar bu gibi sirketler icin hep kotu ornek
  • Firmanın hatasını tüketiceye atmak ve fırsatçılık vb. yakıştırmalar hiç hoş olmamış. Arkadaş yapılanın etik olmadığını belirtmek için buraya mesaj yazmış iyi de yapmış. Bende aynı şekilde cumartesi akşamı "Aerocool X-Predator 7 Fanlı Big-Tower Kasa" için 30$ indirim var denilince siteye girdim ve fiyatın 262tl olduğunu gördüm ve indirim kuponunu girdim 30$ düşsün diye ama fiyat düşmeyince forumada yazdım zaten kupon çalışmıyor diye (gerçek fiyatı 320 tl'ymiş firma öyle dedi). Peki kupon çalışsaydı ve o kasayı ben 220tl'ye almış olsaydım aynı muameleyi bende görecektim ve sipariş iptal edilecekti falan demoralize edecektiler beni, neyseki kupon çalışmadı da bu söz konusu şeyler yaşanmadı. Bence firma bu tür indirimlerle kaş yapayım derken göz çıkartmamak için daha dikkatli olmalıdır, yaptıkları hatayıda müşteriye yıkarlarsa her sipariş veren tüketici acaba yine yanlışlık varmıdır ürünüm iptal edilirmi endişesi yaşamamış olur. Son sözüm, firma iyi niyetli olabilir ama eksik davranıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: apollonx

    Firmanın hatasını tüketiceye atmak ve fırsatçılık vb. yakıştırmalar hiç hoş olmamış. Arkadaş yapılanın etik olmadığını belirtmek için buraya mesaj yazmış iyi de yapmış. Bende aynı şekilde cumartesi akşamı "Aerocool X-Predator 7 Fanlı Big-Tower Kasa" için 30$ indirim var denilince siteye girdim ve fiyatın 262tl olduğunu gördüm ve indirim kuponunu girdim 30$ düşsün diye ama fiyat düşmeyince forumada yazdım zaten kupon çalışmıyor diye (gerçek fiyatı 320 tl'ymiş firma öyle dedi). Peki kupon çalışsaydı ve o kasayı ben 220tl'ye almış olsaydım aynı muameleyi bende görecektim ve sipariş iptal edilecekti falan demoralize edecektiler beni, neyseki kupon çalışmadı da bu söz konusu şeyler yaşanmadı. Bence firma bu tür indirimlerle kaş yapayım derken göz çıkartmamak için daha dikkatli olmalıdır, yaptıkları hatayıda müşteriye yıkarlarsa her sipariş veren tüketici acaba yine yanlışlık varmıdır ürünüm iptal edilirmi endişesi yaşamamış olur. Son sözüm, firma iyi niyetli olabilir ama eksik davranıyor.

    Merhaba,
    Ürün fiyatında herhangi bir değişiklik olmadığını daha önceki mesajda belirtmiştik. Şu an 2 farklı Xpredator modelimiz satışta bulunmaktadır:
    - AeroCool Xpredator 2 Fanlı Model: 262,29 TL
    - AeroCool Xpredator 7 Fanlı Model: 320,03 TL

    30$'lık indirim sadece 7 fanlı modelde geçerli olduğu için 2 fanlı modelde kuponun çalışmaması normaldir.

    AeroCool Xpredator 7 fanlı modeli 11 Kasım'a kadar daha önce attığım mesajda belirtilen fiyatlardan alabilirsiniz, belki diğer mesajların arasında gözünüzden kaçmış olabileceğini düşünerek aşağıda tekrar yazıyorum:
    - Kredi kartı tek çekim ve World 6 taksit, Axess 3 taksit, Bonus 3 taksit fiyatı: 320,03 TL
    - DH Sıcak fırsat kupon kodu ile tek çekim ve yukarıdaki kart/taksitler için fiyatı: 278,09 TL
    - DH Sıcak fırsat kupon kodu ve havale fiyatı (%6 ek indirim): 258,89 TL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Falco.N

    Hukuksal açıdan belki Teknobiyotik haklı olmasına rağmen bu kadar bi meblağ için internet ortamında müşteri ile münakaşaya girmek bence tüccarlığa uymaz.
    Ki yapılan hata teknobiyotik tarafından yapılmış.
    Şu an çalıştığım firma sadece müşterisini memnun etmek için tamamen müşteri hatası olan ürünleri değiştirmektedir.
    Olay birazda müşteriye yaklaşım meselesi.



    Tam tersi. Hukuki açıdan teknobiyotik sitesi haksızdır. Kusur kendilerinden kaynaklanmaktadır. Tüketici haklarına başvurulsa ürün fiyatta yanlışlık ta olsa alıcıya gönderilir. Lakin bu durum etik olur mu? olmaz tabiki
  • Hukuksal açıdan kararları hakimler veya ilgili hakem heyeti verir.
    Biz sadece görüş belirtebiliriz.
  • Ben başlıktaki ilana tıklayarak zaten baktım, belki link yanlış girilmiş olabilir başlığa çünkü benim ilgilendiğim bir kasa değildi linkini gördüm sepete at diyip alışverişi bitir dedim. Herneyse şuan için bu konuda sorun yok herşey düzgün gözüküyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Falco.N

    Hukuksal açıdan kararları hakimler veya ilgili hakem heyeti verir.
    Biz sadece görüş belirtebiliriz.




    Karari zaten biz vermiyoruz. Bununla ilgili kanunlar var. 100 lerce emsal karar var. Bu tip davalarin %95 inde ürün satıcıya gönderilmiştir.

    Bununla ilgili kanunda vardı bir konuda. Hatırlayamadığım için ekliyemiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 8 Kasım 2010; 14:24:58 >
  • Ben bu konuda Teknobiyotik'in haklı olduğunu düşünüyorum. Yapılan yanlışlık fark edilmiş ve para bekletilmeden hemen geri iade edilecek. Zaten foruma özel indirimler yapıyorlar, SSD leri bu kadar düşük fiyata (yurtdışına göre yüksek olsada, eski TR fiyatlarına göre gayet ucuz!) satıyorlar. Bununda ötesini istemek fırsatçılıktır.

    Ben Team 60 Gb S1 + dönüştürü aparatı sipariş verdim bugün. Havale indirimi ile 282 tl ye geldi daha nolsun?
  • O mağdur olan arkadaş ne yapıyor ? Gittimi bugün heyete ? yoksa ürünlerden vazmı geçti.
  • Bence firma arkadaşın para iadesini direk kabul edeceğini bu şekil sanal ortamda yaşadıklarını anlatmayacağını düşündü.Arkadaşta çok iyi yapmış bu olayı burda anlatmakla.Bütün yazışmaları da gördük.Arkadaşın blöf yaptığını bildikleri için bu kadar rahat davranıp hatta ileri gidip arkadaşa "fırsatçı" sıfatını bütün Türkiye'nin önünde yakıştırabiliyorlar.Hadi 3 kuruş para için bu imaj kaybını göze alıyorlar yeniler,acemiler diyelim ama Teknobiyotik yeni bir site olabilir ama Akortek Bilişim kaç senelik firma.Buradan da yırtamıyorlar.Müşteri memnuniyeti her zaman en önemlisidir.Benim kimseye çamur atma gibi bir düşüncem yok,sözlerimi de akortekle daha önce gerçekleşen benim yaşadığım bir hadiseyle bitireyim.

    Uzatmadan anlatayım kesinlikle bozuk olduğuna inandığım, aerocool gatewatch 2 fan kontrolcümü akortekle yazışmalarım sonucu garantiye gönderdim( yarım sayfadan fazla ürünle ilgili yaşadığım sorunları anlatan belge ile ) ve bir ay sonra hiç bir sorunu yoktur diye geri gönderildi.Evet hiçbir sorunu yok o yüzden ben sadece süs olsun diye hiçbir fanı kontrol edemeyen fan kontrolcüyü kasama takmak zorunda kalıyorum.

    Saygılar




  • Hepsiburada.com hatalı girilen ürünleri (%40 indirimli monitörler) teslim etmişti ve nicelerini.. Her firma bir değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c4n

    Hepsiburada.com hatalı girilen ürünleri (%40 indirimli monitörler) teslim etmişti ve nicelerini.. Her firma bir değildir.


    Böyle yaparak diğer insanlarıda beklenti içine sokmuş, ölücülere gün doğurmuştur.
  • Hepsiburada olayı bambaşka bir olay, resmen forumda fiyat yanlış girilmiştir denildiği halde millet üçer beşer ya gönderirse mantığıyla sipariş etmiş ölücülük yapılmıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratremix

    quote:

    Orijinalden alıntı: c4n

    Hepsiburada.com hatalı girilen ürünleri (%40 indirimli monitörler) teslim etmişti ve nicelerini.. Her firma bir değildir.


    Böyle yaparak diğer insanlarıda beklenti içine sokmuş, ölücülere gün doğurmuştur.


    Evet ama buradaki olay tek kisinin basina gelmis ortada oluculuk yok gibi gozukuyor.TB tigin yapacagi islem aslinda burada cok basitti urunu gonderip parayida cekecekdi yani musteriyi magdur etmeyecekdi.Sonra ise bu fiyati hangi calisan siteye yanlis girmisse eger onun maasindan eksik olan parayi kesecekti.Boylece hic kimse magdur olmayacak ve TB calisanlarida bu olaydan dolayi cok daha dikkatli olup birdaha boyle bir hata yapmamaya ozen gostereceklerdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalkadir
    Uzatmadan anlatayım kesinlikle bozuk olduğuna inandığım, aerocool gatewatch 2 fan kontrolcümü akortekle yazışmalarım sonucu garantiye gönderdim( yarım sayfadan fazla ürünle ilgili yaşadığım sorunları anlatan belge ile ) ve bir ay sonra hiç bir sorunu yoktur diye geri gönderildi.Evet hiçbir sorunu yok o yüzden ben sadece süs olsun diye hiçbir fanı kontrol edemeyen fan kontrolcüyü kasama takmak zorunda kalıyorum.
    Saygılar


    Merhaba,

    Aslında Teknobiyotik'in kuruluş amaçlarından birisi de aslında bu.

    Bildiğiniz gibi Akortek Bilişim yüksek performans ürünlerinde uzmanlaşmış bir firma olduğundan satılan ürünler hep standarttan farklı ve standardın üzerinde bir donanım bilgisi gerektiren ürünler. Örneğin bir SSD gibi çok taze teknoloji ürünlerinde müşterinin BIOS'taki SATA/AHCI ayarından tutun da MacOS'ta sleep modundan çıkamamasına kadar yaşayabileceği onlarca değişik problem bulunuyor. Oysa ki Türkiye'deki standart satış kanallarının belki %90'ı bu tip ürünlerde son kullanıcıya destek verebilecek bilgi birikimine sahip değil. Bu sebeple Akortek ürünleri satış kanallarında satıldığında ve müşteri herhangi bir problem yaşadığında "arızalı" damgası yiyen ürünler aradaki firmalar teknik destek sunamadığından direk bize kadar geliyor ve ne yazık ki ülkemizdeki kredilendirme yapısı gereği şu an bize satış kanallarından ulaşan ürünler genelde şöyle bir yol izliyor:

    Müşterinin Satın Aldığı Bayi -> Bölgesel Toptancı Firma -> Genel Dağıtıcı Firma (Penta/Arena) -> Akortek

    Haliyle üründe herhangi bir arıza bulunamayıp geri gönderilirse de yine aynı yolu izliyor. Her noktada min. 2 günlük bir kargo işlemi gerçekleştiğini düşünürseniz ürünlerin bu tip kanallardan bize gelip geri dönmesi sürecinde 12 güne varan bir vakit kargoda harcanabiliyor. Üstelik aradaki süreçte ürünün üzerine yapıştırılmış açıklamalar, müşterinin ilk teslim ederken teknik servis tutanağına yazılan arıza tanımları vs. kayboluyor. Öyle ki bize arızalı olarak gelen ürünlerin %90'ı "Çalışmıyor" tanımıyla geliyor fakat çoğunun problemi aslında bambaşka oluyor.

    Oysa ki TeknoBiyotik sayesinde direk olarak her türlü teknik desteği ürün hakkında en çok bilgi sahibi olan firmadan alıp probleminizi bütün bu gidip gelmeler olmadan çok daha hızlı çözme imkanına sahip olacaksınız. Üstelik TeknoBiyotik'te sadece Akortek ürünleri için değil örneğin bir MSI GTX460 Talon Hawk ekran kartında Bellek/PLL voltaj ayarları veya anakartlardaki USB 3 yuvalarının geriye uyumluluklarıyla ilgili de ayrıntılı teknik destek alabileceksiniz.

    Muhtemel bir iletişim kopukluğundan ötürü yaşadığınız problemle ilgili üzgünüz, eğer info@akortek.com adresinden bir email atarsanız arkadaşlarımız size probleminizle ilgili yardımcı olacaktır.




  • Sıcak Fırsatlar 10 Kasım Güncellemeleri

    - AeroCool Xpredator stoklarımızda. Ön siparişte 30$ indirim kampanyası sona ermiştir, gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz.
    - Yeni CM Storm Inferno Oyuncu Faresi CM Storm M4 Oyuncu Mousepad hediyeli!

    YENİ ÜRÜN / İNDİRİM!: CM Storm Inferno 4000 dpi Fare CM Storm M4 Mousepad Hediyeli!: CM Storm'un yeni 4000 dpi'lık ve 128kb dahili programlanabilir hafızaya sahip Inferno oyuncu faresi 40.5 x 28.5 cm boyutunda CM Storm M4 Mousepad hediyeli! Bu indirimi kullanabilmek için CM Storm Inferno fare ile ürün ekranında sol kısımdaki Tavsiyelerimiz bölümünde bulabileceğiniz CM Storm M4 Weapon of Choice Mousepad'i birlikte sepete ekleyerek çıkış sayfasına gitmeniz yeterlidir. İndiriminiz Ekspres kasa ekranında sipariş toplamınıza otomatik olarak yansıtılacaktır.
    http://www.teknobiyotik.com/cevre-birimleri/fare-mouse/cm-storm-inferno-4000dpi-cift-lazer-sensorlu-usb-oyuncu-faresi.html
    http://www.teknobiyotik.com/aksesuar-sarf/mousepad/cm-storm-m4-weapon-of-choice-duramesh-oyuncu-mouse-pad.html




  • burada epey eğitimci var, sunum kumandalarında bir kampanya istesek?

    http://www.teknobiyotik.com/cevre-birimleri/wireless-presenter.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simyaci -- 10 Kasım 2010; 18:46:07 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.