Şimdi Ara

TEKNOSA PARA İADESİ !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar arkadaşımın kullandığı htc marka telefon aynı ay içinde 2 kere servise gitti. aynı sorun sebebiyle. üstüne üstlük 2. kez servise gidişinden dönmesi 30 iş günü sürdü ve 20 iş günü sürer denmişti. neyse teknosa arkadaşıma ürün bedeli kadar indirim sundu ama arkadaşım indirim değil ürün bedelinin iadesini istiyor tabii ki haklı olarak. sonuçta burda mağdur olmuş. ama sayın teknosa yetkilileri ürün iadesi yapamıyoruz sadece bedeli kadar indirim yada ayni cihazdan yeni bir tane verebiliriz diye zırvalıyor. ürün iadesi almak bu yasanılan durumda hakkımız olması gerekiyor diye biliyorum.
    umarım yardımlarınız işe yarar . şimdiden teşekkür ederim. tüketici haklarına başvurmadan önce yapılabilcek bişey varsa işimize çok yarar
    teknosa pişmanlıktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adilowski -- 10 Kasım 2016; 22:33:45 >







  • yani tekrar bir ürün al, telefon bedeli kadar indirim yapalım mı diyorlar ? mesela tv al, telefon bedelini düşelim gibi mi ?
  • 3. seferde para iade garantisi var diye biliyorum. arkadaşın dediği gibi tüketici hakem heyetine gidin onlar daha iyi yardımcı olur.
  • bu teknosa hep böyle mi yapıyor acaba yoksa tüm magazalarda var mı bu çakallık . hem gel müşteriyi mağdur et bide salak yerine koy cidden çıldırmamak elde değil. zaten para iadesi alır almaz yurt dişindan getirtecez yeni bir telefon .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blekwolf

    yani tekrar bir ürün al, telefon bedeli kadar indirim yapalım mı diyorlar ? mesela tv al, telefon bedelini düşelim gibi mi ?

    aynen öyle.... adam resmen diyor ki gidin samsung s7 alın öneririm ürün fiyatı kadar düşeriz indirim yaparız diyor. indirim felan istemiyoruz arkadaş ya salak yerine koymak resmen bu
  • malın azami tamir süresi 20 iş günüdür. bu süre aşıldığı zaman ücret iadesi isteme hakkınız bulunuyor.

    hata yapmışsınız, 20 iş günü geçince hemen tüketici hakem heyetine gidip şikayet dosyası vermeliydiniz. ben tüketici hakem heyetine başvurdum 1.5 ay içerisinde paramı geri aldım. geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileklivanilya

    malın azami tamir süresi 20 iş günüdür. bu süre aşıldığı zaman ücret iadesi isteme hakkınız bulunuyor.

    hata yapmışsınız, 20 iş günü geçince hemen tüketici hakem heyetine gidip şikayet dosyası vermeliydiniz. ben tüketici hakem heyetine başvurdum 1.5 ay içerisinde paramı geri aldım. geçmiş olsun.



    teşekkür ederim. maalesef bu konularda bilgimiz pek yok hem benim hem de arkadaşın. keşke önceden danıssaydm buraya. şu an hala para iadesi alma hakkımız yok mu ürün hala gelmedi 30 iş günü oldu tam olarak hala ortada ürün yok para iadesi vermiyor ama sadece teknosa indirim çeki diyor adam dalga geçer gibi. bu saatten sonra tüketici heyetine basvurmak için geç değildir umarım...




  • Teknoloji mağazalarında öyle zaten. Para iadesi yapılmaz. Aynı değerde çek verilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KhaZiggs

    Teknoloji mağazalarında öyle zaten. Para iadesi yapılmaz. Aynı değerde çek verilir.

    haydaa bu hiç olmadı. emin misiniz verilmediğinden. tüketici haklarında para iadesi var diye biliyordum teknoloji mağazasında iade olmuyorsa çok saçma
  • adilowski A kullanıcısına yanıt
    Urunu daha almadıysan dırek tuketıcı hakem heyetıne gıt sıkayet et suan hakkın var bunu yapmaya.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • KhaZiggs kullanıcısına yanıt
    Nasıl olmaz sacmalamayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kendong33

    Urunu daha almadıysan dırek tuketıcı hakem heyetıne gıt sıkayet et suan hakkın var bunu yapmaya.

    aynen daha almadık ürünü. hakem heyetine başvururken herhangi bir ücret ödeniyor mu ? yarın ilk iş şikayeti yapacaz. geç bile kalmışım . daha da geç olmadan halledecem . umarım sonuç çıkar. 30 iş günü gelmeyen telefon var ortada. sonuç çıkmama ihtimali nedir acaba ?
    teşekkürler
  • Sadece belgeler lazım herhangı bı odeme yapmıyorsunuz fotokopı vs cekın dıcekler orda kırtasıyede yapıcan en fazla 5 tl gıder neyse tamamladıktan sonra sıkayetını yazıcaksın orda ne ıstedıgın sorusu var ıste para ıadesı kutucugunu cızersın bu kadar basıt 15 dakika ıcınde bıter 2 veya 3 ay ıcınde cevaplanır benım 1.5 ay oldu beklemekteyım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kendong33 kullanıcısına yanıt
    tamam teşekkür ederim. o kadar uzun sürmesi kötüymüş ama sonuç iyi olsun da beklemeye değer. kim bilir kaç kişiye daha bu zırvaları söylemiştir teknosa. herkesin haklarını bilmesi gerekiyor akbaba gibiler resmen insanı sömürme üzerine kurulular. yardımınız için teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adilowski


    quote:

    Orijinalden alıntı: cileklivanilya

    malın azami tamir süresi 20 iş günüdür. bu süre aşıldığı zaman ücret iadesi isteme hakkınız bulunuyor.

    hata yapmışsınız, 20 iş günü geçince hemen tüketici hakem heyetine gidip şikayet dosyası vermeliydiniz. ben tüketici hakem heyetine başvurdum 1.5 ay içerisinde paramı geri aldım. geçmiş olsun.



    teşekkür ederim. maalesef bu konularda bilgimiz pek yok hem benim hem de arkadaşın. keşke önceden danıssaydm buraya. şu an hala para iadesi alma hakkımız yok mu ürün hala gelmedi 30 iş günü oldu tam olarak hala ortada ürün yok para iadesi vermiyor ama sadece teknosa indirim çeki diyor adam dalga geçer gibi. bu saatten sonra tüketici heyetine basvurmak için geç değildir umarım...

    merhaba; cihazı teslim almadığınız için tüketici hakem heyetine başvurma şansınız var. bence geç olmadan gidip dosyanızı teslim edin. başvuru ücretsizdir.

    yalnız biraz uzun sürebiliyor, genel olarak 3 ay içerisinde karar adresinize tebliğ edilir.

    tüketici hakem heyeti dilekçenizde şikayet ettiğiniz firmaya htc yi veya servisi kesinlikle yazmayın. telefonu satın aldığınız firma (Teknosa)'dan şikayetçi olacaksınız.

    gerekli belgeler yanlış hatırlamıyorsam şöyleydi; 3 adet fatura fotokopisi, 3 adet servis formu fotokopisi, 3 adet dilekçe, 1 adet kimlik fotokopisi, 1 adet pembe yarım kapaklı dosya.

    ben sırf insanları kandırdıkları için 4 ay telefonsuz kalmayı göz önüne alarak başvurdum ve sonunda paramı aldım. başvurduktan sonra cihaz onarılsa bile teslim almayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5B59C177F -- 10 Kasım 2016; 23:8:41 >




  • Rıca ederım aslında butun suc bızde hıcbır hakkımızı bılmıyoruz adamlarda buldumu enayıyı ususuyor basına onlarda haklı sonra arkadasın dedıgı gıbı cek verıyorlar para ıadesı yok dıyorlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok teşekkür ederim. haa bir de şu teknogaranti mi ne o safsata var güya kasko felanmış bilmem neymiş. toplam 3 yıl garanti olmuş oldu yani onla. onun da fotokopisi gerekir mi yoksa sadece fatura yeterli midir. ayrıca teknogaranti içinde olduguna dair bir belge mevcut elimizde .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kendong33

    Nasıl olmaz sacmalamayın.

    Arkadaşım bimekste çalışıyor. Yanına çok uğradım işteyken, kimseye direk vermezler.

    Tabi uğraşınca paranı geri alırsın, alamaman saçma olur.
    Arkadaşımı arayıp durumu izah edeceğim. Buraya yazarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KhaZiggs -- 11 Kasım 2016; 3:46:33 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KhaZiggs

    quote:

    Orijinalden alıntı: kendong33

    Nasıl olmaz sacmalamayın.

    Arkadaşım bimekste çalışıyor. Yanına çok uğradım işteyken, kimseye direk vermezler.

    Tabi uğraşınca paranı geri alırsın, alamaman saçma olur.
    Arkadaşımı arayıp durumu izah edeceğim. Buraya yazarım


    Direk vermemeleri tüketici haklarına aykırı değil mi ? Neyse durumu öğrendikten sonra yazarsiniz .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adilowski


    quote:

    Orijinalden alıntı: KhaZiggs

    quote:

    Orijinalden alıntı: kendong33

    Nasıl olmaz sacmalamayın.

    Arkadaşım bimekste çalışıyor. Yanına çok uğradım işteyken, kimseye direk vermezler.

    Tabi uğraşınca paranı geri alırsın, alamaman saçma olur.
    Arkadaşımı arayıp durumu izah edeceğim. Buraya yazarım


    Direk vermemeleri tüketici haklarına aykırı değil mi ? Neyse durumu öğrendikten sonra yazarsiniz .

    Tüketici Heyetine başvurmak için
    Aynı hatadan 3
    Farklı hatalardan 4 kere servise gitmen gerekiyor

    Diye hatırlıyormuş.

    Ödemeyi bence alamaz diyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.