Merhabalar arkadaşlar, 15 Aralık tarihinde Hepsiburada üzerinden Oppo Reno 2Z modelini satın aldım. Ürün de yakınlık sensörü sorunu olduğunu fark ettim, telefonla konuşurken ekranı kulağıma götürdüğüm de 1-2 saniye ekran kararıyor ama sonrasında ekran tekrar açılıyor bu her defasında aynı. Kılıf sıkıntı çıkarıyor dediler başka yerler de kutudan çıkan kılıfla ve kılıfsız olarak da durum aynı idi . Bende bu durumu Hepsiburada'ya bildirdim ürünü aldıktan sonra iade etmek istediğimi söyledim telefonu, onlar ise telefonu iade alamayacaklarını telefonu servise göndermem gerektiğini söyle bende Kvk servisinin yolunu tutum durumu anlattım ve telefonu teslim ettim aynı günün akşamında mesaj geldi Kvk tarafından onarım tamamlanmıştır diye açıklamaya baktığım da bildiğiniz telefonu fabrika ayarlarına sıfırlamışlar oldu diyip geri vermişler. Telefonu aldıktan sonra 1 gün falan düzgün çalıştı sensör sonrasında tekrar aynı sorunu yapmaya başladı bugün yine telefonu Kvk servise bıraktım ama hiç ümidim yok bir şey yapacaklarına dair ben bu telefonu iade edebilir miyim? THH ile uğraşmak istemiyorum çünkü çok uzun sürüyor sonuçlanması. |
Bildirim