Şimdi Ara

Teknosa, PANASONIC TX-P42G15E alıp kazandığım Hediye çeklerinin Üstüne Yattı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.028
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 01.04.2010 tarihinde Milli Kütüphane Caddesi No:19/A 19/B Kemeralıt-Konak/İZMİR adresinde bulunan Teknosa İzmir Kemeraltı Şubesinden Seri:A Sıra: 512850 Numaralı fatura ile 1.1001.1299 kod numaralı PANASONIC TX-P42G15E FULL HD PLAZMA TV (1.799,00.-TL) ve 1.1001.1254 kod numaralı SONDROUS SUREFIX 142 (40"/42"/47") PLAZMA/LCD ASKI APARATI (39,00.-TL) alarak 4938********4305 nolu Vakıfbank Word kart ile 10 taksitte ödemek üze ödeme yaptım. Faturada kazanılan puanın 1838, toplam puan 1844 olduğu belirtilmiştir. Alışveriş yaptığımda Teknosa Kartıma bu alişverişi işlettim ve 1 adet 50,00.-TL, 1 adet 25,00.-Tl ve 1 adet 10,00.-TL olmak üzere toplam 85,00.-TL tutarında Hediye Çeki kazandığım ve bu hediye çekini 1 yıl içinde kartımı ibraz etmek suretiye alabileceğim ve alışverişlerde kullanabileceğim bildirildi.
    14.09.2010 Salı günü akşamüstü tesadüfen Teknosa İzmir Kemeraltı Şubesine gittiğimde, hediye çekleri ile ilgili bilgi almak üzere görüştüğüm görevli hediye çeki için son gün olduğunu, internetten Teknosa Web Sitesine girerek hediye çeklerinin çıktısı almam gerektiğini bildirdi. Maalesef, gece geç saatlere kadar internet erişimi olmayan bir yerde olduğum için hediye çeki çıktısını gün içinde almam mümkün olmadı, gece 24.00'den sonra bana bildirilen web sayfasına girmek istediğimde (http://teknosa.com.tr/teknokart şeklindeydi yanlış hatırlamıyorsam) hata uyarısı alınca, teknosa.com web sayfasından Teknosakart bölümünden giriş yaparak istenilmesi üzerine 2400021261*** nolu kart ile ilgili ve üyelik bilgilerimi (adres değişimi) yeniledim. Ayrıca ***@ttmail.com adresi ile giriş yaparak, kontrol ettim. Yaptığım giriş sonrasında hediye çeklerimi kontrol etmek istediğimde "Siparişlerinizden kazandığınız hediye çekiniz bulunmamaktadır." uyarısıyla karşılaştım.


    16.09.2010 tarihinde Teknosaya ait 02124445599 nolu telefonla yaptığım görüşmede, puan bilgilerinin olduğu sistemin 15 Eylül 2010 tarihi itibariyle kaldırıldığı ve bu tarihten sonra Hediye Çeki çıktısı alınamayacağı, bu hususun 28-29 Ağustos 2010 tarihlerinde yurtiçi gazetelerde tekzip edildiğini bildiren Müşteri temsilcisi Hediye çeklerinin üstüne yatıldığını doğrulamış oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gidivar -- 21 Eylül 2010; 23:50:12 >







  • Buraya yazdığım şikayetimi aynen sikayetvar.com adresine de yazdım. Lüfedip 4 gün sonra ısrarlarıma dayanamayıp şikayetimi yayınladılar. E-mail'imden sonra ikinci kez arayan müşteri temsilcisi, aynen önceki görüşmemdeki dialogu teikrarladı ve 85,00.-TL'lik çekimin üstüne yatıldığını teyit etti.
    Şikayetvar.com da Teknosa'nın şikayetin çözülmesiyle ilgisi olmayan
    "21 Eylül 2010, 17:03:24
    Sn. Yetkili ;
    Musterimiz Sn. G****l V****L ' un talebini bizimle paylastiginiz icin tesekkur ederiz.
    Musterilerimizin memnuniyetine verilen onem, Teknosa hizmet anlayisimizin temelini olusturmaktadir. Teknosa olarak degerli musterimizin talebi dikkatle degerlendirilerek gerekli bilgilendirme tarafimizdan yapilmistir.
    Konuyu bilgilerinize sunariz.
    Saygilarimizla"
    şeklindeki mesajını sanki sorun çözümlenmiş gibi yayınladı.
    İlgnçtir, Teknosa'da şikayetvar'ın websayfasının en altında listelenen "Üye firmalarımızdan birkaçı" arasında sıralanmakta.
    Değirmenin suyunu ayarlamışlar ya sorunlar çözülmese de çözülmüş gibi gülen suratı konduruveriyorlar şikayet mesajının başlığına...
    Anlayana sivrisinek saz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gidivar -- 22 Eylül 2010; 10:03:47 >




  • Aldığın ürünlerin faturalarıyla beraber hediye çeklerinide yanına al,tüketici hakem heyetine git durumu bildir tutanak yazsınlar eğer yazmaslarsa,yine tüketici hakem heyetinden dilekçe örneği ise ayıplı hizmet adı altında,ve dilekçeye ürünlerin detayını ve hediye çeklerinide yaz !

    Daha sonra postaneden firmaya ihtarname çek,sana döneceklerdir,kabul etmezlerse tüketici hakem heyetine gidip firma hakkında dava aç,merak etme ihatarname yolladuğından davan kabul edilir !

    İhtanamede açıklamaya,vaad edilen ürün para bedelini yada ederi kadar ürün istediğini belirt !

    Bir dahada bu hdeiye çeklerini öyle babalarının malı gibi ver sonrada ben küstüm oynamam deme hakları yok !

    Gaztelerde tekzip ediyorlarda 1 sene kullanıbilir,ibrazını ve teminatını neye göre vermişler acaba,o zaman her kes kafasına göre hediye çeki dağıtıp ben vaz geçtim desin,uyanıklıktır bunun adı !

    Dediklerimi yap sonuç alırsın merak etme !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 21 Eylül 2010; 9:01:59 >




  • Merhaba,
    Yol gösterici yanıtınız için teşekkürler. Ancak bir sorun var, ben alışverişi tamamladığımda, nasıl olsa kullanacağım zaman hediye çeki çıktısını alır kullanırım diye düşündüğümden (Teknosadaki müşteri temsilcisi tarafından bu şekilde yönlendirilmiştim) hediye çeki çıktılarını almadım, alışverişi teknosa kartıma işlettim, istediğim zaman hediye çeki çıktısını alıp kullanbileceğim söylendiği için çok da acele etmemiştim. İşte şimdi Teknosa bu hediye çekinin üstüne yatıyor, çıktısını almış olsam sorun olmayacaktı, ama çıktı almadığım için somut olarak elimde bu var diyemiyorum. Sadece faturamla başvurabilirim, tabii bir de faturada yazan puan bilgilerimle.
    Yine de bu yolu deneyeceğim. Ama benim asıl yapmak istediğim, Teknosa'nın bu tavrını herkese göstermek. Alışveriş yaparken hediye çeki vaadinde bulunup, daha sonra da kafalarına göre hediye çeklerinin çıktısını almak için bir süre belirleyip, çekleri bu süre sonunda iptal etmeleri. Yaptıkları terbiyesizliği kamuoyu ile paylaşıp sorgulanmalarını sağlamak istiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gidivar

    Merhaba,
    Yol gösterici yanıtınız için teşekkürler. Ancak bir sorun var, ben alışverişi tamamladığımda, nasıl olsa kullanacağım zaman hediye çeki çıktısını alır kullanırım diye düşündüğümden (Teknosadaki müşteri temsilcisi tarafından bu şekilde yönlendirilmiştim) hediye çeki çıktılarını almadım, alışverişi teknosa kartıma işlettim, istediğim zaman hediye çeki çıktısını alıp kullanbileceğim söylendiği için çok da acele etmemiştim. İşte şimdi Teknosa bu hediye çekinin üstüne yatıyor, çıktısını almış olsam sorun olmayacaktı, ama çıktı almadığım için somut olarak elimde bu var diyemiyorum. Sadece faturamla başvurabilirim, tabii bir de faturada yazan puan bilgilerimle.
    Yine de bu yolu deneyeceğim. Ama benim asıl yapmak istediğim, Teknosa'nın bu tavrını herkese göstermek. Alışveriş yaparken hediye çeki vaadinde bulunup, daha sonra da kafalarına göre hediye çeklerinin çıktısını almak için bir süre belirleyip, çekleri bu süre sonunda iptal etmeleri. Yaptıkları terbiyesizliği kamuoyu ile paylaşıp sorgulanmalarını sağlamak istiyorum.


    Sonuçta kartınıza işlenmiş bir durum,yinede hakkınızı arayın,zaten bu hediye çeklerini Babalarının hayrına vermiyorlar,Bildiğim kadarıyla gider olarak düşüyorlar !




  • Teknosa kartımda hediye çeklerim görünmüyor, hatta puan bilgilerime bile ulaşamıyorum. Zannediyorum 14 Eylül tarihi itibariyle çeklerle ilgili bilgileri sistemden silmişler. Görüştüğüm müşteri temsilcilerinden birisi puan bilgilerime ulaştığını söylemişti ama ben göremiyorum bu puanları. Her ne olursa olsun sonuçta Teknosa'nıns Hediye çeki vaadi bellidir. Bunun herhangi bir yasal ya da geçerli bir dayanağı olmadan kendilerince belirlenmiş bir tarihte iptal edilmesinin haklı bir nedeni olduğunu düşünmüyorum. Amacın hediye çeklerinin üstüne yatma olduğunu sanıyorum. En kısa zamanda Tüketici Hakem Heyetine başvurup yasal prosedürü başlatacağım.
    Yanıtlarınız için teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.