Şimdi Ara

Tekzen, CaymaHakkını KULLANDIRMIYOR

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
923
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sanal mağazadan geçilen siparişle 04.01.2017 tarihinde teslim alınan ve 14.01.2017 tarihinde cayma hakkımı kullanarak iadesini istediğim 994865825 numaralı siparişimde Tekzen çalışanları, iade edilmesi gerektiğine dair ürünün yetkili servisinden rapor isteyerek işi yokuşa sürmeye çalışmakta ve cayma hakkımı kullanmamı engellemektedir. Rapor olmazsa iade almayacaklarını belirtmektedirler. TEKZEN şirketinden online alışveriş yaparken iade edemeyeceğinizi DİKKATE ALINIZ LÜTFEN.

    Ayrıca UPS kargo ile gönderileceği, satınalınan sayfada yazmasına rağmen ve kargo bedeli de ödemiş olmama rağmen Yurtiçi Kargo'yla ürün teslimatı yapılmıştır.

    Söz ve taahhütlerinde kesinlikle durmayan, kendi iç prosedürlerinin, yasanın üzerinde olduğunu sanan insanlar topluluğu bu firmadan alışveriş yapılmasını kesinlikle ÖNERMİYORUM.

    Not: Merak edenler için, ürün Ariston marka termosifon olup kurulumu yapılmamıştır. Kutu evde beklemektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi k@y@ -- 15 Ocak 2017; 10:49:48 >







  • Noter aracılığı ile ihtarname çekin
  • Tüketici hakem heyetine veya tüketici mahkemesine vermeyi planlıyorum. Öncelikle notere gitmem gerekirse tabi ki onu da yaparım hocam, teşekkürler.
  • ürünü iade etmek istediğinizi belirten talebe verdikleri cevabın ekran görüntüsü ile hakem heyetine gitmeniz sorunu çözecektir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.