Şimdi Ara

Teknosa Ayıplı Mal Satıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 01.08.2013 tarihinde izmir şirinyer teknosa mağazasında samsung galaxy s4 telefon aldım. 12.09.2013 tarihinde telefonuma mesaj geldi. "telefonunuz klonlanmıştır" diye. "aldığınız yere başvurunuz" diyordu. neye uğradığımı şaşırdım. ben telefonu başka yerden de alabilirdim açıkçası. neden teknosadan aldım; çünkü teknosa bende güven duygusu uyandırdığından aldım. üstelik piyasan daha fazla ücret vererek buradan aldım ama gelin görün ki; telefonu alalı daha üstünden bir ay henüz geçmiş, teknosa gibi düzgün kaliteli bir mağazadan almama rağmen başım gelene bakın. inanamıyorum. şok içindeyim hala. koskoca teknosa ayıplı mal satıyor resmen. nasıl olur da daha bir ay yeni geçmişken telefon klonlanmıştır diyebiliyor. BU ARADA TEKNOSANIN müşteri hizmetlerine mesaj yazdım bana geri dönüş sağladılar ama söyledikleri şey çok komikti. "hangi numarayı kullanıyorsanız kayıt ettirelim öylece kullanın. " SANKİ KARŞILARINDA ÇOCUK VARDI. anlaşılan o ki teknosadan herhangi bir ürün almakla tamamen aptallıkmış. insan neden daha fazla para verip de teknosadan alır; güven duygusu ve ürüne herhangi bir şey olduğunda hizmette hiç bir kusur olmayacağını tahmin ettiğinden ürünün arkasında duracaklarını bildiğinden (yaptıkları reklamlardan) alıyor. demek ki koca bir palavra imiş. Güven vs. önemli değil. ürünü sat ne olursa olsun mantığı.

    GERÇİ HAKKIMI YASAL YOLLARDAN ARAYACAĞIM. ÖNCE TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE VE AVUKATIM ARACILIĞIYLA MADDİ VE MANEVİ TAZMİNAT DAVASI DA AÇACAĞIM. HAKKIMI YASAL TÜM MERCİLERDE ARAYACAĞIM.

    BİR DAHA ASLA TEKNOSADAN ALIŞ VERİŞ YAPMAYACAĞIM. TEKNOSADAN ÜRÜN ALACAKLARA DA ÖNEMLE DUYURULUR.

    SAYGILARIMLA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xnewierr -- 12 Eylül 2013; 23:37:00 >







  • Dostum öncelikle geçmiş olsun bence Teknosa'ya git ve cihazı Samsung'a göndersinler birebir değişim yapılsın ama sonuna kadar haklisin bunuda unutma eğer ki işi yokuş'a sürerler ise hemen hukuki yollara öyle başvur çünkü hukuki olarak netleşecek işlem 6 ay belki 1 sene süre bilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xnewierr X kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun ...

    Telefonunuza başka bir sim taktınız mı ? Veya o İMEİ numarası telefonunuzdaki ile uyuyor mu ?
  • Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. gerekwn tüm yasal haklarımı arayacağım bu işin peşini asla bırakmayacağım. yarında tüketici hakem heyetlerine başvuracağım. bu gün teknosaya gittim zaten benle dalga geçer gibi numaranız işletip öylece kullanacaksınız dediler tuhaf ya.

    evet telefonuma ikinci bir sim taktım nedne ki? ve evet imei numaralar (telefondaki ve mesajdaki) malesef tutuyor.
  • İlk olarak geçmiş olsun.
    Şunu tekrar belirtmekte fayda var. Her zaman ürünü orjinal mağazasından alın. Teknosa'dan alacağınıza gidip Samsung mağazasından alın. Belki aralarında 200 tl vardır, fakat çekeceğiniz çileye deymez. Garanti de sorun çıkarırlar, uğraştırırlar.
  • telefona başka bir sim takınca oluyor genelde internette bunla ılgılı konular var
  • Telefonunun bilgilerinde ki imei ile pilin altındaki imei numarasını ve kutuda yazanı kıyasla hepsi birbirini tutuyor mu bakalım ?
    Ayrıca hattın ne bilmiyorum ama Turkcell ise eğer, online işlem merkezine gir, bakalım cihaz ayar gönderimi menüsünde Turkcell telefonunu ne olarak tanıyor.
    Bu duruma göre hangi telefonun imei numarasını senin telefona geçirmişler onu da öğrenebilirsin rahatlıkla.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xnewierr

    Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. gerekwn tüm yasal haklarımı arayacağım bu işin peşini asla bırakmayacağım. yarında tüketici hakem heyetlerine başvuracağım. bu gün teknosaya gittim zaten benle dalga geçer gibi numaranız işletip öylece kullanacaksınız dediler tuhaf ya.

    evet telefonuma ikinci bir sim taktım nedne ki? ve evet imei numaralar (telefondaki ve mesajdaki) malesef tutuyor.

    O ikinci simi taktiktan sonra geldiyse sorun teknosadan kaynaklı değil , ben bi arkadasimin telefonuna takmistim simimi onun telefonu da kapandi servise verdiler actirdilar ve bi telefona 2. Bi simi takmayin genelde boyle yapiyot demisler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A4L

    İlk olarak geçmiş olsun.
    Şunu tekrar belirtmekte fayda var. Her zaman ürünü orjinal mağazasından alın. Teknosa'dan alacağınıza gidip Samsung mağazasından alın. Belki aralarında 200 tl vardır, fakat çekeceğiniz çileye deymez. Garanti de sorun çıkarırlar, uğraştırırlar.



    haklısınız ama ben de gidip sokaktaki işportacıdan ya da köşe başındaki herhangi bir satıcıdan almadım ki TEKNOSA dan aldım daha ötesi var mı? yok tekno asist yok müşteri hizmetlerimiz şöyle böyle yok teknogaranti bunlar boşunaymış meğer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metabisülfit


    quote:

    Orijinalden alıntı: xnewierr

    Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. gerekwn tüm yasal haklarımı arayacağım bu işin peşini asla bırakmayacağım. yarında tüketici hakem heyetlerine başvuracağım. bu gün teknosaya gittim zaten benle dalga geçer gibi numaranız işletip öylece kullanacaksınız dediler tuhaf ya.

    evet telefonuma ikinci bir sim taktım nedne ki? ve evet imei numaralar (telefondaki ve mesajdaki) malesef tutuyor.

    O ikinci simi taktiktan sonra geldiyse sorun teknosadan kaynaklı değil , ben bi arkadasimin telefonuna takmistim simimi onun telefonu da kapandi servise verdiler actirdilar ve bi telefona 2. Bi simi takmayin genelde boyle yapiyot demisler

    böyle bir şey olabilir beliki ama bana saçma geldi. sen tonla para ver ama sakın ikinci hattını takma haa! bu sizce de biraz garip bir durum değil mi? ben istediğim gibi telefonu kullanamayacksam ne anladım bu işten?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    Telefonunun bilgilerinde ki imei ile pilin altındaki imei numarasını ve kutuda yazanı kıyasla hepsi birbirini tutuyor mu bakalım ?
    Ayrıca hattın ne bilmiyorum ama Turkcell ise eğer, online işlem merkezine gir, bakalım cihaz ayar gönderimi menüsünde Turkcell telefonunu ne olarak tanıyor.
    Bu duruma göre hangi telefonun imei numarasını senin telefona geçirmişler onu da öğrenebilirsin rahatlıkla.


    kıyasladım az önce, aynen tutuyor. faturadaki dahil olmak üzere. avea kullanıyorum. dediğinizi bir de avea'nın online işlem merkezinde deneyeyim bakalım. ne olacak.
  • Aynı mağazadan haziran ayında Galaxy Ace 2 aldım sorun çıkmadı
  • Oralardan pahalıya alıp internetten yada yurtdışından alanlara enayi diyenlere gelsin bu. Biz en azından ucuza alıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cıngar çıkarmana gerek yok aldığın mağazaya git sorununu halelderler. teknosa nasıl ayıplı mal satabilir ürünü ilk defa sen kullanıyorsun ürün kutusunun iki tarafıda kapalı alırken ilk sen açıyosun bakmadan aldıysan birazda senin hatan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xnewierr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    Telefonunun bilgilerinde ki imei ile pilin altındaki imei numarasını ve kutuda yazanı kıyasla hepsi birbirini tutuyor mu bakalım ?
    Ayrıca hattın ne bilmiyorum ama Turkcell ise eğer, online işlem merkezine gir, bakalım cihaz ayar gönderimi menüsünde Turkcell telefonunu ne olarak tanıyor.
    Bu duruma göre hangi telefonun imei numarasını senin telefona geçirmişler onu da öğrenebilirsin rahatlıkla.


    kıyasladım az önce, aynen tutuyor. faturadaki dahil olmak üzere. avea kullanıyorum. dediğinizi bir de avea'nın online işlem merkezinde deneyeyim bakalım. ne olacak.

    Hocam peki hangi hattı taktığınızda o mesajı aldınız ? Bir de imei sorgulama yapın internetten bakalım o imei hangi cihaz adına kayıtlı ?
    Çünkü bazen operatörler böyle saçmalayabiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    quote:

    Orijinalden alıntı: xnewierr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    Telefonunun bilgilerinde ki imei ile pilin altındaki imei numarasını ve kutuda yazanı kıyasla hepsi birbirini tutuyor mu bakalım ?
    Ayrıca hattın ne bilmiyorum ama Turkcell ise eğer, online işlem merkezine gir, bakalım cihaz ayar gönderimi menüsünde Turkcell telefonunu ne olarak tanıyor.
    Bu duruma göre hangi telefonun imei numarasını senin telefona geçirmişler onu da öğrenebilirsin rahatlıkla.


    kıyasladım az önce, aynen tutuyor. faturadaki dahil olmak üzere. avea kullanıyorum. dediğinizi bir de avea'nın online işlem merkezinde deneyeyim bakalım. ne olacak.

    Hocam peki hangi hattı taktığınızda o mesajı aldınız ? Bir de imei sorgulama yapın internetten bakalım o imei hangi cihaz adına kayıtlı ?
    Çünkü bazen operatörler böyle saçmalayabiliyor.


    dostum iki adet avea var bende. ikisini de aktif olarak kullanıyorum. imei sorgulaması da yaptım. aynen doğru. keşke saçmalasa!




  • xnewierr X kullanıcısına yanıt
    Benim eski telefonum N73'dü böyle bir sorun çıkmıyordu o simimi taktığım arkadaşta samsung kullanıyordu yani belki samsungun bazı telefonunda olan bi durumdur . Bir de ilk mesajınızda teknosanın
    quote:

    "hangi numarayı kullanıyorsanız kayıt ettirelim öylece kullanın. "
    dediğini söylemişsiniz sanırım demek istedikleri numaraları verin onaylatalım böyle bir sorun çıkmasın olabilir Ama şunu bilin ki o telefonu samsung'un kendi mağazasından da alsanız aynı şey olabilirdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metabisülfit

    Benim eski telefonum N73'dü böyle bir sorun çıkmıyordu o simimi taktığım arkadaşta samsung kullanıyordu yani belki samsungun bazı telefonunda olan bi durumdur . Bir de ilk mesajınızda teknosanın
    quote:

    "hangi numarayı kullanıyorsanız kayıt ettirelim öylece kullanın. "
    dediğini söylemişsiniz sanırım demek istedikleri numaraları verin onaylatalım böyle bir sorun çıkmasın olabilir Ama şunu bilin ki o telefonu samsung'un kendi mağazasından da alsanız aynı şey olabilirdi

    evet haklısın. yarın olsun bekliyorum ilk işim tüketici hakem heyetlerine gitmek olacak. biraz araştırma yaptım btk'nın kendi sitesinde bu tarz ürünler ayıplı mal sayılıyor ve ürünü değiştirme zorunlulukları var. http://www.btk.gov.tr/tuketici/bim/ekbdc.php bakabilirsiniz.
    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’na iletilen yazı ile kaçak ve elektronik kimlik bilgisi değiştirilmiş cihaz satın alanların mağduriyetlerinin giderilmesi için ayıplı mal sayılması yolunda girişimde bulunulmuştur. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nın 04.08.2006 tarihli ve 22742 sayılı yazısı ile bu tür cihazların hukuken AYIPLI MAL olarak değerlendirildiği ve tüketicilerin 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 4 üncü maddesinde düzenlenen seçimlik haklardan faydalanması gerektiği belirtilmektedir




  • xnewierr X kullanıcısına yanıt
    Ben olayı tam anlatamadım galiba :D Orada da zaten yazıyor
    quote:

    ..kaçak ve elektronik kimlik bilgisi değiştirilmiş cihaz satın alanların...
    o şekilde satın alanların ama sizinki satın aldıktan sonra oluşmuş bi sorundan kaynaklanıyor yani sizin durumunuz buna girmeyebilir. Cihazı garantiye götürürseniz durumu düzeltirler .
  • Kardeşim garanti falan bu durumu düzeltmez. Sana yapacakları en iyi şey tek numarayla kullanman bunun dışında bir şey olmaz. Mahkemeye vermen lazım oda en az 1 sene sürer. Ondada lehine çıkarmı çıkmazmı meçhul. Malesef bununla ilgili tüketiciyi koruyan bir kanun yok.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.