Şimdi Ara

Teknosacell rezilliği - Mağdur ediyorlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
76
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar konuyu öne çıkarıp, beğenirseniz sevinirim.



    Eşimin Vodafone hattının süresi 06.12.2024 tarihinde doluyor. Bizde 27.11.2024 tarihinde Forum İstanbul Teknosa ya gidip teknosacell e geçmek istediğimizi söyledik. Öncesinde müşteri hizmetlerinden vergiler dahil 255 liralık tarifenin yeni tarife ile 120 TL civarı olduğunu öğrendik. O pakete geçmek istediğimizi aktardık. Yoğun olur diye haftaiçi gittik bilerek. Murat A. İsimli temsilci arkadaş bizimle ilgilendi ama ne kadar ilgilenmek denebilirse. Kafa bizde bile değildi. Telefon numarası, kimlik bilgilerini aldı. 3-4 gün geçiş sürer dedi. 400 liralık teknosacell hediye çekide vardı. Onu da yapmayı beceremedi. Yapamayınca hattınıza aktif olunca cebinize mesaj gelicek dedi. Başka yapacak bir işlemimiz var mı dedik. Hayır tüm hepsi bu kadar dedi. Bu işlemleri yapması neredeyse 1.5 saatten fazla sürdü. Neyse 01.12.2024 yani bugün mesaj geldi. Evraklarinizdaki eksiklerden dolayı işleminiz iptal olmuştur dedi. Müşteri hizmetlerini aradık. İşlem yaptığımız bayiye yönlendirdi. Forum İstanbul teknosacell e arabayla gittik hemen. Murat A. İsimli şahıs yoktu. Onun yerine Asuman isimli hanfendi ilgilendi. İşleme almak için 30.11.2024 tarihli sozleşme imzalatti bize. Murat A. İsimli şahıs sözleşme bile imzalatmamıştı. Asuman hanıma eksiğimiz neymiş dedik. Evrakları tam taratmamış olabilir beyfendi dedi. Şimdi yapalım dedik. O kampanya 30.12.2024 de sona erdi dediler ve 255 TL fiyat söylediler. Müdürle görüştük. Müdür, evet personelimizin hatası ama Teknosacell merkezi ile görüştük. Kampanyayı oluşturan TTNet. O yüzden bizim elimizden gelen birşey yok dedi. Yani personelin hatasını kabul etmelerine rağmen mağduriyetimi gidermediler.



    İşin kötü tarafı 06.12.2024 tarihinde Vodafone hattın taahhutu doluyor. Yeni bir hatta geçmem lazım. Ne yapmam lazım. Yardımcı olursaniz sevinirim arkadaşlar. Buradan bir sonuç çıkar mı ? Yoksa böyle mağdur olduğumla mı kalıcam. Konuyu öne çıkarıp, begenirseniz, yorum atarsanız sevinirim. Sürekli tüketici mağdur mu olmak zorunda. Koskoca kurumlar istedikleri gibi at mı koşturacak artık bu memlekette.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yapayzeka037 -- 1 Aralık 2024; 16:55:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • tuketicisikayet.btk.gov.tr





    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi



    Kayıt olusturabilirsiniz konu ile ilgili.


    Gecmis olsun

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.