Şimdi Ara

Teknosadan kazık yedim..(ÇÖZÜLDÜ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
2.361
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aldıgın yere götürüp geri vermen daha iyi olur ve de bilgisayarının modeli ne internette arat özelliklerine bak ordada aynı yazıyorsa teknosa sana yanlış laptop vermiş demektir
  • http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=125031307&CS_Category=_SBA_63_1662_444_1403&CS_Catalog=_BILGISAYAR&T_Category=_NOTEBOOK63

    aldığım ürün bu.. bana pb tj75 modelinden hdd'sinin düşük oldugunu diger özelliklerinin aynı olduğunu söyledi bende almışken dell alayım dedim.. Şimdi benim anlamadığım bunlar kendi çalışanlarının zarara ugramamak için söylediği yalan yüzünden bizi yalancı nasıl sayabiliyorlar? nasıl bir mantıktır bu?




  • kendi çalışanını değilde kendi zarara uğramamak için yapıyor olabilirler fakat sikayetvar.com sitesine şikayet ederseniz sonuca ulaşabileceğinizi düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FireSpear

    kendi çalışanını değilde kendi zarara uğramamak için yapıyor olabilirler fakat sikayetvar.com sitesine şikayet ederseniz sonuca ulaşabileceğinizi düşünüyorum




    ürün satışı yapanın tatilinden dönmesini bekliyorum.. gerekirse gideceğim tekrar istanbula yüzyüze görüşecegim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaMaM MaRiQuAnTe


    quote:

    Orijinalden alıntı: FireSpear

    kendi çalışanını değilde kendi zarara uğramamak için yapıyor olabilirler fakat sikayetvar.com sitesine şikayet ederseniz sonuca ulaşabileceğinizi düşünüyorum




    ürün satışı yapanın tatilinden dönmesini bekliyorum.. gerekirse gideceğim tekrar istanbula yüzyüze görüşecegim..

    onu beklemene gerek yok ya öyle saçmasapan işmi olur o kimki? koskoca teknosada çalışan tek bir insan o kadr..sen gidip mağaza müdürü ile görüşeceksin.
  • Teknosada şartsız 15 gün içinde iade süresi var. Bence en azından ondan faydalanmaya çalış.
    Kutunun felan üzerinde ayan beyan yazmıyormuydu özellikleri ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe


    quote:

    Orijinalden alıntı: TaMaM MaRiQuAnTe


    quote:

    Orijinalden alıntı: FireSpear

    kendi çalışanını değilde kendi zarara uğramamak için yapıyor olabilirler fakat sikayetvar.com sitesine şikayet ederseniz sonuca ulaşabileceğinizi düşünüyorum




    ürün satışı yapanın tatilinden dönmesini bekliyorum.. gerekirse gideceğim tekrar istanbula yüzyüze görüşecegim..

    onu beklemene gerek yok ya öyle saçmasapan işmi olur o kimki? koskoca teknosada çalışan tek bir insan o kadr..sen gidip mağaza müdürü ile görüşeceksin.



    mağaza müdürü ile görüştük zaten.. O önce ürünü değiştiririz dedi. ertesi gün tekrar bizi aradı elemanımızla görüştük herhangi bi yanlış bilgilendirme olmamış dedi.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Antor

    Teknosada şartsız 15 gün içinde iade süresi var. Bence en azından ondan faydalanmaya çalış.
    Kutunun felan üzerinde ayan beyan yazmıyormuydu özellikleri ?



    kutunun üzerinde yazıyormuş özellikleri benim inceleme fırsatım olmadı çok aceleye geldi.. 15 gün içinde şartsız iade nerede yazıyor acaba ben bulamadım?




  • Karakter kısıtlaması olduğu için sikayetvara böyle bir mesaj yazdım. İletişime geçtiklerinde olayı ayrıntılı anlatacağım.


    quote:

    29.11.2010 P.tesi akşamı İçerenköy Carrefour Teknosa mağazasına PBTJ75-JO-270TK adlı bilgisayarı almak için girdim. İçeride bizimle ilgilenen satış elemanı aradığım ürünün özelliklerini sordu. i3-i5 işlemcili 4gb ram'i olan özellikle 1gb nvidia gt330 yada 1gb ati5650 ekran kartına sahip bir bilgisayar istediğimi söyledim.Bana aklımda olan packard bell modelini Toshiba'nın bir ürününü ve DELL INSPIRON 5010 C45H43 isimli bilgisayarı gösterdi. Satış elemanının söyledikleri ile Dell ile PB arasında kaldım.Önce PByi tanıttı. 5650ekran kartı i5işlemci 4gb ram vs.. 2 Bilgisayar arasındaki farkları sorduğumda pb'nin 500gb hard diski oldugunu 1066mhzlik ramlere sahip oldugunu Dellin ise 1333mhzlik ramleri ve 320gb hard diski bulundugunu, geri kalan özelliklerin aynı olduğunu söyledi...Bana yerinde teknik servis hizmetinden dolayı Dell'in daha iyi bir ürün olduğu söylendiği için Dell marka ürünü seçtim.Kurulum yapıldı ertesi gün yolculuğa çıkmam gerektiği için bilgisayarı kullanmadan paketledim..Salı günü bilgisayarı açıp incelediğimde 1gb 5650 olduğu söylenilen ekran kartı 512m Ati 5470 olarak çıktı. Kendim İstanbul içinde olmadığım için ailemle iletişime geçtim ve ürün iadesi-değişikliği talebi için teknosaya gittiler.. Orada ürünün bize satışını yapan elemanlarının yıllık izine çıktığı söylendi.Telefonla ulaşmayı denediler o gün ulaşamadılar.. Ertesi gün bize ulaşıp ürün satışını yapan elemanlarını aradıklarını ve olayı anlattıklarını satış yapan elemanlarının ise ben onlara dell'in 512mb ekran kartı olduğunu ekran kartı olarak diğerlerinden zayıf olduğunu söyledim onlarda kabul ettiler dediğini belirttiler.Ve yanlış bilgilendirme olmadığını ürün değişim yada iadesinin mümkün olmadığını söylediler.Bizim söylediklerimizi hiçe saydılar..Gereğinin yapılmasını temenni ediyorum..




  • senin bu olay vallahi cinayet sebebi..yani işte insanların başı böyle belaya giriyor.şu beyinsiz eleman bi dönsün izinden git bi görüş bakalım ne olacak
  • Hem ilgilenmezler hem pahalı tekonosanın yakınından geçmemek lazım.
  • Teknosa'dan o kadar yapılan şikayet boşuna değil.Ancak ''Alma mazlumun ahını./Çıkar aheste aheste. ''Müşterisini yalancı yerine koyan ve müşteri memnuniyetsizliğini ön planda tutan bu firmanın hiç bir mağazasına fiyat bakmak için dahi olsa adım atmayacağım.Çevremi de engellemeye çalışacağım.
    BU firma da böyle yaptığı sürece bir gün maziye karışır elbet.Arkadaş tekrar geçmiş olsun.
  • Değişen bi durum oldumu? Değiştirebildiniz mi laptopu?
  • değişim yapmadılar.Mahkemeye verdik teknosayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaMaM MaRiQuAnTe

    değişim yapmadılar.Mahkemeye verdik teknosayı.


    Böyle saçma sapan bi olay yok ya resmen dolandırıcılık teknosanın yaptığı.. İnş. mahkemede haklı olduğun kabul edilir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaMaM MaRiQuAnTe

    değişim yapmadılar.Mahkemeye verdik teknosayı.

    iyi yapmışsınız.
  • Bence haklısınız.Mahkeme uzun bir süreç ama Teknosa'nın size yaptığı yanına kar kalmamalı.Kazanma durumunuz bana göre yüksek.Firma kaybetme yönünde bir gelişme görürse sizi arayarak anlaşma yoluna gidebilir.Değerlendirme size ait.Bence bunca şeyden sonra anlaşma yoluna gitmeyin.Yine de siz bilirsiniz.Tekrar geçmiş olsun.
  • hocam mahkeme haricinde birde sanayi ve ticaret bakanlığına ve gidebilirsen il sanayi ve tic. müdürlüğüne gidip başvurunu yap.güven bana
  • İşte bu yüzden Teknosa'dan usb flash disk bile almam,50tl ucuz olsun yinede almam aldırmam.Adamlar ne sattıkları ürünü biliyorlar, ne de sattıktan sonra destek veriyorlar, spot mağaza zihniyeti mevcut.
  • Valla anlaşma yoluna gitmeyi düşünmüyorum..Yaptıkları resmen dolandırıcılık-adam kandırma... Herhangi bi yanlış anlaşılma görmüyorum ben. Çak gönder yapıyorlar millete resmen...
  • Evet beyler 2 aylık bi süreçten sonra teknosa ürün iadesini kabul etti. Avukatıma teşekkürlerimi sunuyorum
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.