Şimdi Ara

Teknosa'dan alıdımız yeni ipad'in garantisi 1 yıl görünüyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
1
Favori
1.746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık iki ay önce Teknosadan yeni ipad almıştık. Biz Teknosadan aldık diye garanti iki yıl diye hiç bakmadık. dün iphone telefonumu servise vermek için garantisi var mı diye bakmak isterken ipad i de kontrol ettiğimde garantisinin 1 yol olduğunu gördüm. Teknosayı aradığımda apple la görüşmemi söylediler. hafta sonu olduğu için görüşemedim. Bu konuda bilgisi olan var mı diye sizlere sormak istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tablocu -- 29 Temmuz 2017; 14:34:36 >



  • Seri numarasının sonu Tu/a ile mi bitiyor

    Kutusunda yazar bi bakabilir misin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • flowerhorn kullanıcısına yanıt
    seri numarası değilde model numarası (MP2F2TU/A ) tu/a ile bitiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tablocu

    seri numarası değilde model numarası (MP2F2TU/A ) tu/a ile bitiyor.

    Türkiye için üretilmiş model aslında bu

    2 yıl garantisi olması lazım

    Bir yanlışlık var ortada

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatura tarihinden itibaren 2 yıl garantilidir hocam. Faturayı inraz ettiğinizde güncellenir o tarih.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhtemelen siz almadan önce etkinleştirilmiş ipad.
    Aynısı benim de başıma geldi. Apple fatura ile değil de etkinleştirme tarihine göre hizmet verdiği için topu Teknosa'ya atıyor. Teknosa deseniz dünyadan haberi yok.

    Sizin yapmanız gereken Apple müşteri hizmetlerini arayıp, üst birimle görüşmek. Onlar sizden cihazın ve faturanın fotoğraflarını mail atmanızı isteyecek.
    Eğer cihazınız teşhir ve demo ürünü değilse garanti süresi düzeltilir. Ancak teşhir veya demo ürünü ise Teknosa'ya şikayet kaydı ile uzun mücadeleler sonucu iade edebiliyorsunuz.
  • Cevaplarınız için teşekkür ederim. ilk fırsatta dedikleriniz yapacağım. Sonucu buraya yazarım.
  • tablocu T kullanıcısına yanıt
    cok vakit kaybetmeden apple ile gorusun.
  • Sabah Apple destek hattını aradım, durumu bildirdim. Öğlen dönüş yaptılar. Faturayı ve bilgileri gönderdim. Gerekli düzeltmenin Apple tarafından yapılacağını ya da gerek görürlerse mail yoluyla başka bilgiler de isteyebileceklerini söylediler.
  • Çarşamba günü Apple ile yaptığımız uzun görüşmelerden sonra tabletin İngiltere de satılan veya satılacak olan cihaz olduğu belirlendi. Apple genel merkezi garanti tarihini düzeltemediklerini, tableti aldığım Teknosa ya durumu bildirmemi, değişim veya para iadesi isteyebileceğimi söylediler. Ben de Teknosa ya durumu bildirdim. Merkeze mail gönderdiler. Dün aradılar onlarda karışıklığın kendilerinden değil de tedarikçi firmadan kaynaklandığını, İngiltereye gidecek cihazın yanlışlıkla Teknosaya geldiğini söylediler. Teknosa yetkilisi iade veya değişim isteyebilirsiniz dedi.
  • Türkiyede satılacak olan bir elektronik ürün ne olursa olsun buradaki kanunlara tabi olur ve 2 yıl garanti konusunda da bizim muhattabımız tedarikçi firmalar değil satın aldığımız yerdir. bence söylediğiniz gibi iade edip paranızı direk alabilirsiniz ama bununla birlikte kullanmaya devam da edebilirsiniz. 2 yıl içinde herhangi bir sorun yaşanırsa teknosa firması garanti mevzusu kendilerinden kaynaklansa da kaynaklanmasa da sorumludur.
  • Arkadaşlar Teknosa dan aradılar 'mağazamıza değişim için gelebilirsiniz' dediler. Gittim ve tableti yenisiyle değiştirdim. Aslında para iadesi düşünüyordum ama tableti ikinci el almıştım. alan arkadaş kredi kartına taksitle aldığı için iadeyi karta ve yine taksitle yapacakları için sıfır tablet almak istedim. Üstelik fatura benim adıma ve sıfır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tablocu

    Arkadaşlar Teknosa dan aradılar 'mağazamıza değişim için gelebilirsiniz' dediler. Gittim ve tableti yenisiyle değiştirdim. Aslında para iadesi düşünüyordum ama tableti ikinci el almıştım. alan arkadaş kredi kartına taksitle aldığı için iadeyi karta ve yine taksitle yapacakları için sıfır tablet almak istedim. Üstelik fatura benim adıma ve sıfır.


    Tableti arkadaşınız aldı siz ondan mı aldınız. Teknosa ve Apple ile görüşürken fatura vs sizin üstünüze değil ya sorun oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç sorun olmadı. Sadece para iadesini alınan karta yapabileceklerini söylediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.