Şimdi Ara

TEKNOSA dan alınan Samsung Smart TV 55JU6070 ve Rezalet hikayesi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
1
Favori
3.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli okurlar merhaba, öncelikle konuyu buraya açtım yanlış yapmamışımdır umarım çünkü alışverişte çok bilgiye buradan ulaştım ve yazımın burada okunması gerektiğini düşünüyorum

    Konumuz: Samsung 55JU6070 satın alınması ve arkasından yaşadığım rezalet resimleri ile sizinle paylaşacağım araçı firma TEKNOSA

    Arkadaşlar 19.08.2015 tarihinde bu ürünün TEKNOSA İnternet sitesinde 3.400 ₺ den 2.800 ₺ indirimli satıldığını gördüm ve siparişimi verdim (resim ekte)

    22.08.2015 tarihinde servis kuruluma geldi kurulumda tv kutudan arızalı cıktı panelinde açıklık olduğu tespit edildi (resim ekte) servisin tutuğu forumla değişim talep ettik (resim ekte) sonra tv videosu çekildi kutu resimleri bilmemene falan filan prosedür neyse çile burada başlıyor.

    Arkadaşlar tv değişim raporunu neredeyse iki ay her gün arayarak zor bela aldık süreci anlatamıyorum samsung servisi ve merkezini bir ay iki günde bir aradım rezalet ilgilenen yok dönen yok şikayet yazılan sitede yazdık tonla şikayet var hiç takmıyorlar

    16.10.2015 tarihinde Samsung tv yi bir kargo ile teslim aldılar ben yenisi gelecek diye beklerken telefon açtılar değişim raporunu teslim edeceğiz dediler şaşırdım tv nerede dedim yenisi siz alacaksınız Teknosa dan dediler raporu teslim aldım kargaşada anladım bir sürü saçmalık olduğunu tv vermemeliydim yenisi gelmeden...... neyse dedim

    Teknosaya raporu ulaştırdım ve aradım dedim tv mi aldılar degişim raporu verdiler tv yenisini siz verecekmişsiniz raporu gönderdim tamam dediler 2 gün ses cıkmadı tekrar aradım süreç devam ediyor arkadaş ne süreci raporu verdim tv min yenisini gönderin işte dedim sürec dediler iki gün daha geçti baktım hala ses yok arayan soran yok umurlarında degil evde tv yok iki ay olmuş adamlar takmıyor bile en son genel merkezden hukuk departmanı ile görüştüm neden göndermiyorlar tv mahkemeye vereceğimi dedim sizi sonra hemen ilgileniyorum dediler arkasından aradılar değişim işleminizi başlattık diye para iadesi mi değişim mi değişim istediğimi söyledim servis formunda da yazıyor dedim orada anladım ki bunlar bizi oyalıyor tv gelmeyecek biliyorum taa samsung beni tekrar teknosaya göndermesinde belliydi anlaşmalı bu karaktersiz iki firma tv her yerde satılıyor ama Samsung değişim yapmayıp Teknosaya gönderiyor o da tv yok para iadesi ayağı yapıyor

    Sonuç olarak değişim beklediğimiz tv miz için para iadesini 26.10.2015 yaptılar tv aldığımdaki zaman ki ile şu an fiyat farkı 600₺ zarardayız bunlar keyfe kadar iş yapıyorlar siz ne yaparsanız yapın şimdi ben dilekçemi hazırlıyorum ilk başta teknosaya bu işlemde mağdur olduğumu bununla ilgili mahkemeye süreci taşıyacağımı belirten dilekçe hazırlayıp gönderiyorum sonra mahkeme süreci sakın bu iki firmadan alışveriş yapmayın sorunsuz mallarda bir şeyle karşılaşmamış olabilirsiniz ama bakın arızalı gönderdikleri ürünle beni nasıl mağdur ediyorlar lütfen bu konuyu herkese ulaştırın.

    TEKNOSA dan alışverişte iki kere düşünün Samsung almayın aldırmayın rezalet bir servis ve hizmet ikisi de birbirinden beterrrrrrr
     TEKNOSA dan alınan Samsung Smart TV 55JU6070 ve Rezalet hikayesi.
     TEKNOSA dan alınan Samsung Smart TV 55JU6070 ve Rezalet hikayesi.


     TEKNOSA dan alınan Samsung Smart TV 55JU6070 ve Rezalet hikayesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet88777 -- 27 Ekim 2015; 11:35:30 >







  • Gecmis olsun. Caydirici yaptirimlar olmadigi surece bu is boyle gider malesef turkiyedeki servisler 5 para etmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkerdi

    Gecmis olsun. Caydirici yaptirimlar olmadigi surece bu is boyle gider malesef turkiyedeki servisler 5 para etmez.
    teşekkürler evet haklısınız bizi koruyacak caydırıcı şeyler lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet88777

    teşekkürler evet haklısınız bizi koruyacak caydırıcı şeyler lazım.

    Alıntıları Göster
    Samsung almadan düşünün arızalı ürünü değiştirmeyip beni mağdur ettikleri gibi adamlar utanmadan gidin başka model alın diyebiliyor telefonda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet88777

    Değerli okurlar merhaba, öncelikle konuyu buraya açtım yanlış yapmamışımdır umarım çünkü alışverişte çok bilgiye buradan ulaştım ve yazımın burada okunması gerektiğini düşünüyorum

    Konumuz: Samsung 55JU6070 satın alınması ve arkasından yaşadığım rezalet resimleri ile sizinle paylaşacağım araçı firma TEKNOSA

    Arkadaşlar 19.08.2015 tarihinde bu ürünün TEKNOSA İnternet sitesinde 3.400 ₺ den 2.800 ₺ indirimli satıldığını gördüm ve siparişimi verdim (resim ekte)

    22.08.2015 tarihinde servis kuruluma geldi kurulumda tv kutudan arızalı cıktı panelinde açıklık olduğu tespit edildi (resim ekte) servisin tutuğu forumla değişim talep ettik (resim ekte) sonra tv videosu çekildi kutu resimleri bilmemene falan filan prosedür neyse çile burada başlıyor.

    Arkadaşlar tv değişim raporunu neredeyse iki ay her gün arayarak zor bela aldık süreci anlatamıyorum samsung servisi ve merkezini bir ay iki günde bir aradım rezalet ilgilenen yok dönen yok şikayet yazılan sitede yazdık tonla şikayet var hiç takmıyorlar

    16.10.2015 tarihinde Samsung tv yi bir kargo ile teslim aldılar ben yenisi gelecek diye beklerken telefon açtılar değişim raporunu teslim edeceğiz dediler şaşırdım tv nerede dedim yenisi siz alacaksınız Teknosa dan dediler raporu teslim aldım kargaşada anladım bir sürü saçmalık olduğunu tv vermemeliydim yenisi gelmeden...... neyse dedim

    Teknosaya raporu ulaştırdım ve aradım dedim tv mi aldılar degişim raporu verdiler tv yenisini siz verecekmişsiniz raporu gönderdim tamam dediler 2 gün ses cıkmadı tekrar aradım süreç devam ediyor arkadaş ne süreci raporu verdim tv min yenisini gönderin işte dedim sürec dediler iki gün daha geçti baktım hala ses yok arayan soran yok umurlarında degil evde tv yok iki ay olmuş adamlar takmıyor bile en son genel merkezden hukuk departmanı ile görüştüm neden göndermiyorlar tv mahkemeye vereceğimi dedim sizi sonra hemen ilgileniyorum dediler arkasından aradılar değişim işleminizi başlattık diye para iadesi mi değişim mi değişim istediğimi söyledim servis formunda da yazıyor dedim orada anladım ki bunlar bizi oyalıyor tv gelmeyecek biliyorum taa samsung beni tekrar teknosaya göndermesinde belliydi anlaşmalı bu karaktersiz iki firma tv her yerde satılıyor ama Samsung değişim yapmayıp Teknosaya gönderiyor o da tv yok para iadesi ayağı yapıyor

    Sonuç olarak değişim beklediğimiz tv miz için para iadesini 26.10.2015 yaptılar tv aldığımdaki zaman ki ile şu an fiyat farkı 600₺ zarardayız bunlar keyfe kadar iş yapıyorlar siz ne yaparsanız yapın şimdi ben dilekçemi hazırlıyorum ilk başta teknosaya bu işlemde mağdur olduğumu bununla ilgili mahkemeye süreci taşıyacağımı belirten dilekçe hazırlayıp gönderiyorum sonra mahkeme süreci sakın bu iki firmadan alışveriş yapmayın sorunsuz mallarda bir şeyle karşılaşmamış olabilirsiniz ama bakın arızalı gönderdikleri ürünle beni nasıl mağdur ediyorlar lütfen bu konuyu herkese ulaştırın.

    TEKNOSA dan alışverişte iki kere düşünün Samsung almayın aldırmayın rezalet bir servis ve hizmet ikisi de birbirinden beterrrrrrr
     TEKNOSA dan alınan Samsung Smart TV 55JU6070 ve Rezalet hikayesi.
     TEKNOSA dan alınan Samsung Smart TV 55JU6070 ve Rezalet hikayesi.


     TEKNOSA dan alınan Samsung Smart TV 55JU6070 ve Rezalet hikayesi.


    Para iadesini kabul ettinizmi yoksa onlar kafalarına göre mi hesabınıza yatırmışlar ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet88777

    Değerli okurlar merhaba, öncelikle konuyu buraya açtım yanlış yapmamışımdır umarım çünkü alışverişte çok bilgiye buradan ulaştım ve yazımın burada okunması gerektiğini düşünüyorum

    Konumuz: Samsung 55JU6070 satın alınması ve arkasından yaşadığım rezalet resimleri ile sizinle paylaşacağım araçı firma TEKNOSA

    Arkadaşlar 19.08.2015 tarihinde bu ürünün TEKNOSA İnternet sitesinde 3.400 ₺ den 2.800 ₺ indirimli satıldığını gördüm ve siparişimi verdim (resim ekte)

    22.08.2015 tarihinde servis kuruluma geldi kurulumda tv kutudan arızalı cıktı panelinde açıklık olduğu tespit edildi (resim ekte) servisin tutuğu forumla değişim talep ettik (resim ekte) sonra tv videosu çekildi kutu resimleri bilmemene falan filan prosedür neyse çile burada başlıyor.

    Arkadaşlar tv değişim raporunu neredeyse iki ay her gün arayarak zor bela aldık süreci anlatamıyorum samsung servisi ve merkezini bir ay iki günde bir aradım rezalet ilgilenen yok dönen yok şikayet yazılan sitede yazdık tonla şikayet var hiç takmıyorlar

    16.10.2015 tarihinde Samsung tv yi bir kargo ile teslim aldılar ben yenisi gelecek diye beklerken telefon açtılar değişim raporunu teslim edeceğiz dediler şaşırdım tv nerede dedim yenisi siz alacaksınız Teknosa dan dediler raporu teslim aldım kargaşada anladım bir sürü saçmalık olduğunu tv vermemeliydim yenisi gelmeden...... neyse dedim

    Teknosaya raporu ulaştırdım ve aradım dedim tv mi aldılar degişim raporu verdiler tv yenisini siz verecekmişsiniz raporu gönderdim tamam dediler 2 gün ses cıkmadı tekrar aradım süreç devam ediyor arkadaş ne süreci raporu verdim tv min yenisini gönderin işte dedim sürec dediler iki gün daha geçti baktım hala ses yok arayan soran yok umurlarında degil evde tv yok iki ay olmuş adamlar takmıyor bile en son genel merkezden hukuk departmanı ile görüştüm neden göndermiyorlar tv mahkemeye vereceğimi dedim sizi sonra hemen ilgileniyorum dediler arkasından aradılar değişim işleminizi başlattık diye para iadesi mi değişim mi değişim istediğimi söyledim servis formunda da yazıyor dedim orada anladım ki bunlar bizi oyalıyor tv gelmeyecek biliyorum taa samsung beni tekrar teknosaya göndermesinde belliydi anlaşmalı bu karaktersiz iki firma tv her yerde satılıyor ama Samsung değişim yapmayıp Teknosaya gönderiyor o da tv yok para iadesi ayağı yapıyor

    Sonuç olarak değişim beklediğimiz tv miz için para iadesini 26.10.2015 yaptılar tv aldığımdaki zaman ki ile şu an fiyat farkı 600₺ zarardayız bunlar keyfe kadar iş yapıyorlar siz ne yaparsanız yapın şimdi ben dilekçemi hazırlıyorum ilk başta teknosaya bu işlemde mağdur olduğumu bununla ilgili mahkemeye süreci taşıyacağımı belirten dilekçe hazırlayıp gönderiyorum sonra mahkeme süreci sakın bu iki firmadan alışveriş yapmayın sorunsuz mallarda bir şeyle karşılaşmamış olabilirsiniz ama bakın arızalı gönderdikleri ürünle beni nasıl mağdur ediyorlar lütfen bu konuyu herkese ulaştırın.

    TEKNOSA dan alışverişte iki kere düşünün Samsung almayın aldırmayın rezalet bir servis ve hizmet ikisi de birbirinden beterrrrrrr
     TEKNOSA dan alınan Samsung Smart TV 55JU6070 ve Rezalet hikayesi.
     TEKNOSA dan alınan Samsung Smart TV 55JU6070 ve Rezalet hikayesi.


     TEKNOSA dan alınan Samsung Smart TV 55JU6070 ve Rezalet hikayesi.


    Para iadesini kabul ettinizmi yoksa onlar kafalarına göre mi hesabınıza yatırmışlar ?
    Ben tv min değişmesini istedim samsung salladı teknosa ya değişim raporunu verirken yazılı aradıklarında sözlü değişim istediğimi söyledim ama onlar paramı ödediler stok yok değip keyfi... ilgili resim ekte bakın arkadaşlar

    Teknosayı il hakem heyetine şikayet ediyorum pazartesi günü başvuruyu danışıp mutlaka ceza almalarını sağlayacağım inşallah
     TEKNOSA dan alınan Samsung Smart TV 55JU6070 ve Rezalet hikayesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet88777 -- 28 Ekim 2015; 13:57:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet88777

    Ben tv min değişmesini istedim samsung salladı teknosa ya değişim raporunu verirken yazılı aradıklarında sözlü değişim istediğimi söyledim ama onlar paramı ödediler stok yok değip keyfi... ilgili resim ekte bakın arkadaşlar

    Teknosayı il hakem heyetine şikayet ediyorum pazartesi günü başvuruyu danışıp mutlaka ceza almalarını sağlayacağım inşallah
     TEKNOSA dan alınan Samsung Smart TV 55JU6070 ve Rezalet hikayesi.

    Alıntıları Göster
    İyi de bu bahsettiğiniz durum ve başınıza gelenleri TR de tüm markalar böyle yapıyor! yaklaşık olarak daha kısa veya uzun süreler,hatta işiniz Sony ile olunca
    Samy ye oturup Dua edesiniz gelir! "MARKA" bazlı olarak olayı ele alırsan,hepsi de aynı dır bunların ve bana göre de al birini-çal ötekine misali oluyor!

    Ana sebeb ise TR de THK denen zımbırtı ve bu her zaman karşı tarafına lehine oluyor veya size 1 veriliyorsa karşı tarafa 3 veriliyor!
    ayrıca THK karşı tarafın elini de güçlendirmektedir halbuki tam tersi olmalı veya onu da geçtim eşit olmalı ama durum böyle değildir!

    Ayrıca üretici size illa bir panel vermek zorunda da değildir! "para iadesi" her zaman güzel ve doğru bir karar dır ama biz deki sıkıntı herifler o iadeleri de
    bazen aylarca sallıyorlar ve bu uygulama dünyanın her yerinde aynen bu şekilde olur! ama orada aylarca sallıyamıyorlar! ancak 30günlük süreyi
    çoğu kere bulduruyorlar şayet satıcı firma devrede değilse! üretici biraz fazla sallıyor ama satıcı öyle değildir "dışarıda"!

    Para iadesin de böylece paneli kullandığınız süre size beleşe gelmiş oluyor ama siz kalkıp da o gün böyle bir panel 3 kağıt idi bugün 5 kağıt olmuş
    ve ben mağdur oldum derseniz bu da işe yaramıyor veya o zaman üretici de size iyi de kardeşim 1 sene beleş izledin veya iki sene beleş izledin..... diyecek dir

    Yine üreticilerin bu kabil durumlar da elin de bir kaç seçenekleri oluyor

    1-para iadesi
    2-muadil panel verme durumu(stokların da aynı panel yoksa veya modeli eskiyip üretimden kalkan v.s)
    3-tamir yolu/parça değişimi v.s
    4-doğrudan TV değişimi(sotk da varsa)

    bunun dışında yol yok ve bu uygulama "uluslararası" dır! üretici burada önce kendi durumuna bakarak size alternatifler sunar/sunacaktır!

    >Stok durumları;ne TR de ne dışarı da artık hiç bir üretici belli miktar risk faktörü sebebiyle değişim v.s için stok tutmuyor! ya da bu en fazla
    1 sene gibi oluyor hatta olamıyor veya bazı serileri oluyor v.s kısaca kesin olarak bir bulundurma v.s durumu da yoktur,ayrıca her üretici
    her ürettiği seri den yeterli risk değişim paneli elinde tutsa bunları stoklayacak yer bulamaz yaw

    >>aslın da olması gereken ise en azından 1 sene(hatta 2 sene kadar)değişm için stok da bulundurması dır! artık buna da hiç uyulmuyor!

    >yedek parça bulundurma işi de günümüzde iyice kötüleşti,normal de 6 senedir ama 2/3 sene sonra bile parça yok deniyor veya başka bir filim
    çevriliyor(orasını anlatmıyorum şimdi) 6/7 sene sonra panel gümlerse,kaldırn atın,parça bulunmaz ve üretici de 6 sene limitini aştığı için
    hiç bir şey yapmaz zaten yapacak teknik durum yok

    >bir genel bilgi daha vereyim;bugün için Samy en iyisi,Sony de en kötüsü hale geldi,bu durum eskiden tam tersi idi

    zaten kala kala 4 tane ana üretici kaldı>>Samy/Sony/LGE ve Phil bir de yerli montajcılar!

    bu sorunlar TR ye özel olarak kötü durumda dolayısıyla Samy alma onu alma bunu alma bir çözüm değildir ve doğru da değildir! o zaman ne alınacak???
    herkes bir mağduriyet yaşıyor hemen o marka kötü oluyor iyi de iyisi yok ki bunun!

    Saygılar
    CAN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet88777

    Değerli okurlar merhaba, öncelikle konuyu buraya açtım yanlış yapmamışımdır umarım çünkü alışverişte çok bilgiye buradan ulaştım ve yazımın burada okunması gerektiğini düşünüyorum

    Konumuz: Samsung 55JU6070 satın alınması ve arkasından yaşadığım rezalet resimleri ile sizinle paylaşacağım araçı firma TEKNOSA

    Arkadaşlar 19.08.2015 tarihinde bu ürünün TEKNOSA İnternet sitesinde 3.400 ₺ den 2.800 ₺ indirimli satıldığını gördüm ve siparişimi verdim (resim ekte)

    22.08.2015 tarihinde servis kuruluma geldi kurulumda tv kutudan arızalı cıktı panelinde açıklık olduğu tespit edildi (resim ekte) servisin tutuğu forumla değişim talep ettik (resim ekte) sonra tv videosu çekildi kutu resimleri bilmemene falan filan prosedür neyse çile burada başlıyor.

    Arkadaşlar tv değişim raporunu neredeyse iki ay her gün arayarak zor bela aldık süreci anlatamıyorum samsung servisi ve merkezini bir ay iki günde bir aradım rezalet ilgilenen yok dönen yok şikayet yazılan sitede yazdık tonla şikayet var hiç takmıyorlar

    16.10.2015 tarihinde Samsung tv yi bir kargo ile teslim aldılar ben yenisi gelecek diye beklerken telefon açtılar değişim raporunu teslim edeceğiz dediler şaşırdım tv nerede dedim yenisi siz alacaksınız Teknosa dan dediler raporu teslim aldım kargaşada anladım bir sürü saçmalık olduğunu tv vermemeliydim yenisi gelmeden...... neyse dedim

    Teknosaya raporu ulaştırdım ve aradım dedim tv mi aldılar degişim raporu verdiler tv yenisini siz verecekmişsiniz raporu gönderdim tamam dediler 2 gün ses cıkmadı tekrar aradım süreç devam ediyor arkadaş ne süreci raporu verdim tv min yenisini gönderin işte dedim sürec dediler iki gün daha geçti baktım hala ses yok arayan soran yok umurlarında degil evde tv yok iki ay olmuş adamlar takmıyor bile en son genel merkezden hukuk departmanı ile görüştüm neden göndermiyorlar tv mahkemeye vereceğimi dedim sizi sonra hemen ilgileniyorum dediler arkasından aradılar değişim işleminizi başlattık diye para iadesi mi değişim mi değişim istediğimi söyledim servis formunda da yazıyor dedim orada anladım ki bunlar bizi oyalıyor tv gelmeyecek biliyorum taa samsung beni tekrar teknosaya göndermesinde belliydi anlaşmalı bu karaktersiz iki firma tv her yerde satılıyor ama Samsung değişim yapmayıp Teknosaya gönderiyor o da tv yok para iadesi ayağı yapıyor

    Sonuç olarak değişim beklediğimiz tv miz için para iadesini 26.10.2015 yaptılar tv aldığımdaki zaman ki ile şu an fiyat farkı 600₺ zarardayız bunlar keyfe kadar iş yapıyorlar siz ne yaparsanız yapın şimdi ben dilekçemi hazırlıyorum ilk başta teknosaya bu işlemde mağdur olduğumu bununla ilgili mahkemeye süreci taşıyacağımı belirten dilekçe hazırlayıp gönderiyorum sonra mahkeme süreci sakın bu iki firmadan alışveriş yapmayın sorunsuz mallarda bir şeyle karşılaşmamış olabilirsiniz ama bakın arızalı gönderdikleri ürünle beni nasıl mağdur ediyorlar lütfen bu konuyu herkese ulaştırın.

    TEKNOSA dan alışverişte iki kere düşünün Samsung almayın aldırmayın rezalet bir servis ve hizmet ikisi de birbirinden beterrrrrrr
     TEKNOSA dan alınan Samsung Smart TV 55JU6070 ve Rezalet hikayesi.
     TEKNOSA dan alınan Samsung Smart TV 55JU6070 ve Rezalet hikayesi.


     TEKNOSA dan alınan Samsung Smart TV 55JU6070 ve Rezalet hikayesi.


    İlk öncelikle geçmiş olsun.Keşke internet üzerinden almasaydınız güvenli olmuyor çünkü görerek mağazadan almanız bir ürünü sizin için artı olacaktır bu arada bu tarz sorunlarla karşılaşılıp hakem heyetine başvurun hakkınızı alırsınız saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    İyi de bu bahsettiğiniz durum ve başınıza gelenleri TR de tüm markalar böyle yapıyor! yaklaşık olarak daha kısa veya uzun süreler,hatta işiniz Sony ile olunca
    Samy ye oturup Dua edesiniz gelir! "MARKA" bazlı olarak olayı ele alırsan,hepsi de aynı dır bunların ve bana göre de al birini-çal ötekine misali oluyor!

    Ana sebeb ise TR de THK denen zımbırtı ve bu her zaman karşı tarafına lehine oluyor veya size 1 veriliyorsa karşı tarafa 3 veriliyor!
    ayrıca THK karşı tarafın elini de güçlendirmektedir halbuki tam tersi olmalı veya onu da geçtim eşit olmalı ama durum böyle değildir!

    Ayrıca üretici size illa bir panel vermek zorunda da değildir! "para iadesi" her zaman güzel ve doğru bir karar dır ama biz deki sıkıntı herifler o iadeleri de
    bazen aylarca sallıyorlar ve bu uygulama dünyanın her yerinde aynen bu şekilde olur! ama orada aylarca sallıyamıyorlar! ancak 30günlük süreyi
    çoğu kere bulduruyorlar şayet satıcı firma devrede değilse! üretici biraz fazla sallıyor ama satıcı öyle değildir "dışarıda"!

    Para iadesin de böylece paneli kullandığınız süre size beleşe gelmiş oluyor ama siz kalkıp da o gün böyle bir panel 3 kağıt idi bugün 5 kağıt olmuş
    ve ben mağdur oldum derseniz bu da işe yaramıyor veya o zaman üretici de size iyi de kardeşim 1 sene beleş izledin veya iki sene beleş izledin..... diyecek dir

    Yine üreticilerin bu kabil durumlar da elin de bir kaç seçenekleri oluyor

    1-para iadesi
    2-muadil panel verme durumu(stokların da aynı panel yoksa veya modeli eskiyip üretimden kalkan v.s)
    3-tamir yolu/parça değişimi v.s
    4-doğrudan TV değişimi(sotk da varsa)

    bunun dışında yol yok ve bu uygulama "uluslararası" dır! üretici burada önce kendi durumuna bakarak size alternatifler sunar/sunacaktır!

    >Stok durumları;ne TR de ne dışarı da artık hiç bir üretici belli miktar risk faktörü sebebiyle değişim v.s için stok tutmuyor! ya da bu en fazla
    1 sene gibi oluyor hatta olamıyor veya bazı serileri oluyor v.s kısaca kesin olarak bir bulundurma v.s durumu da yoktur,ayrıca her üretici
    her ürettiği seri den yeterli risk değişim paneli elinde tutsa bunları stoklayacak yer bulamaz yaw

    >>aslın da olması gereken ise en azından 1 sene(hatta 2 sene kadar)değişm için stok da bulundurması dır! artık buna da hiç uyulmuyor!

    >yedek parça bulundurma işi de günümüzde iyice kötüleşti,normal de 6 senedir ama 2/3 sene sonra bile parça yok deniyor veya başka bir filim
    çevriliyor(orasını anlatmıyorum şimdi) 6/7 sene sonra panel gümlerse,kaldırn atın,parça bulunmaz ve üretici de 6 sene limitini aştığı için
    hiç bir şey yapmaz zaten yapacak teknik durum yok

    >bir genel bilgi daha vereyim;bugün için Samy en iyisi,Sony de en kötüsü hale geldi,bu durum eskiden tam tersi idi

    zaten kala kala 4 tane ana üretici kaldı>>Samy/Sony/LGE ve Phil bir de yerli montajcılar!

    bu sorunlar TR ye özel olarak kötü durumda dolayısıyla Samy alma onu alma bunu alma bir çözüm değildir ve doğru da değildir! o zaman ne alınacak???
    herkes bir mağduriyet yaşıyor hemen o marka kötü oluyor iyi de iyisi yok ki bunun!

    Saygılar
    CAN

    Alıntıları Göster
    Can Merhaba, bilgilendirme için teşekkür ederim çok haklısın ama sıfır ürününde böyle şeyler olması normal değil sonuçta biz bir bedel ödeyerek hizmet alıyoruz..

    o tv kutudan öyle çıkmasa ben hasar verseydim o zaman bende patlayacaktı ? paramı da alamazdım değil mi ama onlar bunu yapınca olur böyle şeyler deyip geçmemeliyiz zaten bizim eksiğimiz bu hakkımızı aramıyoruz Avrupa da yapsana bunu adama nasıl tazminatlar ödetirler
    buyrun örnek "Avrupa Adalet Divanı, en az üç saatlik uçuş rötarlarında yolcuların 600 euroya kadar tazminat almasına karar verdi." bir örnek bu ben para peşinde değilim her iki günde bir 444 noları aradım tel faturam uçacak huzurum kaçtı hevesim kaçtı neden bu yapılanlar yüzünden manevi olarak yıprandım ürünü kullandın demek yanlış onlarda paramı kullandı para mı bozuk ürün mü bu böyle gider vb... bence bir başkasına yapılmaması için bunun deşifre edilmesi gerekir ve ticarette yapılan sözleşmeler tek taraflı değildir benim uymam gerekenler varsa onların da yükümlülükleri var hakkımızı aramalıyız.




  • ULTRASLAN_06 kullanıcısına yanıt
    temenniniz için teşekkür ederim ilk işimiz başvurmak olacak saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet88777 -- 28 Ekim 2015; 15:31:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet88777

    temenniniz için teşekkür ederim ilk işimiz başvurmak olacak saygılarımla.

    Bu arada değişim raporu alıp ürünü değiştirtirdiyseniz veya para iadesi aldıysanız tüketici hakem heyetine başvurmak sizin için zaman kaybı olacaktır.sonuçlandıysa eğer durum.Bu durumda ürün değişimi para iadesi aldıysanız da zaten yasal yollarada başvursanız sizin için zaman kaybı olacaktır.eğer ki paranızı veya ürün değişimi alamadıysanız sizin yasal mahkeme hakkı veya tüketici hakem heyetine başvurarak sonuca ulaşmanız mümkün saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ULTRASLAN_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet88777

    temenniniz için teşekkür ederim ilk işimiz başvurmak olacak saygılarımla.

    Bu arada değişim raporu alıp ürünü değiştirtirdiyseniz veya para iadesi aldıysanız tüketici hakem heyetine başvurmak sizin için zaman kaybı olacaktır.sonuçlandıysa eğer durum.Bu durumda ürün değişimi para iadesi aldıysanız da zaten yasal yollarada başvursanız sizin için zaman kaybı olacaktır.eğer ki paranızı veya ürün değişimi alamadıysanız sizin yasal mahkeme hakkı veya tüketici hakem heyetine başvurarak sonuca ulaşmanız mümkün saygılar.

    evet teknosa paramızı geri ödedi ama zaten problem bu biz tv değişim istedik değişim talep ettik para iadesi yapması onun işine geliyor.. ben şimdi o paraya o televizyonu alamıyorum burada hak kaybı yok mu ? neden zaman kaybı olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet88777

    quote:

    Orijinalden alıntı: ULTRASLAN_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet88777

    temenniniz için teşekkür ederim ilk işimiz başvurmak olacak saygılarımla.

    Bu arada değişim raporu alıp ürünü değiştirtirdiyseniz veya para iadesi aldıysanız tüketici hakem heyetine başvurmak sizin için zaman kaybı olacaktır.sonuçlandıysa eğer durum.Bu durumda ürün değişimi para iadesi aldıysanız da zaten yasal yollarada başvursanız sizin için zaman kaybı olacaktır.eğer ki paranızı veya ürün değişimi alamadıysanız sizin yasal mahkeme hakkı veya tüketici hakem heyetine başvurarak sonuca ulaşmanız mümkün saygılar.

    evet teknosa paramızı geri ödedi ama zaten problem bu biz tv değişim istedik değişim talep ettik para iadesi yapması onun işine geliyor.. ben şimdi o paraya o televizyonu alamıyorum burada hak kaybı yok mu ? neden zaman kaybı olsun

    Doğrudur ama sonuçta para iadesi almisiniz.ürün icin odediginiz parayi aldınız demi ? Bu arada kampanyadaymis mi almıştınız tv yi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ULTRASLAN_06


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet88777

    quote:

    Orijinalden alıntı: ULTRASLAN_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet88777

    temenniniz için teşekkür ederim ilk işimiz başvurmak olacak saygılarımla.

    Bu arada değişim raporu alıp ürünü değiştirtirdiyseniz veya para iadesi aldıysanız tüketici hakem heyetine başvurmak sizin için zaman kaybı olacaktır.sonuçlandıysa eğer durum.Bu durumda ürün değişimi para iadesi aldıysanız da zaten yasal yollarada başvursanız sizin için zaman kaybı olacaktır.eğer ki paranızı veya ürün değişimi alamadıysanız sizin yasal mahkeme hakkı veya tüketici hakem heyetine başvurarak sonuca ulaşmanız mümkün saygılar.

    evet teknosa paramızı geri ödedi ama zaten problem bu biz tv değişim istedik değişim talep ettik para iadesi yapması onun işine geliyor.. ben şimdi o paraya o televizyonu alamıyorum burada hak kaybı yok mu ? neden zaman kaybı olsun

    Doğrudur ama sonuçta para iadesi almisiniz.ürün icin odediginiz parayi aldınız demi ? Bu arada kampanyadaymis mi almıştınız tv yi ?

    evet indirimli kampanyadan aldım tv değişim istediğim tv içinde para iadesi yapıldı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet88777

    quote:

    Orijinalden alıntı: ULTRASLAN_06


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet88777

    quote:

    Orijinalden alıntı: ULTRASLAN_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet88777

    temenniniz için teşekkür ederim ilk işimiz başvurmak olacak saygılarımla.

    Bu arada değişim raporu alıp ürünü değiştirtirdiyseniz veya para iadesi aldıysanız tüketici hakem heyetine başvurmak sizin için zaman kaybı olacaktır.sonuçlandıysa eğer durum.Bu durumda ürün değişimi para iadesi aldıysanız da zaten yasal yollarada başvursanız sizin için zaman kaybı olacaktır.eğer ki paranızı veya ürün değişimi alamadıysanız sizin yasal mahkeme hakkı veya tüketici hakem heyetine başvurarak sonuca ulaşmanız mümkün saygılar.

    evet teknosa paramızı geri ödedi ama zaten problem bu biz tv değişim istedik değişim talep ettik para iadesi yapması onun işine geliyor.. ben şimdi o paraya o televizyonu alamıyorum burada hak kaybı yok mu ? neden zaman kaybı olsun

    Doğrudur ama sonuçta para iadesi almisiniz.ürün icin odediginiz parayi aldınız demi ? Bu arada kampanyadaymis mi almıştınız tv yi ?

    evet indirimli kampanyadan aldım tv değişim istediğim tv içinde para iadesi yapıldı

    Anladım hocam dediğim gibi zaman kaybı olur sizin için bildiğim gördüğüm için söylüyorum.Bekleyin yine indirimler oluyor tv lerde




  • mehmet88777 M kullanıcısına yanıt
    Boşuna konuşmuyoruz indirimli tv almayın . Burası Türkiye sorunlu ,problemli ,geri iade tv ler indirimli fiyattan satılıyor !!

    Açılmamış kutu hikaye! (panelindeki açıklık 1cm değilse ki değildir ) belki başka alan görmezdi belkide o tv nin 3. satılışı !

    Bu forumda bile tv si sorunlu çıkan ve iade eden zibilyon tane insan var .


    Bana bir kişi şunun cevabını versin :


    Bu tv ler ne oluyor ???

    Üretici fabrikaya geri dönmüyor ?

    Gelişmiş ülkelerdeki gibi defolu yada tamir edilmiş ürün standı hiçbir elektonik markette görmedim !!! eeeeeee ?

    Örnek mediamarkt mağazasında 3200TL ye satılan TV GG üzerindeki medimarkt mağazasında nasıl oluyorda 2600TL ye satılıyor !!!

    Teknosa internet mağazasında 4000TL ye satılan tv herhangi bir ildeki toknosa bayiinde mağazamıza özel 3300TL ye veriyoruz elimizde 2 kutu var deniliyor !!!

    Gelişmiş ülkelerin hepsinde arızalı,tamir görmüş ,ölü piksel olan tv ler kutuları işaretlenir ve ''UCUZ'' fiyattan ayrı bir standta satışa konur .Ayrıca sorunları bildirilir.

    Ne hikmetse bizde hiç öyle tv satışı yok ! Herhalde Türkiyede bizlerin iade ettiği (ben kendi adıma 49UF8507 2 aya yakın kullanıp iade ettim ,2 ay boyunca almamak için uğraştıklarından o süre zarfında kullandım) televizyonlar direk imha ediliyor

    Ben ucuza aldım sorunsuz diyorsun , başkası bulutlanma var diye iade etmiş oluyor ki çoğu tv deki problemleri genel kullanıcı anlayamıyor !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CATBALCA -- 28 Ekim 2015; 23:24:14 >




  • ULTRASLAN_06 kullanıcısına yanıt
    Mağazadan alsak tv yi kutuyu açıp fişe takıp inceletiyorlarmı ? Bunları yapmıyorlarsa kutuyumu görücez ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CATBALCA -- 28 Ekim 2015; 23:24:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CATBALCA

    Mağazadan alsak tv yi kutuyu açıp fişe takıp inceletiyorlarmı ? Bunları yapmıyorlarsa kutuyumu görücez ?

    Tabi görüyorsun sonuçta internetten görmeden alıyorsun nereden biliyorsun açılmış mağazada kullanılan vs ürünü bantlayip geri kutuya koymadiklarini en azından mağazadan al kendin kutuyu seçip al götür evine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CATBALCA

    Mağazadan alsak tv yi kutuyu açıp fişe takıp inceletiyorlarmı ? Bunları yapmıyorlarsa kutuyumu görücez ?
    Arkadaşım çok eçmiş olsun. Aynen bende geçen hafta Teknosa mağazasından gittim kutusunu açtırıp kontrol ederek tv aldım. Tabi her ayrıntıyı deneme fırsatı olmadığı için servis gelip kurduktan sonra tv yi kurcaladıkça test ettim birkaç sorun gördüm ve servisle görüştüm kenarlarda ışık sızması vs. var diye ama adamlar sizi takmıyorlar bile normal diyip geçiştirdiler. dediğiniz gibi, mağazadan görerek aldığım için Teknosa yı aradım onlarda iade almıyor. Ancak servis gelip evde bakacak eğer sorun varsa tamir veya değişim yapıyorlar. Bende Teknosa mağazasına ve Samsung servisine artık hiçbir şekilde güvenmiyorum ve kolay kolay ürün almam




  • albani kullanıcısına yanıt
    arçelik öyle değil değişim için garantisinin bitmesine 2~3 ay kala servise verdim 32" tv 42" ile değişti... her servis kötü değil... her marka baştan savmıyor...
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.