Şimdi Ara

Teknosa Ayıplı Mal Satıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARNT

    Kardeşim garanti falan bu durumu düzeltmez. Sana yapacakları en iyi şey tek numarayla kullanman bunun dışında bir şey olmaz. Mahkemeye vermen lazım oda en az 1 sene sürer. Ondada lehine çıkarmı çıkmazmı meçhul. Malesef bununla ilgili tüketiciyi koruyan bir kanun yok.

    Arkadaşım garantiye yollamıştı düzeltmişlerdi
  • Belki yapılabilir ama bu klonlanma mesajlarının çoğu zaten telefona başka bi simi takmaktan kaynaklanıyor (bence xnewierr in telefonuna da bu oldu) yani 2. telefon yok o yüzden sadece numarayı tanımlamak yapılabilir
  • 1 kere başıma geldi 1 kere arkadaşın annesinin telefonuna oldu 1-2 defada internette gördüm
    Komik ama gerçek
  • Ben telefonumu farklı sim kartları ile kullanıyorum ve böyle bir mesaj gelmedi. Ayrıca imei numarasını da sorgulattım, Türkiye kayıtlı ve Samsung Türkiye garantili olarak görünüyor. Ben problem yaşamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AERN -- 13 Eylül 2013; 0:05:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xnewierr

    quote:

    Orijinalden alıntı: metabisülfit

    Benim eski telefonum N73'dü böyle bir sorun çıkmıyordu o simimi taktığım arkadaşta samsung kullanıyordu yani belki samsungun bazı telefonunda olan bi durumdur . Bir de ilk mesajınızda teknosanın
    quote:

    "hangi numarayı kullanıyorsanız kayıt ettirelim öylece kullanın. "
    dediğini söylemişsiniz sanırım demek istedikleri numaraları verin onaylatalım böyle bir sorun çıkmasın olabilir Ama şunu bilin ki o telefonu samsung'un kendi mağazasından da alsanız aynı şey olabilirdi

    evet haklısın. yarın olsun bekliyorum ilk işim tüketici hakem heyetlerine gitmek olacak. biraz araştırma yaptım btk'nın kendi sitesinde bu tarz ürünler ayıplı mal sayılıyor ve ürünü değiştirme zorunlulukları var. http://www.btk.gov.tr/tuketici/bim/ekbdc.php bakabilirsiniz.
    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’na iletilen yazı ile kaçak ve elektronik kimlik bilgisi değiştirilmiş cihaz satın alanların mağduriyetlerinin giderilmesi için ayıplı mal sayılması yolunda girişimde bulunulmuştur. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nın 04.08.2006 tarihli ve 22742 sayılı yazısı ile bu tür cihazların hukuken AYIPLI MAL olarak değerlendirildiği ve tüketicilerin 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 4 üncü maddesinde düzenlenen seçimlik haklardan faydalanması gerektiği belirtilmektedir

    O mesajı silme aldığın yere git itirazını yap ürünü değiştirsinler sana yeni bir telefon versinler. Yok falan derler ise, tüketici mahkemesine gideceğini söyle.
    Her türlü sen haklısın. Böyle bir madde varken yararlanmak lazım .




  • Geçmiş olsun teknosada bu olaylar fazlasıyla yaşanıyor malesef. Teknosaya sadece ürün gormek için giderim bakarım çıkarım. Kız arkadaşımın iphone 5 şarj kablosunu ordan almıştık 2 gün sonra bozuldu gittik tekrar teknosaya reyondaki ürünün kutusunu açtı yeni kabloyu verdi bizdeki bozuk olan kabloyuda tekrar kutuya koyup reyona bıraktı. Bu kadar rezil biryer anlıyacağınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burada yorum değerli vakitlerini ayırıp ta değerli yorumlarını esirgemeyen tüm "dostlarıma" teşekkürü bir borç bilirim. konuyla ilgili hakkımı arayacağım. bir kaç yere yazı yazdım. ondan sonra tüketici hakem heyetlerine başvuracağım. bu konularda tanıdığım çok iyi bir avukat var. kısaca gereken neyse yapacağım. edindiğim tüm tecrübelerimi de burada paylaşacağım. umarım hayırlı bir karar çıkar da herkese timsal olur da bu gibi durum başına gelen kişilere de yol göstermiş olur. umarım her şey yolunda gider.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xnewierr -- 13 Eylül 2013; 14:43:12 >
  • ikinci sim ile alakası yok bence.
    yaşlı anneme bimeksten 3gsiz kamerasız basit bir lg marka telefon almıştım 2 sene önce.
    onada aynı mesaj geldi ve telefon kapandı. 2. bir sim kart asla takılmadı. bırak onu, cihazda bir işletim sistemi bile olduğuna şüpheliyim. çok ucuz bir cihaz olmasa peşinden giderdim. bu yüzden önemsemedim.

    bence mağaza personeli yapıyor bunu kurumlar ile alakası yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .mono -- 13 Eylül 2013; 13:30:57 >
  • Merakla bekliyorum xnewierr olayin aslini ogrenince bizi aydinlatirsan sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satılıp daha sonra iade edilen üründe olabilir belki.Alıp sonra iade eden kişi IMEI alıp kendı telefonuna kopyalamıştır.
  • neler yaptıysam buradan herkese bilgi vereceğim. herekse emsal olsun. çok insanın başına geliyormuş. 13.09.2013 tarihinde tüketici hakem heyetlerine gittim bana "telefonun kapansın sonra bize başvur biz gerekeni yapacağız sen ne istersen o olacak dedi... ama önce telefonun kapanmasını bekleyelim" dedi. şimid kapanmasını bekleyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xnewierr -- 15 Eylül 2013; 23:39:02 >
  • 16.09.2013 tarihinde teknosa müşteri hizmetlerinden tekrar aradılar. dedikleri şey "efendim bizim bu konuda yapabileceğimiz tek şey mağazamıza gidin bir adet numaranızı verin gerekli formu doldurun ve tek numara üzerinden kullanmaya başlayın" dediler. tabii ki ben de doğal olarak bu duruma itiraz ettim. böyle bir durumu kabullenemeyeceğimi beyan ettim. " siz bilirsiniz" dediler kapattık. şimdilik telefonun kapanmasını bekliyorum. sonra işte malum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xnewierr -- 9 Ekim 2013; 1:11:49 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.