Şimdi Ara

teledunya hd bazi kanallarda sinyal yok problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
9.373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar slm,
    bende teledunya hd var..
    yaklasik bir aydir bazi kanallar icin sinyal yok yaziyor..(star,kanal d,fox,kanal 7,bloomberg). Once karelenme ile basladi.Sinyal zayiftir dedik. Aradik merkezi..bir sinyal gonderdiler..Bu sefer tamamen gitti.Sinyal yok uyarisi veriyor.Fabrika kurulum menusunden kanal arama da yaptim..Teledunya 'dan adamlar da gelip kapidaki kutuyu kontrol ettiler. Duzelttik dediler.Ama hala yayin yok. Geldikleri saatte evden cikmak durumunda kaldik.Evde bir sey kontrol edemediler. Bu gibi arizayi daha onceden yasayan oldu mu ? Ne yapmak gerekiyor ? Diger kanllar cam gibi..hic bir sorun yok bu arada. Yardimlariniz rica olunur.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Teledünya HD Bazı Kanallarda Sinyal Yok Problemi

    Teledünya HD abonelerinin bazı kanallarda sinyal alamama sorunu yaşadığı bildirilmektedir. Bu sorun, "kablo tv bazı kanallar çıkmıyor", "kablo tv kanallar açılmıyor" veya "teledünya fox yok" gibi ifadelerle dile getirilmektedir.

    Sinyal kaybı sorunu, çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir. Bunlar arasında şunlar yer alır:

    • Kablo hatlarında hasar veya kesintiler
    • Uydu alıcısında veya kablo kutusunda teknik arızalar
    • Bölgesel yayın kesintileri
    • Hava koşulları (yoğun yağmur, kar vb.)

    Sorunu Giderme Adımları

    Sinyal yok sorununu gidermek için şu adımları izleyebilirsin:

    • Kablo bağlantılarını ve uydu alıcısını kontrol et. Gevşek veya hasarlı kablolar sinyal kaybına neden olabilir.
    • Kablo kutusunu veya uydu alıcısını yeniden başlat. Bu, geçici yazılım sorunlarını çözebilir.
    • Bölgesel yayın kesintileri olup olmadığını kontrol et. Teledünya'nın resmi web sitesinden veya sosyal medya hesaplarından bilgi alabilirsin.
    • Hava koşullarının sinyal kalitesini etkileyip etkilemediğini gözlemle.

    Yukarıdaki adımlar sorunu çözmezse, Teledünya müşteri hizmetleriyle iletişime geçmen önerilir. Müşteri hizmetleri temsilcisi, sorunun kaynağını belirlemene ve uygun çözümü bulmana yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • aynı sorun bendede başladı yaklaşık 1 ay olacak sanırım ama benim tek farkım ben conax card ile izliyorum karelenme oluyor ve sinyal yok yazıp 3-5 saniye sonra geri geliyor yayın bunu bazı kanallarda yapıyor ama neden oldugunu bilen birileri varmı acaba
  • ist bahçelievler bendede hd aboneliği var atv hd ile ahaber hd de sinyal ani bir şekilde gidiyor 1 2 dakika sonra geliyor sonra 10dakika hiçbir şey yok müşteri hizmetlerini aramam sonucu kablo bağlantılarını kontrol etmem söylendi ve kartı çıkarıp tak dediler ve sonra düzeli ama geçicimi bilmiyorum
  • 2 KERE UZUN SUREn arıza yaşadım..yer ist b.evler..daha sonra duzeldi.şuan gayet ii
  • ben arıza kaydı verdim. olan kanallarımı da bozdular daha sonra sorun bizden kaynaklanıyormuş kablomuz, aşağıdaki kutumuz bozukmuş falan filan salladılar. bende teledünyayı arayıp doğru düzgün eleman göndermelerini ve bu iş yapmalarını belirtecek 1 saatlik bir görüşme yaptım. umarım hallederler. yoksa farklı yollarla şikayet edeceğim.
  • tam bir sene bu sıkıntıyı çektim arıza kaydı veriyorum ne arayan ne soran oldu en çok izlediğim kanallar kanal d star cnbce ve birkaç kanal daha diğer kanallarda full sinyal alırken bunlarda olmaması ilginçti kaç kere kabloyu değiştirdim bağlantılarıda değiştirdim ama bir süre çalışıyor sonra yeniden kayboluyor çıldırmak üzereydim sırf bu ilgisizlikleri yüzünden iptal ettirdim aboneligimi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat2580

    aynı sorun bendede başladı yaklaşık 1 ay olacak sanırım ama benim tek farkım ben conax card ile izliyorum karelenme oluyor ve sinyal yok yazıp 3-5 saniye sonra geri geliyor yayın bunu bazı kanallarda yapıyor ama neden oldugunu bilen birileri varmı acaba

    aynı sorun bende 2 aydır falan var.. modülle kullanıyorum bende.. teledünya elemanlarıyla 1 aydır uğraşıyorum.. en sonunda modül bozuk deyip işin içinden çıktılar..
  • Benzer sorun eskiden üyeyken bende de vardı.
    Hem internet hem kanallar gidiyordu.Sizin kablolar eski sinyal aşağıdan gelene kadar kayboluyor demişlerdi.
    Ki 1.katta oturuyorduk,alt katta 1 daire vardı sadece..
    Oraya kadar gelemeden kaybolan sinyale .okıyım dedim.
    Neyse bu elemanlar aşağıdaki kutudan üzerinde çevirmeli mavi renk bir düğmesi olan kutudan sinyal artırımı yapıyordu,sinyal geliyordu..
    Sonra ben bu olayı öğrendim,ne zaman sinyallerim gitse inip o düğmeyi ufak ufak artırıyordum sinyaller geliyordu.

    Tabi onu çok açmak cihaza zarar verebilirmiş.
    Bir de anlamadığım onu tekrar sola doğru kim çeviriyordu.Acaba voltaj fazlalıştıkça kendimi dönüyordu.?

    Neyse bu şekilde 1 yıl sorunsuz devam etmiştim.




  • Bu akşam TV'yi açtığımda kanal güncellemesi bilgisi geldi ekrana. Yaklaşık 10 dakika süren bu işlemi yaptım. Sonrası ise tam bir felaket oldu...

    Show TV, Kanal D, Ulusal Kanal, RTL, Discovery Channel gibi kanallar yayın listesinden çıkarılmış! Bunların dışında radyo kanalları da kaybolmuş, sadece 1 tanesi kalmış!

    Yarın Teledünya aboneliğimi iptal ettirmek için başvuru yapacağım! Bu ne sorumsuzluk, ne büyük saygısızlıktır!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deutscher

    Bu akşam TV'yi açtığımda kanal güncellemesi bilgisi geldi ekrana. Yaklaşık 10 dakika süren bu işlemi yaptım. Sonrası ise tam bir felaket oldu...

    Show TV, Kanal D, Ulusal Kanal, RTL, Discovery Channel gibi kanallar yayın listesinden çıkarılmış! Bunların dışında radyo kanalları da kaybolmuş, sadece 1 tanesi kalmış!

    Yarın Teledünya aboneliğimi iptal ettirmek için başvuru yapacağım! Bu ne sorumsuzluk, ne büyük saygısızlıktır!!

    dur bakalıö hemen celallenme.Sorun neymiş öğren de ondan sonra yap.sonra pişman olma diye diyorum.Belki bölgenizde bir bakım falan vardır.
  • şimdi önce bi fabrika reset yapman gerekir kutuya çünkü tekrar arayıp bu sinyal değerlerini kontrol etmesi için genelde bu tarz sorunlar sinyalle ilgili oluyo o da kabloyla ilgili olabiliyo ekiplerle görüştğünde sinyal yükselten cihazlar var onlardan takmalarını istedin mi 30-40 lira maliyeti oluyo ama cam gibi oluyo bi görüş istersen
  • Yukarıdaki durumu yaşadıktan sonra ertesi gün cep telefonuma Kablo TV'de sorun yaşandığına dair bir bilgilendirme SMS'i geldi TTNet'ten. Akşamında ise yeniden bir kanal taraması yapıp, kanal güncellemeyi denedim ve kanalların geri geldiğini gördüm.

    2 gün sonra da, TTNet'ten arandım ve aylık ödemem 6 aylığına sabit kalmak üzere 1 yıllık taahhütte bulunursam içinde HD kanalların da olduğu bir dolu (sayısını unuttum) kanal ilave edeceklerini söylediler. Kanalların arasında VOX HD olduğunu görünce ve 6 ay eski tarife ücretini ödeyeceğim için kabul ettim. Kanallar geri geldi + yepyeni kanal ilavesi oldu. Şimdilik 1 yıl daha devam edelim bakalım..
  • bende de aynı sorun oldu.spliter değiştirdim düzelmedi.anten kablosunun konnektörünü değiştirdim, kanalları yeniden yükledim sorun çözülmedi.sonunda teledünyanın güç kablosunu söküp elektiğini kestim, taktım düzeldi.telefonfa konuştuğum kablo tv teknik destek hattı önerdi bu işlemi.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.