Şimdi Ara

TEKNOSA dan alınan Samsung Smart TV 55JU6070 ve Rezalet hikayesi. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
1
Favori
3.268
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GLODIO

    arçelik öyle değil değişim için garantisinin bitmesine 2~3 ay kala servise verdim 32" tv 42" ile değişti... her servis kötü değil... her marka baştan savmıyor...

    TR de her marka yaklaşık böyledir bilmeden konuşmayın ltf! ayrıca "iyi" tanımına girecek bir tane marka yine yoktur!
    senin başına gelen münferit olay her marka da ayrıca oluyor,olayı tek tek müşteri bazında ele alırsanız böyle örnekler de var tabiki
    ama genel olarak hepsi kötü ve kalkıp şu marka böyle bu marka iyi v.s derseniz sadece burayı okuyan insanları kandırırsınız!

    sen şimdi Arçeliği çekip çıkarmışsın,yerli montajcıların sabıkaları daha çok

    kısaca bu panel işinde TR de maalesef hepsi "kötü" eskiden en iyisi SE idi şimdi en kötüsü haline geldi,bana hergün onlarca eMail gelir
    ve sorunlarıyla geliyorlar tabiki! hem teknik hem de bahsettiğiniz işler için,yakaşık 30 senem de panellerin,crt lerin pdp lerin içinde geçtiği için
    neyin ne olduğunu nasıl olduğunu az müsaade edin de çok iyi bileyim

    gelelim günümüz yurtdışın da olan durumlarına;ing.takip düzeyiniz varsa okuyun forumları orada da artık bu işlerin ne derece kötü hale geldiğini anlarsınız!
    (eskiden böyle değildi ama şimdiler de ciddi bozuldu durumlar,sadece Canada/UK/USA için durum kısmen tüketici lehinde çünkü heriflerin
    ciddi yaptırımlı THK ları vardır fark buradan kaynaklanıyor ancak dikkatli okursanız ne denli saç-baç yoldurulan komik şeyleri de rastlarsınız)

    "Panel işi" hiç bir sektöre benzemez,işiniz sadece "şansa" kalır bunu kıran tek üretici ise Pio dur! bunu alırsanız işiniz şansa "kalmaz"! gerçi bu da üretilmiyor
    epeyi zamandır ama alanların hiç birisinin işi de şansa kalmamıştır, 10 sene panel+yedek parça garantisi bir tek Pio var dır! diğer üreticiler de bu 6 senedir!
    ancak aradan 3/4 sene geçince artık bunu da bulamıyorsunuz,size farklı alternatifler sunuyorlar ama bu da işinize gelmiyor kısaca 24 aylık garanti
    bittimi "geçmiş olsun" ama 3/4 sene geçmiş ise o zaman yedek parç/panel/MB/PWB filan hak getire,ücretli olarak bile çoğu durumlar da tamir ettiremiyorsunuz
    çünkü elde malzeme yok,Sony bu konuda en iyisi idi yakın zamana kadar ama atık onlarda da durum değişti ve parça bulunamıyor!

    diğer detaylar çok fazla onlara girmiyorum bile...

    sonuç olarak bu konular da o marka bu marka iyi-kötü tartışması yerine "beklentilerinizin" çıtasını sakın yüksekler de tutmayın,işinizin de sadece "şans" a kaldığını
    her zaman hatırlayın ltf++




  • Bende 5 sene once Teknosadan samsung lcd tv almistim. Urun 2 kere kurulumda arizali cikmisti. Samsung kurulum sirasinda arizayi tespit etti. Urunu de Teknosa dan degisim yapmistim. Sikinti yasamamistim. Sanirim bayi bayi degisiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CATBALCA

    Boşuna konuşmuyoruz indirimli tv almayın . Burası Türkiye sorunlu ,problemli ,geri iade tv ler indirimli fiyattan satılıyor !!

    Açılmamış kutu hikaye! (panelindeki açıklık 1cm değilse ki değildir ) belki başka alan görmezdi belkide o tv nin 3. satılışı !

    Bu forumda bile tv si sorunlu çıkan ve iade eden zibilyon tane insan var .


    Bana bir kişi şunun cevabını versin :


    Bu tv ler ne oluyor ???

    Üretici fabrikaya geri dönmüyor ?

    Gelişmiş ülkelerdeki gibi defolu yada tamir edilmiş ürün standı hiçbir elektonik markette görmedim !!! eeeeeee ?

    Örnek mediamarkt mağazasında 3200TL ye satılan TV GG üzerindeki medimarkt mağazasında nasıl oluyorda 2600TL ye satılıyor !!!

    Teknosa internet mağazasında 4000TL ye satılan tv herhangi bir ildeki toknosa bayiinde mağazamıza özel 3300TL ye veriyoruz elimizde 2 kutu var deniliyor !!!

    Gelişmiş ülkelerin hepsinde arızalı,tamir görmüş ,ölü piksel olan tv ler kutuları işaretlenir ve ''UCUZ'' fiyattan ayrı bir standta satışa konur .Ayrıca sorunları bildirilir.

    Ne hikmetse bizde hiç öyle tv satışı yok ! Herhalde Türkiyede bizlerin iade ettiği (ben kendi adıma 49UF8507 2 aya yakın kullanıp iade ettim ,2 ay boyunca almamak için uğraştıklarından o süre zarfında kullandım) televizyonlar direk imha ediliyor

    Ben ucuza aldım sorunsuz diyorsun , başkası bulutlanma var diye iade etmiş oluyor ki çoğu tv deki problemleri genel kullanıcı anlayamıyor !

    adamlar tv kamyona kaldırıp attılar onu görüm ama yurt dışına gittiğine bende inanmıyorum burada ya servis yedek parça yapıyor ya da yeniden paketlenip dediğiniz gibi satılıyor yoksa neden bana yeni ürün vermediler :) bu uyandı başka enayi avlı yak diyor adamlarda yüz yok arkadaşlar derslerini veren yok uğraşacağız adam olacaklar başka yolu yok bu gün bana yarın size es geçmeyin buyurun örnek yapılanı başka türlü açıklayacak varsa açıklasın adam stok yok diyor getirmediğin tv neden satıyor samsung tv her yerde satışta ki ürün 2015 çıkışı nasıl değiştiremezler adamlar başka şeylerin peşinde resmi tatil bitsin bakacağım neler yapabiliriz bu karakteri bozuk firmalara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet88777 -- 29 Ekim 2015; 11:22:41 >




  • CATBALCA kullanıcısına yanıt
    bunu mağazalar istese yapar istediği ürünü açıp kaşe vuruyor garanti başlatmaya ellerinde olan birşey ama iş parayı almak orda birşey cıksa alamıycak ve kendi ugraşcak ama sana veriyor sen uygraşıyorsun kendilerine göre çok güzel yol göstermemek
  • albani kullanıcısına yanıt
    para ödediğim bir ürün nasıl şans olur ben görüşünüze kısmen katılmıyorum eğer yasalarımız ile önlem alırsanız kendilerine çeki düzen verir üreticiler adamlar başka ülkelerde yediremediği bu tv leri bizde yediyor çünkü garanti vermemiştim şöyle böyle fazla yasal bir yaptırım yok ama ben kabul etmem böyle bir şeyi ilk önce birey olarak hak aramalıyız....

    unutmayın bu tip şeylere ilk önce para ödediğinizi.... ne olursa olsun adı para ile hizmet satın aldık haklarımız var kimse yedirmesin... bence şansa bırakılmaz beklenti de markaların insanlarda bıraktığı etki kadar olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet88777 -- 29 Ekim 2015; 11:38:51 >
  • s_tem S kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 adet Sony TV
    1 adet Philips TV
    1 adet Samsung TV değiştirdim,
    aralarından beni uğraştıran firma Samsung odu.

    Ama hakkını yiyemem, Samsung TV'min garantisinin bitmesine 3-5 gün kala panelde oluşan hatayı eve sıfır panel getirerek gözümün önünde itinalı bir şekilde değiştirip teslim ettiler.

    Edit: Sony ve Philips TV'leri Teknosadan, Samsung ise Samsung AVM'den satın almıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pocemonmutlu -- 30 Ekim 2015; 0:37:58 >
  • pocemonmutlu kullanıcısına yanıt
    seçimden sonra ilk iş yeni bir tv ama soğuttu samsung
  • mehmet88777 M kullanıcısına yanıt
    Benide LG ve medimarkt soğuttu

    Bence bütün firmalar aynı .Tüm servislerde aynı . Sonuçta Türkiyede yaşıyoruz .

    İade ve sorunlu tv ler çöpe gitmiyor . Yedek parçaya dönüştürülüyor falan hikaye. Tabiki o şekilde kullanılan vardır ama hepsimi ? ------ tabiki hayır.

    Bu forumda bu kadar elektronikten anlayan , mağaza sahibi ,servis çalışanı varmı ? ----- var .

    Bir kişi bile iade televizyonların ne olduğunu biliyormu ?------- Bilmiyor yada buraya yazmıyor !!!

    Bu defdolu tv ler bir yerde satılıyormu ? -------- hayır !

    Demekki tekrar poşetlenip indirimli olarak satılıyor .Bizde ne diyoruz şurada bu kadar indirimli ,burada bu kadar indirimli !!!

    Kimse kendini kandırmasın . 3300 Tl ye satılan tv yi kimse 2500TL ye satamaz . 800TL indirim olabileceğini ve adamların hala kar yapabileceğini düşünyorsanız ...

    Beğim yorumlamam bu gadar . Hadi haırlı işler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CATBALCA -- 30 Ekim 2015; 15:46:11 >




  • sende haklısın başkan :)
  • hop
  • evet arkadaşlar karaktersiz firma değişim istediğimizde yok paranızı iade ettik demişti bakın satmaya başladı teknosanın yaptı karaktersizliği herkesin görmesini istiyorum
     TEKNOSA dan alınan Samsung Smart TV 55JU6070 ve Rezalet hikayesi.
  • Kesinlikle haklısın karaktersiz oldukları konusunda. Gönül daha çok şey söylemek istiyor da yeri burası değil.
    Yeni bir konu açmamak için buraya yazayım dedim müsaadenle. 17 Ekim tarihinde teknosa.com 'dan sony Xperia C4 telefonu 900 tl gibi bir fiyata aldım (forumda konusu var)
    ürün kargo numarsı verilmedi. aradığımda yola çıkmamış dendi. Başlarda iki günde bir, sonrasında hergün, şimdilerde ise günde iki kez arıyorum.
    Ürün normalde kargoya 117 ekim günü verilmiş ;fakat kargo hareketi yok. Kayıp olduğunu kabul ettikten sonra ürünün yenisini göndermelerini istedim, prosedür devam ediyor
    cevabını aldım. ürünü iptal etmeyin diye özellikle belirtttim. sonrasında teşhir ürünleri var.,sıfır kutu bulmaya çalışıyoruz cevabını aldım. akabinde ürün sitede tekrar satışa çıktı. Gönderin şunu artık diye patladım (Bayan müşteri temsilcisine ne kadar patlanabilirse) Cevap hep aynı efendim departmanımız konuyal ilgileniyor., Haklınız , özür dileriz.... blaaa blaaa............
    Büyük ihtimalle benim telefonuda göndermeyecekler... Buradaki herkes pekçok internet sitesinden alışveriş yapmışlardır, benim gibi.
    Küçük firmalar da dahil içlerindeki en beceriksiz, hantal ve umursamaz yaklaşımt eknosaya ait.
    Gönlüm doya doya söğmek istiyor bunlara da . forumda yeri değil, telefonda karşımda bayan var...
    sadece benim gibi bir durumda kalanlar için bir tavsiye. Ürünü vaktinde göndermezzlerse ve maddi değeri azsa hiç uğraşmayın. ürünü almazsınız belki ama sinirleriniz size kalır..
    Bu arada hala arıyorum kendilerini , olumsuz sonuçlanacağını bilsem de ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WEAS

    Kesinlikle haklısın karaktersiz oldukları konusunda. Gönül daha çok şey söylemek istiyor da yeri burası değil.
    Yeni bir konu açmamak için buraya yazayım dedim müsaadenle. 17 Ekim tarihinde teknosa.com 'dan sony Xperia C4 telefonu 900 tl gibi bir fiyata aldım (forumda konusu var)
    ürün kargo numarsı verilmedi. aradığımda yola çıkmamış dendi. Başlarda iki günde bir, sonrasında hergün, şimdilerde ise günde iki kez arıyorum.
    Ürün normalde kargoya 117 ekim günü verilmiş ;fakat kargo hareketi yok. Kayıp olduğunu kabul ettikten sonra ürünün yenisini göndermelerini istedim, prosedür devam ediyor
    cevabını aldım. ürünü iptal etmeyin diye özellikle belirtttim. sonrasında teşhir ürünleri var.,sıfır kutu bulmaya çalışıyoruz cevabını aldım. akabinde ürün sitede tekrar satışa çıktı. Gönderin şunu artık diye patladım (Bayan müşteri temsilcisine ne kadar patlanabilirse) Cevap hep aynı efendim departmanımız konuyal ilgileniyor., Haklınız , özür dileriz.... blaaa blaaa............
    Büyük ihtimalle benim telefonuda göndermeyecekler... Buradaki herkes pekçok internet sitesinden alışveriş yapmışlardır, benim gibi.
    Küçük firmalar da dahil içlerindeki en beceriksiz, hantal ve umursamaz yaklaşımt eknosaya ait.
    Gönlüm doya doya söğmek istiyor bunlara da . forumda yeri değil, telefonda karşımda bayan var...
    sadece benim gibi bir durumda kalanlar için bir tavsiye. Ürünü vaktinde göndermezzlerse ve maddi değeri azsa hiç uğraşmayın. ürünü almazsınız belki ama sinirleriniz size kalır..
    Bu arada hala arıyorum kendilerini , olumsuz sonuçlanacağını bilsem de ...



    Pazartesi günü tüketici mahkemesine veriyorum ben bunlar bu işlemi o kadar rahat yapıyor ama ben bunu dile getireceğim ceza aldırmak için geleni yapacağım almazsa ceza yönetmelikte bunla ilgili önlem aldırmak için elimden geleni yapacağım taktım ben arkadaş sahte para vermedik biz adamlar yükümlülüklerini seve seve yerine getirecek... hakkını aramayan insanlarımız yüzünden bunlar bu kadar rahat




  • mehmet88777 M kullanıcısına yanıt
    Hepsi birbirinden beter. Mediamarkt da böyle bimeks de !
  • hepsi ile uğraşırız bizde
  • Arkadaşlar araştırmalarım sürüyor bu firmalara yaptırım konusunu hakem heyetinden yetkili ile görüştüm hakem heyetinin yapacağı işlemler belli cevaplanma konusu en az üç sürüyor.... aynı fiyata hizmetin yenilenmesi başvuru.... derdim para pul değil insanları böyle şeylerle mağdur etmesinler isteğim.... bu yüzden

    ikinci yol kaymakamlık denetim birimine şikayet... bu yüzden ilk işimiz kaymakamlık denetim birine konuyu götürmek ilk iznimde dilecek vermek için il kaymakamlığına gideceğim buradan herkesi bilgilendireceğim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet88777 -- 2 Kasım 2015; 14:01:50 >
  • mehmet88777 M kullanıcısına yanıt
    Mehmet bey bede medimarkt iade sıkıntısı yaşayınca tüketici hakem heyetine gittim .Hemen noterden ihtarname çekin mahkemem hakkınız saklı kalsın dediler . İhtarnameyi çektim 2 gün sonra Hakan bey çok özür dileriz ,iadekaydı açıp televizyonunuzu en kısa zamanda alacağız dediler :)
  • samsung da sorun yokta teknosa elebaşı
  • gözüme güzel gelen görüntü samsung markasında yapacak bir şey yok en son eleştrilerime dönüş yaptılar sorunu çözelim diye bende teknosayı eledim arık çok soğudum
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.